►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Pe 9 iunie sunt alegeri locale, dar și pentru alegerea europarlamentarilor români. Fiecare votant va primi 5 buletine de vot. Fiecare votant trebuie să voteze în circumscripția în care este arondat.
Spre deosebire de alegerile pentru președinte, nu se poate vota de oriunde dintr-un motiv simplu: dacă alegerile mă găsesc în Botoșani, nu vor avea acolo buletine de vot pentru primăria București și primăria sectorului 4.
Cred că în București, atât la primăria generală cât și la cea de sector 4, nu vor fi mari surprize. Poate că mulți dintre voi spun același lucru despre localitatea lor, existând deja un favorit clar pentru câștigarea alegerilor.
Poate că favorit este chiar candidatul preferat de voi sau poate ați realizat deja că al vostru nu are șanse de câștig și deci, indiferent de situație, vă spuneți că nu are rost să mai mergeți la vot.
Nu uitați însă că se votează și pentru consiliu (local, de sector, județean etc) și consiliul este foarte important într-o primărie. S-a dovedit an după an că un consiliu care este adversar primarului îi poate bloca toate inițiativele, dar la fel de important un consiliu bine pus pe treabă poate împiedica manevrele făcute de primar cu prietenii săi politici.
Așa că ar trebui să mergeți la vot pentru a influența soarta alegerilor la consiliile locale. Spre deosebire de primar, unde câștigă cel care ia cele mai multe voturi, structura consiliului este decisă de ponderea obținută de fiecare partid la urne și deci fiecare vot contează.
De exemplu, la București Nicușor Dan are nevoie de un consiliu care să-l susțină. La sectorul 4, Băluță de la PSD este practic imposibil de bătut în alegeri, dar este un motiv în plus să mă duc să votez la consiliul local un partid care măcar să dea alarma când se fac manevre.
Așa că, pe 9 iunie, găsiți-vă și voi timp pentru a merge la vot. Durează câteva minute, dar merită pentru că primarul și consiliul vă pot schimba calitatea vieții în multe moduri.
Și la fel de importanți sunt și europarlamentarii pe care România îi trimite în Parlamentul European. Poate v-ați săturat să fim reprezentați acolo de tot felul de păcălici sau conspiraționiști sau ariviști care cred că un post politic îi va transforma în domni sau doamne respectabile.
Parlamentul European și alte instituții ale UE sunt tot mai importante în aceste perioade tumultoase pentru Europa, cu crize economice, război la granițe, imigrație, schimbări tehnologice importante, încălzire și altele. Și totuși, din partea României candidează unii precum Bacalbașa sau Șoșoacă. Trimiteți prin votul vostru unii de care să nu ne fie rușine.
La 🏙️Primăria Capitalei îl voi vota pe Nicușor Dan. Mi se pare singurul politician interesat pe bune de orașul București și problemele acestuia. Nu pare că vrea să dea contract publice prietenilor lui, nu și-a numit toate rudele în companii municipale, nu a plantat panseluțe ca să se laude cu asta.
În plus, îmi place ce s-a întâmplat în ultimii 4 ani în București. Cred că abordarea care urmărește întâi rezolvarea problemelor financiare ale orașului este cea corectă, la fel și concentrarea pe problemele fundamentale, chiar dacă par “ascunse”: țevi, benzi unice de transport, eficientizarea administrației etc.
Cu siguranță nu mai vreau de la primar vouchere și alte pomeni politice, nici panseluțe și țâșnitori. Simt că Firea și Burduja asta ar oferi, iar Piedone nici nu știu ce ar putea oferi. Controversă?
La 🗳️Consiliul General al Municipiului București, voi vota cu USR. Adică voi vota cu Alianța Dreapta Unită, cum se numește combinația USR-PMP-Forța Dreptei pentru aceste alegeri.
Din păcate, voturile lor vor fi fragmentate de voturile pentru Partidul REPER, dar asta este viața.
La 🗳️Primăria Sectorului 4, voi cota cu Cătălin Teniță, de la Reper. Nu-mi place ideea partidului Reper, cred că prin ruperea din USR și-a stricat propriul viitor politic, dar și pe al USR. În acest caz, însă, voi face o excepție pentru că îl cunosc pe Teniță de mulți ani și am încredere că vrea să facă treabă bună.
Sondajele îl dau câștigător detașat pe Daniel Băluță, actualul primar PSD, dar asta nu mă va opri să mă duc la vot.
La 🗳️Consiliul Local al Sectorului 4, voi vota cu USR. Cum spuneam, nu-mi place ideea partidului Reper. Din păcate, vor fi necesare câteva înfrângeri politice pentru a realiza că mai bine intră într-o alianță cu alte partide similare, decât să rămână “nemuritori și reci” în colțul lor, nebăgați în seamă.
La 🇪🇺europarlamentare, voi vota tot cu USR, adică Alianța Dreapta Unită formată din USR-PMP-Forța Dreptei.
O fac din motivele enunțate mai sus. Votul este “pe listă”, desigur, și numărul de europarlamentari de-ai lor care vor intra în Parlament depinde de ponderea totală obținută în aceste alegeri. Sper să intre și Cristina Prună, locul 5 pe lista lor, pe care am ascultat-o în trecut vorbind competent despre piața de energie și particularitățile ei.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
51 comentarii
06/06/2024 la 7:09 AM
E primul vot in cei 20 ani de cand am acest drept cand votul meu va fi form convins PRO cineva si nu anti / sau raul cel mai mic. Sper sa nu dezamageasca Nicusor in urmatorii 4 ani.
Ionut(Citează)
06/06/2024 la 8:00 AM
Pai si pe duamna cui i-o lasati?’
Vorba cuiva: “Acest monstru cu fata inumana.” :))))))))
Andrei(Citează)
06/06/2024 la 8:20 AM
Eu intenționez să votez USR (mă rog, alianța lor) pe toate planurile, chiar dacă n-au șanse la primărie. Opțiune aleasă de mult, prin eliminare. Reper de capul lor au șanse minime și nu apreciez nici eu fragmentarea bazinului de votanți pe bază de orgolii nefondate. N-am cum să votez decerebrați rusofili precum AUR sau SOS, și n-aș vota hoți ca USL (că-i același borș din 2012) decât într-un ipotetic tur doi la prezidențiale contra trompetelor moscovite.
Mers, pus ștampila, văzut de viață în continuare fără cine știe ce pasiuni sau emoții. Aș avea un pomelnic de critici la adresa USR (și mai multe la cea a aliaților), doar că sunt cam singura alternativă acceptabilă. Nu și-a anunțat candidatura vreun apostol, sau măcar sfânt, încă.
Peredhil(Citează)
07/06/2024 la 7:26 AM
Fiecare partid are hotii lui. Dar totusi USR si Forta Dreptei are mai putini hoti decat media partidelor.
Eu mereu merg pe principiul sa votez partidul cu cei mai puțini hoti. Usr chiar are cativa membrii care chiar merita votati: Radu Mihaiu, Dominic Fritz
Valentin(Citează)
06/06/2024 la 8:27 AM
Eu votez PRO la primaria generala, adica ND. Si votez Contra la sector 1. In sensul ca nu m-a convins Clotilde, dar m-am convins subit cand am vazut cu ce fete de mafioti concureaza (efectiv put a mafie din afise, iti vine sa te tii de nas).
In rest USR (ADU) peste tot, e simplu.
Morrissey(Citează)
06/06/2024 la 8:33 AM
Eu votez USR la locale, REPER la europarlamentare. Mai sunt 2 independenti la europarlamentare cu care as fi tentat sa votez, dar sansele sa prinda pragul sunt prea mici (Vlad Gheorghe si Nicu Stefanuta). Reper poate are o mica sansa, dar probabil voi fi dezamagit. Nu votez USR aici pentru ca nu mi-a placut cum au facut listele de candidati.
alunelu(Citează)
06/06/2024 la 10:54 AM
+1, nu vreau sa votez la europarlamentare cu Bârnă, Orban și Prună. Nu sufăr pe niciunul. Au făcut la mișto listele alea de candidați.
Tano(Citează)
06/06/2024 la 11:49 AM
asa se zicea si de Valeriu Nicolae ca nu are sanse sa fie ales ca deputat si la final i-au lipsit doar 17 voturi.
Fiecare vot conteaza si ideea de “vot util” e o imbecilitate, mai ales cand pe listele USR-PMP-FD gasesti oameni ca Barna, Botos, Tomac si Violeta Alexandru.
lrpx(Citează)
06/06/2024 la 8:46 AM
Dincolo de aceste acronime….usr pmp psd pnl plm etc, voi ati studiat cine e prin partidele astea? O sa descoperiti cu surprindere ca in fiecare din aceste partide sint oameni care au fost prin alte partide. Respectiv prin partide care erau intr-o relatie de maxima dusmanie cu partidul in care sint acum (ma rog, dusmaniile astea sint asa de ochii lumii).
Asa si prin aceasta dreapta unita. Sint acolo personaje total nedigerabile. Care au pupat in kur, de-a lungul timpului, personaje si mai gretoase. Si brusc s-au redescoperit. Asa ca de ce sa mai votezi un partid. Ca sa vezi ca peste noapte, juma din aia de nu-i suportai din partidu X, au trecut la partidu Y. Si au fost primiti cu bratele deschise. Asa ca ce rost are?
Daca sint prin preajma, votez nicusor la primarie (cu sila ce-i drept ca nici asta nu-i vreun inger, dar daca te uiti la ailalti te iei cu mainile de cap) si atat. In rest vot anulat. Daca nu-s prin preajma, ghinion, sa voteze altii.
P.s aveti idee cum se aleg candidatii ptr europarlamentare, cum se fac listele si cum ajung aia primii de pe liste acolo? Naivii ar zice ca pe baza de competente.
Blackskull(Citează)
06/06/2024 la 8:49 AM
oriunde te uiti, nimeni nu voteaza PSD, si iar ne trezim cu ei pe cap, iar un primar, bun rau, e legat de maini daca cei din consiliu sunt din partea opusa,
xixache(Citează)
06/06/2024 la 9:07 AM
Ei, nimeni. Sigur toti aia de la tara si din zonele sarace o sa voteze USR si REPER. Aham.
Andrei(Citează)
06/06/2024 la 9:09 AM
Pai xixache daca te uiti doar in bula ta … scoate capul putin , ai sa vezi pe urma ca unde te uiti se voteaza masiv psd.
Ionut(Citează)
06/06/2024 la 9:47 AM
(Aproape) oriunde te uiți (pe anumite bloguri) nimeni nu votează PSD.
Din păcate, la nivel de coasă, șaibă sau mușama de cârciumă, PSD și AUR metastazează. Una dintre problemele majore ale USR: nu înțeleg stratificarea societății și nu-și adaptează mesajul/strategiile în consecință. Deocamdată votul unuia care linge o sutică de rachiu ieftin la prânz cu ochii la o știristă isterică este egal cu votul unuia care are un pic habar de politică și a mai deschis o carte de istorie.
Peredhil(Citează)
06/06/2024 la 10:25 AM
Dar nu ar trebui ca și vocea celor care nu sunt la mușamaua din cârciumă sa fie reprezentata?
nashu_mare(Citează)
06/06/2024 la 10:55 PM
Da, doar că limitându-te doar la ei, nu vei ajunge niciodată să contezi decisiv în politică. USR nu are la dispoziție slugile televiziunilor lui Felix, masa disciplinată de votanți a UDMR, aparatul administrativ înfipt în buget până la coate al USL sau susținerea financiară și propagandistică a Moscovei precum AUR/SOS. Și, ne place sau nu, profilul votanților USR nu reprezintă majoritatea electoratului.
Așa că trebuie să accepte că unele voturi necesare le câștigi gâdilând și urechi mai… rudimentare și ușor manipulabile. Acțiuni la nivel de brazdă, cum face AUR cu caravane medicale și altele, mai multă promovare în mediul rural, mai puțin fugărit cai verzi pe pereți pe subiecte ce antagonizează nu doar indecișii, ci și pe unii dintre votanții lor ( de exemplu tot bâlciul cu Lasconi). Altfel vor muri politic demn și elitist cu dreptatea și idealurile în mână. Nu toți acceptă că USR e chior în țara orbilor.
