►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
28 Aug 2023 ·
GÂNDURI ·
Un locuitor din Crevedia declară pentru Digi24:
„S-a văzut o flacără mare în aer, apoi la circa două secunde o bubuitură foarte mare și un suflu puternic venit spre noi. Cei care nu au stat bine pe picioare au căzut pe jos, alții s-au speriat foarte, foarte rău. A fost o imagine de filme horror. Am o cunoștință la spital care este în stare foarte gravă și sperăm ca totul să fie bine. Sunt trist pe Guvern, pe toată conducerea care este în România. Nu putem să trăim în siguranță. Ne e frică să trăim în țara noastră natală”, a declarat bărbatul.
Omul este “trist” pe Guvern și bănuiesc că și pe președinte pentru ce s-a întâmplat în Crevedia. Nu pe poliția locală, nu pe primar, nu pe alții care zilnic asistau la încălcarea legii acolo la GPL. Nu, direct Guvernul este de vină.
Așa gândește omul de rând. Să vină guvernul să-l salveze, deși el ignoră de ani de zile neregulile. Momentan faptele par a fi următoarele:
Pompierii au informat șapte instituții ale statului despre neregulile constatate în 2020 la firma din Crevedia
Raportul ISU arată că numeroase neregli la firma respectivă. Pompierii care au mers în control în 2020 au găsit pompe neomologate pe care angajații firmei le foloseau ca să mute gaz dintr-o cisternă în alta. De asemenea, directorii companiei nu respectau normele de siguranță. Cisternele și liniile de aprovizionare erau foarte aproape de liniile de electricitate și de casele oamenilor.
Astfel, față de liniile de electricitate trebuiau să fie 10 metri, dar în realitate erau doar 6 metri. Față de case distanța ar fi trebuit să fie 8 metri, dar în realitate distanța era de doar 2,8 metri. În plus, pompierii au găsit pompe de combustibil care aveau scurgeri. Acestea au fost motivele pentru care a fost retrasă autorizația de securitate la incendiu.
După două luni de la ridicarea autorizației, pompierii au venit iar în control și a fost dispusă suspendarea activității firmei. În raport scrie că patronii au anuntat toate instituțiile statului că nu mai lucrează acolo.
Neregulile au fost semnalate de pompieri către șapte instituții ale statului, printre care Primăria Crevedia, Consiliul Județean Dâmbovița, prefectul de Dâmbovița. După trei ani, a avut loc tragedia. (link)
Adică, așa cum am spus anterior, primarul din Crevedia știa că acolo se încalcă legislația. Nu era vorba despre legislația privind vânzarea de sandvișuri, ci de cea referitoare la substanțe explozive. Primarul din Crevedia, poliția locală, omul nostru supărat acum pe Guvern și “conducerea țării”, toți vedeau zilnic cum acolo se încalcă legislația cu substanțe explozive și n-au făcut nimic. Acum sunt mai mulți oameni decedați, sunt salvatori în stare gravă, sunt 8 case distruse și 11 afectate.
Acum localnicul respectiv este supărat, dar sunt curios și câte reclamații a făcut la Poliție sau ISCIR pentru că la doi pași de el se manevrează în continuare bombe (cică ar fi fost 6 cisterne acolo) fără nici o măsură de securitate. Prima ipoteză a anchetatorilor este că oamenii fumau în timp ce transferau GPL între cisterne.
M-am mirat că Ciolacu era foarte activ în noaptea incendiului. M-am gândit că vrea să pară implicat în tot ce se întâmplă în țară, dar de fapt totul se leagă altfel: toți cei implicați sunt din PSD și fac din nou partidul să arate ca unul de hoți.
Firma care opera acolo în Crevedia aparținea fiului primarului PSD din Caracal. De facto probabil că aparținea chiar primarului din Caracal, care era mandatar al firmei, dar acțiunile au trecut la fiul său. Poveste complicată. Primarul din Caracal este om de afaceri în domeniul combustibililor, mai este acționar și la o firmă numită SC Rombulgaz SA Caracal, și are o avere formată din 2 case, 11 apartamente, 2 spații comerciale și mai multe terenuri, plus mai mult de 600.000 de euro în conturi.
