un blog de Radu Dumitru

►► Susține blogul cu un click la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlipPC Garage. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

Prețurile Dacia Bigster încep de la 23.000 euro. Echiparea hibridă de top costă 29.500 euro

9 Jan 2025  ·

AUTO  ·

11 comentarii

Când Dacia a prezentat pentru prima oară Bigster, unde am fost și eu prezent, oamenii au spus că sigur va fi scump. Când faci o mașină mai mare, cu plafon panoramic, haion electric și motoare mai noi, te aștepți să fie un preț mult mai mare decât pentru Duster.

Dacia a anunțat prețurile pentru Bigster în această dimineață, deschizând și precomenzile. Prețurile cu TVA inclus sunt:

  • Essential: de la 23.000 euro
  • Expression: de la 24.400 euro
  • Journey și Extreme: de la 26.000 euro

Journey și Extreme sunt pe același nivel de echipări pentru Bigster, dar diferă un pic scopul vehiculului, Extreme având niște materiale care se pretează mai bine pentru off-road/muncă, plus opțiunea de 4×4.

Prețurile sunt pentru motorizarea TCe 140, cea benzină 140 CP. Dacă vreți și mai defalcat, prețurile lui Bigster sunt:

  • Essential TCe 140: de la 23.000 euro
  • Expression TCe 140: de la 24.400 euro
  • Expression TCe 130 4×4: de la 26.900 euro
  • Expression Hybrid 155: de la 27.900 euro
  • Journey și Extreme TCe 140: de la 26.000 euro
  • Extreme TCe 130 4×4: de la 28.500 euro
  • Journey și Extreme Hybrid 155: de la 29.500 euro

Dacia s-a ținut de cuvânt și echiparea de top cu motorizarea de top începe la sub 30.000 de euro. Cel mai simplu ca să le vedeți este să vă jucați cu configuratorul online de pe site-ul Dacia.

Nu sunt multe extraopțiuni de adăugat. Vopseaua colorată costă în plus, dar în general 500-700 euro. Un Journey cu toate opțiunile, adică jante de 19, Cold Pack, Parking Pack, plafon care se deschide, costă 32.300 euro.

Iar dacă nu știți mai multe despre Bigster, uitați-vă la clipul meu, a fost cel mai vizionat în 2024:

asus s5507

    11 comentarii

  1. Bune preturile. De banii aia primesti o gramada de masina. Multa masina dar putin motor din pacate. Singuru care merita este full hibridu de 155. Ai un motor decent in 4 cilindrii plus electricu.
    Varianta de top (extreme) cu motoru asta la 29500 epuroi e bine de tot.
    Deja ma uit cu interes la bigster. Astept cateva luni sa apara si sa se rezolve eventuale probleme si apoi ma bag.

      (Citează)

  2. Motorul cu GPL unde a disparut? Nu se poate configura versiunea ECO-G 140.

      (Citează)

  3. la 32k ford kuga awd 2.5 fullhybrid 4×4 cu pachet iarna, cutie eCVT suna de 30 ori mai bine decat chiar si acest big*.

      (Citează)

    • E absolut amuzant cata lume fuge dupa 4×4, cu iernile noastre fara zapada si cu o idee de offroad de cel mult un drum forestier pe care ar intra si o masina sport, fara mari probleme.

        (Citează)

    • Desi nu recunosc, multi isi dau seama ca sunt prosti in trafic. Un 4×4 te poate scapa uneori dintr o situatie nasoala cand te ai crezut Hamilton si ai scapat masina de sub control.

        (Citează)

    • Pai daca scapi masina de sub control fara 4×4 poate primul pas ar fi sa nu-ti mai iei ditamai dulapul.

        (Citează)

    • Is 3200 euro in plus.
      Mai aproape e kuga hibrid 2.5 fwd. Desi tot e mai scump cu 1300 euro.
      Plus ca bigsteru e nou si inca nu are reduceri.
      Oricum ai da-o tot e mai ieftin. Si mai frumos. Kuga imi pare cam depasit la aspect, aduce a masina de acu 10 ani.

        (Citează)

  4. Ar trebui sa ieftineasca Dusterul acum, ca nu mai pare afacere. Nici inainte nu prea parea, ce-i drept.

      (Citează)

  5. In stil clasic Renault nu poti alege combinatia cea mai atractiva: motorizarea cea mai puternica, transmisie automata, 4×4, plafon panoramic.

      (Citează)

    • Nu e posibil nici să ai roată de rezervă (chiar și slim) la cutie automată și ceva hybrid (chiar și mild)…aceeași prostie ca la Duster…la niste mașini care ar trebui sa fie polivalente…

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus