►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
24 comentarii
25/03/2024 la 8:32 AM
158 de mii pe cotetul ala care rugineste din prima luna si la care nu se poate repara tabla indoita? Deci sunt prosti destui…
Andrei(Citează)
25/03/2024 la 5:32 PM
Da, dar tu acum gândești ca omul care nu vrea să-și repare mașina sau nu are bani de asta. Cine dă 200k pe un Cybertruck are bani și să-i repare rugina, dacă apare. Ei vor ce-i mai nou și cool și sunt dispuși să plătească extra pentru asta. Chiar și MKBHD zice că la nici o mașină de până acum nu au fost atât de mulți oameni care să îl fotografieze pe stradă.
nwradu(Citează)
26/03/2024 la 7:52 AM
Ai dreptate si repet: prosti cu bani sunt destui. Chiar in weekend m-am plimbat prin tarisoara…o gramada de Ford Raptor, sunt convins ca e plin la noi de pasionati de overlanding si fermieri si nu de cocalari care vor sa fie diferiti cand parcheaza in fata terasei, pe trecerea de pietoni, unde deja e plin de X6 si GLE.
Andrei(Citează)
25/03/2024 la 8:45 AM
legi avem o gramada, prb e ca nu se aplica
vlad(Citează)
25/03/2024 la 5:29 PM
Yup.
nwradu(Citează)
25/03/2024 la 8:47 AM
Legea referitoare la idling – inca o lege ce nu o vor aplica politistii
kilroy(Citează)
25/03/2024 la 9:18 AM
o comparatie intre noile aeroporturi din Iasi, Cluj si Timisoara face cineva?
Spre exemplu la timisoara stiu ca sunt doua doua case de self check in, la Iasi citesc acum ca are 12. o diferenta mare..
mihai(Citează)
25/03/2024 la 1:50 PM
La Iasi vor fi la deschidere 8 self chck-in. Aeroportul din Iasi are un avant de crestere foarte mare si probabil din acest considerent s-a luat decizia de a introduce mai multe(2,338,377 pasageri in 2023, traficul fiind în creștere cu 52 % față de anul 2022 și cu 78 % față de anul antepandemic). Posturile de self-checkin se construiesc in functie de numarul de zboruri concomitente. La sub 2mil pasageri pe an, se intampla foarte rar sa fie zboruri concomitent la plecari. Iasi, fata de Cluj si mai ales Timisoara, se afla intr-o pozitie indepartata de a se lega rutier pe autostrada de restul Europei, asadar lumea o sa prefere sa aleaga din ce in ce mai mult singura varianta viabila de a se deplasa. Timisoara a avut prin comparatie 1.3mil in 2023, traficul fiind in crestere cu doar 13% fata de 2022. Trebuie sa luam in calcul ca vorbim doar de noi terminale, nu de intreg aeroportul, deci pe viitor va mai exista posibilitatea de crestere in oricare din aeroporturi…
Dan(Citează)
25/03/2024 la 5:30 PM
Ce rost ar avea? Zbori de unde poți, nu prea ai de ales.
nwradu(Citează)
25/03/2024 la 10:12 AM
In oras avem poluare de >100 de la toti tiganii care ard deseuri in jur, dar ne freaca grija sa nu cumva sa mearga motoarele de la masina prea mult.
Boris(Citează)
25/03/2024 la 10:42 AM
Plus poluare de la unele tigăi ale căror gaze emise sunt vizibile minute bune și le simți încă alte 3 minute în aerul respirat. Aș da amenzi mari celor care umblă cu ITP luat cu mită (atât proprietarul mașinii cu probleme vizibile, cât și stației ITP). Am văzut recent mașini pe A2 care aveau doar un singur far funcțional. Una avea de fapt lumini doar pe partea stângă, pe dreapta erau toate stinse – poziții, semnalizare și tot ce ar trebui să mai aibă mașina.
Mihai(Citează)
25/03/2024 la 12:00 PM
“Auchan va lansa magazine 100% automatizate.”
Foarte rau ca Romania nu reglementeaza nimic in acest sens si permite asa ceva. Dupa ce ca “omoara” producatorii locali, care de cele mai multe ori au produse net superioare calitativ, mai si profita enorm dpv financiar fara a aduce beneficii populatiei: nu angajeaza oameni deci nu platesc impozite si contributii pt salarii, etc… In foarte multe orase Auchan deja a concediat foarte multi casieri si nu mai exista decat case de marcat automate. Nu am nimic impotriva progresului dar statul roman ar trebui sa aiba grija de cetateni in defavoarea corporatiilor straine; acum procedeaza exact invers. Un exemplu ar putea fi sa nu permita deschiderea de mai mult de X mp spatiu comercial pt fiecare Y mii de locuitori, sau mai dur interzicerea SuperMarketurilor in zonele urbane, impozitarea mai aspra a comerciantilor cu procese automate(de orice fel, statii carburant, etc) care defavorizeaza angajatii si cumparatorii.
Dan(Citează)
25/03/2024 la 12:09 PM
Propun sa interzicem si app-urile de plata a parcarilor, biletelor, de ce sa platesti de pe telefon in loc sa stai la coada la o dugheana, nu se gandeste nimeni la saracul casier?
Desfiintarea ghiseu.ro, ca e prea comod sa platesti online in loc sa stai la cozi kilometrice sa dai la o gura de bugetar ceva de mancare.
Un singur magazin brico/supermaket pe oras, ca doar nu ai nevoie de 6, sigur nu va duce la abuzuri de preturi de pe pozitie dominanta.
Desfiintarea magazinelor online, ca doar nu e corect sa existe doar un depozit central si cativa angajati in loc sa ai sute de magazine locale si mii de angajati.
Desfiintarea internetului, ca au ramas porumbeii fara loc de munca.
