►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Abonamentul meu Genius s-a reînnoit automat săptămâna trecută. Știam că va face asta, că am primit diverse avertizări. I was like “just do it”.
Site-ul eMAG zice că am făcut următoarele economii în ultimul an:
Interesant că Freshful este aproape de eMAG în statistică. Se vede că Matilda comandă de 1-2 ori pe săptămână la Freshful, nu?
În ce privește restul beneficiilor Genius, prin februarie sau martie eram supărat că o cană cu pai de-a lui Alice este prost făcută și curge pe la o îmbinare. Am vrut să comand alta. De curiozitate m-am uitat întâi dacă pot da retur la cea curentă. Puteam! Era ziua 59 din 60 maxim acceptate pentru retur.
Am făcut instant returul, am pus la motiv că este defectă, am lăsat coletul la un easybox și în același timp am ridicat de acolo o nouă cană comandată între timp. Același model de cană, că este mișto gândită. Asta nouă nu curge, din fericire.
În rest, sunt chiar uimit că eMAG a reușit să păstreze Genius tot la 99 lei pe an. Cred că este ultimul astfel de an. De la anul mă aștept să-i mai crească prețul, că în 2020 la lansare altfel erau prețurile la combustibil și curent. Chiar dacă numărul abonaților crește, nu cred că este suficient ca să-l țină la 99 lei/an.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
36 comentarii
17/07/2023 la 12:24 PM
Erau alte preturi la combustibil si curent insa puteai comanda fara valoare minima si produsele chiar ajungeau mai repede. Acum trebuie sa platesc transport daca am nevoie de exemplu de stick USB, un card de memorie ieftin, o husa sau folie de telefon sau te miri ce alt produs sub 30 de lei.
Tot inainte, reducerile de genul 10-20% se aplicau la orice produs din promotia aia, acum se aplica daca faci cos de minim 100 de lei. Au pus din ce in ce mai multe conditii, eu unul o sa renunt daca pretul o sa creasca.
Singuriul beneficu real este modul de retur.
MihaiDB(Citează)
17/07/2023 la 12:55 PM
Da, a devenit din ce in ce mai restrictiv. Aproape ca nu mai are sens sa faci abonament Genius.
Nu mai zic de “livrare in aceeasi zi” care ce crezi uneori e a doua, alteori a 6-a zi, cul o fi norocul :)
Ma bucur sa aud ca il scumpesc, de bun ce era 😁
Mihai(Citează)
17/07/2023 la 1:26 PM
Nu mai e livrare a doua zi, e livrare prioritara. Si da, si eu sunt nemultumit de scaderea calitatii. Il am pana prin octombrie, mai vad pana atunci daca il mai prelungesc sau nu, mai ales ca in ultima perioada am inceput sa comand din ce in ce mai des de la Altex, care momentan au preturi foarte bune.
alex(Citează)
17/07/2023 la 3:08 PM
Momentul ăla când ai de semnat repede actul adițional de telemuncă și când comanzi un bic nou trebuie să plătești transport și nici nu vine repede. În ce lume trăim…
dam167(Citează)
17/07/2023 la 7:08 PM
De fapt este vorba de momentul ala in care un serviciu care a fost promovat cu surle si trambite ofera din ce in ce mai putine beneficii.
Momentul ala in care serviciul ce a fost promovat initial prin:
– livrare gratuita “indiferent de valoarea comenzii” si
– livrare a doua zi
se transforma in:
– livrare gratuita pentru comenzi mai mare de X lei si
– livrare prioritara (care devine din ce in ce mai relevanta pe masura ce toata lumea are Genius si are aceeasi livrare prioritara).
Andrei G(Citează)
17/07/2023 la 8:35 PM
din ce in ce mai putin* relevanta
Andrei G(Citează)
17/07/2023 la 2:16 PM
la o medie de 25 lei transport, ies cam 100 de comenzi pe an, aproximativ 8 pe luna, 2 pe saptamana.
calculez astea sa ma compar cu mine care am 1 comanda pe an la emag :))).
pt mine mi se pare uimitor sa ai nevoie de atatea chestii.. (exceptand mancare & related)
gabi(Citează)
17/07/2023 la 2:22 PM
Ai fi uimit cate poti lua de la emag daca ai un easybox foarte aproape de casa.
luni am comandat rezerve pentru aparatu pt tantari
marti am comandat filtre noi pentru cana de apa
miercuri am avut nevoie de dodorant
vineri o husa nou pentru telefon
acu juma de ora nisip pentru pisica.
la niciuna nu am platit transport si easybox e la fix 2 min de scara blocului.
cel mai aproape supermarket la 10-15 min. Asa ca ….