Ghiciți și de la ce partid sunt primarul din Crevedia și președintele consiliului local Dâmbovița. Iată-i mai jos din bannerul de la alegeri:
Da, primarul din Crevedia este tot din PSD, partidul lui Ciolacu. Aceștia sunt oamenii care prin încălcarea legislației din domeniu sau măcar prin simplă nepăsare au lăsat să se ajungă la o nouă tragedie de proporții în România, zic primele indicii.
Primarul din Crevedia deja s-a prins că ar fi bine să țină gura închisă. Duminică dimineață, când incendiul era deja stins, a refuzat să mai dea orice declarații pentru presă pe motiv că nu vrea să panicheze populația. Asta da scuză!
Apoi tot PSD-ul lui Ciolacu îți vine la ușă și îți spune că le datorezi bani mai mulți pentru că au mărit taxele și impozitele oamenilor care muncesc cinstit. Trebuie întreținută hoția din ceva, nu?
(poate că martorul știa el ce știa când zicea de Guvern, până la urmă, nu?)
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
55 comentarii
28/08/2023 la 7:22 AM
Pe pariu ca tot asta o sa iasă primar?
Cineva(Citează)
28/08/2023 la 7:32 AM
Nu ai asa o mica fractura logica uitandu-te la fetele astea de interlopi, de mafioti, si asteptandu-te in acelasi timp sa se intample ceva prin sesizari si reclamatii locale?
Treaba in mediul rural sta asa:
-ai o maaaare patura de oameni ocupati sa puna mancare pe masa si maine si poimaine, si asta chiar iti consuma din “focus”. Stiu ca pare greu de crezut, intre 2 comenzi Glovo si Tazz, dar cam asta e.
-ai o subtire spre inexistenta patura de mijloc, cantitate neglijabila.
-ai o sanatoasa minoritate de oameni care s-au ” descurcat”: de la functionari din administratie, pana la politisti, etc, impreuna cu familii si Familia mai mare de pe langa ei: mici ” antreprenori’ locali care traiesc intr-o simbioza perfecta cu astia, din contracte cu statul, smenuri, susanale, imobiliare, pariuri, droguri, trafic de carne vie, etc etc, s-a inteles ideea.
Acum, de la cine astepti tu spirit civic?
Morrissey(Citează)
28/08/2023 la 8:16 AM
Radu, in caz că n-ai aflat, vezi că s-a schimbat ordinul pe unitate, nu se mai dă în PSD.
Resetează-te in conformitate cu noile ordine.
Mă așteptam să vezi că nen-tu Klaus a tăcut lugubru in toate zilele astea. Probabil a dat cel mult două-trei telefoane de pe plajă de la Neptun, după care s-a declarat obosit și a plecat la masă.
IonP(Citează)
28/08/2023 la 9:07 AM
Tacidreaq! Nu ti-e un pic rusine?
nashu_mare(Citează)
28/08/2023 la 3:42 PM
“P”-ul vine de la prost, ne-ai lămurit.
M.(Citează)
28/08/2023 la 5:37 PM
@nashu_mare – ești un primitiv incapabil să duci o discuție civilizată. In plus, evident că nu ai înțeles ce am vrut să spun. Și nici eu nu am timp sa îți desenez.
IonP(Citează)
28/08/2023 la 5:43 PM
Mai bine primitiv decat lingau…
urweiss(Citează)
28/08/2023 la 5:52 PM
Fii linistit, l-au scos azi si pe Ponta de la naftalina cu o declaratie si mai vomitiva, doar-doar nu o sa ia onorabilul prim ministru Ciolacu toti scuipatii direct in freza aia de elev eminent cu bacalureatul luat la 30 de ani.
nashu_mare(Citează)
28/08/2023 la 5:45 PM
Am inteles foarte bine ce ai spus. Ai incercat o chestie gretoasa. Nu ai pic de rusine sau bun simt.
nashu_mare(Citează)
28/08/2023 la 9:14 AM
Se pare că localnicii au făcut mai multe sesizări. Din nou, toți știau.
Em(Citează)
28/08/2023 la 9:17 AM
Radu si ce ai fi dorit sa faca ceteanul suparat pe guvern? Adica serios, ce? Repectiva instalatie era raportata la 7 institutii ca fiind in neregula, chiar tu ai citat asta, ce mai putea sa faca un om simplu? Din cate stiu guvernul este platit de cetateni pt. a lucra in slujba ceteanului, in concluzie guvernul nu si-a facut treaba iar ceteateanul are partea lui de dreptate in ceea ce zice.
