►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
În primul rând, felicitări vouă pentru veniturile în general mari pe care le aveți. Sau ca să zic o glumă, în medie toți câștigați bine.
Sondajul de prin decembrie privind scăderea salariilor în IT m-a surprins și pe mine, rezultatele fiind cele de mai jos:
Nu mă așteptam ca acele două categorii să fie pe primul loc și nici ca 50% să câștige peste 13.000 de lei pe lună. Felicitări!
Dar acum că a reînceput serios munca în 2024, după cum s-a văzut de luni în trafic, am zis să facem și alte sondaje pentru a vedea cum se mai lucrează în 2024. Așadar, prima întrebare este despre work from home versus work from muncă:
Unde lucrați? În administrația de stat sau cea locală sau în altă instituție care intră în marea umbrelă de “bugetar”, sau la o companie privată? Sau sunteți liber profesionist, unde eu înțeleg și colaborator neangajat al diverselor companii, indiferent că asta înseamnă programator sau livrator Tazz.
Toate răspunsurile sunt anonime, desigur.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
54 comentarii
10/01/2024 la 7:04 AM
Poți înlocui birou cu locul de muncă. Nu toți lucrăm la corporație.
Raul(Citează)
10/01/2024 la 9:46 AM
Da, poate fi orice până la urmă, am folosit un cuvânt scurt ca să încapă. Să văd dacă pot modifica ceva.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 9:49 AM
Uite că s-a putut.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 7:47 AM
Lucrez in mediul privat, a fost redus semnificativ lucrul de acasa acasa.
soimat(Citează)
10/01/2024 la 8:03 AM
Da, a trecut pandemia și vătafilor le lipsește obiectul muncii. Parcă nu are același farmec să freci menta în video call încercând să-ți justifici remunerația de păstor sau diriguitor al subordonaților.
Pardon, am vrut să spun că multiple studii au demonstrat fără putință de tăgadă scăderea semnificativă a productivității în munca de acasă comparativ cu cea de la birou, datorită calității slabe a factorului uman la nivel de angajat. Am menționat înainte să vină unii cu argumentul ăsta.
Peredhil(Citează)
10/01/2024 la 9:36 AM
curba lui Gauss @Peredhil, pt fircare vasile care are etica muncii corecta si e mai productiv de acasa, exista minim 4 georgei care o freaca la greu… de aia se intoarce lumea la birou – ca oamenii sunt oameni
urweiss(Citează)
10/01/2024 la 9:55 AM
Cred că depinde de specificul jobului. Dacă lucrezi doar cu străini pe calluri și emailuri, o poți face de oriunde. Dacă ești într-o echipă locală și interacțiune de echipă este totuși importantă sau nu are același randament prin zoom, se justifică și întoarcerea parțială la muncă.
Și mai este adevărată și toată treaba cu cultura organizației și creat echipa. Dacă muncești doar de acasă prin video, pleci la altul care-ți oferă 100 de lei în plus pentru aceeași muncă pe video. Companiile vor să evite asta pentru că este un cost mare să tot rulezi oameni în anumite joburi.
Și da, unii o freacă de acasă.
Mie mi se pare că wfh trebuie gândit și adaptat la fiecare departament în parte. Din păcate, uneori vine câte un șef global care zice “toată lumea la birou, că așa trebuie”. Sau un șef care nu poate el lucra de acasă (poate are 2 copii și șantier lângă) și i se pare că deci nimeni nu poate lucra de acasă.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 10:12 AM
Companiile pot evita asta prin creșterea remunerației în mod adecvat raportat la volumul de muncă depus, eventual și prin reducerea timpilor morți frecați aiurea în „cultura organizației”. Poate tinerii la început de drum să mai creadă în așa ceva, altfel facturile și vacanțele nu se plătesc folosind „spiritul de echipă”, „apartenența la organizație”, „valorile companiei” și alte lirisme de tipul ăsta. Cine pleacă pentru 100 de lei în plus când muncește de acasă, va pleca accelerat când mai are de consumat la desert și flatulațiile exponenților „culturii organizaționale”.
Peredhil(Citează)
10/01/2024 la 3:59 PM
@urweiss, sa inteleg ca nu existe mijloace de a verifica activitatea unui angajat decat numarand orele pe care le-a petrecut la birou?
