►► Susține blogul cu un click la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip・PC Garage. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
03/03/2025 la 10:30 AM
Rtx 5070 ti: pret de lista 750$, pret real 1359$… ce gluma buna…
DanielP(Citează)
03/03/2025 la 11:54 AM
Nu acoperi si lansarea RDNA 4? 9070 XT, stocuri, cine vinde … sa speram ca e la pret de MRSP+TVA+ ce mai adauga OEM producator.
Cosminnn(Citează)
03/03/2025 la 11:58 AM
Cel mai inutil metrou de pe planetă. În loc să foreze un tunel printre munți undeva unde e nevoie urgentă, sau un metrou în Colentina ceva, forează spre Otopeni unde e deja tren.
nea_caisă(Citează)
03/03/2025 la 12:15 PM
Trenul ala e insuficient. La orele de varf e un amestec sufocant de calatori cu avionul, personal al aeroportului, navetisti din Mogosoaia care se calca in picioare si stau cu bagajele in brate (spatiul de bagaje mari e si el insuficient).
Da, o solutie mai rapida ar fi sa dubleze linia pe toata lungimea si sa creasca frecventa trenurilor, dar ceva imi spune ca nici operatorii feroviari nu au resurse sa sustina asta.
In plus, trenul are practic o singura statie intermediara.
Metroul va prelua si o parte din traficul local Pajura-Piata Presei-Baneasa (inclusiv aeroportul care a redevenit de interes) – Baneasa Mall si toate cladirile, inclusiv de birouri, din jur – Otopeni (oras). Nu mult, dar daca 10-20% din cei care au treaba in zonele astea aleg sa lase masina acasa, tot e un castig.
Sorin(Citează)
03/03/2025 la 2:35 PM
Avem metroul din drumul taberei, zona mega aglomerata, unde traficul nu a scazut..nici aici nu o sa scada traficul, iar metroul ala va merge gol in anumite intervale de timp. Trebuia dublat linia de tren si marita cadenta trenurilor. Pe termen mediu trebuia inca un metrou spre pipera, sau prelungit metroul spre zona militari residence…noi facem metrouri prin camp, cu dedicatie pentru dezvoltatorii imobiliari.
Alin(Citează)
03/03/2025 la 12:48 PM
Ceva îmi zice că o linie în plus pe o parte din traseu în câmp liber e mult mai ieftină ca două linii noi forate pe un traseu ca urina boului cum se zice la noi la țară. Dacă e așa aglomerat atunci e lucrativ. Cu geniala M6 mai trebuie să schimbi și la gară că de ce nu…
Pentru Băneasa se poate extinde de la Aviatorilor dacă e neapărată nevoie. Cu A0 nord o să se relaxeze mult traficul în zonă.
nea_caisă(Citează)
03/03/2025 la 2:23 PM
Ideal ar fi sa se faca ambele.
Schimbatul la gara se aplica si la tren ;)
Gara de Nord e oricum o zona insalubra si complet dezagreabila, inclusiv statia de metrou, poate pana se termina metroul reusesc sa dea o mana de var pe acolo
Sorin(Citează)