Ionut(Citează)
17/07/2023 la 2:28 PM
Spune-mi ca stai la porumb fara sa imi spui ca stai la porumb :))))
MihaiDB(Citează)
17/07/2023 la 2:30 PM
Eu ?
Nici pe departe.
Doar ca prefer sa nu ma duc cu masina la supermarket.
Si nu , la megaimage alea mici nu gasesc ce am scris eu mai sus.
Ionut(Citează)
17/07/2023 la 3:40 PM
adica luni nu stiai ca nu mai ai filtre noi pentru cana de apa? adica luni nu stiai ca ai deodorantul pe terminate? dar nisip pt pisica? Eu zis sa-ti pui putin viata in ordine pentru ca din cauza astora ca tine nu putem avea lucruri frumoase. fa o lista mare la inceput de luna/saptamana si comanda mai mult de 1 articol. eventual fa-ti stoc de spray-uri, sampoane si alte consumabile sa nu te trezesti ca ramai fara.
GabrielG(Citează)
17/07/2023 la 2:44 PM
… si dupa aia ne plangem ca Bucurestiul e poluat si e pe locul 2 la cel mai prost trafic din LUME.
Pai cum sa nu fie poluat si aglomerat daca curierii fac mii de drumuri pe zi ca sa ii aduca lui “Ion” un deodorant. (Ma rog, nu ca ar fi vina lui Ion.)
Marean(Citează)
17/07/2023 la 2:59 PM
Ok Mareane.
In loc sa comand la easybox si sa vina curierul odata pe zi de obicei pana in ora 7 dimineata cu 100 colete pentru 100 oameni pe la toate easybosx urile din cartier (ca sunt cateva prin zona) o sa ma duc eu si restul cu masina, in orele de varf, pana la supermarket. Mai bine asa ?
Ionut(Citează)
17/07/2023 la 3:06 PM
Păi tocmai aia e ideea, să nu mai meargă fiecare Ion cu mașina, ci să meargă curierul care alimentează 10 Ioni dintr-un drum.
dam167(Citează)
17/07/2023 la 3:24 PM
@Ionut
Pe bune, zici ca te-ai duce cu masina in fiecare zi sa cumperi un nimic gen deodorant?
Nu te-ai duce, ca te costa benzina si timp. Ai astepta sa aduni mai multe lucruri de cumparat si ai merge 1 data.
Oricum, mi se pare ireal ca optiunea de a merge pe jos pana la cel mai apropiat magazin nu exista, la tine exista ori curier ori masina. Si ai zis ca nu stai la porumb, deci wtf.
E chiar atat de greu de inteles ca faptul ca livrarea e gratis ne face pe toti sa comandam de mai multe ori? Si de fapt nu e nimic de inteles, trebuie doar sa ne amintim cum era acum ~5 ani, cand nu comanda nimeni doar un deodorant pt ca transportul costa cat deodorantul – cum e si normal.
Marean(Citează)
17/07/2023 la 3:48 PM
Nu s-ar duce cu mașina în fiecare zi, dar s-ar duce cu mașina o dată pe săptămână la un hypermarket probabil.
Livrarea gratis implică costuri mici, aproape neglijabile. Asta implică gruparea livrărilor, poate un drum al unui curier elimină 10 drumuri săptămânale până la hypermarket. Dacă comandăm de mai multe ori nu se schimbă nimic, curierul tot trebuie să care mai multe produse pentru a acoperi gratis-ul transportului, eliminând drumuri săptămânale cu mașina.
Din contră, dacă ai livrare plătită, merită să trimiți un gigel cu un scuter să ia produsul respectiv și să ți-l aducă acasă ție. Asta contribuie mai rău la trafic.
Giani Mucea(Citează)
17/07/2023 la 4:08 PM
Nu @Marean, nu stau la porumb. Stau intr -un capat al cartierului Aviatiei
Doar ca emagul are cel mai ieftin nisip pentru pisica raportat la calitate.
Doar ca pe emag gasesc deodorant pe care il mai gasesc pe undeva pe la Careffour din asta mare unde prefer sa nu ma duc pentru ca e si departe si trebuie sa folosesc masina si sigur voi cumpara mult mai multe daca intru acolo fix cum zici tu.
