►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Bănuiesc că a aflat toată lumea despre documentarul Deceniul Iohannis făcut de Recorder. Este o retrospectivă bună a celor 10 ani de președinție.
Vreau să spun totuși trei idei despre acest subiect.
1️⃣ Florin Negruțiu, de la Republica, are următoarea opinie publicată pe LinkedIn:
„Deceniul Iohannis”, excepționalul documentar realizat de Anca Simina de la Recorder, îmi reconfirmă un sentiment pe care-l port cu mine de câțiva ani: că a fost un deceniu pierdut pentru noi, cetățenii. 10 ani degeaba. Pe timpul și pe viața noastră.
Nu vreau să-i iau apărarea lui Iohannis. A fost un președinte slab. Sau dacă nu slab, măcar nu la înălțimea așteptărilor. Țin minte că în primul an de mandat era invizibil. A venit incendiul de la Colectiv și l-a scos un pic din letargie. A urmat iarăși o perioadă de hibernare înainte de Ordonanța 13 și perioada când Iohannis era foarte vocal împotriva “hoților” din PSD.
Iarăși hibernare. Un pic de activitate în perioada covidului, dar mai mult cu impresia că “trebuie făcută și asta, vine cu jobul”. Și apoi dezamăgirea totală a alierii PNL cu PSD sub binecuvântarea lui Iohannis, o mișcare la care nu mă așteptam niciodată și care l-a șters pe președinte de pe lista mea de Crăciun.
Dar 10 ani degeaba? 10 ani pierduți de noi, cetățenii? N-as putea să spun asta pentru că alternativa era să câștige Ponta.
Iar în universul paralel în care Ponta a câștigat alegerile din 2014, Dragnea, Vâlcov, Ghiță și alții stau cu picioarele pe biroul de președinte al lui Ponta și îi spun acestuia “auzi, n-ai bea și tu o cafea? Adu 4 dacă mergi după ele. Pentru mine fără zahăr, că am glicemia mare” în timp ce ei fumează câte un trabuc și mai împart niște comisioane, niște fabrici.
În universul acela paralel cred că România este mult mai coruptă (da, este posibil!), mai marginalizată în Uniunea Europeană, mai lipsită de investiții și mai săracă decât este astăzi și probabil și mai afundată în datorii și cu mai mulți români fugiți în străinătate.
Nu zic că ar fi meritul lui Iohannis pentru că România de astăzi nu arată ca în acel univers paralel. Mi se pare însă că alegerea sa ca președinte a dat oamenilor speranța că poate exista o schimbare în bine, ceea ce la rândul ei a crescut și alte partide (USR, înainte de auto-distrugere), a dat tonul unor proteste și măcar a oprit resemnarea în care exista riscul să cadă fiecare cetățean.
Mai cred și că liderii PSD de astăzi se tem un pic de opinia publică. Când scandalul este prea mare, Ciolacu dă un pic înapoi. Clica lui Dragnea, care conduce România într-un univers paralel, ar fi zis doar “altă întrebare” și ar fi călcat în picioare orice lege și orice principiu pentru a fura.
2️⃣ Acum mă întreb cum arată un alt univers paralel, cel în care Iohannis și-a făcut zilnic meseria cu pasiune.
Universul paralel în care a fost vocal despre toate problemele sociale, economice și politice, chit că nu are puterea legală de a le influența (are însă dreptul de a vorbi despre ele), în care s-a luptat mai mult pentru investiții străine dinspre vest, în care a luptat pentru a menține alianța PNL-USR la putere șamd.
Ehe, câte lucruri poate s-ar fi schimbat în bine…
3️⃣ Documentarul Recorder este prea lung. Două ore pe un subiect care, de fapt, nu mai este de interes.
Aș fi preferat mai degrabă să văd trei documentare de câte 15 minute fiecare despre alegerile de duminica aceasta, care sunt cruciale. Poate unul despre ce a făcut PSD-ul în vreo 30 de ani cât a fost la putere, într-o alianță sau alta, de la revoluție încoace. Poate unul despre creșterea naționalismului și a extremismului în Europa și de ce este riscant (și finanțat de Rusia). Poate unul despre Simion sau Geoană sau Lasconi sau alt candidat care încearcă să schimbe viitorul României.
