►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
10 Dec 2024 ·
GÂNDURI ·
FAN Courier trebuie să regândească un pic modul în care gestionează lockerele FanBox. Procedurile lor sunt inexplicabil de defavorabile clienților și eu nu mai dau comenzi cu livrare în FanBox, chiar dacă alte variante nu ar exista.
Pe scurt, în ziua de Black Friday am lansat și o comandă cu livrare la Fanbox. Easybox-urile din cartier erau deja toate indisponibile. La Fanbox exista posibilitatea de livrare, iar Fanbox-ul de la mine este lipit de un easybox din drumul meu zilnic către grădiniță, așa că părea fix același lucru.
Și totuși, în ziua livrării am primit mesaj că Fanbox-ul este plin și curierul n-a putut lăsa coletul meu în dulap. Păi… astfel de lucruri nu sunt planificate? Ce faci, iei 38 de comenzi cu livrare într-un dulap cu 20 de sertare?
În fine, se mai întâmplă și erori. Problema este că același mesaj spune că, din moment ce n-a fost loc pentru coletul meu în Fanbox, trebuie să mă duc eu să-l ridic de la un centru logistic FAN Courier, un fel de punct de distribuție din rețeaua lor.
La Sameday, dacă nu este loc în dulap pentru coletul tău, curierul îl lasă de obicei într-un easybox din zonă, ceea ce este acceptabil. Dacă nu are nici un alt easybox apropiat, Sameday îți cere adresa de acasă ca să-ți aducă un curier la ușă respectivul colet, fără vreun cost suplimentar.
La FAN, deși ai plătit pentru livrarea în Fanbox, te duci tu la sediul lor ca să iei coletul. Și nici nu vezi vreun ban înapoi.
Matilda a pățit-o și mai rău. A avut trei comenzi la Fanbox în ultima perioadă. Pentru una dintre ele primește SMS că pachetul nu a încăput în Fanbox și trebuie să meargă să-l ridice chiar ea din același punct de distribuție. Mesajul spune chiar ceva de genul “îl poți ridica de la sediul FAN din strada XX”.
Și ne-am dus acolo chiar în acea zi și coletul respectiv încă nu ajunsese în sediul lor. Ne-au spus cei de la FAN că probabil astăzi curierul a încercat să-l introducă în locker și n-a reușit, așa că a plecat înapoi cu el la hub-ul FAN și probabil a doua zi ajunge în punctul zonal de distribuție ca să-l ridicăm noi.
De ce mai scrie atunci în mesaj “vino să-l ridici!” de parcă ar fi deja acolo? Pentru că este prost scris. M-am dus eu într-o zi să-l ridic, tot pe ploaie torențială, și pachetul era ceva chiar subțire, cam cât o coală A4 și gros de 5 cm, care era imposibil să nu fi încăput în locker. Probabil că nu exista un sertar disponibil, nu că nu a încăput, dar asta înseamnă management slab al livrărilor.
Pentru alte două colete, Matilda a primit mesaj că pachetul nu a avut sertar disponibil în locker, dar nu că să meargă să-l ridice ea personal de la punctul de distribuție. La un moment dat s-a întrebat unde or fi totuși pachetele ei, așa că am mers într-o zi la punctul de distribuție FAN și a întrebat de ele.
Răspunsul? “Da, au venit la noi, nu ați venit după ele și deja le-am returnat magazinelor respective. De ce n-ați primit mesaj să veniți să le ridicați de la noi? Nu știm, ne pare rău”. Cum ar fi, ghinionul nostru!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
22 comentarii
10/12/2024 la 6:34 AM
Important e că respectiva companie își reafirmă sprijinul pentru parcursul european şi cel euroatlantic al României.
Vali(Citează)
10/12/2024 la 7:07 AM
?
Corcoran(Citează)
10/12/2024 la 7:34 AM
Asa astept eu dupa un colet comandat pe emag si livrat de sameday. Dat comanda, platit, selectat easybox, imi spun ca in 2 zile ajunge. Asta acu o saptamana si ceva. Era un cadou ptr mos nicolae, care intre timp a cam trecut. Primesc mesaj in ziua in care trebuia sa ajunga: n-a avut loc in locker, dati o adresa si va livram in 2 zile. Am dat adresa alora batrani din alt oras, langa buc si am plecat din buc ca asa aveam programat. Nici pana in ziua de azi nu mai stiu nimic de coletu ala. Avand in vedere ca nu e valoare mare nu i-am mai cautat sa-i intreb. Astept sa vad cat poate sa dureze o livrare. Poate pana la craciun ajunge.
Nu pricep de ce accepta livrare la easybox, ca apoi sa spuna ca nu incape. Nu stiu chestia asta?
Blackskull(Citează)
10/12/2024 la 7:58 AM
Unele lockere au dimensiuni diverse, iar coletul tău nu a încăput în ce era liber la prima tentativă de livrare.
Se mai întâmplă.
Dar ce pățește Radu e altceva.
Dacă pui aici userul și parola, poate te ajută cineva cu statusul comenzii..
Vali(Citează)
10/12/2024 la 9:04 AM
si poza fata / verso cu cardul cu care ai facut plata
Marian(Citează)
10/12/2024 la 8:58 AM
Am si eu o intamplare cu cei de la Cargus, care te OBLIGA sa instalezi aplicatia lor pentru a putea deschide un locker. Initial am crezut ca nu gasesc eu codul in email/sms, m-am uitat de 2-3 ori, dar nu am gasit si nu exista niciun fel de posibilitate (cel putin la momentul intamplarii) de a deschide lockerul lor fara aplicatia Cargus.