Optiunea de a merge pe jos pana la magazin exista, doar ca la magazinele de cartier nu gasesc nici husa de telefon, nici deodorantul de care am nevoie si sub nicio forma filtrele de apa iar daca sunt pe undeva prin zona, gen la mall la Promenada sunt cu vreo 30-40 lei mai scumpe.
Si daca curierul ala face UN drum, atentie UN drum pe zi pentru un cartier cu probabil cateva mii de apartamente si nu imi cere niciun ban pentru livrare , ba mai fac si economie la produsele cumparate. Un drum bre face curierul , cu 1 masina pentru cateva mii de apartamente. Prinzi idea ?
@GabrielG multumesc de sfaturi. Cu o lista de cumparaturi viata mea va fi altfel.
Ionut(Citează)
17/07/2023 la 4:15 PM
Nu stiu Giani, poate nu inteleg eu rationamentul.
Pentru ca livrarea este gratis, lumea comanda de mult mai multe ori decat in absenta livrarii gratis.
Probabil nr comenzilor e de 2-3 ori mai mare, desi e f posibil sa fi crescut si de 5 ori, ca uite, Ion comanda in fiecare zi aproape.
In orice univers si in orice conditii, asta inseamna drumuri mai multe pentru curieri, ceea ce inseamna trafic si poluare.
Sigur ca drumurile curierilor nu au crescut in aceeasi proportie, ca grupeaza livrarile, dar de crescut au crescut cu siguranta.
Nu mai pomenesc de faptul ca de cativa ani, emag face livrari partiale, adica daca comanzi 3 lucruri e f posibil sa vina cu 3 transporturi diferite. Poate e din cauza ca incearca sa distribuie work load-ul pt curieri, nu stiu, dar ce este cert este ca macar numarul cutiilor a crescut exponential cu ocazia asta.
Si nu sunt de acord ca “Livrarea gratis implică costuri mici, aproape neglijabile”. Nu vad cum ar putea fi asa. Cel mai probabil pentru emag este profitabil sa plateasca mai multi bani pe livrare, tocmai pentru ca vinde mult mai mult. Ca daca ai avea de platit livrare, ai amana comanda, ca sa o grupezi cu altele, dar intre timp fie ai uita, fie te-ai razgandi etc.
Livrarea gratis are singurul scop de a incuraja impulse buying. Si de platit o platim toti cu poluare si trafic.
Dupa mine este o alta instanta in care capitalismul nereglementat are efecte negative (li se zice externalitati), practic o firma privata face profituri poluand.
In mod normal taxa pe poluare ar trebui sa depinda nu numai de motor, ci si de kilometri parcursi. Ok, daca nu se pot numara kilometrii, atunci ar trebui sa depinda de specificul activitatii. Transportatorii ar trebui sa plateasca mai mult pentru ca polueaza mai mult.
Marean(Citează)
17/07/2023 la 4:37 PM
Deci ca sa concluzionam @Marean.
Pentru tine e mai ok ca o comunitate de 1000 oameni sa zicem sa se deplaseze in diverse puncte (600 sigur folosesc masina) ca se se alimenteze cu diverse pe care nu le gasesti mai mult ca sigur intro singura locatie, puncte alimentate si ele la randul lor de alte masini probabil de tonaj mare care intra in oras si polueaza….. decat ca 1-2 masini sa alimenteze comunitate de 1000 de oameni cu un singur drum ?
Ionut(Citează)
17/07/2023 la 5:01 PM
Păi raționamentul e simplu: în mașina curierului intră de câteva ori mai multe produse decât cumpără un om la un drum la supermarket? Dacă da, e bine. Practic, comparația se face așa: ce poluează mai mult și creează mai mult trafic, să iei un deodorant de la cora cu mașina o dată pe săptămână (împreună cu alte 50 de produse) sau să ți-l livreze cineva ca un singur produs (împreună cu alte 500 de produse pentru alți 500 de oameni)?
Nu contează neapărat că e vorba de câte un produs pentru fiecare om, decât poate din punct de vedere al ambalajelor. Dar ca trafic, mai puțin. Pentru a merita ca transportul să fie gratis, vânzătorul trebuie să iasă la un cost cât mai mic de transport, logic. Asta înseamnă că trebuie să împacheteze și să distribuie cât mai multe produse, cât mai ieftin deci mai repede. Asta înseamnă optimizarea traseului să petreacă mai puțin timp pe drum și transportul mai multor produse dintr-o dată.