Adica da, sigur ca sunt 4 georgei care freaca menta la greu. Dar acestia ar freca menta si daca ar fi la sediu.
Singura justificare rezonabila pentru a obliga angajatii sa vina la birou este atunci cand ai o activitate ce implica interactiune/colaborare intre diversi membri ai echipei.
Andrei G(Citează)
10/01/2024 la 5:40 PM
nu stiu ca nu ma ocup cu managementul de oameni. spun doar ce observ in the wild.
voi / tu cum faceti sa verificati / masurati?
urweiss(Citează)
10/01/2024 la 8:05 PM
Nu, este invers. Cei la început de drum pun accent mare pe bani.
Toate studiile zic că, după o vreme, în special când ești mulțumit cu cât câștigi, încep să conteze (mult) alte lucruri. Vrei să simți că munca ta are impact. Vrei să îi vezi rezultatele aplicate în viața reală, îmbunătățind ceva. Vrei să ai sentimentul lucrului bine făcut sau că ai contribuit la ceva mare și amplu.
O parte dintre acestea necesită să fii la birou. Și mai contează ca și compania să-ți comunice și să-ți arate efectele muncii tale.
(Un magazin online dădea exemplu asemănător. Au arătat oamenilor din depozit, care ambalau pachete, ce bucurie au clienții atunci când primesc respectivul pachet și este o jucărie sau un produs pe care așteptau de multă vreme să și-l cumpere. Chiar și asta contează.)
Acum depinde și de job. Dacă ești programator și ți se spune “fă funcția asta”, nu mai contează pentru ce o faci. Acolo, însă, aș spune că este vina managementului sau a companiei că nu-ți arată de ce este ea importantă.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 8:13 PM
Sau… Aia care știu ei mai bine ca se lucrează mai bine de acasă “știu ei la fel de mai bine” și ce să facă la lucru. Și, daca sunt acasă, le vin idei năstrușnice, “inovează”.
nashu_mare(Citează)
10/01/2024 la 8:59 AM
De peste doi ani lucrez doar de acasa. Desi imi place foarte mult sa lucrez remote, consider ca eu personal am un randament mai bun si ofer o calitate mai buna a muncii mele cand lucrez in prezenta fizica a unei echipe.
Bizutz(Citează)
10/01/2024 la 4:01 PM
Si nu ai posibilitatea sa te reintorci la birou? Stiu ca majoritatea firmelor, desi permit munca remote, au pastrat si un sediu pentru cei care trebuie neaparat sa fie prezenti fizic si cei care nu doresc sa lucreze de acasa.
Andrei G(Citează)
10/01/2024 la 8:06 PM
Or fi păstrat, dar dacă restul echipei nu vine acolo…
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 9:00 AM
Cam greu să aleg o variantă. Eu lucrez până la ora 13 acasă, apoi după amiaza lucrez la birou/teren.
În pandemie lucram integral de acasă și am păstrat obiceiul pe jumătate pentru că e comod să lucrez în pijamale și să nu mă înghseui în traficul de dimineață, chiar dacă trăiesc într-un orășel cu o populație de sub 100k.
motanes(Citează)
10/01/2024 la 8:07 PM
Îmi place că zici orășel de sub 100k. În România asta s-ar aplica la toate orașele, mai puțin vreo 4.
nwradu(Citează)
12/01/2024 la 8:56 PM
Romania are 18 orase cu peste 100.000 de locuitori.
alunelu(Citează)
10/01/2024 la 9:10 AM
Funny story.
Eu lucrez de acasa de 8 ani de zile. Deci cu mult inainte de pandemie.
Toata lumea de prin jurul meu era “Wow ce fain, poti sa te duci sa lucrezi de la munte sau de pe plaja, sau de la cafenea”. Pe unul nu l-am auzit sa faca asta in ultimii 3 ani de cand cu lucratul de acasa.
Ionut(Citează)
10/01/2024 la 9:39 AM
si eu de aproape 10 – am mai lucrat rar de ici de colo (la munte, avion, mare, cafenea etc) – e doable ca solutie de urgenta, dar nefezabila pe termen lung
cum ar fi sa fii intr-un zoom important iar la masa de langa sa fie doi brexiteeri beti rupti care sunt pe scandal si galagie
urweiss(Citează)
10/01/2024 la 9:58 AM
Și eu de 12 ani în curând. Nu m-am dus niciodată la o cafenea sau la munte. Dacă tot muncesc 10 ore, de ce să dau și bani pe o cazare de care să nu mă bucur cu adevărat?