Peredhil(Citează)
07/06/2024 la 9:32 AM
Daca gadili la nivel de brazda, trebuie sa fii vocea brazdei. Da’ astia care nu suntem brazda ce facem? Vocile tuturor trebuie ascultate, nu numai a majoritatii brazda. Prefer sa fiu reprezentat de catre unii care nu au puterea totala decat de nimeni.
nashu_mare(Citează)
06/06/2024 la 9:12 AM
Cred ca faci o confuzie. In mod normal ar trebui sa te lase sa votezi la orice sectie de votare, alta fata de UAT-ul de care apartii. Insa, vei putea vota doar pentru europarlamentare.
Lucian(Citează)
06/06/2024 la 9:19 AM
Ai dreptate cu Reperul asta, au facut o mare prostie prin separarea de USR.
Cel mai tare ma enerveaza la europarlamentare – am fost impresionat pozitiv de activitatea catorva europarlamentari in ultimii 4 ani dar toti, la marea schisma, au trecut la Reper si acum candideaza din nou.
As vota Reper pentru acei europarlamentari – ma refer aici la Dragos Tudorache, Ramona Strugariu si Dragos Pislaru, dar pe de alta parte parca dau un vot in gol.
Ion Marius(Citează)
06/06/2024 la 12:54 PM
Daca vrei sa votezi cu aceia pentru ca tu ii judeci pozitiv, apoi orice altceva nu ar tb sa te impiedice.
De unde stii ca n-au sanse? asa zice in horoscop? e scris in astre?
Asa apar surprizele, nu stii cati altii apreciaza, de aia se organizeaza alegeri.
mac gregor(Citează)
06/06/2024 la 2:31 PM
Eu cred că Reper are șanse reale la europarlamentare, și la Consiliul General la București. O să fie puțin peste 5% dar sunt sigură că trec pragul.
Em(Citează)
06/06/2024 la 9:20 AM
Ai dreptate cu Reperul asta, au facut o mare prostie prin separarea de USR.
Cel mai tare ma enerveaza la europarlamentare – am fost impresionat pozitiv de activitatea catorva europarlamentari in ultimii 4 ani dar toti, la marea schisma, au trecut la Reper si acum candideaza din nou.
As vota Reper pentru acei europarlamentari – ma refer aici la Dragos Tudorache, Ramona Strugariu si Dragos Pislaru, dar pe de alta parte parca dau un vot in gol.
Ion Marius Ionut(Citează)
06/06/2024 la 9:45 AM
In afara de ND la generala… USR ca e singura chestie relativ acceptabila.
Pyro(Citează)
06/06/2024 la 10:06 AM
N-au facut o mare prostie, au facut ce li s-a trasat de la centru, fragmentarea votului anti-sistem.
In momentul in care 2 mari partide asa-zis opuse se aliaza pentru “stabilitate” (a se citi furt), tu iti alegi sa divizezi opozitia, inseamna ca ori esti prost ori esti rau-intentionat.
Daca iesirea USR de la guvernare a aratat ceva, apai tocmai faptul ca pentru a influenta cumva deciziile, daca chiar te dai bine intentionat, trebuie sa fii la masa unde ele se discuta. Degeaba stai pe margine si tipi. La fel si REPER, o sa stea pe margine sub pragul parlementar dar iata cate idei bune si marete au….sigur.
PHNC(Citează)
06/06/2024 la 10:29 AM
Mi se pare fascinat cum tot USR-isti uita cum si de ce a apărut Reper :))). Barna forever :))
BogdanP(Citează)
06/06/2024 la 11:22 AM
Mi se pare fascinant cum trebuie neaparat toti catalogati (culmea e ca nici macar nu sunt USRist) si voi nu puteti iesi din patratica voastra de partidulet, nu puteti vedea imaginea de ansamblu pt ca sunteti orbiti de orgolii minuscule.
Cum spuneam, REPER si Ciolos fac exact ce li s-a trasat de la centru – dezbinare.
PHNC(Citează)
06/06/2024 la 12:01 PM
Amuzant cum va faceti ca nu vedeti cum Ciolos isi aminteste de Romania doar cand e vorba de europarlamentare. Nu ii vezi fata prin online, presa etc 4 ani de zile apoi brusc scoate capul de la cutie doar in campania pt europarlamentare.
N(Citează)
06/06/2024 la 10:39 AM
Reper merita din plin sa fie votati la Euro.
