►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Angajatorul trebuie să deconteze costul ochelarilor de vedere pentru angajații care stau la computer
Finestore a pus la vânzare coșurile cadou de Paști și au 30% reducere »
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
« Angajatorul trebuie să deconteze costul ochelarilor de vedere pentru angajații care stau la computer
Finestore a pus la vânzare coșurile cadou de Paști și au 30% reducere »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
22 comentarii
03/04/2024 la 7:56 AM
Caderea electricelor e abia la inceput.
Andrei(Citează)
03/04/2024 la 8:40 AM
Da, am auzit că dieselul e viitorul.
Louis(Citează)
03/04/2024 la 8:47 AM
Cineva aprecia ieri calitatea unui powebank a carui capacitate a scazut doar cu 50% in 6 ani.
Imaginează-ti ce inseamna asta pentru o mașină electrică. Ce înseamnă scaderea capacității pentru valoare de revanzare a unei masini in 5-10 ani.
valentinul(Citează)
03/04/2024 la 9:23 AM
E o foarte mare diferenta intre administrarea bateriilor unui powerbank si ale unei masini electrice.
Rares(Citează)
03/04/2024 la 11:41 AM
Caderea electricelor e un dead cat bounce al ICE-urilor in cel mai bun caz si o consecinta temporara a rearanjarii a lanturilor de aprovizionare in cel mai rau caz.
Fundamental, motorul electric e superior ICE-ului. Cea mai mare problema era legata de baterii, iar problema aia a fost in general rezolvata. Deja electricele au un range suficient si sunt la paritate de pret cu ICE-urile. Ce vine din China e extrem de ieftin si pune presiune pe bastinasi sa scada si ei preturile.
Giani Mucea(Citează)
03/04/2024 la 11:55 AM
Mda, doar ca cea mai mica julitura in zona bateriei e cam…dauna totala. Deja sunt cazuri in SUA, iar pretul e modic… 60k pt o baterie de Ioniq 5.
Andrei(Citează)
03/04/2024 la 9:23 AM
Au ajuns si pe aici astia care isi cumpara masini ca sa le revanda. Cu nevasta faceti la fel? Luati una frumoasa ca va place ori ca sa mearga la “revanzare”?
Add01(Citează)
03/04/2024 la 9:51 AM
Schimbi nevestele la fel de des cum schimbi mașinile?
Peredhil(Citează)
03/04/2024 la 10:59 AM
@Add01, daca ai foarte multi bani, nu iti pasa de valoarea de revanzare.
Dar cand ai venituri doar putin peste medie, iti faci niste calcule legate de costul masinii.
Daca platesti 60k euro si dupa 3 ani (cand se termina garantia) o revinzi cu 45k euro, rezulta un cost de 5k euro pe an. In schimb, daca dupa 3 ani o revinzi cu doar 30k euro, costul deja s-a dublat si a ajuns la 10k euro pe an.
Andrei G(Citează)
03/04/2024 la 11:27 AM
Cand am avut masina in leasing, am luat-o fix pe aia care imi placea cel mai mult, fara sa ma gandesc la revanzare, consum, fiabilitate etc.
Acum ca trebuie sa cumpar masina intr-o tara in care nu stiu daca voi ramane, cele mai importante caracteristici sunt garantia si valoarea de revanzare.
Diferite prioritati pentru diferite situatii.
Giani Mucea(Citează)
04/04/2024 la 12:06 AM
Scartari, iti iei masina ca iti place nu ca sa o revinzi. Valoarea de revanzare poate fi 2 lei, placerea ta de o folosi valoreaza miliarde. Miliarde minus 2 lei tot miliarde raman.
Add01(Citează)
03/04/2024 la 9:30 AM
Din articol inteleg ca SSD-urile se scumpesc doar pentru ca producatorii de memorii vor mai multi bani. Anul trecut au oprit productia fiindca aveau stocuri prea mari si pentru a recupera pierderile decid ca anul acesta sa mareasca preturile.
Prevad un faliment sau o restrangere serioasa a activitatii pentru unii dintre acesti producatori.
