►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Cum poate un youtuber să contribuie la falimentul unei companii auto care deja avea probleme
Câteva idei despre design-ul telefoanelor după ce am văzut noul Honor Magic6 Pro »
Știri din România
Cele mai importante știri:
Altele:
« Cum poate un youtuber să contribuie la falimentul unei companii auto care deja avea probleme
Câteva idei despre design-ul telefoanelor după ce am văzut noul Honor Magic6 Pro »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
19 comentarii
19/03/2024 la 9:06 AM
Dacia și Ford au produs aproape 100.000 de mașini în primele două luni ale anului. In ritmul acesta vor depasi cifrele de anul trecut. “Vaai, dar pe vremea lui Ceasca se producea mai mult” Sau se vede clar ca nu
kilroy(Citează)
19/03/2024 la 11:46 AM
Păi cu noul Duster probabil vor dudui la producție, dar cred ca au și o lună de pauză vara pentru concedii și mentenanță. Ford la fel, are noul Puma în plan.
În principiu, însă, se produce pe măsura cererii și a posibilităților de aprovizionare. Dacă economiile merg bine, oamenii vor cumpăra mai multe mașini.
nwradu(Citează)
19/03/2024 la 9:58 AM
Uber sunt relaxati pentru ca stiu cat de usor e sa cumpere politicieni romani sa faca ce vor ei.
Probabil trag de timp anul asta ca vin alegerile, nu are sens sa investeasca acum. Anul asta au contribuit taximetristii la fondurile de campanie si au primit cate ceva, la anul asigura Uber “mentenanta” pentru urmatorii 4 ani.
Sorin(Citează)
19/03/2024 la 11:47 AM
Ai vreo dovadă în acest sens sau măcar au fost pe undeva indicii de acest tip? Sau ești tu convins că sigur așa merg lucrurile pentru că…
nwradu(Citează)
19/03/2024 la 12:05 PM
Absolut niciun indiciu, sunt doar rautati gratuite
https://www.zf.ro/business-hi-tech/fiica-presedintelui-anaf-este-director-pe-romania-al-operatiunilor-uber-cel-mai-valoros-start-up-din-lume-in-acest-moment-14682939
Sorin(Citează)
19/03/2024 la 10:17 AM
Uber să își rezolve problemele cu șoferi care refuză curse pe bandă rulantă și după aia să comenteze. Au ajuns o bătaie de joc, când rămân seara în oraș mă gândesc că mai bine nu beau și vin cu mașina decât să le mai dau bani ăstora.
razvan(Citează)
19/03/2024 la 11:48 AM
Ia Bolt, acolo au venit mereu din prima șoferii și n-am avut probleme. N-am mai folosit Uber de peste un an din motivele spuse de tine.
nwradu(Citează)
19/03/2024 la 1:39 PM
industria de alcool trebuie sa sprijine Uber.
florin(Citează)
19/03/2024 la 11:33 AM
Toate activitatile astea gen uber, glovo, airbnb samd au avut o promisiune la baza: sa utilizezi resiurse care altfel ar ramane neutilizate de o persoana fizica, ca sa fie o mica sursa de venit, dar nu una principala. Si uite unde am ajuns, la un gig economy care daca devine norma, nu va ^da nimic inapoi societatii pt ca profitul este bine tinut de cei care au pornit treaba asta. Da, imi convine ca ma costa mai putin un serviciu, insa la final dispar aia ‘scumpi’ si cand aia ‘ieftini’ ramana singuri, isi vor face de cap. Nu ma credeti, verificati istoria recenta de prin alte parti.
Daca e sa fim specifici, firmele de taximetrie au ratat ocazia de a se imprieteni cu clientii cand nu au implmentat aplicatii solide pe smartfoane, aveau posibilitatea sa faca parte din lumea moderna, in care clientul da un feedback undeva, unde firma putea sa dea un feedback despre client, unde vezi daca masina a plecat si unde e pe harta, plati online samd. Si asta o puteau face firmele autohtone, mai ales in orase mari unde oamenii sunt mai familiarizati cu tehnologia. Asa, au venit din afara altii ca sa ia banul si sa il duca unde poftesc, de sub nasul autoritatilor incompetente si corupte.
In cativa ani oamenii se vor obisnui cu ideea ca pot face un banutz cat sa isi duca zilele si sa vezi atunci lipsa de bani in bugete, sa vezi atunci infrastructura de rahat. Va fi un regres, daca nu avem oameni care prin munca lor nu vor aduce valoare mare, vom fi si mai retardati economic si fara un viitor.
Iar tarile alea din Asia de unde vin diversi carausi de mincare la un moment dat nu vor mai avea pe cine trimite aici ca sa faca genul asta de job, iar de la mersul pe bicileta cu mincare in spate la a fi creator de tehnologie in anii astia, e mult de pedalat.
Cata Lin(Citează)
19/03/2024 la 11:54 AM
Este interesantă discuția ridicată de tine.
Eu cred că taxiurile sunt nepopulare pentru că vor mereu banii la negru și “unde mergi” și “150 de lei de la aeroport” și prea multă mafie. Nu lipsa aplicațiilor este problema lor (sunt sau au fost unele bune), ci faptul că Uber a venit cu un sistem curat pentru client și oamenii asta voiau de fapt.
Cred că Uber și Bolt dau mai mulți bani la stat decât taxiurile. E totul fiscalizat.