Baltha Zerus(Citează)
25/03/2024 la 1:22 PM
@Baltha Zerus extrapolezi eronat…una e sa platesti o parcare si alta e sa mergi sa faci cumparaturi in Auchan de 1000lei pe care trebuie sa le scanezi singur, sa scoti singur sigurantele antifurt, sa le cantaresti singur, etc… Nu e vorba doar de casieri, e vorba despre cum faci tu, ca si stat, sa nu ai de pierdut tu(si implicit cetatenii tai) din toata afacerea asta.
“Un singur magazin brico/supermaket pe oras, ca doar nu ai nevoie de 6, sigur nu va duce la abuzuri de preturi de pe pozitie dominanta.” asta ai dedus tu in mod eronat, nu am zis nimic de genul asta; la fel si despre desfiintarea magazinelor online, nu inteleg cum ai ajuns acolo…
Dan(Citează)
25/03/2024 la 1:25 PM
Da, mie mi-e dor de fapt de vremurile cand existau acele magazinase cochete de cartier, cu marfa putina si scumpa, unde niciodata nu aveau sa iti dea rest si trebuia sa te multumesti cu guma in loc, ba chiar multi vanzatori fumau inauntru si iti suflau fumul in nas.
Andrei(Citează)
25/03/2024 la 1:36 PM
Zi-mi ca nu ai iesit niciodata din Romania fara sa-mi zici ca nu ai iesit niciodata din Romania.
Magazine mici automate sunt deja relativ comune prin multe tari si sunt excelente. Nu sunt genul de supermarket de unde sa cumpari mancare pt. diviza 6 infanterie. Sunt genul Mega Image de langa bloc de unde iti iei un suc, o ciocolata si o periuta de dinti.
De altfel si in articolul din link specifica faptul ca magazinul are 70mp dar cititul e greu.
Claudiu(Citează)
25/03/2024 la 2:46 PM
@Claudiu intr-o familie cu 3 copii măricei, 1000lei la Mega nu mai inseamna deloc “mancare pt. diviza 6 infanteri”.
PS: ma urc în avion mai des decât vizitezi tu magazinul de cartier. ;)
Magazinele alea cochete automate la care faci tu referire din vest(ex: AlbertHeijn in NL) promovează foarte multe produse locale din acea țară. Nu o fac benevol, ci din prisma legislației.
Dan(Citează)
25/03/2024 la 5:07 PM
Nu inteleg cum pot unii oameni care sunt la nivelul de jos al veniturilor (la fel ca si mine de altfel) sa militeze pentru drepturile marilor corporatii de a renunta la o mare parte din forta de munca.
Pentru cei care sunt pro magazine automate 100%.
Care credeti ca va fi beneficiul pentru voi?
Auchan de exemplu are deja cateva magazine in care nu mai exista decat case de tip self-scan si nu a redus preturile in acele magazine. Nici macar nu poti sa spui ca a redus preturile comparativ cu alte lanturi similare.
Asadar ce va face sa credeti ca reducerea cheltuielilor se va transforma intr-o reducere a preturilor de la raft?
Andrei G(Citează)
25/03/2024 la 5:34 PM
Eu cred că ideile sunt următoarele: sunt magazine mici, de unde cumperi un suc și chipsuri sau bere. Dacă nu ar fi automatizate, Auchan nu le-ar deschide deloc, că probabil nu rentează.
Asta este o întrebare mult mai bună. Chiar și așa, răspunsul este asemănător cu cel legat de casele self-service: ieși mai rapid de acolo dacă ai cumpărat doar 2-3 produse.
nwradu(Citează)
25/03/2024 la 7:02 PM
Normal ca iesi mai repede de la o casa self-service in conditiile in care majoritatea magazinelor Mega Image au cate 4 case self-service si cate un singur vanzator la casele standard. Dar daca ar exista vanzatori la toate casele, atunci ar fi la fel de rapid si atunci cand ai doar 2-3 produse.
Dar daca te duci la un Shop&Go care are o singura casa cu vanzator, o sa vezi ca in general termini mai repede acolo.
Probabil ca peste 4-5 ani o sa fie si mai rapid sa te duci tu sa iti iei din depozit un bax de apa in loc sa astepti ca singurul angajat care va mai ramane in magazin sa reuseasca sa umple rafturile.
Platim din ce in ce mai mult pentru niste servicii din ce in ce mai proaste si ne pacalim singuri ca aceasta reprezinta o evolutie.
Andrei G(Citează)
25/03/2024 la 5:01 PM
Bai, voi sunteți pe bune ?!? Sau nu mă mai prind eu când e trolling …
Ionut(Citează)
25/03/2024 la 5:16 PM
Da, suntem pe bune. De exemplu si tari dezvoltate si cu un nivel de trai mult superior, cum ar fi Belgia, au implementat o taxa anuala pentru casele de tip self-scan.
Andrei G(Citează)
26/03/2024 la 1:10 AM
Nu doar Belgia, și Olanda la fel și se pregătesc în cam toate țările vestice în decursul acestui an. Fac soft pt retail, inclusiv pt casele self-scan și avem implementat cod încă de anul trecut pt extra comisioane pt acest tip de terminale. Se așteaptă intrarea legilor în vigoare în diferite state pt a se aplica… Faceti un pic de matematica intr-o tara cu salarii și taxe măricele cam câți bani pierde statul respectiv dacă nu reglementează. Terminalul ăla și mententa aferentă sunt chilipir pt vânzător comparativ cu cat ar platii un angajat…
Dan(Citează)
26/03/2024 la 11:01 AM
Pai vanzatorul face profit mai mare in lipsa angajatilor, profit pentru care plateste impozit pe profit, impozit pe dividende…
alunelu(Citează)