Nu zic să nu-l urmăriți. Este o creație jurnalistică excepțională și efortul trebuie apreciat. Dar mi-ar fi plăcut ca Recorder să-și folosească influența uriașă pe care o are pentru a vorbi mai mult despre viitor, nu despre trecut.
Au trecut cam repede 10 ani, nu? Parcă abia ce erau pe la televizor sondajele care-l dăđeau pe Iohannis victorios în fața lui Ponta și doar Antena 3 insista că lucrurile stau altfel. Parcă abia era seara aceea când țin minte că am ieșit în oraș, în Drunken Lords, cu alți bloggeri, ca să sărbătorim din mers înfrângerea PSD. Ce zboară timpul…
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
38 comentarii
19/11/2024 la 1:07 PM
De fiecare dată când ai dubii și te întrebi dacă am evoluat vreun pic sau dacă mergem spre mai bine, iti recomand să aloci 2 ore duminica pentru o vizită în Târgul din Vitan.
Te intorci in timp. La inceput e nostalgie, dar dupa aia iti aduci aminte cat de saraci eram si cat de gri era viața.
Andrei(Citează)
19/11/2024 la 1:13 PM
Intre timp, sambata asta, cand o sa trebuiasca sa pui stampila o sa ai aceeasi imagine ca acum 10 ani : incompetenti sau corupti sau ticalosi sau necunoscuti pe care sa pui stampila…
Confruntarea de ieri mi-a dat de inteles ceea ce vad de 14 ani de cand votez:
Replica: Eu, eu cu cine votez ?
a fost , este si va mai fi prezenta la algeri…
Dave(Citează)
19/11/2024 la 2:04 PM
Du-te tu, vere, sâmbătă să votezi, că restul mergem duminică. :)) Să nu fie aglomerat, zic.
Cosmin(Citează)
19/11/2024 la 4:09 PM
Sa stii ca in diaspora poti vota 3 zile vineri/sambata/duminica. Acu nu stiu daca Dave e si el in strainezia.
lrpx(Citează)
19/11/2024 la 10:07 PM
lrpx19, on the spot !
Dave(Citează)
19/11/2024 la 1:24 PM
Dar daca ce vezi tu ca evolutie e doar o impresie din bula ta?
Da, am evoluat noi, fiecare pe persoana lui fizica (si/sau juridica), pentru ca ne-am zbatut si pentru ca ne-am dezvoltat fiecare in patratica lui, importriva birocratiei si coruptiei statului si minionilor lui.
Dar ca societate?
Ti se pare ca am rezolvat vreuna din problemele majore pe care le aveam acum 10 ani?
Am scapat de coruptie?
Am redus cheltuielile statului?
Am digitalizat si eficientizat?
Am construit alea 8 spitale care erau gata de pe vremea lu Dragnea?
Am construit autostrada aia pentru care se lasa Ponta de politica prin 2016?
Am educat Romania?
Am invatat sa lucram impreuna si sa ne ajutam unii pe altii?
Am adus inapoi milioanele de oameni productivi plecati afara?
Am redus abandonul scolar? Dar numarul mamelor minore?
Am invatat sa colaboram, sa ne unim, sa luptam pentru drepturile noastre?
Am determinat un singur politician sa isi faca treaba macar la minimul prevazut de fisa postului? Sau sa plece?
“Se putea mai rau” nu e un plan de tara. La dracu, nu e nici macar o scuza.
Da, stiu perfect ca demersul asta de demonizare a lui Ionhannis nu serveste decat PSD si poate AUR (“toti sunt la fel”). Dar asta nu il face pe Iohannis cu nimic mai bun. A fost o lepra, si trebuie aratat cu degetul si judecat ca atare.
