Hoteluri de lux: Marriott Mena House cu vedere la piramide

16 Jul 2024  ·

FOOD & LIFESTYLE  ·

3 comentarii

Cred că m-am uitat prea mult la clipul cu nunta scumpă din Egipt și Instagram a concluzionat că-mi plac piramidele, așa că mi-a recomandat și acest hotel.

Și da, îmi plac piramidele. Nu le-am văzut niciodată cu ochii mei, dar mi-ar plăcea să o fac și nu m-ar deranja să stau la acest hotel, Marriott Mena House din Cairo.

Ce are special? Este foarte aproape de piramide, iar asta este priveliștea din hotel:

Aș sta acolo la o cafea sau o omletă. Și seara la cină. Și iată priveliștea din camere:

Mena House nu mi se pare un hotel modern. Nu-i vreun Atlantis The Royal. Clădirea pare învechită, camerele sunt mobilate destul de simplu în opinia mea. Sunt trei tipuri de camere: Garden View, Partial Pyramids View și Premium Pyramids View. Bănuiesc că parțial înseamnă că trebuie să te întinzi un pic de pe balcon ca să vezi o piramidă sau poate că ești la primul nivel și o vezi printre crengile copacilor, nu știu.

M-am uitat pe prețuri. Am făcut o similare pentru 4 zile în iulie. Garden view cu mic-dejun costă 245 USD pe noapte; Partial Pyramid costă 290 USD pe noapte; Premium Pyramids View 358 USD pe noapte. Cam asta este diferența între priveliște și fără priveliște.

Camera uzuală are 35 mp, pat, canapea, balcon.

Cea mai șmecheră cameră a lor se numește 1 Bedroom Suite, are 75 mp și este stil apartament, cu living room și dormitor și două băi.

Hotelul are desigur piscină, spa, vreo 3 restaurante de diverse tipuri. Fiind aproape de piramide, spune că-ți pot aranja oricând tururi acolo sau la muzeul egiptean, la statui celebre, deșert, mare, soare din astea.

3 comentarii

1. Asa-mi placeau si mie. Si mi-am dat seama ca de fapt imi placea misterul din jurul acestor constructii, imi placeau teoriile privitoare la cum si cand au fost facute, imi placeau toate reportajele despre ele, cum intrau aia peste tot si lansau diverse teorii. Mi-ar fi placut sa fiu acolo, imediat dupa ce au fost terminate. Doar c-am ajuns acolo mult mai tarziu si pot sa spun ca a fost cea mai mare dezamagire pe care am avut-o in ceea ce priveste un obiectiv turistic. Daca-s putea sa dau timpu inapoi n-as mai repeta experienta.

(Citează)

2. N-am fost in Egipt dar am stat mult la hosteluri.

3. N-am fost in Egipt dar ador articolele scrise de oameni care n-au fost in Egipt.