Robert(Citează)
28/08/2023 la 9:32 AM
Poate sa nu mai voteze oameni cu un anumit istoric sau anumita afiliere. Sau sa nu se mire de rezultate dupa ce ii voteaza.
Zippo(Citează)
28/08/2023 la 9:25 AM
Nu exista niciodata treaba asta. Asta nu intelegem noi din democratie.
Statul esti tu.
Cetateanul daca era un om cu valori si care isi dorea un viitor mai bun pentru copiii lui, erau deja cu furcile la porti. Toti erau afara din casa. Toti votau pe alt partid la urmatoarele alegeri.
Ce sa ceri de la niste oameni care nu pricep nici macar procentele in politica si ii arata pe degetul cu USR ca vai ce au facut cand ei au avut doar 15%.
Dar se simt ei bine cand arata cu dejetu pe USR, ca si cum nu au fost ei de vina ca au ales aceeasi hoti ani de zile, nah, nici astia n-au facut nimic, vezi?
Tara de prosti si curve. Suntem 5% din populatie pe blogurile astea online si 1% care pricep ceea ce citesc. Restul deschid CanCan si Tzanca pe Youtube. Plecati.
Shack(Citează)
28/08/2023 la 11:28 AM
@shack @zippo Lasati prostiile astea pt copilasi ma. Aia faceau ce vroiau acolo cu buna stiinta de la toate unitatile care trebuiau sa faca ceva in priviinta asta. PUNCT. despre ce vorbim aici cu cetateanul esti tu bla bla.
Robert(Citează)
28/08/2023 la 11:44 AM
Robert: Da ma… votati psd si aur in continuare ca atitudinea asta de sluga la boier intr-un satuc feudal e normalul zilei si nu se poate face nimic.
Zippo(Citează)
28/08/2023 la 1:28 PM
stiu ce am votat si nu a fost odata PSD… and shit still happens…
Robert(Citează)
28/08/2023 la 9:33 AM
Tocmai am citit ca cel mai probabil exploziile s-au produs de la o tigara.
Si mi-am amintit cum se verificau daca scapa gaz buteliile de aragaz pe vremea lui ceașcă: cu bricheta :-)
Dincolo de mafie politica etc, trebuie spus ca suntem un popor cu o lipsa fenomenala de preocupare pentru siguranta de orice fel.
Poate am mai povestit pe aici cum acum vreo 10 ani am gasit pe scara blocului 2 vecini care stateau la o tacla in timp ce in jurul lor mirosea a gaz de-ti muta nasul. Zic, ba, voua nu va miroase? Ba da, am simtit dar… nu am dat atentie. Se comportau ca si cum nu ii priveste pe ei, ca nu era in casa lor ci pe scara iar spatiul public e al nimanui in Romania, dupa cum se stie, nu intereseaza pe nimeni.
Stiti care e definitia prostiei? Este atunci cand prin actiunile sau inactiunile tale iti provoci involuntar rau chiar tie sau altora. Suntem foarte foarte prosti noi romanii. Incredibil de prosti.
Marean(Citează)
28/08/2023 la 10:42 AM
Ma radu, tu cand ai reclamat ultima ceva la o primarie? Mai bucurestenilor care aveti pareri, mai coborativa din suv-urile voastre bengoase si iesiti putin din oras sa vezi o alta lume. Cum dracu sa-i acuzi pe oamenii aia vai mama lor ca nu au facut reclamatie la ISCIR? tu ai recitit ce ai scris? tu ai idee cum merg lucrurile intr-o localitate mica? ai idee ce poate pati un cetatean care reclama la primarie ca fiul primarului face magarii in sat? Ti ai citit ca ISU a reclamat la late 700 institutii si nu s-a intamplat nimic, ce crezi ca s-ar fi intamplat daca tanti aglaia facea reclamatie la ISCIR? nu stiu in ce lume traiesti tu, dar e una bolnava.
dan(Citează)
28/08/2023 la 12:03 PM
Bine punctat.
Pyro(Citează)
28/08/2023 la 11:30 AM
Nu e bolnava deloc, e chiar feerica. Bine, partea interesanta e ca omul care a murit, vecinul, chiar facuse sesizari.