Acum gata cu vorba, treceti la treaba ca acu moare Iliescu si trebuie bani de funeralii nationale
Sorin(Citează)
19/11/2024 la 1:55 PM
Lepră? Hai totuși. A fost un neamț românizat. La așa popor, așa președinte. Oricum un președinte nu face nimic concret, doar dă așa o direcție. Oamenii sfințesc locul, nu președinții. Puteau să vină la un loc Churchill, Roosvelt, de Gaulle, Kohl și Iulius Cezar însuși și tot cam acolo eram. Dar dacă venea un Castro sau Mao era definitiv mai rău.
nea_caisă(Citează)
19/11/2024 la 2:01 PM
Așa se vede mentalitatea deficitară a românilor. Trebuie să vină președintele să-ți facă curățenie/educație/civilizație/etc.
nea_caisă(Citează)
19/11/2024 la 2:25 PM
bun comment
cred că dacă lui i-a mers bine, cu Tesla, burgeri și 2 apt, o fi gândit că toată România a mers bine
Tano(Citează)
19/11/2024 la 2:30 PM
Tu asta ai inteles, ca il astept pe presedinte sa dea cu matura?
Presedintele trebuie:
– sa nu dea afara procurorul sef al parchetului anticoruptie pentru ca i-a deranjat pe prietenii lui
– sa numeasca judecatori decenti la curtea constitutionala, CSM si pe unde a mai pus tot soiul de specimene cu istoric nebulos
– sa medieze conflictele intre partidele aflate la guvernare, sa se asigure ca aia mai mafioti nu ii dau afara pe ailalti doar pentru ca au deranjat interese
– sa nu accepte guvernul cu peeeseedeee dupa ce s-a facut ca ii injura ani de zile si ne-a spus ca sunt cel mai mare cancer al acestei tari (ceea ce sunt)
– sa mai treaca prin tara si pentru altceva decat depus coroane si decorat mii de oameni
– sa se “adreseze natiunii” pe teme mai importante decat Anul Nou si Pastele. Sa ne zica ce plan are si cum il va duce la indeplinire. Sa ne zica cum mai merge cu Romania Educata. Sa ne zica cum merge cu dronele rusesti pe teritoriul patriei. Sa ne zica ce temperatura are apa in Maldive in noiembrie.Ceva, orice. Sa faca conferinte de presa si sa raspunda la intrebari. Cum spuneam mai sus, atributii minime din fisa postului
Sorin(Citează)
19/11/2024 la 3:37 PM
@nea_caisă, iar directia data de Presedintele Iohannis a fost “lasa ca merge si asa”.
Andrei G(Citează)
19/11/2024 la 6:55 PM
Exact. Un președinte pe măsura cetățenilor. Se putea un pic mai mult poate, dar nu foarte mult. Aveți foarte mare grijă însă că se poate mult, mult mai rău.
nea_caisă(Citează)
20/11/2024 la 9:36 AM
@nea_caisă, nu-s convins ca se poate mai rau.
In perioada de “domnie” a lui Iohannis:
– s-au furat sute de milioane de euro (sau chiar miliarde) in perioada pandemiei;
– s-au continuat taierile ilegale de paduri;
– am trecut prin cea mai mare inflatie din ultimii ani;
– deficitul bugetar este extrem de mare si datoria publica a Romania a ajuns la niveluri record;
Si sa nu uitam ca, desi Iohannis a insistat ca scopul lui este sa scoata PSD de la guvernare, acum avem un Guvern in care PSD-ul face legea.
Andrei G(Citează)
20/11/2024 la 12:49 PM
Lol. Bine, încearcă cu ceilalți. FAFO.
Așa pentru informația ta:
– nu “s-au furat”, populația fură pe unde apucă, președintele nu e executiv, dacă toți fură, e greu să-i oprești.
– idem sus, că nu dă el cu drujba.
– toate țările au inflație mare, că i-a prostit covidul.
– deficitul și datoria vin de la armament că s-au trezit iar nespălații ăia din est să-și invadeze vecinii.
nea_caisă(Citează)
19/11/2024 la 1:32 PM
Faptul ca poate ar fi fost mai nasol cu Ponta nu trebuie sa il puna pe KWJ intr-o lumina mai buna nici 1%.
Am fost pacaliti mult prea usor pentru acesti 10 ani.
La fel si comparatia ca am evoluat si totusi e mai bine dupa o plimbare prin Vitan nu trebuie facuta.
Si sauditii au dat voie femeilor sa conduca, asta nu inseamna ca e mai bine.