Sunt curios ce fac cei care nu au smartphone (mai sunt si d-astia), ce fac oamenii care nu au un smartphone la indemana (e in service, au telefon de serviciu etc) sau chiar cei incapatanati (ca mine) care nu vor sa bage o mizerie de aplicatie pentru a interactiona o data la 6 luni cu ea sau chiar mai rar.
Dar la final de an departamentul de marketing primeste bonus d-ala mare ca au crescut instalarile de aplicatie.
Marian(Citează)
10/12/2024 la 10:05 AM
Pe mine ma enerveaza Sameday ca nu iti mai trimit SMS cu PIN-ul pe care trebuie sa-l dai curierului ca sa te forteze sa instalezi aplicatia lor.
Dar inteleg ca cei de la Cargus sunt la nivelul urmator.
Andrei G(Citează)
10/12/2024 la 10:10 AM
Pot intelege SMS-ul, sunt niste costuri mai ridicate, dar cel putin primesti email cu codul. In orice caz, primesti intr-un fel sau altul codul respectiv, nu te obliga sa instalezi aplicatia.
Marian(Citează)
10/12/2024 la 11:08 AM
O companie mare ajunge la un cost de maxim 2 centi per SMS. Nu stiu daca scopul celor de la Sameday este economia.
Andrei G(Citează)
10/12/2024 la 11:13 AM
@andrei, eu am dezinstalat aplicația sameday, și acum primesc mesaje… Vezi poate se rezolva așa și la tine
Cineva(Citează)
10/12/2024 la 9:21 AM
E acceptabil și logic să plece cu 38 de colete din sediu când are doar 20 de sertare libere la locker. Până ajunge există șanse mari să se elibereze un sertar. Ce nu înțeleg eu este de ce nu reîncearcă livrarea la locker din nou la prânz de exemplu dacă prima încercare a fost dimineața? Oarecum o altă problemă ar fi că mulți lasă coletele la locker mult timp(mai mult de 24h).
pahomi(Citează)
10/12/2024 la 10:14 AM
Nu vad nimic iesit din comun daca cineva lasa colectul la locker mai mult de 24 de ore, adica il ridica a doua zi, seara, dupa ce a fost incarcat.
Poate imi ajunge in weekend, cand eu sunt plecat din localitate. Sau poate primesc mesaj ziua cand sunt la munca, dar eu in seara aia am planuri de iesit in oras si nu vreau sa ma plimb cu coletul dupa mine.
Sau poate pur si simplu ploua torential si nu am chef sa mai fac un ocol de 10-15 minute in ziua respectiva.
Daca cei care administreaza aceste lockere ar avea o probleme cu timpul de ridicare, ar pune o limita mai mica (de 24 sau chiar 14 ore).
Andrei G(Citează)
10/12/2024 la 2:23 PM
Eu, săptămâna trecută. Trebuia să ajungă un colet in timpul săptămânii (de marți sau miercuri), pe lângă birou. A ajuns sâmbătă seara cu ridicare obligatoriu până luni la 6 dimineață, când nu eram în oraș. Așa că am făcut un drum suplimentar duminică.
Em(Citează)
11/12/2024 la 12:12 AM
@Em si totusi din aplicatie poti prelungi un pic acel termen
Andrei I(Citează)
10/12/2024 la 9:41 AM
Multi selleri nu trec volumetria corecta si curierii vad abia cand sunt acolo ca nu incape.
mArius(Citează)
11/12/2024 la 3:07 PM
Am pățit și eu fix același lucru, fără să primesc vreo notificare de la livrator. Putea să sune și să-mi propună o alternativă, nu să mă pună să bat drumul până la centrul lor. I-am sunat și i-am făcut cu ou și cu oțet, nu cred că s-au sinchisit prea mult. Într-un final am anulat comanda.
Mihai Lambru(Citează)
10/12/2024 la 10:00 AM
Intreb si eu, nu era mai simplu sa instalezi aplicatia Fan Courier si sa vezi unde este coletul ? sau sa verifici online AWB-ul sa vezi ce s-a intamplat cu el (ex. daca s-a facut retur la expeditor, spre exemplu). Cateva informatii de baza poti afla daca verifici AWB-ul, in loc sa pierzi timpul pe drumuri aiurea.
Iosif(Citează)
10/12/2024 la 10:36 AM
La cargus box am intalnit ceva similar de tampit. Imi trebuie o aplicatie de la ei (nu un cod) ca sa deschid cutia aia. Adica nu pot sa ii scriu sotului un cod sa ridice el, trebuie sa merg sa apas ceva rahat in aplicatie care comunica prin bluetooth cu cutia.
Eu efectiv nu inteleg de ce e greu sa copiezi ce au facut sameday. Merge f bine, de ce tre sa inventam ceva nou si stupid?
Kat(Citează)
10/12/2024 la 10:56 AM
Pentru ca toti vor sa te determine sa instalezi aplicatia lor.
Nu are legatura cu usurinta in utilizare.
Andrei G(Citează)
10/12/2024 la 11:01 AM
un ecran (necesar pentru introdus codul ala) costa si ocupa loc :))
john2381(Citează)
10/12/2024 la 1:48 PM
Cea mai proastă aplicație posibilă e cea de la fan. Nu înțeleg nimic din ea, nu sunt nici toate AWB-urile în ea.
Cătălin(Citează)
10/12/2024 la 9:51 PM
Am vrut sa folosesc un punct de colectare Fan la magazine partenere. Dupa ce am umblat ca prostul pe la trei magazine care habar nu aveau(erau pe lista Fan), m-am saturat si am chemat curierul acasa. Asta in Ploiesti.
andipanda(Citează)