►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Bolt a lansat în România abonamentul numit Bolt Plus, care costă 30 de lei/lună și oferă următoarele beneficii:
Asta este tot. Cam… subțire? Nu neg, acest gen de abonament se adresează celor care folosesc des serviciul Bolt. Dacă de 3 ori pe lună, la ore de vârf, cursa ta este cu 10 lei mai ieftină decât ar fi fost fără abonament, deja ai recuperat banii dați. Sunt multe momente când cursele urcă spre 60-80 de lei din diverse motive.
Dar preluare cu prioritate a comenzilor? Mi se pare că, de câte ori comand un Bolt, pare a fi deja o mașină la scară. Nu cred că am așteptat mai mult de câteva minute. Acces prioritar la noi funcții în aplicație? Adică ce sunt, beta-tester?
Comunicatul mai spune și următoarele:
Bolt plănuiește să adauge mai multe funcționalități la Bolt Plus în urma testării inițiale, inclusiv upgrade-uri gratuite de categorie și livrare prioritară prin Bolt Food.
Păi upgrade-urile gratuite de categorie par ceva normal. Dacă mi se promite preluare cu prioritate, păi atunci mă aștept ca dacă cel mai apropiat Bolt este unul de lux, atunci să-mi fie alocat acela, chiar dacă am chemat serviciul standard. Sunt sigur că așa se va întâmpla, de fapt, cel puțin când un șofer standard nu este disponibil în timp rezonabil, deci cel mai probabil upgrade-ul gratuit este de fapt o altă formă a beneficiului “preluare cu prioritate”, doar un pic extins ca formă.
Dar cum adică livrare prioritară prin Bolt Food? O să meargă șoferul mai cu viteză? O să pedaleze ciclistul mai cu spor pentru că aplicația îi spune “boss, bagă forjă, că omul de-a comandat are abonament!”? O să arunce în drum mâncarea comandată de mine ca să plece urgent după comanda dată de cineva cu abonament?
Mi se pare cam subțirel abonamentul, cu niște beneficii gândite parcă doar ca să pară mai multe. Din nou, dacă îți vei recupera banii dați pe abonament din plafonarea prețurilor, atunci merită oricum. Mă așteptam însă la beneficii mai palpabile, poate trei upgrade-uri gratuite pe lună, poate reducere permanentă la orice cursă, ceva mai palpabil.
Dar spuneți-mi voi: ați plăti pentru Bolt Plus? Și știu că majoritatea vor spune Nu pentru că abonamentul se adresează power userilor, cei care folosesc Bolt poate chiar zilnic, dar tot sunt curios cam ce potențial există în piață pentru un astfel de serviciu.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
9 comentarii
07/11/2023 la 9:28 AM
“Sunt multe momente când cursele urcă spre 60-80 de lei din diverse motive.” – eh, din cauza acestei chestii nu mai folosesc deloc bolt. Era aberant sa flluctueze pretul dupa cun bate vantul si cad frunzele, un stress.
M-am mutat la taxi unde pretul e fix si cursele mai ieftine, cel putin daca fac o medie lunara. Si ce sa vezi, sunt aceiasi șoferi ca si pe bolt cu cvasi aceleasi masini (ca si calitate/curatenie). In schimb la taxi nu prea merge plata cu cardul..
Add01(Citează)
07/11/2023 la 9:52 AM
Și dacă nu plătești, au ei grijă să plătești.
Într-o noapte m-a ocolit șoferul de la aeroport. În loc de 65 de lei, am plătit 130. Le-am scris și mi-au dat înapoi credit Bolt. Au zis că nu se poate să-mi dea refund in LEI, ci doar în credit Bolt.
Am fost apoi la Mega Image și mi-am făcut cumpărăturile plătind cu credit Bolt.
Andrei(Citează)
07/11/2023 la 10:00 AM
Folosesc Bolt destul de des. In Bucuresti probabil sunt multe masini, dar in alte orase acea alocare cu prioritate a masinii e chiar ceva foarte bun. Insa nu pot plati 30 de lei pentru asa putine functionalitati.
Robert(Citează)
07/11/2023 la 10:41 AM
Este simplu… tu acum spui ca este mereu o masina Bolt la scara cand faci comanda. Dar dupa ce va aparea abonamentul, masina aia nu va mai veni la tine in 2-3 minute, se va duce la clientii premium, chiar daca acestia sunt cu 1-2 km mai departe decat esti tu.
Apoi la Bolt Food, dai comanda si apoi dupa ce este gata mancarea se astepata un curier care sa o ridice si sa o livreze. Probabil ca acel curier va prioritiza comenzile celor care au platit abonament si atunci tu vei primi mancarea cu 10-15 minute intarziere (adica ceva mai rece).
Abonamentul acesta este un fel de Genius de la Emag, adica iti aduce aceleasi beneficii pe care le aveai inainte de aparitia lui.
Andrei G(Citează)
07/11/2023 la 11:44 AM
Exact, e un fel de taxa de protectie impotriva scaderii calitatii serviciilor.
Sol(Citează)
07/11/2023 la 12:19 PM
Cand vad tarif dinamic nesimtit activez abonamentul Taxi.
Robert(Citează)
07/11/2023 la 1:19 PM
Prima luna cu 0,29 lei chiar :) Folosesc Bolt/Uber 5-6 zile din 7, minimum 2 curse pe zi. Nu m-a tentat, pentru ca in (sa zicem) cinci situatii din luna cand prind tarife nesimtite, in vreo trei cealalta platforma are tarif ok. deci nu, chit ca puteam activa abonametul o luna sa vad cum e, dar numai de calculat 30-5- de lei pe luna economie nu mai stateam
Mogulu(Citează)
07/11/2023 la 6:38 PM
Doar o alta șmekerie…
Marinel(Citează)
08/11/2023 la 4:51 AM
Eu n-as mai plati nici pentru Netflix, d-apai sa platesc pentru Bolt.
Lorin(Citează)