Si China are un avant tehnologic foarte mare comparativ cu anii 1990 dar nu insemana ca “e mai bine.”
dny(Citează)
19/11/2024 la 1:37 PM
“Poate unul despre Simion sau Geoană sau Lasconi sau alt candidat care încearcă să schimbe viitorul României.”
exista seria profil de candidat de la recorder
Alex(Citează)
19/11/2024 la 2:16 PM
Da Radu, nesimtiti astia de la Recorder ca au venit cu materialu asta si o ajunga Ciuca sa ia 6%….E doar trecut, ce conteaza ca Ciuca e creatia lu Iohannis?
lrpx(Citează)
19/11/2024 la 2:35 PM
Prietene, problema e ca omul in afara de cateva rafuieli politice si vacante non-stop…nu a facut absolut nimic concret. Bai, dar nimic. Concediu total. Si acum ramane si cu o vila de protocol, o pensie speciala si restul de “bonusuri”. Radu bate campii spunandu-ne ca era mai nasol cu ceilalti, posibil, foarte probabil, nu zic nu, dar cu asta a fost de rahat maxim. Numai praf in ochi si vrajeala. Justita a ajuns o gluma, incredere zero in orice act de justitie, si toate astea sub ochii astuia. Macar acum in ceasul al 12-lea niste talibani dintr-astia johannisti, cum e de altfel si Radu, ar putea sa recunoasca chifteaua pe care au inghitit-o. Bine, Radu la capitolul politica e sub nivelul marii, sa fim seriosi, orice postare a lui despre acest subiect trebuie maxim tratata la nivel de caterinca si TNR.
zetanu(Citează)
19/11/2024 la 7:11 PM
Ia zi sincer, la tine în familie și în cercul de prieteni, nu sunt cam la fel? Oameni decenți dar care poate mai au un job de frecat menta la stat, o sinecură, mai o pensie medicală pe nașpa, mai un apartament închiriat fără contract, mai o șpagă la poliție pentru condus băut, mai o returnare ilegală de TVA și tot așa. Acum mă scuzi, poate la tine or fi toți sfinți, dar eu cunosc destui care sunt departe de sfinție.
De unde și până unde tupeul ăsta să ceri un președinte sfânt când cetățenii sunt așa cum sunt. În plm merg prin București și la 18 ani după ce s-a dat legea pulimea tot mai se încolăcește în intersecții ocolind centrul.
N-a înghițit nimeni nici o chiftea, a fost cam arogant și absent, dar măcar nu corupt pe față și când au bătut rușii la ușa cu racheta a făcut cât de cât o pace între partide. Dacă crezi că a fost chiar așa slab, nu-i nimic, votează cu PCR pardon PSD sau cu șoșopitecii, să vezi atunci distracție.
nea_caisă(Citează)
19/11/2024 la 2:45 PM
Reportajul de la Recorder doar confirma ca votam un NPC, mouse-ul si tastatura nu sunt la noi.
Ciprian(Citează)
19/11/2024 la 4:09 PM
Burger, Tesla, apartament, eMag, purificator de aer, Genius, Tazz, panini, Glovo, cafea de specialitate… e bine.
Pana dai un search dupa “santier” chiar aici pe blog. Nu simti acum cum te afecteaza, la fel cum nu ai simtit cum te afectau masinile parcate pe trotuar pana nu ai avut nevoie de trotuar cu aia mica in carucior
C(Citează)
19/11/2024 la 4:38 PM
“Aș fi preferat mai degrabă să văd trei documentare de câte 15 minute fiecare despre alegerile de duminica aceasta, care sunt cruciale.”
“Poate unul despre Simion sau Geoană sau Lasconi sau alt candidat care încearcă să schimbe viitorul României.”
Vezi canalul Stirile Zilei pe scurt. De la Recorder.
Au tot avut in ultima perioada portrete de candidat.
Catalin(Citează)
19/11/2024 la 4:50 PM
https://recorder.ro/alegeri-europarlamentare/ pagina cu linkuri la fiecare candidat.
cineva(Citează)
19/11/2024 la 4:50 PM
Daca cei 10 ani nu sunt complet pierduti, putem macar sa spunem ca am regresat pe ici pe colo, in punctele esentiale, cum ar fi educatia, justitia, controlul coruptiei, ordinea publica si interesul general al cetatenilor pt ce se intampla in comunitate, in tara in general si in zona noastra de europa.
Deci nu am batut deloc pasul pe loc cum ar spune detractorii. Am facut cativa pasi inapoi, in mod evident.
