►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Uitați-va la trailerul de mai jos pentru viitorul Marvel 1943: Rise of Hydra.
Încă un film cu super-eroi, nu?
E un joc, nu un film. Trailerul de mai sus este făcut cu engine-ul jocului, cu Unreal Engine 5, randat în timp real (probabil va fi nevoie de vreun RTX 4060 sau pe acolo). Creatorii au făcut și un tech demo, uitați-vă mai jos la cum explică renderingul detaliilor super-realiste (o să spun hiper-realiste) pe pământ, animația personajelor și tot ce mai trebuie.
Și ca să demonstreze că este totul în timp real, cineva de pe scenă îndreaptă camera în ce direcție vrea în timpul scenelor. La final, zic “hai să luăm ultima scenă din trailerul oficial, să scoatem măștile de pe personaje și să o vedem așa, fără măști”. Și fac asta.
Am scos o comparație pe scene:
Unreal Engine 5 și alte tehnologii vor schimba multe în Hollywood. Deja este folosit pe scară largă, de exemplu în Mandalorian. Dacă animatorii și graficienii clasici nu cred că vor avea în pericol joburile în viitor, deși văd astfel de demo-uri sau ce poate face Sora, cred că sunt prea optimiști.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
22/03/2024 la 12:32 PM
Fascinant. Scenariile erau oricum scrise de AI de pe vremea lu’ Roswell, dar acum pare ca s-a trecut la nivelul urmator. Hope lies in the prols. /s
ipo(Citează)
22/03/2024 la 12:59 PM
Ai impresia ca trailerul nu a fost realizat cu ajutorul “animatorilor si graficienilor clasici”? Sper ca nu crezi ca au filmat actorii pe un platou de performance capture, au apasat un buton si s-a randat totul automat prin magia UE5.
În esență nu e nimic nou acolo în demo. Tipul ăsta de tehnologie există într-o formă sau alta de mai bine de douăzeci de ani (vezi Gollum în LOTR). Este adevărat că pe măsură ce trece timpul procesele se modernizează, fidelitatea crește și costurile pentru genul ăsta de captură scad. Dar nu mi se pare ca este neapărat ceva nemaiîntâlnit.
Also, vorbim de un joc video, nu? Pentru un joc de genul ăsta ar trebui să primeze gameplay-ul. Unde este gameplay-ul? Mda… Până atunci rămâne doar un cutscene drăguț.
stephen(Citează)
22/03/2024 la 4:03 PM
Interesant cât de realistice arată fețele în fotografii, dar în mișcare te prinzi imediat că e o randare 3D. Se pare că milioanele de ani de perfecționare în citirea fețelor încă sunt de neînvins.
ov1d1u(Citează)
25/03/2024 la 12:42 PM
Filmele acestea cu randari teribile sunt gama “de unica folosinta”. L-ai vazut odata (pe repede inainte eventual) si gata, nu mai simti vreodata ca trebuie revazut. Asta in timo ce filmele cu actori adevarati (unele vechi de zeci de ani), sunt o adevarata placere sa le revezi.
Add01(Citează)