Sunt de acord că, odată cu maturizarea acestor servicii, pot fi mai bine reglementate. Odată ce ajungi o companie mare, e normal să fii mai atent supravegheat și să ți se ceară chestii în plus. Cică deja fac ITP la 6 luni. Nu știu ce s-ar putea cere mai mult, însă.
Dacă te referi că dispar taxiurile, în București tocmai se vor da vreo 2000 de licențe în plus. Nu cred că a dispărut vreunul. Concurența, în schimb, este benefică.
Aia mi s-a părut mereu bullshit, părea ceva zis de formă ca să sune a idee bună pentru a atrage șoferi. Era de așteptat să devină un job full-time pentru mulți. Gândește-te că sunt unii care doar farmează aur în world of warcraft ca să-l vândă altora sau alții care dau click pe clipuri video în ferme de telefoane. YouTube-ul este un joc pentru unii, dar pentru alții un business de milioane. Twitch la fel.
Dar nu pot să zic că mă plâng de asta.
nwradu(Citează)
19/03/2024 la 12:10 PM
Ai vreo dovada in acest sens?
Sorin(Citează)
19/03/2024 la 12:28 PM
A facut Dan Boabes (proprietar Meridian Taxi, deci direct interesat de problema) o mini analiza pe cateva calatorii facute de el cu Uber. S-a uitat in cont care sunt firmele care au emis facturile si daca au TVA sau nu, si a verificat cate masini sunt inregistrate pe acea firma. Erau firme cu peste 100 de masini autorizate, dar care nu depasisera pragul de TVA (300.000 lei cifra de afaceri anuala). Mai zi-ne cum e cu “dau mai multi bani la stat decat taxiurile” cand subcontractorii Uber isi plimba afacerile din firma in firma ca sa evite plata TVA, cand ating pragul cu una trec masinile pe alta si tot asa.
alunelu(Citează)
20/03/2024 la 9:46 AM
Cred ca se poate face un sondaj pe blog sa vedem care este parerea generala a cititorilor.
Dar in principiu si eu sunt de acord cu Radu, tocmai pentru ca a descris perfect experienta pe care am avut-o in general cu taxiurile.
– soferi care au refuzat diferite curse pe motiv ca nu ii avantajeaza sa mearga in zona respectiva;
– soferi care mi-au cerut cu 50% in plus fata de aparat pentru o cursa catre aeroport;
– soferi care niciodata nu au rest atunci cand platesti cash.
Andrei G(Citează)
19/03/2024 la 4:48 PM
“Firme rideshsring amenda” si gugăliți. Sint campioni la inginerii financiare baietii astia cu ridesharingu. Orice numa sa nu dea bani la stat. Pe langa ei, astia cu taxiuri clasice sint ingerasi.
Blackskull(Citează)
20/03/2024 la 7:25 AM
Firmele ridesharing nu inseamna Uber, inseamna entitati private care primesc bani de la Uber si ei la randul lor platesc sau nu taxe, si au procent din ce fac soferii. Daca vorbeam de indivizi ce au contract direct cu Uber si Uber evita taxe era altceva, dar pana la urma vorbim tot de romanasi pusi pe tepe.
Alex(Citează)
20/03/2024 la 9:50 AM
@Blackskull, firmele astea de care spui ca nu isi platesc taxele la stat sunt cei care detin flotele de masini. Si dau aceleasi tepe chiar daca au o flota de masini pentru Uber/Bolt sau daca au o flota de masini pentru taximetrie clasica.
Ca sa te convingi, poti sa urmezi tot sfatul tau si sa cauti pe Google “firme taxi amenda”.
Andrei G(Citează)
20/03/2024 la 7:21 AM
Acolo nu Uber este vinovat ci firma care detine flota :). Uber plateste taxele la stat, tu confuzi doua entitati, aia a firmelor care ofera soferilor contract si ceea a soferilor care fac asta direct cu Uber :). Invata sa diferentiezi cele doua entitati, nu Uber este reponsabil pentru taxele firmelor care au angajati ce fac Uber.
Alex(Citează)
20/03/2024 la 10:12 AM
Discutam despre Meridian Taxi, adica firma aia care are peste 1000 de masini in flota, dar pe mfinante in 2022 a raportat o cifra de afaceri de sub 1,9 milioane de lei, adica o medie de 1900 de lei pe masina?
Oare nu cumva si ei transfera o mare parte a afacerilor prin firme mai mici, care nu depasesc 300.000 de lei pe an?
Toata lumea vine si arata cat de putine taxe platesc cei care fac Uber/Bolt, dar niciun patron nu vine sa arate cate taxe a platit compania lui de taximetrie.
Andrei G(Citează)
20/03/2024 la 12:59 PM
Așa zici de parcă taxiurile ar plati TVA. In plus, sunt multi cu impozit forfetar. Știi cât e impozitul ăla pe an? 4000 lei in București și mai puțin prin restul țării. Fi convins că Uber/Bolt este mult mai impozitat decât taxi. Oare este ilegal sa îți “plimbi mașinile” dintr-o firmă în alta să nu devii plătitoare de TVA? Pai da o lege sa interzică asta atunci, dar nu frate, ei vor o lege sa interzică concurenta. Restul firmelor pot trece de la una la alta fara nici o problema. Ei ar vrea sa moara și RATB-ul și poate și metroul.
Coco Moll(Citează)