Tom(Citează)
19/11/2024 la 7:23 PM
N-a regresat nimeni, vă văicăriți degeaba. Eu când iau o pauză de la rulat șaorme în vest și mai vin pe acasă, se văd clar îmbunătățirile, an de an. Trebuie doar să deschizi ochii.
Do you think I’m going to be happy? Yeah you’ll be happy, you just won’t know it.
https://youtu.be/DvmVYNr0lk0?t=230
nea_caisă(Citează)
19/11/2024 la 4:53 PM
De acord in linii mari.
As mai adauga un “daca” – cum ar fi fost daca atunci cand manifestatia a castigat si Johannis a intrebat – “bun, acum pe cine propuneti prim ministru” – oamenii ar fi fost in stare sa zica “Moise Guran” sau “Ion Popescu” sau orice persoana, “plus urmatoarea selectie de consilieri: X, Y si Z”
mac gregor(Citează)
20/11/2024 la 2:38 PM
Am ras la moise guran. Mai ramanea sa zici dragos patraru sau mai stiu eu ce gurist de pe sticla. Ca idee actualul ministru al Fondurilor și Proiectelor Europene, Adrian Caciu, avea niste articole foarte misto scrise pe FB, argumentate totul brici. Uite ca a ajuns ministru si a facut fix zero. Pe gargara suntem toti buni, la practica e mai greu.
N(Citează)
19/11/2024 la 5:18 PM
O fi facut sau nu ceva in astia 10 ani….dreacu stie. Poate pe extern sa fi fost niste chestii de care noi sa nu avem habar, ca pe intern n-a facut nimic, din contra a facut ce a zis ca n-o sa faca, s-a inhaitat cu psd etc. Ce e clar e ca imaginea pe care o are in ochii tuturor e aia de lepra. Pe buna dreptate.
Cum ar fi fost cu veorica sau ponta? Plm, nu stiu ptr ca n-a fost sa fie. Vad ca toti o ard cu “ar fi fost mai rau sigur”. Poate au ei puteri magice sa vada ce altii nu vad.
Ptr mine, bolovanu asta de iohanis e un kkt maxim de arogant, maxim de nesimtit si mincinos pana-n maduva oaselor.
Blackskull(Citează)
19/11/2024 la 7:13 PM
Nu puteri magice. Ficusul a acționat coordonat cu politica NATO. Fără mizerii de tip Orbanistan. Ponta, de exemplu, o cotea spre Est încă din faza de candidatură.
Trăgând linie, România sub Iohannis a acționat foarte bine ca aliat NATO. Sper să nu ajungem să-l regretăm din punctul ăsta de vedere, pentru că, vorba lui @nea_caisă, se poate mult, mult mai rău.
Pe intern a fost penibil și un cumul de oportunități ratate. Dar chiar și aici se poate mai rău.
Peredhil(Citează)
19/11/2024 la 5:44 PM
“trei documentare de câte 15 minute fiecare despre alegerile de duminica aceasta, care sunt cruciale”
Pai chiar sunt, se numesc “Portet de candidat”, aprox 20 fiecare, dar canalul celelalt…
@stirile_zilei_Recorder
mArS(Citează)
19/11/2024 la 11:34 PM
A fost ultima speranță pentru mine. Încă o generație de sacrificiu degeaba. Curînd fac 60 de ani, la ce dracu mai pot spera?
Marinel(Citează)
19/11/2024 la 11:56 PM
Cum la ce? La ce speră toți… oamenii spirituali: o viață de apoi lipsită de griji, în parametri ce depind de religia în care crezi .
Peredhil(Citează)
19/11/2024 la 11:59 PM
De acord cu tot postul, ar fi fost infinit mai rau daca iesea Ponta sau Dancila. Dupa ce i-a matrasit pe cei din USR, imi pare rau doar de increderea acordata cand l-am votat de 2x. Dar tot l-as fi votat, chiar si dupa reportajul Recorder. Macar nu ne-a facut de ras cand ne reprezenta pe afara, vorbeste 4 limbi, e prezentabil. Cu noua garnitura de presedinti o sa fie trist. Anyway, hai cu Lasconi in turul 2, pt. ca restul sunt praful de pe toba.
butcher(Citează)
20/11/2024 la 9:39 AM
De curiozitate, in ce domenii crezi ca ar fi stat mai rau Romania daca deveneau presedinti Ponta sau Dancila?