Morrissey(Citează)
28/08/2023 la 11:31 AM
yup de acord…dar mna ta se poate
Robert(Citează)
28/08/2023 la 11:31 AM
Cum zicea Sorin Ionita pe facebook: “Cetățeni din Crevedia, să votați în continuare clanul PSD-Stănescu, măi dragă, până n-o mai rămâne piatră pe piatră.”
Chiar am o curiozitate (morbida!) sa vad si eu cum se va vota in Crevedia peste 10 luni.
silicon_v(Citează)
28/08/2023 la 11:40 AM
Cu PSD. Prezenta la vot va fi pe la 40%. Castiga PSD cu minim 45%. Jumatate din cei care vor vota PSD pt ca sunt cointeresati, jumatate din prostie/ignoranta/obisnuinta.
Sunt prea destepti sa voteze cu prostii aia de la USR, aia revoltatii + care n-au prins loc la masa, vor vota AUR, care probabil va scoate minim 30%.
Morrissey(Citează)
28/08/2023 la 12:50 PM
Dacă și în „bulă” mulți decerebrați vor să voteze cu haur pe motiv de „măcar să văd cum se duce naibii totul” sau „s-au opus dictaturii vacciniste” sau „ e minciună faptul că fac jocul Moscovei”, ce pretenții să mai ai la nivel de coada sapei?
Peredhil(Citează)
28/08/2023 la 1:01 PM
Ministrii de Interne au fost de la PNL in tot acest timp:
Ion Marcel Vela: 4 noiembrie 2019 – 23 decembrie 2020
Lucian Bode: 23 decembrie 2020 – 15 iunie 2023 Unul dintre ei s-a si plimbat prin USL ..
prim-ministrii parca tot de la PNL..
Asa ca toti sunt la fel, nu are sens sa flotare logica cu cherry picking ca uite de la partidul x sau y.
Si teza cu votul e gresita, ca nu ai optiuni niciodata, toti sunt la fel, afaceri etc
Ce dragut cum ati tras o tragedie catre o chestie politica. Sigur, ma bucur ca oamenii respectivi, cei din administratie, nu erau romi, ca imediat iesea de-o chestiune rasiala sau cine stie, maghiari, ca pe acelasi rationament ati fi gasit voi cauza, dom’le, ie ungurii :)
Mihai(Citează)
28/08/2023 la 1:21 PM
Da, sigur, ca o organizatie in care cetatenii se inscriu in functie de interese si care actioneaza in functie de intersele acelor membri este fix acelasi lucru cu originea etnica. Mai ai frati pe acasa? Tot cu spalatul cadavrelor se ocupa si ei?
Si piesa de rezistenta pe care ai vrut sa o livrezi este:
Hai seekteer. Te poti intoarce acum la partid sa raportezi ca ti-ai facut treaba.
nashu_mare(Citează)
28/08/2023 la 5:08 PM
Nashu, te rog, nu imi vorbi urat doar pt ca sunt de parere ca toti cei din clasa politica sunt o apa si-un pamant. Pe lumea asta exista si oameni care au alte pareri politice decat ale tale, si este ok sa fie asa, cel putin pt democratie, nu neaparat pt tine in mod direct. Imi pare rau daca te-am deranjat in bula ta unde toti trebuie sa aiba aceeasi parere, sa nu ti se strice perspectiva. Frati nu mai am, dar daca vrei tu sa ai, iti pot face cativa 😀
Altfel, corelatia nu inseamna cauzalitate, oricat de necivilizat mi te-ai adresa.
Nu cred nici ca cele 10-20 comentarii de la un articol de aici conteaza la voturi, hai sa fim seriosi
Mihai(Citează)
28/08/2023 la 5:32 PM
Nu, am vorbit urat pentru ca livrezi niste mesaje menite sa spele cadavre si sa ascunda responsabilitatea pentru moartea unor oameni. Si nu doar cei din acest weekend.
Parca mai sus spuneai ca e o tragedie nu o chestie politica. Te contrazici?
Opinii politice poate avea oricine, insa sustinerea sau apararea unei organizatii puse pe jaf comparand-o cu discriminarea pe criterii etnice e o chestie care e de toata greata. Repet: hai seekteer!
