►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
15 comentarii
08/03/2024 la 8:08 AM
Aparatul ala foto e pt cocalarii digitali, scrie cat casa LEICA, sa se vada de la distanta ca ai bani.
Andrei(Citează)
09/03/2024 la 10:28 PM
Andrei stai jos, esti prost.
Leica avea fix acelasi stil de body si in anii 80:
https://www.vintagecamerareviews.com/brands/leica/leica-r4/
Si la fel erau si Praktica sau Minolta sau Nikon.
babu(Citează)
10/03/2024 la 10:32 AM
babuinule, tu esti din ala cu tricou fake luat la reducere, pe care scrie mare BOSS?
Leica are foarte multe modele pe care are doar sigla aia micuta rosie, nu veni tu sa imi spui ca e pura coincidenta ca au scris cu litere de-o schioapa pe un aparat de 7 mii de dolari.
Dr Love(Citează)
10/03/2024 la 6:59 PM
@drlove – eu sunt din ala care a avut Praktica si Nilkon de saraci.
Si pe ambele scria cat de mare se putea numele firmei.
In general sunt decizii de marketing si nu sunt neaparat corelate cu pretul – vezi in continuare niste camere Leica din mai multe game de pret:
https://www.google.com/search?q=leica+camera+2010&tbm=isch&ved=2ahUKEwjnj5i3lOqEAxU_V6QEHZpADboQ2-cCegQIABAA&oq=leica+camera+2010&gs_lp=EgNpbWciEWxlaWNhIGNhbWVyYSAyMDEwSJUSUMUKWN4PcAB4AJABAJgBwQKgAfsGqgEHMC40LjAuMbgBA8gBAPgBAYoCC2d3cy13aXotaW1nwgIEECMYJ8ICBRAAGIAEwgIGEAAYCBgewgIHEAAYgAQYGIgGAQ&sclient=img&ei=v-XtZae0Ab-ukdUPmoG10As&bih=1134&biw=1752
Si daca tu porti hainele cu eticheta la vedere, eu prefer sa evit sa fiu om sandwich.
babu(Citează)
08/03/2024 la 10:11 AM
pt “cablurile din Marea Roșie au fost tăiate de rebelii houti. ” ar merita sa citesti inca o data titlul articolului :)
stefan(Citează)
08/03/2024 la 10:49 AM
sau pentru prima data
GabrielG(Citează)
08/03/2024 la 11:35 AM
Mergea netul prost, nu i s-a incarcat tot titlul.
Sorin(Citează)
08/03/2024 la 12:11 PM
Asa e cand crezi ca ai invatat engleza din filme si YT.
Foorysh(Citează)
08/03/2024 la 12:36 PM
E in concediu omul, serios? :))
Doru(Citează)
08/03/2024 la 10:48 AM
Intr-adevar masinile electrice nu polueaza aerul din orase si asta este un lucru pozitiv.
Dar masinile electrice nu sunt deloc prietenoase cu mediul inconjurator. Conform multor grupari de ecologisti o masina electrica polueaza mai mult pe durata vietii decat o masina cu motor cu combustie interna.
Vezi cum arata o mina de litiu si o sa-ti dai seama ca nu este deloc nepoluanta.
Asa ca eco-teroristul ala nu a fost deloc prost. Telul lui probabil este sa reduca poluarea la nivel mondial si sa protejeje cat mai mult mediul inconjurator. Tinand cont de asta, sabotarea unei fabrici de masini electrice este un mod prin care isi poate atinge obiectivele.
PS: sa nu uitam si 70% din energia electrica produsa la nivelul Uniunii Europene provine din combustibili fosili, asa ca fiecare kW consumat de o Tesla genereaza niste gaze de sera (similar cu cele generate de un motor cu ardere interna).
Andrei G(Citează)
08/03/2024 la 10:49 AM
Am adaugat si 2 link-uri, nu stiu daca ajung sau nu in spam:
https://www.euronews.com/green/2022/02/01/south-america-s-lithium-fields-reveal-the-dark-side-of-our-electric-future
https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/w/ddn-20230130-1
Andrei G(Citează)
08/03/2024 la 12:33 PM
Mi se pare că e greu de cuantificat care tip de mașină poluează mai mult. Aud des argumentul ăsta cu minele de litiu, dar cei care îl folosesc par să uite că nici componentele pentru mașinile clasice nu cresc în copaci, ci se exploatează resurse și pentru alea. Inclusiv felul cum e întreținută o mașină influențează gradul de poluare al acesteia pe termen lung, o mașină cu combustie poluează și dacă are scurgeri de ulei, DPF scos sau un amestec stoichiometric prost, în timp ce la o mașină electrică mi-e greu să văd cum ar putea polua de-a lungul exploatării sale, poate doar dacă o folosești într-o țară unde mare parte a energiei electrice e produsă prin arderea combustibililor fosili.
ov1d1u(Citează)
08/03/2024 la 2:34 PM
Nu uita nimeni ca si la masinile clasice este nevoie de extractie de materiale pentru constructie. Totusi cred ca unii uita ca si la masinile electrice se folosesc aproape la fel de multe materiale ca la o masina cu ICE (fara sa luam in calcul bateria).
De exemplu o comparatie intre 2 masini similare ca dimensiuni exterioare:
– Audi A7 Sportback – 1860 kg
– Tesla Model S – 1616 kg (fara baterie) sau 2160 kg (cu tot cu baterie)
Adica Tesla foloseste 87% din materialele pe care le foloseste o masina clasica, la care se adauga bateria.
Un alt lucru de luat in calcul cand ne gandim la poluare este si cat de usor este de reparat sau nu o masina in urma unui accident. Iar in cazul masinilor electrice procentul celor care sunt declarate dauna totala este mult mai mare decat in cazul masinilor cu motoare cu ardere interna.
Andrei G(Citează)
08/03/2024 la 3:20 PM
“mi-e greu să văd cum ar putea polua de-a lungul exploatării sale”
Ce parere ai de bateriile monolit, unde o celulă duce la inlocuirea întregii baterii. Posibil să se repare bateriile astea, dar ar fi echivalentul trimiterii motorului cu ardere interna la fabrică, reparat, adus la service și reinstalat în mașină.
Sper să apară knowhow local, pentru ca acum sună dubios. In paralel producătorii să vina cu solutii modulare pentru baterii.
valentinul(Citează)
09/03/2024 la 10:49 AM
Apple, fiind jegurile hraparete care stim deja ca sunt, nu le ajunge ca isi jupoaie prostii care le cumpara produsele, vor sa ii jupoaie si pe cei care vand aplicatii de folosit pe produsele Apple.
Nu le este de ajuns ca suportand mai multe aplicatii, produsul lor devine mai atragator pentru clientii, trebuie sa ia traga ei profit din tot.
Gaelex(Citează)