Avantajul este că, dacă într-o zi am ceva de rezolvat, pot să fac asta fără să mă rog de vreun șef să îmi dea timp liber.
Singurătatea, însă, este nasoală, la fel și “dacă tot stai acasă, poți să rezolvi și tu x și y?”
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 10:42 AM
Stați măi la coadă! Ce ți-e și cu tineretul ăsta…
Veteran, din 2004 de acasă, de pe vremea când conceptul WFH era ceva ciudat. Am facut în ultimii 4-5 ani experimentul cu mix vacanță+muncă cam 40 de zile. Recomand, dar vă trebuie un mediu propice (relativă liniște, un loc mai izolat, marea se potrivește mai bine decât muntele)
– mental și dpdv al sănătății toată lumea are de câștigat (mai ales copilul)
– financiar ieși aproape tanda pe manda, sau, oricum cu un cost mult mai mic, depinde și de cât ai chef să muncești
– IT-ist. Am observat că rămân ”în zonă”. Pe vremuri plecam 15 zile și când mă întorceam mă uitam la cod și mi se părea o chestie străină, într-o limbă străveche.
Dacă n-ar fi copilul cu școala aș pleca mult mai mult timp, mai ales în extra sezon când e ieftin. Nu-i înțeleg pe cei care au această ocazie și nu profită de ea.
adyzah(Citează)
10/01/2024 la 10:59 AM
“Toata lumea de prin jurul meu era “Wow ce fain, poti sa te duci sa lucrezi de la munte sau de pe plaja, sau de la cafenea”.”
Pentru ca acei oameni se uita la prea multe reclame la Mac-uri sau alte cele, cu indivizi lucrand pe plaja exotice in Hawai, stand in fund pe nisip si dand cu degetul pe bila aia.
Realitatea e ca e o porcarie sa faci asta. Spun asta de om patit, plecat cu familia de cateva ori in vacanta, desi eu nu puteam sa am efectiv vacanta, caci aveam urgente. Asa ca am luat laptopul si am trecut la lucru pe cand restul erau la schi sau la plaja. Pe plaja – pozitia de lucru e cumplita pe sezlong, iar lumina soarelui e mult prea puternica. La cafenele – zgomot, scaune si mese incomode, complicat rau sa ai apeluri cu sunet/video, de multe ori net-ul e foarte prost. Pe partie, e ca naiba sa gasesti o carciuma unde poti sta cu orele la o masa. Si e aglomerat si zgomot si e plin de oameni cu geci, schiuri si clapari in jurul tau. Asa ca inevitabil te duci la hotel, unde de bine, de rau, ai un scaun, o masa si un internet acceptabil. In timp ce restul familiei e pe partie sau pe plaja. Astepti sa se faca seara sa iesiti la un restaurant, sa mancati ceva.
De ce ar face un om normal la cap acest lucru din proprie inititiva? Eu am facut asta ca aveam constrangeri si voiam musai sa aiba familia mea un concediu in acea perioada, iar eu le asigur de obicei transportul si logistica. Dar m-am lecuit si ma feresc cat pot sa mai ajung in situatia asta.
silicon_v(Citează)
10/01/2024 la 4:06 PM
Exact cum spune @silicon_v, desi in teorie poti sa lucrezi de la munte, de pe plaja sau din cafenea, nu prea ai un motiv de a face asta.
Conditiile de lucru sunt mai dificile si nici nu te poti bucura de mediul inconjurator. Nu ma ajuta cu nimic ca sunt pe plaja unde bate vantul si este cald. Iar de facut baie, nu se poate pentru ca… am de lucru.
Andrei G(Citează)
10/01/2024 la 8:11 PM
Apropo de ce zice silicon_v, nu cred că se potrivește oricărui job treaba asta cu “lucrează de la mare”. Dacă ai de vorbit cu oamenii sau de rezolvat/coordonat urgențe, este dificil. Dacă însă îți faci tu munca ta și ai niște deadline-uri clare pentru ea, probabil merge.