E irelevant daca tu crezi sau nu, atat timp cat livrezi punctajul partidului si esti un membru responsabil al organizatiei. Nu?
nashu_mare(Citează)
29/08/2023 la 4:15 PM
Am spus ca responsabilitatea trebuie diluata, si am aratat de ce, cu exemple. Cei de la putere stim cum sunt si cum au fost. Am citit deunazi ca aia din USR isi capuseaza partidul cu contracte de consultanta sa isi traga personal bani din bugetul partidului, mi s-a parut incredibil. Dar daca tu crezi ca unii sunt pusi pe jaf, iar altii nu sunt, ok, parerea ta, treaba ta :) si da, normal, toti care au o parere diferita de a ta sunt platiti de partide, iluminati, spioni sovietici, ce vrei tu:)
Mihai(Citează)
29/08/2023 la 4:33 PM
Dupa ce ai comparat aratatul cu degetul inspre organizatia PSD (in care prin definitie participarea este benevola) cu discriminearea pe criterii etnice (etnia nu ti-o alegi), acum compari remuneratia legala pentru o activitate prestata cu furtul.
Da, mă, la partid se lucreaza pe gratis, din marinimie, chiar daca o faci exclusiv. Eventual, cand obtii o functie publica, donezi tot salariul si traiesti cu apa si aer. Da, mă, am eu ceva cu tine si te atac pentru ca ai o parere diferita de ale mele, nu pentru ca versi slogane gândite pentru limitati intelectual.
Dar tu nu livrezi mesaje din punctajul unui partid aflat la putere. Nu… Bine, asta ar fi varianta in care tu ai iesi cat de cat ok dpdv intelectual.
nashu_mare(Citează)
29/08/2023 la 7:00 PM
Ce amuzant ca tie ti se pare un semn de bun augur ca sefii USR sug jumatate din banii propriului partid, probabil incluzand aici si cotizatiile membrilor naivi, incheind contracte legale (si etice, desigur ;)) de consultanta cu partidul pe care tot ei il conduc😀, pe firme cu 1 singur angajat, anume.. ei insisi😀.
Si nu vorbim de salariul din functii publice, ci de bugetul partidului pe care il conduc …cu foarte bune rezultate, de altfel :)
Eu nu vad mare diferenta intre acest comportament rapace si cel al altor membri ai clasei politice.
Pai Sa isi ia salarii (sic!) de la partid atunci, nu? :))) ca doar stiu in ce se baga si ce presupune viata politica.
Si nu orice salariu, ci cate 6.000 euro sau cat am citit (ggl “Liberatea usr consultanta”,) ca iau respectivii, oamenii chiar isi scot pe luna cat 2-3 ministri /presedintele tarii, (care si ei lucreaza exclusiv, dar probabil cei de la usr lucreaza si mai ..exclusiv).
Bun. Tu crezi ca unii sunt mai rai ca altii, ca daca era Barna presedinte…., iar eu cred ca toti sunt la fel (de rai).. diferim in opinii. Iti respect opinia.
Mihai(Citează)
29/08/2023 la 7:11 PM
Cu fiecare comentariu dovedești ca nu ești decât un propagandist. Sug sângele poporului, ha, micuțule?
Bugetul unui partid parlamentar e 10000 de euro?
Sa ia, domne, salariu! Să nu fie plătiți pentru proiectul livrat! Să beneficieze și de protecție socială ca orice angajat, sa nu poată fi concediat abuziv de șefi! Funcția de conducere (într-un partid sau firmă) e pe viață ca orice alt job.
Serios, nu mai bănuiesc ca îți curge scuipat din gură. Nimeni nu poate fi atât de prost pe cât de dai.
nashu_mare(Citează)
29/08/2023 la 7:58 PM
USR “ a cheltuit în 2022 aproape 1,5 milioane de lei pentru consultanță politică.
MILIOANE.
Cele mai multe firme plătite de Uniune aparțin unor membri de partid sau unor apropiați ai acestora și au un singur angajat.”
Ataaaaat 😂😂😂😂
Eu zic ca respectivii merita si bonus de performanta la ce rezultate are partidul. Foarte corporatizat, de altfel, cu schema de bonusuri, sef, sefuleti etc :)) Cred ca esti mandru de unde se duc banii tai de cotizatie.
