►► Susține blogul cu un click la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip・PC Garage. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
15 Jan 2025 ·
AUTO ·
Nu știu care-i povestea legată de drumurile secundare de la noul pod de la Brăila, dar drumul acesta care leagă centura Brăilei de pod este gata de un an de zile și stă nefolosit.
De un an de zile este blocat de gardurile acelea (Maps). În rest pare totul gata la el. Probabil n-are și dosar cu șină, dar tare bun ar fi ca să ajungi de acolo până “pe dig”.
Iată-l în iulie 2024, surprins de mașina Google:
Iată-l în decembrie 2024, surprins de mine:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
15/01/2025 la 3:50 PM
Poate nu ai observat dar intr-un an au mai pus un stalp cu trei restrictii de circulatie (in dreapta pe acces), deci se lucreaza in continuare :-) Siguranta pe primul loc !
Pepi(Citează)
15/01/2025 la 5:25 PM
Termenul contractual este iunie 2025, lucrările sunt în curs de inspectare în vederea recepției însă:
– resursele constructorului sunt limitate și dirijate către alte proiecte unde politicienii fac poze săptămânal (tehnic vorbind, Podul Brăila este un fiasco)
– reparațiile nu prea se pot face pe astfel de temperaturi
Vali(Citează)
15/01/2025 la 6:12 PM
aici https://maps.app.goo.gl/yqvgnK1o1XdfvHuZA se fac 3 ani si n-au reparat bucățica aia cu pamant căzut.
conspicuous(Citează)
15/01/2025 la 8:29 PM
Daca e vorba de cel mare, posibil sa ma insel, dar la un mom dat parca citeam ca e legat de povestea cu podul unde statul ii tot pune pe aia sa refaca pe cheltuiala lor ba asfaltul ba nush ce. Iar aia se simt ca in mesteru manole unde de aici repara si peste putin timp iar e asfaltul valurit din cauza nerespectarii unor limite de tonaj sau de circulatie pe canicula. Si incerca sa forteze cumva semnarea receptiei la pod de deschiderea integrala a nu stiu caror bretele si legaturi de pe acolo.
alexul(Citează)
16/01/2025 la 9:10 AM
Ai inteles tu ceva, dar gresit.
Este podul ala construit prost, unde CNADNR nu vrea sa faca receptia pana nu se rezolva problemele constructive. Printre care, cea mai grava problema o reprezinta infiltratiile de apa la blocul de ancoraj (care este parte esentiala din structura de rezistenta). Si mai departe se abereaza cu nerespectarea regimului de greutate sau a regimului de temperatura.
Nu stiu ce este in mintea celor care spun ca a fost prea cald si din cauza asta s-a stricat asfaltul. In conditiile in care aceleasi vehicule au circulat fara probleme pe drumurile care au dus catre pod, de ce asfaltul de pe pod este mai prost?
Si in plus, cum ar trebui sa functioneze lucrurile? Sa stea un Dorel cu termometrul la intrare si, daca temperaturile depasesc o anumita valoare, sa blocheze accesul pana la apusul soarelui?
Gandeste-te ca nici o firma nu ar fi reperat asfaltul din banii proprii daca lucrarile erau facute conform standadelor stabilite in contract.
Andrei G(Citează)
16/01/2025 la 11:31 AM
Esti sigur ca se abereaza cu “nerespectarea regimului de greutate “? Ca asfaltul s-a stricat doar pe sensul Tulcea – Braila. Pe sensul Braila – Tulcea nu sunt probleme la asfalt.
lrpx(Citează)
16/01/2025 la 11:45 AM
Deci tu vrei sa spui ca daca trec doar masini de 1-2 tone, asfaltul este in regula, dar daca trec camioane de 10 tone, nu mai este in regula.
Dar intrebarea mea este:
“De ce asfaltul folosit pentru drumul european care duce de la Tulcea catre pod a rezistat in aceleasi conditii, cu aceleasi camioane?”
Oare o fi din cauza ca pentru pod s-a folosit un asfalt de calitate mai proasta?
Si daca totusi nu era vina constructorului, de ce au refacut carosabilul cu alt tip de asfalt?
Andrei G(Citează)
16/01/2025 la 11:45 AM
Repara daca receptia nu e facuta.
Nu sta nimeni cu termometrul, dar cand e atentionare de cod rosu si circulatia >3.5t restrictionata intre orele x/y si cu toate astea vezi tot felul de ansambluri cu cereale piatra si ce mai cara.
alexul(Citează)
15/01/2025 la 9:45 PM
Demisia Cătălin Drulă!! 🤣
miluch(Citează)
16/01/2025 la 8:47 AM
Pentru context, constructia podului peste Dunare si a drumurilor adiacente a creat o ‘scurtatura’ spre centura Brailei dinspre Galati. Si scurteaza f. mult timpul, inainte ori trebuia sa traversezi toata Braila sau sa alegi o alta ruta ocolitoare f lunga care sa duca direct in centura Brailei.
Oricum drumul nou de la pod spre centura se foloseste intens insa cu un mic ocol de 8-10 minute, pe un drum f ingust si prost prin camp, doar pentru ca acea portiune de 1 km sta inchisa fara motiv.
2Du(Citează)
16/01/2025 la 10:48 AM
Ca om care folosește podul ca localnic, pot să spun că aici s-a făcut o chestie tipică proastă românească. S-a dat drumul la trafic înainte de deschidere și s-au scos cântarele, astfel că mașini mari și grele au trecut pe pod fără probleme. Apoi au tot apărut probleme. E foarte bine să nu facă recepția dacă sunt probleme. E nasol că trebuie să ocolim la venirea dinspre Tulcea trebuie să ocolim mult (e zona din poze). Sper să nu intrăm în documentarele despre greșeli de ingineri.
PS: bine că mai ajunge Radu pe aici cu Matilda, n-ar mai afla lumea ce se întâmplă cu podul de la Brăila. E și sarcasm, dar și ceva realism aici.
Mihai(Citează)
16/01/2025 la 10:09 PM
Drumul ăla e gata din noiembrie 2023, am avut o perioadă când treceam de 3 ori pe săptămână pe acolo și ocoleam pe la Baldovinești și de fiecare data credeam că gata, acuma sigur e deschis.
Salutări Matildei!
Alex(Citează)