Au de departe printre cei mai buni oameni care pot sa contribuie la dezvoltarea proiectului euopean atat pe plan extern cat si local, pentru tara noastra.
Chiar sper sa prinda pragul, chiar sper sa existe in tara asta destui oameni care sa aiba incredere cat sa ofere votul. Din pacate observ multi oameni care cumva ar vota cu ei dar nu voteaza pentru ca “oricum nu fac pragul”. Pai daca nu fac pragul e din cauza ca fix oamenii aia nu ii voteaza! Self fulfilling prophecy.
k(Citează)
06/06/2024 la 10:40 AM
WORD!
k(Citează)
06/06/2024 la 11:37 AM
Ruptura s-a produs pentru ca Ciolos nu e om politic adevarat. Ar fi avut doi ani de negocieri/frecusuri/compromisuri cu echipa Barna/Ghinea (dar era destul spatiu de manevra). Doar ca lui ii e sila sa faca asta (desi despre asta e politica, de fapt)
Daca nu se producea ruperea, acum minim 2-3 de pe listele actuale REPER era pe pozitii eligibile pe listele USR, iar Ciolos era candidat la prezidentiale din partea USR, ca presedinte de partid, avand si cea mai mare notorietate.
Acum REPER e pe nicaieri in sondaje, iar Ciolos e sub Drula in intentia de vot la prezidentiale, pentru ca lumea e fortata sa aleaga util. Si eu voi alege util, chiar nu am chef sa imi asum riscul ca votul meu sa se duca la Tudose si Firea, doar pentru ca Ciolos nu a putut sa negocieze cu Barna sau Drula.
silicon_v(Citează)
07/06/2024 la 11:04 AM
@silicon_v: vezi interviul lui Valeriu Nicolae cu Ciolos.
Apoi, daca votezi USR, o sa ajuti sa le dai 13% (sa zicem), in timp de REPER nu va lua pragul cu 3% (sa zicem). Daca tu si toti cei ca tine ar vota din convingere REPER in locul jocului cu cifrele, poate cifrele ar arata 11% USR si 5% REPER, ambele in Parlament si poate dispuse la aliante, voturi pe legi impreuna etc.
Octav(Citează)
06/06/2024 la 10:42 AM
La mine e mai complexa treaba ca am de votat la 6 unde e Cipiciucu, care chiar daca face parte dintr-un partid de hoti, a miscat lucruri. La consiliu clar USR, dar pt primar…
Sa vedem ce face astia 4 ani cu majoritate confortabila de mafioti si cel mai probabil ne intalnim la generala cu el tura viitoare.
@nwradu, ffs, pune cursor: pointer; pe butonul ala de “Trimite comentariul”
add(Citează)
06/06/2024 la 11:51 AM
Pai daca Ciucu a “miscat lucruri” atunci ce sa mai spunem de Baluta si Negoita? Astia ar trebui sa fie numiti pe viata la cate lucruri “au miscat”.
lrpx(Citează)
06/06/2024 la 2:59 PM
um, nu stiu cati dintre aia au facut parcuri. sa o luam de acolo.
add(Citează)
07/06/2024 la 10:50 AM
Pai Negoita a facut Parcul Teilor, deci avem egalitate aici. Mai da-mi exemple te rog.
lrpx(Citează)
06/06/2024 la 1:00 PM
Titlul e tendentios sau click bait?
Se poate intelege ca ar fi bine sa votam cum votezi si tu.
florin(Citează)
06/06/2024 la 2:35 PM
La Europarlamentare, cei din Reper sunt cei mai frecventabili. Sunt dintre cei mai activi europarlamentari din Romania, și clar înțeleg ce înseamnă UE, dar și sistemul cam birocratic de la Bruxelles. Eu cred că au șanse să treacă pragul.
In rest tot Reper sau USR, deși USR a dezamăgit ușor, și bineînțeles Nicușor.
Em(Citează)
06/06/2024 la 2:36 PM
Care este acel “centru” care dă direcția de dezbinare?
Em(Citează)
07/06/2024 la 2:35 PM
Fix acel centru din care sunt muscate voturile asa-zisei drepte asa-zis unite.
