►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Iranienii au lansat un atac împotriva Israelului doar ca să se laude în propria mass-media că au făcut ceva. Nu doar că nu au lovit nimic pe teritoriul israelian, dar nici nu cred că au avut intenția de a face pagube reale.
Treaba asta îi face însă să pară un pic ridicoli în fața lumii cu acces la știri independente și doar arată ce mașinărie puternică de război au israelienii, împreună cu aliații lor.
În primul rând, atacul de ieri a fost declanșat ca un răspuns la faptul că israelienii au bombardat, la început de aprilie, ambasada Iranului în Siria, la Damasc. Atacul acela a fost unul puternic, distrugând clădirea ambasadei și omorând 7 oameni. Printre ei, un general de top din Garda Revoluționară Iraniană, plus un alt comandant senior din armata iraniană. Altfel spus, o lovitură militară puternică.
(Și una cam urâtă, dacă mă întrebați pe mine. Ambasadele nu ar trebui să fie ținte în război. Dacă tu bombardezi ambasadele altora, cum poți spera ca ambasadele tale să fie respectate în lume?)
Așa că Iranul a decis să bombardeze la rândul său Israelul, ca răspuns la acest atac. Au făcut-o însă într-un mod care prevenea pagubele reale și victimele la sol, pentru a nu atrage răzbunarea israeliană, așa că pare un atac făcut de ochii publicului iranian, ca să se poată bate cu pumnul în piept că “s-au luat măsuri”. Un shitshow, cum se zice.
În primul rând, iranienii au informat țările din jur cu 72 de ore înainte de atac că acesta va fi lansat. Asta pare ceva normal. Iranul nu are graniță comună cu Israelul, ci distanța este de aproximativ 1800 de kilometri în linie dreaptă, iar rachetele din atacul respectiv urmau să zboare peste Irak, Iordania sau Arabia Saudită. Este normal să-i anunți.
Toate țările din jur sunt însă aliate cu SUA, care are prezență militară proprie în Irak, Iordania, Arabia Saudită, Kuweit și altele din regiune. Inclusiv turcii i-au informat imediat pe americani, iar statul israelian a aflat imediat că urmează să fie bombardat.
Când atacul a fost lansat, 3 zile mai târziu, acesta era deci așteptat de toată lumea. Iranul a lansat în jur de 170 de drone și 120 de rachete balistice spre Israel, dar, din cauza distanței între țări, a durat câteva ore ca acestea să ajungă la țintă.
99% dintre proiectile au fost interceptate în zbor. 99%!
Americanii au interceptat vreo 70 de drone și câteva rachete balistice folosind propriile rachete și avioane lansate din diverse puncte. Britanicii și francezii au interceptat altele. Acestea încă nu ajunseseră deasupra teritoriului israelian.
Scutul antirachetă israelian Iron Dome a interceptat restul munițiilor în zbor. S-au folosit și interceptoare Arrow-2, cele care pot intercepta rachete inclusiv în spațiul cosmic. Câteva au căzut în Israel, dar înțeleg că Iron Dome folosește radarul de detecție pentru a estima unde va cădea o rachetă și încearcă să distrugă doar acele rachete care ar putea lovi ținte reale. Din ce se știe până acum, o singură persoană a fost rănită în atac.
Iranienii spun că ținta atacului a fost baza israeliană Nevatim din sudul țării, de unde israelienii lansaseră atacul asupra ambasadei din Siria. O rachetă care a lovit-o a făcut pagube minore.
Altfel spus, sunt două posibilități mari: Iranul s-a dovedit incapabil să lovească ținte de pe teritoriul Israelului, care are o apărare foarte bună; sau Iranul a anunțat cu atât de mult timp înainte atacul tocmai pentru a micșora riscul de a face pagube reale și de a atrage un răspuns nou al israelienilor, de care cu siguranță se tem.
Niciuna nu sună bine pentru puterea militară a statului Iran. De altfel, iranienii au dat după aceea și o declarație care a spus ceva de genul “atacul nostru și-a atins ținta, răzbunarea noastră este completă și îi sfătuiesc pe israelieni să nu răspundă în vreun fel pentru a nu escalada situația”. Da, no shit! Un fel de “hai că ți-am dat un bobârnac, nu te supăra acum pe mine”.