Nu te supara, te rog. Stiu, stiu: toti care au alta parere sunt prosti, propagandisti, spioni, iliescu. Healthy thinking, te fereste de multe dileme 😉
Mihai(Citează)
29/08/2023 la 8:27 PM
M-ai ginit. Direct membru de partid sunt. Cum ai tu grija de “banii mei de cotizații”, imparțialule care ești tu echidistant și scârbit. Hai ca ai ajuns în sfârșit la finalul punctajului. Le-ai bifat pe toate, nu PSD e de vină, PSD e doar o victima a unei discriminări, toți sunt la fel, n-ai pe cine vota, dar mai răi sunt ăia care nu sunt la putere, ca vor sa fie și plătiți direct pentru ce fac, nu prin manevre cu statul. Și, deși e legal, practic e fix la fel ca atunci când PSD a angajat fictiv niște secretare la o instituție de ajutat copiii nevoiași, fără sa dea pe acolo, doar ca să ia salariu pentru ca lucrau pentru partid. Și nu au nici rezultate în opoziție. Practic, ești un exemplu viu că nu e de mers la vot și ca e ok sa fie votați și sa iasă aia care nu iau bani legal de la partid și care au “rezultate”.
Ți-ai făcut și azi datoria. Ai rezistat logicii cu stoicism.
Mai ai de adus măcar un argument pentru ipoteticii mei bani de cotizatie. Eu tocmai ți-am arătat ce punctaj de partid ai regurgitat aici. Mai mult decât atât ai fi putut doar sa go full retard ca Ponta, dar te-ar fi înjurat lumea.
nashu_mare(Citează)
29/08/2023 la 9:06 PM
Vor sa fie platiti direct (?!) prin manevre cu propriul partid, pana una-alta, via firme de consultanta, vad. 😀😀
Sa fii presedinte de partid sau w/e si sa iti faci firma ca sa te platesti din propriul partid, ca vorba aia, doar dai consultanta partidului pe care il conduci😀😀😀 …, practic iti dai singur consultanta, te consulti direct pe tine insuti, deci trebuie sa te platesti… wow.
Poate oamenii aia ar “vrea sa fie platiti direct 😂prin contracte de consultanta cu firmele proprii😂” si daca ar avea alte bugete pe mana, ma gandesc..
Dar daca tu crezi ca sunt oameni integri, care se opresc cu jumulitul la propriul partid 😁, ok. De asta exista mai multe partide, inclusiv dintr-astea amuzante, sa ai si tu ce vota
Mihai(Citează)
29/08/2023 la 9:38 PM
Lasă gargara jegoasa de partid cu echivalente forțate! Acolo e vorba de plata unei munci prestate printr-o metodă legală.
Altfel, munca e munca, indiferent dacă ești în funcție de conducere sau de execuție, micutule proletar, iar nivelul remunerației nu poate face obiectul decât a unor procese de intenție. Apropo, partidele nu sunt proprietatea cuiva, conducătorii lor răspund politic în fața membrilor în interesul cărora lucrează (printre care sunt și ei, nu întâmplător), care ulterior răspund în fata electoratului. Așa se rezolvă problemele nivelurilor remunerației. Ca tu ești jegos si echivalezi o probabila situație interna care nu ar trebui să ne intereseze pe niciunul din exteriorul organizației și, de fapt, pe nimeni din interior cu excepția momentelor alegerilor de acolo sau a auditurilor, e o chestie cu care va trebui sa trăiești și poate sa te corectezi în viitor.
Din ce postezi, e evident care îți sunt adversarii politici, aia din opoziție, și e clar cine nu îți e adversar, “victima” discriminata din titlul articolului căreia i-ai asimilat în mod uimitor retorica. Mai ai puțin și o sa indici și vinovatul pentru ce s-a întâmplat la Crevedia. Deja l-ai introdus “subtil” în discuție. Rușine, Vlad Voiculescu!
Altfel, adu si niște argumente. Ai făcut niște acuzatii cu scopul de a spăla cadavrele iubiților conducători, după care ai dat-o de gard. E ceva ilegal de raportat? E măcar imoral sa fii plătit pentru o activitate? Cât și cui am de plătit cotizatie? Cum ai echivalat moartea violenta a unor oameni cauzata de abuzurile ilegale (da, știu, pleonasm) ale membrilor unei organizații (subiectul articolului) cu nivelul remunerației dintr-o altă organizație?
nashu_mare(Citează)
29/08/2023 la 10:23 PM
Nu stiu exact ce ti-a ramas neargumentat. Am zis de la bun inceput ca nu este ok sa faci cherry picking, sa ii arati cu degetul doar pe cei de o anume culoare politica (oricare ar fi aceea) in detrimentul celorlalti, am spus ca oricum corelatia nu este cauzalitate, asa cum lasa articolul sa se inteleaga, etc.
