►► Susține blogul cu un click la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip・PC Garage. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
9 Jan 2025 ·
AUTO ·
Când Dacia a prezentat pentru prima oară Bigster, unde am fost și eu prezent, oamenii au spus că sigur va fi scump. Când faci o mașină mai mare, cu plafon panoramic, haion electric și motoare mai noi, te aștepți să fie un preț mult mai mare decât pentru Duster.
Dacia a anunțat prețurile pentru Bigster în această dimineață, deschizând și precomenzile. Prețurile cu TVA inclus sunt:
Journey și Extreme sunt pe același nivel de echipări pentru Bigster, dar diferă un pic scopul vehiculului, Extreme având niște materiale care se pretează mai bine pentru off-road/muncă, plus opțiunea de 4×4.
Prețurile sunt pentru motorizarea TCe 140, cea benzină 140 CP. Dacă vreți și mai defalcat, prețurile lui Bigster sunt:
Dacia s-a ținut de cuvânt și echiparea de top cu motorizarea de top începe la sub 30.000 de euro. Cel mai simplu ca să le vedeți este să vă jucați cu configuratorul online de pe site-ul Dacia.
Nu sunt multe extraopțiuni de adăugat. Vopseaua colorată costă în plus, dar în general 500-700 euro. Un Journey cu toate opțiunile, adică jante de 19, Cold Pack, Parking Pack, plafon care se deschide, costă 32.300 euro.
Iar dacă nu știți mai multe despre Bigster, uitați-vă la clipul meu, a fost cel mai vizionat în 2024:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
09/01/2025 la 10:09 AM
Bune preturile. De banii aia primesti o gramada de masina. Multa masina dar putin motor din pacate. Singuru care merita este full hibridu de 155. Ai un motor decent in 4 cilindrii plus electricu.
Varianta de top (extreme) cu motoru asta la 29500 epuroi e bine de tot.
Deja ma uit cu interes la bigster. Astept cateva luni sa apara si sa se rezolve eventuale probleme si apoi ma bag.
Blackskull(Citează)
09/01/2025 la 10:16 AM
Motorul cu GPL unde a disparut? Nu se poate configura versiunea ECO-G 140.
MaTr3o(Citează)
09/01/2025 la 10:27 AM
la 32k ford kuga awd 2.5 fullhybrid 4×4 cu pachet iarna, cutie eCVT suna de 30 ori mai bine decat chiar si acest big*.
VR(Citează)
09/01/2025 la 10:43 AM
E absolut amuzant cata lume fuge dupa 4×4, cu iernile noastre fara zapada si cu o idee de offroad de cel mult un drum forestier pe care ar intra si o masina sport, fara mari probleme.
Dr Love(Citează)
09/01/2025 la 11:12 AM
Desi nu recunosc, multi isi dau seama ca sunt prosti in trafic. Un 4×4 te poate scapa uneori dintr o situatie nasoala cand te ai crezut Hamilton si ai scapat masina de sub control.
Alin(Citează)
09/01/2025 la 12:00 PM
Pai daca scapi masina de sub control fara 4×4 poate primul pas ar fi sa nu-ti mai iei ditamai dulapul.
Sorin(Citează)
09/01/2025 la 12:06 PM
Is 3200 euro in plus.
Mai aproape e kuga hibrid 2.5 fwd. Desi tot e mai scump cu 1300 euro.
Plus ca bigsteru e nou si inca nu are reduceri.
Oricum ai da-o tot e mai ieftin. Si mai frumos. Kuga imi pare cam depasit la aspect, aduce a masina de acu 10 ani.
Blackskull(Citează)
09/01/2025 la 10:51 AM
Ar trebui sa ieftineasca Dusterul acum, ca nu mai pare afacere. Nici inainte nu prea parea, ce-i drept.
Sol(Citează)
09/01/2025 la 5:45 PM
Ce crezi, tocmai l-au scumpit ! 😀
car(Citează)
09/01/2025 la 5:15 PM
In stil clasic Renault nu poti alege combinatia cea mai atractiva: motorizarea cea mai puternica, transmisie automata, 4×4, plafon panoramic.
Vlad(Citează)
09/01/2025 la 5:47 PM
Nu e posibil nici să ai roată de rezervă (chiar și slim) la cutie automată și ceva hybrid (chiar și mild)…aceeași prostie ca la Duster…la niste mașini care ar trebui sa fie polivalente…
car(Citează)