(Nu mă înțelegeți greșit. Nu vreau să văd atacuri de amploare, victime și începutul unui război. Chiar sper ca israelienii să nu răspundă în vreun fel și să o lase de la ei pe asta, că prea mult orgoliu strică. Zic doar cum arată situația de acolo și, de altfel, inclusiv un editorial CNN spune cam același lucru.)
Situația este foarte asemănătoare cu cea din 2020. Atunci Donald Trump a ordonat asasinarea unui mare general iranian care se afla în vizită în Irak. Practic șeful armatei lor. Iranienii, ca răzbunare, au atacat cu rachete și drone baze militare americane din regiune, dar anunțând că vor face asta cu câteva ore înainte. Nici un american nu a fost rănit. Un avion de pasageri iranian, care decola din Teheran, a fost însă doborât după aceea chiar de antiaeriana iraniană, care a crezut că este o rachetă americană ce se îndreaptă spre ei.
Sunt sigur că și acum, la televiziunea iraniană, se vorbește despre cum au atacat ei Israelul pentru a răzbuna bombardamentul din Siria și au lovit ținte militare. Este totul de ochii publicului.
Acum să sperăm că israelienii nu-și bat capul cu vreun răspuns militar real, ci ridică din umeri și trec mai departe. Nu de alta, dar au omorât destui oameni nevinovați în Gaza, nu mai este nevoie de victime și în alte direcții.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
39 comentarii
15/04/2024 la 12:13 PM
pai nu prea au ce sa lase israelienii de la ei avand in vedere ca atacul lor de la ambasada a fost mult mai daunator.
un exemplu mai bun cu bobarnace, ca tot iti plac, e ca x (israel) l-a snopit pe y (iran) in bataie, iar tot ce a putut y sa faca a fost sa ii dea un bobarnac lui x niste zile mai tarziu.
GabrielG(Citează)
15/04/2024 la 12:21 PM
Eu zis ca au atacat asa ca sa nu se escaladeze prea mult conflictul.
Dronele alea sunt ieftine, rachetele interceptoare nu, asa ca e usor sa saturezi apararea antiaeriana care e scumpa si greu de sustinut , o drona mica o dai jos cu costuri mari.
Meritau cel putin 10 bombe sa le cada in cap pentru cata moarte au adus alesii lui Dumnezeu pe pamant.
Sa vezi cand o sa inceapa sa le sara in aer sinagogile de prin lume, o sa fie fun.
L!nuX(Citează)
15/04/2024 la 12:31 PM
Radu, tu esti?
Niles(Citează)
15/04/2024 la 12:33 PM
“Meritau cel putin 10 bombe sa le cada in cap pentru cata moarte au adus alesii lui Dumnezeu pe pamant.
Sa vezi cand o sa inceapa sa le sara in aer sinagogile de prin lume, o sa fie fun.”
Hai S!CT!R !
Mihai(Citează)
15/04/2024 la 1:08 PM
@L!nux, ai uitat să zici și ceva de naziștii ucraineni, că după aceea uită lumea. De obicei indivizii cu opinii ferme de genul ăsta se inspiră din aceeași troacă, în definitiv Rusia și Iranul sunt aliați.
Peredhil(Citează)
15/04/2024 la 4:03 PM
@L!nuX, din pacate pentru sustinatorii arabilor, pana acum s-a dovedit ca orice actiune impotriva Israelului s-a finalizat cu mai multe victime in tabara atacatorilor.
Nu cred ca exista nici o tara musulmana care sa poata castiga un conflict armat impotriva Israelului. Chiar si cand vorbim de atacuri teroriste, de obicei razbunarea evreilor este mai devastatoare.
Andrei G(Citează)
15/04/2024 la 4:08 PM
@Peredhil15 Hai sa nu confundam conflictele, unul e conflictul din Ucraina unde un agresor cu expansiune imperialista incerca sa isi arate muschii in regiune si una e un conflict bazat pe razbunare/exterminare pe care Israel il are in Gaza. Dieferenta e ca SUA intervine pentru Israel pe cand Ucraina e lasata sa se apere singura.
Ca tot ai adus aminte de nazisti , cred ca nazistii secolului 21 sunt defapt Israelienii care au decis ca e ok sa omoare vreo 30 de mi de oameni carandu-le bombe in cap niveland o regiune intreaga. Nici o diferenta intre nazisti si evreii zionisti si compania.