Teoretic eu aș putea face blogging de oriunde, nu? Singura constrângere este că uneori mai merg la conferințe sau lansări pe aici, însă merg la tot mai puține. Mie nu mi se pare practic să lucrez însă de oriunde pentru că, dacă e să stau la un calculator 8 ore pe zi, prefer să o fac la mine în casă, nu pe bani mulți în altă parte.
Ar fi interesant însă de studiat, de exemplu, cât costă să închiriezi la mare 2-3 săptămâni ceva prin luna mai. Faci câte o baie când ai chef, seara te mai plimbi pe acolo, ar putea fi relaxant. Sigur că te costă mult mai mult decât să stai acasă, dar sunt și beneficii.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 10:17 AM
Cu singurătatea depinde de la caz la caz. Pentru mine 3-4 luni fără să am vreo legătură cu alte ființe umane sunt extraordinar de relaxante, doar că mi le permit mult prea rar.
Peredhil(Citează)
10/01/2024 la 10:21 AM
nu suntem toti it-isti de beci care sa iubim siguratatea camerei serverelor…
urweiss(Citează)
10/01/2024 la 10:24 AM
Știi cum se zice, dacă nu te suporți singur, cauți pe alții să te suporte :D.
Peredhil(Citează)
10/01/2024 la 10:35 AM
stii cum se zice, daca iti doresti cu asa ardoare 3,4 luni de pauza completa fata de aia cu care lucrezti acum (pe care ii si bestelesti ca un bo$$ mai sus un pic), poate esti in locul gresit si e timpul sa faci o schimbare
urweiss(Citează)
10/01/2024 la 7:26 PM
Nu zici rău, bo$$, normal că pleci dacă raportul bani/frecuș nu merită, că nu-i firma lu’ tata. Dar mă refeream în sens mai larg, pauză de orice, de la schimbul de platitudini și idei rulate în buclă incluse în majoritatea socializărilor de seară, până la schemele logice aplicate în interacțiuni cu diverse persoane din partea cărora te mai interesează câte ceva. Doar că episoadele de pustnicie nu-s chiar ușor de pus în practică, nu prea des, în orice caz.
Peredhil(Citează)
10/01/2024 la 8:13 PM
Pe mine nu mă deranja să stau 8-18 singur acasă înainte de pandemie, ba chiar în 2-3 zile pe săptămână Matilda venea chiar mai târziu, că mai stătea în oraș cu colegi/prieteni.
De când cu pandemia și apoi cu Alice, însă, m-am obișnuit să fie și ea pe acasă și mi-ar fi greu să mă dezobișnuiesc, deși cu wfm 2-3 zile probabil va trebui să o fac.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 10:18 AM
3 zile lucram de acasa, tot departamentul mai putin o colega care locuieste departe de sediu si n-are masina, pentru care am obtinut o exceptie sa vina doar o zi pe saptamana. Cuvantul cheie e flexibilitate, in general am zis sa nu ramana biroul de la sediu gol, pentru ca aparea riscul sa il pierdem si sa fim aruncati intr-un open space. Altfel, fiecare vine in ce zi vrea, cu conditia sa-i anunte pe colegi. O colega lucreaza cu lunile de acasa, cand se duce la parinti, in afara Bucurestiului, ceea ce nu e o problema pentru mine, ca sef de departament. Ideea e doar sa nu se rupa complet de colectiv.
Alte departamente din companie sunt mai stricte, vanzatorii trebuie sa stea mai mult pe la birou, dar s-a micsorat semnificativ numarul de intalniri cu clientii face to face.
Mi se pare best of both worlds, eu as fi impins doar pentru 5-6 zile pe luna de la birou, dar n-am vrut sa intind prea tare coarda.
ipo(Citează)
10/01/2024 la 10:34 AM
Daca nu mentionai de vanzari, credeam ca esti managerul meu :)))
Si la noi s-au introdus 2 zile pe saptamana de birou, dar managerul nu pune presiune sa fie prezenta full in acelele zile.
Daca era doar decizia lui, ne-ar fi lasat complet de acasa.
Inainte de pandemie era birou zilnic, apoi remote.
Sediu in Bucuresti, m-am angajat anul trecut cand inca era full remote.