PHNC(Citează)
06/06/2024 la 4:25 PM
Eu voi fi primul care sparge gheata pe blogul asta si o sa zic ca votez primarul PSD si consiliul local PSD din localitatea mea. La locale votezi cel mai competent om, chiar daca e dintr-un partid pe care-l urasti din suflet. E o femeie care a transformat radical comuna in ultimii 24 de ani. In rest, la judetean si europarlamentare USR.
Empire(Citează)
06/06/2024 la 4:54 PM
Loamneș, jud. Sibiu, Maria Greavu?
alunelu(Citează)
06/06/2024 la 8:21 PM
ND+ADU
Reper n-as vota nici platit din cauza prostului aluia de Pîslaru. Imi aduc aminte ca postase la un moment un delir d-asta intelectual pe FB din care se plangea de faptul ca el are o viata grea, chiar si europarlamentar platit cu 12k euro pe luna. Ca domne’ e grea viata cu rate lunare de 5000e( pentru un kkt de autoturism.
Metanoia(Citează)
06/06/2024 la 8:46 PM
Eu votez ND, Clotilde dar la partid in special la europarlamentare votez REPER. Nu intelegeam cum de USR a facut alianta cu PMP dar nu cu REPER, nu stiam cine e de vina. Pana cand l-am ascultat pe Dacian Ciolos in cateva interviuri dand de inteles ca REPER vroia dar USR nu a vrut. Bineinteles, nu e o certitudine dar e educated guess si sincer eu cred ca dupa ND, Dacian Ciolos e urmatorul cel mai bun. Si cireasa de pe tort e ca REPER are super europarlamentari in timp ce USR are pe Botos si altii de la PMP pe liste.
vlad(Citează)
06/06/2024 la 9:11 PM
Eu o sa votez Reper si unde nu se poate o sa votez USR. Dar care este faza cu Reper? Eu am înțeles ca USR nu ii vor in alianță, adică USR se poarta de parca Reper nu exista. Am înțeles greșit? Daca poate explica cineva. Mulțumesc.
Ady94(Citează)
07/06/2024 la 10:41 AM
Urmareste interviul lui Valeriu Nicolae cu Dacian Ciolos si o sa intelegi situatia.
Octav(Citează)
06/06/2024 la 10:58 PM
Ariviști! Mi-a plăcut asta, nu am nai auzit demult cuvântul 😄
Matilda(Citează)
07/06/2024 la 3:31 PM
Ce s-o fi întâmplat cu respectabilii 4% de nu se mai laudă cu PNRRul lor decis cu celalalt partid,.. atunci.. , dar pentru care au fost scoși de la tortuletzul de consultanță?
În afară de l.. audă – n cerc se mai oxigenează bula?
TheSame(Citează)
07/06/2024 la 3:59 PM
Update:
-pentru onoarea de a fi selecționat (absolut aleator)-la câteva minute după comentariul anterior (fără nr. public de telefon) pentru un sondaj de alegeri la care prima opțiunea prima era userey, le doresc multă UE 0,4
TheSame(Citează)
06/06/2024 la 11:17 PM
Cumpana, jud Constanta
Empire(Citează)
07/06/2024 la 11:26 AM
Concidenta :) Si unde am zis eu e primarita PSD din 2000, nu stiu cat de evoluata comuna ca nu am mai fost de mult pe acolo.
alunelu(Citează)
07/06/2024 la 10:39 AM
Vad multi care voteaza cu REPER, macar la europarlamentare, dar care ar si vota dar nu o fac ca nu au sanse sa ia pragul. Eu zic sa votati in cine credeti si sa va ganditi ca, decat USR la 13% si REPER la 3%, adica nu ia pragul iar redistribuirea se duce majoritar catre PSD/PNL, mai bine ia USR 11% si REPER 5%, impreuna inseamna 16%. In plus, in primul caz, reprezentare mai putina, oamenii din REPER ce vor face: fie se vor retrage din politica, fie se muta in alt partidcsi vor fi acuzati de traseism. Deci, votati REPER daca va convine, nu USR pe ideea ca REPER nu iau pragul.
Octav(Citează)
07/06/2024 la 12:38 PM
Nu mai bine nu plecau din USR? Eu de asta ii si sustin pe astia de la USR sa nu faca alianta cu cei de la REPER.
Valentin(Citează)