NU o sa ii mai pese nimanui de holocaust unde se pare ca evreii nu au invatat nimic avand in vedere ce fac .
Din puntucl meu de vedere sper sa ii pice o bomba fix in cap lui Netaniahu si compania iar Biden sa se duca pe faras lasad masacrul ala se desfasoare.
@Mihai15 este mamica evreica si te simti usor atacat?
L!nuX(Citează)
15/04/2024 la 6:24 PM
@L!nuX
La început, poate. La ora actuală sunt strâns legate. Nu degeaba Iranul aprovizionează Rusia cu muniție, nu degeaba au loc întâlniri la Moscova cu reprezentanți Hamas, ai talibanilor, practic oricine e dispus să ridice un deget împotriva „Occidentului Colectiv”. Atacul din 7 octombrie a avut o influență negativă asupra conflictului ucrainean, deviind sau chiar blocând ajutoare și scindând opinia publică vestică pro-Ucraina pe falia Israel vs Palestina.
De asta îmi pasă puțin spre deloc de derapajele israeliene. Ucraina, Israel-Iran prin proxy și acum direct, loviturile de stat prin Africa în care influența vestică e slăbită și sălbaticii cu mitralieră flutură steagul rusesc sunt fațete ale aceluiași conflict, cauzat și de naivitatea și lăcomia occidentală. Regimurilor autoritare li s-a permis prea mult și au fost sprijinite prea mult, în numele profitului și al păcii cu orice preț, în timp ce grija principală a acestora a fost să destabilizeze ceea ce n-au încetat niciodată să considere drept adversar: Vestul.
Și, în context, nu pot fi suficient de naiv să rezonez cu propaganda Hamas. Mor nevinovați în Palestina? Fără îndoială, departe de numerele pretinse de Hamas, dar în război se moare și nevinovat. Ar fi trăit dacă pe 7 octombrie nu aveau motiv să danseze, chirăind , urlând și flegmând leșuri după atacul celor pe care i-au ales să-i reprezinte și pe care încă îi susțin? Probabil. E Netanyahu o canalie oportunistă? Da. Sunt de preferat arabii păstoriți de Iran și aliați ai Moscovei? Sub nici o formă.
Dacă occidentalii aveau aceleași figuri de fecioară neprihănită și le lipsea stomacul pentru lovituri cu pagube colaterale în al doilea război mondial, nu se știe cum se termina. Nu poți bombarda obiective urbane că mor civili, nu poți să pierzi soldați mai mult decât acceptă opinia publică, nu poți să ignori miorlăiturile presei ( în parte finanțată de inamic) că pierzi capital politic, și tot așa. În timp ce inamicului i se rupe de toate astea și-ți dă la gioale cu propriile tale reguli.
Peredhil(Citează)
15/04/2024 la 9:02 PM
Peredhil, cat de frumos ar fi sa-ti inceapa PSD-ul un razboi, partid pe care probabil ca nu l-ai votat (pari mai mult Haurist) si apoi dupa ce iti nimiceste familia sa spui la fel de degajat: “în război se moare și nevinovat”. Adica toate natiunile spun sa opreasca razboiul ala inutil, omorand atatia civili si doar cine are interes sa vanda arme inca ii sustin, dar Peredhil din Rahova, mare analist de razboi, spune ca trebuie sa continue si ca asa le trebuie.
Uiti ca evreii sunt 8mil in mijlocul a aprox 350mil de musulmani si in SUA e an electoral; o sa si-o faca singuri cu mana lor, e doar o chestiune de timp.
Somebody(Citează)
15/04/2024 la 9:58 PM
Haurist și din Rahova :D . Proiectăm nițeluș, nu?
A descoperit @somebody că bătaia doare și că dacă dai un pumn trebuie să fii pregătit să și primești. Repet să audă și ăia din fund care au în căști propagandă islamistă. Pardon, pro-palestiniană, „luptători pentru libertate” și restul mofturilor servite vesticilor de unii care-i urăsc visceral. Dacă nu era atacul din 7 octombrie nu se ajungea la bubuiala de față.