Eu (Ploiesti, singura, copil la gradinita) si inca un coleg (s-a mutat in Gorj) am obtinut aprobare full remote dupa ce a facut o analiza si a reiesit ca ne facem treaba chiar daca lucram de acasa.
Managerul este de parere ca cine este serios, isi face treaba si de acasa si de la birou (da, si la birou poti trage de timp).
Printre randuri ne-a zis ca este constient ca ne mai rezolvam chestii personale in timpul programului, dar cat timp la sfarsitul zilei ne-am facut treaba, el este fericit.
Alti manageri de la echipe cu care colaboram, nu sunt de aceiasi parere :D
Abi(Citează)
10/01/2024 la 10:35 AM
this ☝️ – asta si este best of moth worlds: flexibilitatea
urweiss(Citează)
10/01/2024 la 8:14 PM
Interesant că în sondaj sunt mai sus cei cu 3 și 4 zile de acasă. Credeam că va fi invers.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 10:39 AM
De prin 2012 eu lucrez de acasă, după circa două decenii de lucrat de la birou, iar din 16 ianuarie 2013 am o întreprindere Individuală care-mi asigură supraviețuirea mea și a familiei.
Este un mare avantaj și un mare dezavantaj asta cu munca de acasă ca liber profesionist, având o afacere mică./
Îmi lipseau (mai ales la început) discuțiile cu colegii, timpul petrecut la o cafea, siguranța locului de muncă, faptul că putem la încheierea programului de lucru să uit de job, nu știam ce înseamnă ANAF, impozite etc.
Cel puțin la început, visam că sunt la nmuncă, mă apuca panica, mă gândeam că este posibil ca uneori sa nu am clienți.
Nu s-a întâmplat asta, am clienți care au rămas cu mine din 2013, unii care au plecat pentru a obține în altă parte un preț mai bun, apoi s-au reîntors la mine și nu au mai plecat.
Familia de multe ori consideră că ești într-un fel de concediu și ești pus să faci anumite treburi prin casă, fărâ să-și dea seama că tu ești “la job”.
Mulți ani am muncit noaptea, după ce lumea se culca, ajunsesem un mic roboțel.
Mai am câțiva ani până la pensie, voi avea atunci peste 40 de ani lucrați, dar voi păstra mica mea afacere dacă mă lasă Ciolacu sau cine o fi atunci.
Fărcaș Gelu Dănuț(Citează)
10/01/2024 la 11:03 AM
“Familia de multe ori consideră că ești într-un fel de concediu și ești pus să faci anumite treburi prin casă, fărâ să-și dea seama că tu ești “la job”.”
I feel you, bro. Cred ca situatia e universala.
silicon_v(Citează)
10/01/2024 la 11:10 AM
Este, confirm
urweiss(Citează)
10/01/2024 la 11:51 AM
Confirm si eu aia cu familia.
ipo(Citează)
10/01/2024 la 8:28 PM
Confirm și eu. Chiar mă certam uneori cu Matilda pe subiecte casnice, ea nu credeam că nu m-am ridicat de la birou decât ca să beau apă sau să mănânc ceva.
Succes, Gelu!
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 11:28 AM
Exista vreo posibilitate sa adaugi la grafice si numarul de votanti, sa ne iasa si noua o idee mai aproape de adevar? sau macar in cateva zile sa vii cu un update unde sa scrii manual, daca nu se poat altfel. Multu!
Vivi(Citează)
10/01/2024 la 8:28 PM
Au votat vreo mie de oameni până acum.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 12:04 PM
Chiar dacă am posibilitatea să lucrez full remote prefer totuși să vin la birou. Îmi place să fac “ruperea” de serviciu acasă.
pahomi(Citează)
10/01/2024 la 12:52 PM
Ar fi fost interesant de vazut cati din cei ce au votat peste 10.000 lucreaza din Romania sau sunt platiti de firme ce opereaza in Romania .
L!nuX(Citează)
10/01/2024 la 8:29 PM
Cred că cei mai mulți. În cercul meu de foști colegi de facultate, angajați la diverse corporații, acestea sunt salariile.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 1:38 PM
Parerea mea este ca multi au votat ce si-ar dori sa castige, nu ca ar castiga atat.