Inteleg ca este un articol de opinie, desigur, asadar nu are obligatia de a fi impartial, iar eu, la randu-mi, vin cu opinia mea, ceposazic, opinam comentarii 😀 Ca unii dintre noi credem ;) ca altii au ulterior reasons, asta nu e treaba mea si nu pot controla asta. Asadar crezi ce doresti.
Cum isi jumulesc usr-istii bugetul partidului, ca doar pe ala l-au prins deocamdata, deja este o divagare; personal mi se pare urat sa sifonezi bani din propriul partid, arata cam ce ar face respectivii daca ar ajunge pe pozitii. Nu este deloc irelevant cum isi cheltuie banii, iar faptul ca este ceva intern nu scade din importanta aspectului.
Ca am divagat, imi cer scuze. Incerc doar sa arat ca niciunii nu sunt mai breji, cel putin asa cum se vede la mine. Poate nu impartasim aceeasi perspectiva. Pt mine este ok. Nu e nimic rau in asta si nu ai de ce sa te superi.
Daca eu iti spun ca niciunii nu imi sunt simpatici, iar tu insisti (printre invective..) ca eu sunt de culoarea x sau y, apoi ce dialog este asta?
Mihai(Citează)
30/08/2023 la 2:09 PM
Uite:
Cat despre:
Eu am zis ce am avut de zis. Atitudinea “toti sunt la fel, nu va faceti griji, nu mergeti la vot ca nu aveti cu cine” este specifica partidului aflat pe primul loc si “narativei” pe care o imping pe retelele de socializare in zonele care nu i-ar vota. Echivalarea remuneratiei legale altfel decat prin salariu ca fiind furt (asta e de fapt un ciolacism) este cireasa de pe tortul populismului. Concret, ce faci aici este raspandirea temelor impuse de psd. Ca platesti cotizatie sau nu e mai putin important.
nashu_mare(Citează)
30/08/2023 la 3:43 PM
Capusarea este problema, nu ca ar fi incriminate faptele de art. XYZ din C .P.
Ce credibilitate ca om nepus pe imbogatire sa ai daca iti storci propriul partid de bani? E corporatie sau este partid?
Cum sa cred ca oamenii aia sunt manati de principii pt binilii tarii cand isi trag cate 6.000 euro pe luna din bugetul USR prin contracte de consultanta?
Imi spui ca cei din conducerea USR nu sunt interesati de bani?
Pot oare sa cred ca ar accepta fericiti un salariu MAI MIC decat cel pe care si-l fabrica din bugetele pe care le au acum pe mana?
Inteleg si ca acele contracte au crescut foate mult in ultimul an (Cifra de afaceri a firmelor membrilor USR care oferă consultanță tot catre USR a crescut până la 900%). Lucreaza mai (sic!) exclusiv in 2023, este? Ei nu sunt pusi pe capatuiala, corect?
Mizerii se intampla si la (si cu membrii) altor partide, evident, Nu am zis nimanui sa nu mearga la vot, nu imi pasa pe ce linie de partid s-o suprapune parerea mea despre viata politica, anume ca personal cred ca toti sunt la fel, pe capatuiala.
Si eu am zis ce am avut de zis. Ne mai contram si pe alte subiecte, daca o fi, partdul ala care crezi tu ca ma plateste nu are casierie decat pt zilele de marti 😀😀. Nici asta nu este moral, dar ce sa facem:)))
Respect!
Mihai(Citează)
28/08/2023 la 1:08 PM
Cu PSD probabil.
Sau poate PNL.
In niciun caz nu voteaza Crevedia cu USR sau AUR care n-au fost niciodata la putere, sa fim seriosi…
Roxana(Citează)
28/08/2023 la 1:54 PM
Incepe iar lupta sustinatorilor de partide….psd e de vina, ba de la pnl era ministru, ba p-acolo ba pe dincolo.
E greu sa acceptati ca toti sint la fel, no?