Dacă începe PSD un război și aleg să rămân în țară și să lupt, îmi asum pierderi. Dacă mă ascund după fustele nevestei și copiilor, îmi asum pierderi. Dacă ies în stradă guițând când PSD mai masacrează niște civili prin țara inamicului, îmi asum pierderi. Dacă îmi educ plozii să se joace cu un AK și să ucidă dușmanii PSD până devin martiri, îmi asum pierderi. Poate că nu ești la curent cu susținerea Hamas, dar, statistic, șansele ca în exemplul tău să nu fiu votant PSD, dacă nu cumva membru și susținător activ sunt minime.
Acum nu comentez tămpenia cu „toate națiunile”, că nu se mai pun toate națiunile de acord pe vreun subiect de ceva vreme. Dar mult succes și așteptare plăcută la faza cu 8 milioane vs 350. Au mai fost tentative, că iubitorii de pace nu și-au schimbat năravurile. Bine, în perspectivă chiar e o chestiune de timp până dispari. Tu ca individ, statul Israel, specia umană, sistemul solar, ai și tu dreptate, e doar o chestiune de timp.
Peredhil(Citează)
15/04/2024 la 10:46 PM
“propagandă islamistă”, „luptători pentru libertate” ?? Esti d-ala care daca spune unul ca mor civili nevinovati in Fasia Gaza, din cauza excesului de zel, recunoscut chiar de insusi Bibi, singurul argument e: tii cu Hammas?
Haide! Gandeste logic, pare ca poti mai mult sa vezi imaginea de ansamblu. Parca a mai incercat o data SUA sa distruga terorismul dupa atacurile din 2001, unde au murit 3k oameni, recunoscand apoi greseala de a ocupa Afganistan. Dar nu e asa ca e frumos sa privesti propaganda care conteaza?
Si in exemplu de sus, daca PSD ar fi o grupare terorista, nu ai mai avea tu nicio optiune, crede-ma. Le-ai lustrui pantofii, stiind ca ar ucide orice membru din familie fara sa clipeasca, daca indraznesti sa le spui ca ai optiuni.
Somebody(Citează)
16/04/2024 la 9:12 AM
Literalmente, retorica palestiniana este un mix între șoșocism, aurism și legionarism pe steroizi, așa că aia care atrag atentia sunt sigur auristi din Rahova. /s
nashu_mare(Citează)
15/04/2024 la 12:24 PM
Cred ca era consulat iranian, nu ambasada.
Alex(Citează)
15/04/2024 la 5:13 PM
si pare ca era o anexa, nu consulatul in sine.
john2381(Citează)
15/04/2024 la 12:32 PM
99% , este impresionant. Chiar daca nu au lovit mai nimic acele drone si rachete, banuiesc ca toata operatiunea de interceptare a avut costuri importante.
Initial am crezut ca lovitura Israelului a fost pentru a provoca o riposta a Iranului, ca mai apoi Israelul sa aiba motiv sa bombardeze tinte unde se crede ca Iranul se apropie de fabricarea armelor nucleare. SUA nu putea ataca direct acele tinte asa ca era o varianta ca Israel sa declanseze operatiunea.
E bine ca situatia nu va escalada dar nu e bine daca Iranul va avea arme nucleare.
CM(Citează)
15/04/2024 la 10:03 PM
La evrei nu-i problema de bani, ei sint cei mai mari bancheri ai lumii, ci ca armata sa-si faca treaba si nu le prea place sa ramînă datori…
Marinel(Citează)
15/04/2024 la 1:05 PM
Elegant, la un atac masiv al Iranului, Radu reușește s-o întoarcă finuț din condei și să le mai tragă un perdaf israelienilor :D .
Peredhil(Citează)
15/04/2024 la 1:09 PM
Sun Tzu a spus in Arta razboiului: Arata-te puternic cand esti slab si slab cand esti puternic. Mergand in cheia asta obiectivul Iranului nu a fost altul decat sa adune informatii si mai ales sa vada modul in care Israelul si alti actori importanti din regiune ar reactiona. Pe langa asta costul economic a fost destul de mare pentru a dobori acele rachete.
Acum situatia este mai speciala. Pentru ca Israelul are de ales daca continua sau nu jocul(Bibi are interes pentru ca se mai amana alegerile), iar ceilalti vor sa se intoarca la business as usual si daca se poate fara cresteri ale barilului de petrol. Asta in timp ce Iranul actioneaza prin proxy in zona Marii Rosii pentru a mai confisca diverse nave.