Alin Manea(Citează)
10/01/2024 la 7:28 PM
Altfel negociezi campanii cu poza aia :))
add(Citează)
10/01/2024 la 8:30 PM
Da, direct la diamante mă duc acum.
nwradu(Citează)
10/01/2024 la 9:11 PM
La privat lucram de acasa in pandemie, cand a trecut i-a apucat disperarea sa venim la birou chipurile o zi special pentru sedinte. Vax, au inceput sa uite tot mai des sedinta, dar noi tot trebuia sa venim. Asa e cand sunt disperati cu controlul si sunt convinsi ca nu se munceste.
Dupa atata stat acasa, mersul la birou nu ma deranjeaza, mai schimb peisajul, interactionez cu colegii.
Gaelex(Citează)
11/01/2024 la 10:46 AM
De cand cu noul angajator (sfarsitul lui 2022) am 2 zile pe saptamana /sediu. A fost ciudat la inceput, dar n-a fost foarte rau, colectivul e super OK, chiar daca nu lucrez in mod direct cu ei. Zilele in care ajung la birou (recunosc ca nu e chiar 2/saptamana, dar incerc macar 1 zi) de obicei le petrec in salile de sedinte, deci nu e vreo diferenta fantastica intre “lucrez de acasa” si “lucrez din sediu”. E o mare tampenie asta cu “lucrez de oriunde”, e buna la reclamele de vandut Mac-uri cum zice cineva. E dragut daca ai de facut 2 mailuri si un PPT obosit, daca ai ceva mai complex care necesita liniste, concentrare si eventual interactiune cu alti oameni, ai nevoie de un spatiu dedicat. Plus un monitor mai de doamne ajuta.
E clar ca lucratul de acasa o sa fie (cel putin pentru mine) castigator – scap de timpul de naveta (minim 2,5 h/zi plus perioada de pregatire) iar pauzele ‘de fumat” de la birou pot fi transformate in ceva util – interactiune cu ceilalti membri ai familiei. Cred ca depinde mult de angajator si colectiv. Daca ai noroc de oameni OK si de angajator care e concentrat pe rezultate nu pe control, e bine sa mai treci si pe la birou. Altfel, sa te oblige cineva sa vii zilnic intr-un mediu toxic, e nasol.
Downside-ul lucratului de acasa e ca trebuie sa te setezi mental pentru asta – incep la ora X, imi fac treaba, la ora Y m-am ridicat si am incheiat. Iar inter ora X si Y, prioritatea e munca.
F.(Citează)
11/01/2024 la 2:26 PM
Sunt vreo 18 Radu… Alea 4 de care ziceai au neoficial +1mil cu tot cu zonele metropolitane… Ma uit la Iasi, Cluj si Constanta care oficial au mult mai putin decat in 2002, sunt in realitate de minim 3 ori mai populate…
https://www.wikiwand.com/ro/Lista_ora%C8%99elor_din_Rom%C3%A2nia
Dan(Citează)
12/01/2024 la 2:01 PM
Este exact cum spune Radu – degeaba eu vreau, daca nu vin si ceilalti.
Bizutz(Citează)
12/01/2024 la 6:25 PM
Eu am votat cu “exclusiv de acasa”, dar ma duc la birou cam de 2-3 ori pe luna, ca sa ma vad cu colegii (ne vorbim inainte, ca sa venim toti in acelasi timp).
La nivelul firmei se cer 2 zile pe luna, dar nu le numara nimeni, iar mie ca manager nu mi s-a cerut sa ma asigur ca echipa mea vine numarul minim de zile. Membrii echipei vin mai rar decat mine, in general daca se organizeaza vreun eveniment cu mancare gratis pe la birou :)) Doua dintre persoanele din echipa au fost angajate in pandemie si au lucrat exclusiv de acasa pana acum, si daca s-au descurcat bine asa, nu vad de ce as schimba ceva.
Jen(Citează)
30/01/2024 la 9:04 AM
Am votat in sondajul tau, insa nu ma incadrez la nicio categorie :)).
E flexibila toata treaba, pot sa stau doar acasa, pot sa merg zilnic la birou sau pot sa jonglez intre ele. Problema e ca vin destul de putini colegi la birou si nu e fun sa pierzi 2 ore in trafic dus/intors ca sa faci ce faci si acasa.
PaulT(Citează)