Am fi avut o datorie externa mai mare?
Am fi stat mai prost in privinta relatiilor internationale, unde acum stam destul de prost?
Cu toate ca presedintele nostru ar fi trebuit sa fie apropiat de Austria, acestia sunt cei care ne-au refuzat intrarea in Schengen.
Andrei G(Citează)
20/11/2024 la 10:47 AM
@Andrei G: Relatiile internationale sunt ok cu Iohannis (NATO, SUA, UE), cu Dancila care nu putea lega 2 vorbe fara translator ne faceam de ras maxim. Nu ne-ar fi luat nimeni in serios. Ponta fiind omul serviciilor, SRI-ul ar fi avut putere / influenta si mai mare, bonus pe langa Ponta l-am fi avut si pe Dragnea. Plus cu Ponta am fi fost si mai apropiati de China, ai uitat cum reactoarele si alte chestii de infrastructura cheie ar fi trebuit sa fie “made in China”. In primul mandat s-a opus PSD-ului, dar cum domnul profesor nu suporta sa fie contrazis / opozitie, cand Stelian a incercat sa faca o miscare sa-i reduca atributiile, i-a matrasit pe USR. Da, consider ca a fost rau cel mai mic, dintre cei 3. Datoria externa si ce ai mai insirat acolo, dupa cum bine stii, nu sunt in atributiile / puterea presedintelui.
butcher(Citează)
20/11/2024 la 4:15 PM
@butcher, relatiile internationale sunt mai proaste decat erau in perioada vechiului presedinte.
Daca spui ca datoria externa nu este in atributiile / puterea presedintelui, iti spun si eu ca achizitia reactoarelor nucleare si proiectele de infrastructura nu sunt nici acestea in atributiile presedintelui.
PS: ce ar fi putut face mai rau Dancila fata de Iohannis care doar in ultimele 2 luni:
– a refuzat invitatia lui Biden la Casa Alba (de fapt nu a refuzat ci a facut mai rau, nu s-a prezentat);
– a facut pe prostul la summit-ul UE de la Budapeste si a ignorat prim-ministrul tarii gazda.
Andrei G(Citează)
20/11/2024 la 5:14 PM
@Andrei G: Cu Ponta sau Dancila presedinte, ai fi avut si un PSD mai puternic care putea sa numeasca doar prim ministri PSD, si uite cum reactoarele chinezesti puteau deveni realitate.
1. Politica externa: Iohannis a mentinut un discurs corect si constant in relatiile cu aliatii europeni si nord-americani, spre deosebire de lideri precum Orban, Fico sau Radev, care au avut abordari controversate.
2. Apararea: A luptat pentru alocarea a 2% din PIB pentru aparare, o realizare semnificativa, chiar daca guvernele care s-au succedat, inclusiv cel condus de un fost sef al armatei, nu au cheltuit intotdeauna eficient acesti bani.
3. Parteneriate regionale: A integrat Romania in formate importante de parteneriat, cum ar fi B9, si a obtinut rezultate palpabile, precum cresterea prezentei NATO pe flancul estic.
4. Relatia cu Republica Moldova: A sustinut ferm si activ parcursul european al Republicii Moldova, un sprijin pe care alte state, precum Georgia, nu l-au avut din partea unor „surori mai mari”.
5. Pozitia fata de Ucraina: Iohannis a avut o pozitie clara si ferma privind razboiul din Ucraina si a contribuit efectiv la sprijinirea Ucrainei, inclusiv prin livrarea de echipamente militare, precum sisteme Patriot.
6. Diplomatie globala: A revigorat relatiile cu tari ignorate anterior, cum ar fi Japonia, state sud-americane si africane, chit ca s-a plimbat cu jetul de lux.
Nu o vad pe Dancila ca ar fi stiut sa gestioneze relatiile externe mai bine sau pe tip de pandemia cand pun pariu ca ar fi dat-o in teorii conspirationiste. Iohannis s-a vaccinat public.
butcher(Citează)
20/11/2024 la 10:09 AM
Valabil și pentru Tano: Ce-are sula cu prefectura?
Clarks(Citează)