Pur si simplu este o testare a reactiei Occidentului in fata unui atac.
asdad2005(Citează)
15/04/2024 la 5:16 PM
spune-mi ca esti jucator de poker fara sa imi spui ca esti jucator de poker :)
john2381(Citează)
15/04/2024 la 1:23 PM
De ce nu ai scris direct un articol cu ultima propozitie..sa le arati evreilor si simpatizantilor lor adevarul ?
Era nevoie de atata apologie pentru Iran si rachetutele lor ?
Dave(Citează)
15/04/2024 la 2:08 PM
“Era nevoie de atâta apologie…” si aia făcuta mediocru.
ucraina este atacata cu 20 de rachete de croaziera, balistice si drone de acelaşi gen cu pagube importante.
iranienii au folosit 331. până sa ajungă pe teritoriul israelian au trecut prin antiaeriana arabiei saudite, a iordaniei, a avioanelor britanice si us împreună cu sistemele AEGIS de la bordul distrugătoarelor US Navy poziţionate din timp in zona. arabia sudita si iordania nu pun bot la propaganda hamas si au un pact de apărate cu israelul.
“să sperăm că israelienii nu-și bat capul ” In acest moment cele doua tari se afla in stare de război declarată (de iran).
zippo(Citează)
15/04/2024 la 2:30 PM
Ambasadele si consulatele sunt teritorii ale tarilor pe care le reprezinta. Israel a atacat in mod direct Iranul. Iranul a raspuns de o maniera foarte lejera anuntand dinainte ce are de gand sa faca iar Israelul a fost aparat de prietenii americani si europeni. Nu cred ca se pot compara cele 2 atacuri intre ele. Unul a fost marsav si cu victime colaterale ceva ce ar fi fost ”ferm condamnat” de toti ailiatii daca ar fi patit asa ceva Israel. Dar cand a fost vorba de Iran toti au fost mucles. Nu sustin absolut deloc Iranul si consider ca Mahmud Ahmadinejad ar trebui omorat in chinuri pentru cum isi nenoroceste popriul popor. Dar nici nu pot fi de acord cu astfel de atacuri pe teritoriile altor tari pentru ca toate astea pot duce la o escaladare a celorlalte razboaie si poate atrage noi combatanti ceea ce ar fi o nenorocire pentru noi toti. Din cate vad in ultima vreme Israel vrea o escaladare la scara larga a mai multor conflicte. Nu stiu daca sunt sustinuti de aliati sau o comit si pe urma se așteaptă sa fie sustinuti. De genocidul facut in Palestina nu cred ca mai are rost sa spun nimic.
dif(Citează)
15/04/2024 la 2:36 PM
prostea uite aici:
atacul asupra consulatului nu a fost asumat.
“victmele colaterale” nu au fost.
victimele erau personaje direct implicate in actiuni de atac asupra israelului. era o sedinta de lucru si au dat afara civilii de acolo ca sa discute in liniste.
zippo(Citează)
15/04/2024 la 2:34 PM
Declarata de Israel
dif(Citează)
15/04/2024 la 2:40 PM
Colegii, ușor cu părerile pe scări. https://diplomacy.state.gov/what-is-a-u-s-embassy/#:~:text=Representatives%20of%20the%20host%20country,on%20the%20country%20it%20represents.
An attack on an embassy is considered an attack on the country it represents.
Consulat(ul din Siria) e o ambasadă mai mică dar are același nivel. Asta așa ca să nu bateți câmpii cine a pornit toată treaba. O fi că iranienii se bagă degeaba în ciorba altora prin culise dar regulile internaționale ar trebui respectate și Israel cam tot face cum li se scoală în ultima vreme. Nu de alta dar când America o să se retragă în bârlog într-un final, vecinii Israelului s-ar putea să uite și ei de norme internaționale și să iasă urât.
nea_caisă(Citează)
15/04/2024 la 3:29 PM
Eu cred ca e dăunător pentru sanatate sa ataci pe teritoriul ei o tara care are intre 90 si 300 de ogive nucleare precum si rachete cu raza de acțiune de cca 6000 km. Doar zic si eu
Traian Matei(Citează)
15/04/2024 la 4:13 PM
“Nu de alta, dar au omorât destui oameni nevinovați în Gaza, nu mai este nevoie de victime și în alte direcții.”