Blackskull(Citează)
28/08/2023 la 6:00 PM
Ai scris gresit “ambele partide care au avut puterea si au controlat primul ministru din ultimii 30 de ani” sunt la fel. Ca altele in afara de astea doua fie nu au mai fost la putere fie s-au integrat in astea doua. Pana si UDMR-ul, care pare sa fi fost in toate guvernele, nu a fost de fapt in control.
nashu_mare(Citează)
28/08/2023 la 2:04 PM
Ar fi fost fix aceeasi situatie indiferent daca era primar PNL, USR, AUR etc.
Clasa politica are un singur scop: maximizarea averii personale, restul sunt la categoria “si altele”
Problema este la populatie (caci nu se poate numi popor) care nu este interesata de absolut nimic altceva in afara de manele, mici, bere, hotii si combinatii.
D-aia tara asta este in halul in care este.
Mihai(Citează)
28/08/2023 la 5:41 PM
Dar cum ai aparut tu, mihaita, din neant pe articolul asta sa faci juma din comments si sa tulburi apele… doamne feri sa raman cuiva in cap ca erau PSD pe linie toti…
urweiss(Citează)
28/08/2023 la 7:21 PM
Bravo, comandante!
Vorbesti cu unu’ care a plecat dintr-un oras capusat de PSD, supranumit republica Mazare.
Acelasi oras a ajuns o ruina pe mana unui gunoi genetic marca PNL.
Intre timp, imi aduc aminte ca nu mai avem petrol din cauza lui Bombonel iar educatia este ingropata din cauza Abramburicai. Asta pe langa multe alte nenorociri intamplate in 30 de ani, vreme in care mai toate formatiunile politice s-au perindat pe la guvernare. Multumesc pe aceasta cale UDMR-ului ca nu mai avem paduri!
Dar hei, e clar, sunt PSD-ist convins! m-ai prins, Sherlock!
Mihai(Citează)
28/08/2023 la 7:34 PM
Ah.. mi scuzi… not :)) E frumi revolta asta fake a ta… mai zi‘ne. Mai invatam si noi ceva nou
urweiss(Citează)
28/08/2023 la 10:09 PM
Amice, eu sunt detasat.
Stiu sigur ca voi pleca.
Tu n-ai decat sa ramai la troaca asta de tara, pare ca-ti place aici.
Spor si sanatate!
Mihai(Citează)
29/08/2023 la 7:41 AM
Era clar din primele comments ca esti detasat aici… Chiar, de unde concluzia ca imi place aici?
Nu o sa pleci nicaieri. Nu te mai alinta. Daca vroiai asta, erai deja dus.
urweiss(Citează)
29/08/2023 la 7:44 PM
nu aveam experienta si cunostintele pe care le am azi, acum stiu sigur ca vreau, si stiu sigur ca pot, nu ma duc la cules de capsuni sau spalat wc-uri ca 90% din romanasi.
ai ceva de tzatza cu mainile-n sold, ca mai toti locuitorii satului bucuresti.
vinde militarismele astea in alta parte
Mihai(Citează)
29/08/2023 la 10:05 PM
vaia con dios!
vezi ca e concurenta acerba mai la V de Nadlac pt propaganda online – au si ei retarzii lor, plus fermele rusesti, trolii din china….
si strainii e reci si rai maica, nu ca domnu’ Ponta
urweiss(Citează)
30/08/2023 la 10:36 AM
cat de spalat pe creier sa fii sa crezi ca rezolvi o propaganda online cu o singura persoana?!
s-a ajuns la un asemenea nivel de cretinism incat atunci cand cineva are un punct de vedere diferit este sigur:
– pro putin
– pro psd
– antivaxxer
Mihai(Citează)
30/08/2023 la 10:50 AM
pai ai toate talking points si stilul de mesaje al unui postac…
if it walks like a duck and quacks like a duck….
urweiss(Citează)
30/08/2023 la 1:44 PM
esti foarte, FOARTE roman.
Mihai(Citează)
30/08/2023 la 2:58 PM
pai chiar sunt – dar macar nu’s postac psd…
stii cum e: win some, lose some – te las pe tine sa hotarasti care e care ;)
urweiss(Citează)
30/08/2023 la 6:37 PM
ai inteles tot, bravo
Mihai(Citează)