Stirea despre Canoo este putin exagerata. Compania a avut cheltuieli de 500 milioane de dolari in 2022 si 300 milioane de dolari in 2023. Veniturile sunt de doar 800k dolari pentru ca inca nu au inceput livrarea celor peste 17.000 de dubite comandate.
Daca raportam la intreg bugetul de 300 de milioane din 2023, costurile de 1,7 milioane pentru utilizarea avionului nu mai sunt atat de impresionante, ridicandu-se la doar 0,6%.
Andrei G(Citează)
03/04/2024 la 11:01 AM
Eu mi-am facut cont la Salt din early access.
Inca se mai lucreaza la aplicatie, nu e la nivelul Revolut (nu au investitii/crypto. au putine monede pt schimb valutar momentan).
Sincer sa fiu mi-am facut contul mai degraba pt cardul platinum si ca sa pot plimba sume mari de bani fara frica (daca-mi blocheaza contul am support in RO si pot justifica rapid fondurile).
Daca aveti intrebari despre ce stie aplicatia, lasati un comentariu si va raspund.
Am si un refferal code in caz ca vreti sa va faceti cont. Codul este MMSNH3
Florin(Citează)
03/04/2024 la 11:11 AM
Sa vezi cand o sa aflii ca detinerea unei masini presupune si costuri de intretinere/asigurari/carburant. Cand o sa le mai pui si pe alea la calcul. O sa constati ca-i platesti tu sa-ti i-a masina din posesie.
cosmin(Citează)
03/04/2024 la 2:51 PM
Costurile alea sunt valabile inclusiv daca valoarea de revanzare a masinii este mica sau mare.
Si poate ca este surprinzator pentru tine, dar faptul ca in costurile de detinere a unei masini trebuie incluse si intretinerea / asigurarea / carburantul, este o informatie banala, cunoscuta de toata lumea.
Andrei G(Citează)
03/04/2024 la 12:11 PM
Mai este problema timpului de incarcare. Pentru range mare bateriile devin foarte grele, timpul de incarcare lung.
Electricele sunt f bune pentru oraș sau ca a doua mașină.
Cu banii ingropati de Tesla in Cybertruck, ar fi putut face o mașină de oras pentru Europa, mai ieftină, cu autonomie rezonabilă.
valentinul(Citează)
03/04/2024 la 1:52 PM
Timpul de incarcare nu mai e o problema pentru 99,99% din oameni si situatii. Sa adaugi o ora la un drum de 1200km e neglijabil. Electricele sunt excelente pentru majoritatea situatiilor si doar bune pentru drumuri extrem de lungi.
De mult nu ma mai intereseaza ce ii screme lui Musk prin cap. Omul a luat-o razna de tot in ultimii ani.
Giani Mucea(Citează)
03/04/2024 la 2:12 PM
Daca gasesti loc liber, daca cei care incarca dau check in in aplicatii, daca incarcatorul e functional, daca merge la viteza maxima de incarcare…etc.
mArius(Citează)
03/04/2024 la 2:32 PM
Sigur, eu vorbeam de o medie valabila in zonele civilizate. Daca mergi prin vest nu o sa ai probleme, ca sunt destule incarcatoare.
Dar situatii care ies din medie exista mereu. Am facut o gramada de drumuri Olanda-Romania in care am pierdut mai mult timp in benzinarii decat planuiam. De la aglomeratii la dobitoci care fac plinul si apoi se aseaza la masa fara sa mute masina – n-o sa judec o situatie dupa extreme.
In plus, majoritatea infrastructurii s-a construit deja, acum e doar o problema de extindere si mentenanta. Partea de inceput a curbei S s-a terminat.
Giani Mucea(Citează)
03/04/2024 la 5:26 PM
da, si AI-urilor li s-a facut rusine si au zis gata…aveti dreptate
Andrei(Citează)
03/04/2024 la 10:52 PM
:)))
Soacra(Citează)
04/04/2024 la 2:36 PM
Cauta mai bine in aplicatie pentru ca au si produse de investitii. Sunt putine dar pentru inceput sunt OK.
Marius(Citează)