Mama ce cope sovietic de clasa ai dat. Esti bun de angajat la UNRWA
punKreas(Citează)
15/04/2024 la 4:55 PM
De ce nu ne spui tu ce le-au facut celor din Gaza. I-au trimis la SPA?
valentinul(Citează)
15/04/2024 la 5:10 PM
@valentinul: da, pe majoritatea HAMAS-ilor i-au trimis la allah. Civilii care nu au treaba cu Hamas si nu isi imbraca copiii in teroristi si ii invata sa omoare evrei sunt refugiati la Rafah. Bine, asta daca i-a lasat Hamas. Sau nu stiti ca hamasii isi terorizeaza propriul popor daca nu sunt cu ei?
punKreas(Citează)
15/04/2024 la 6:01 PM
As vrea sa pot să gandeac asa de simplu. Esti un fericit. :)
valentinul(Citează)
15/04/2024 la 6:47 PM
Da, niște neputincioși care nu ar putea face rău nimănui. Nu contează ca au tras cu mult mai multe rachete de croaziera, balistice și drone decât trag rușii in Ucraina într-o lună, asta e în secundar. Să nu ne facem griji!
Asa au făcut și prăjiții aia de palestinieni ani de zile, au tras zilnic cu rachete pe care însă le-a oprit iron dome. Era chiar spectaculos. Ți se și făcea mila de ei, niște unii mici atacă leul cu cornete. Mulți ignorau ca toată ziua erau cu genocidul în gură, pentru ca uite nu le fac niciun rău israelienilor, sunt doar artificii pe cer. Până când cultul ăla al morții care se dă drept popor și care a folosit și folosește împuiala pe post de arma de atac dar și scut de apărare a intrat și a început sa vâneze civili pe străzi. Dar sunt săraci și bineînțeles victime inofensive, nu se face sa intre peste ei armata poporului pe care l-au atacat. E escaladare.
nashu_mare(Citează)
15/04/2024 la 9:06 PM
De acord 100%.
mac gregor(Citează)
15/04/2024 la 8:51 PM
Avand in vedere ca au avut destule rachete si drone desi ii tin pe rusi in brate in razboiul din Ucraina, eu zic ca a fost o lovitura semnificativa de imagine.
PS: ce cocina permiti in comentarii…
ipo(Citează)
15/04/2024 la 10:09 PM
Intradevar lovitura de imagine, ca au trimis nor de drone si s-au fîsîit toate.
Marinel(Citează)
15/04/2024 la 11:58 PM
Israel sigur va ataca, e o ocazie prea buna sa o rateze. Normal ca SUA zice ca nu sustine, sa nu poata fi acuzata apoi. Interesul tuturor e sa degradeze capacitatea nucleara a Iranului.
Dezinformare e peste tot, oriunde ai citi. Dar cand apar unii gen NBC, WSJ care zic ca atacul e iminent, poate chiar in noaptea asta, cand apar semnale ca GPS e futut prin tarile vecine, cand Iran face spume peste tot ca vor raspunde imediat si cu arme nefolosite pana acum, e ingrijorator. Urmeaza nopti lungi.
cris(Citează)
16/04/2024 la 1:15 AM
Doua opinii oneste:
– blogul asta scris de si pentru it-sti n-ar trebui sa abordeze subiecte de politica. Atat abordarea cat si mare parte din preopinenti dovedesc naivitate. O fi de vina varsta frageda sau confuzia intre realitate si jocurile pe calculator?
– inteleg ca au fost “multe” victime “civile” in Gaza, ceea ce poate parea neplacut. Vestea proasta este ca IDF inca mai are mult de munca…
Tom(Citează)
16/04/2024 la 11:47 AM
Tre sa iti lipseasca juma de creier ca sa crezi ca o tara atacata de sute de rachete balistice si drone o sa stea linistita chiar daca le-a dat jos pe toate. Mai ales cand tara aia e Israel. Iranul o sa o incaseze urat si chirurgical.
Baltha Zerus(Citează)
16/04/2024 la 12:57 PM
Obrăznicătură nesimțită care ești. Și mai deschide gura că o să te îneci cu plastilina aia nenorocită pe care o compătimești.
Mihai(Citează)
16/04/2024 la 9:04 PM
România: nu avem legislație pentru a doborî dronele intrate în spațiul aerian românesc.
SUA, UK, Franța: doboară rachete și drone care nu le amenință teritoriul național deasupra teritoriului unor țări care nu sunt ținte ale acelor arme.
alunelu(Citează)