Livrarea gratis implică niște costuri. Costurile sunt suportate de vânzător. Vânzătorul vrea 1. să vândă cât mai mult, deci trebuie să țină prețul produsului jos și 2. să câștige cât mai mult, deci trebuie să țină costurile jos. Deci trage de costurile de livrare cât poate de mult.
Giani Mucea(Citează)
17/07/2023 la 5:18 PM
@Giani
Nu mi se pare ca comparatia ta e potrivita. De fapt, in exemplul tau, deodorantul ala nici macar nu polueaza in plus, pentru ca omul mergea oricum la supermarket. Mi se pare ca compari situatia in care exista poaibilitatea sa comanzi vs situatia in care nu exista. Evident ca se fac mai putin drumuri daca se comanda, ca se grupeaza marfa.
Dar noi aici discutam despre livrare gratis vs livrare care costa, nu despre curier vs no curier.
O comparatia relevanta se face pastrand “all else equal”.
Situatia 1. Livrarea costa bani.
O comunitate de 1000 de oameni comanda saptamanal 2000 de produse dar pentru ca livrarea costa, au grija sa grupeze produsele in cat mai putine livrari, deci sa zicem ca fac 1000 de comenzi pe saptamana (1 comanda/ om / sapt, 2 produse/ comanda)
Curierul face, sa ziceam 10 drumuri (100 comenzi/ drum).
Situatia 2. Livrarea nu costa.
Drept urmare, numarul livrarilor creste, ca lumea nu mai grupeaza comenzile. Acum sunt, sa zicem, 1500 de comenzi pe saptamana (1.5 comenzi/om/sapt, 1.33 produse / comanda).
Asta poate nu inseamna 15 drumuri in loc de 10, ca poate exista capacitate disponibila in cele 10 livrari initiale, dar cu siguranta inseamna mai mult de 10 drumuri.
In plus, lumea comanda mai mult pentru ca impulse buying. Deci probabil de fapt acum sunt 3000 de produse si 2000 de comenzi pe saptamana, ceea ce inseamna si mau multe drumuri suplimentare pt curieri.
Marean(Citează)
17/07/2023 la 5:45 PM
Livrarea costă, chiar dacă îți apare că e Genius și că nu costă, plătești un abonament. De fapt plătim toți, ca la asigurări. Faptul că plătim toți și că avem cutiile alea înseamnă că magazinul își poate optimiza la maxim transportul. Până nu vii cu niște cifre reale prelucrate statistic (așa cum au magazinele) e irelevant exemplul tău.
Ba da, te duci cu mașina să cumperi nimicuri, că îți trebuie nimicurile alea și de multe ori nici nu le găsești pe toate în același loc. Dacă omului îi trebuie card de memorie și stick o să și le cumpere. Așa făceam și înainte de Genius, mergeam la magazin și cumpăram un stick – și era la mall, în capătul ălălalt de oraș.
dam167(Citează)
17/07/2023 la 5:59 PM
@dam167
asa faceai inainte de Genius sau inainte de posibilitatea de a comanda online? ca vad ca e foarte greu sa nu comparam mere cu pere.
daca iti trebuie ACUM card de memorie, da, te duci si il cumperi.
Dar pentru restul de 99% de nimicuri, nu bati jumate de oras cu masina in fiecare zi, hai sa fim seriosi. Insa daca livrarea e “gratis” da, le comanzi in fiecare zi, ca ti se pare nu te costa nimic, cand de fapt e pentru toti mai rau.
Si nu, cu Genius livrarea nu costa. Sunt bani pe care i-ai dat si care nu mai conteaza pentru decizia de a cumpara acum ceva.
Ba din contra, ai impresia ca faci economie daca comanzi de mai multe ori, adica ai dat 99 de lei si la fiecare noua comanda pretul per comanda scade, deci esti indemnat sa comanzi tot mai mult.
Marean(Citează)
17/07/2023 la 10:56 PM
pai nu le mai grupeaza lumea, dar le grupeaza direct furnizorul pentru ei.
actiunea e aceeasi, rezultatul e acealasi, doar se muta actiunea de la un actor la altul.
si gruparea la furnizor e posibil sa fie chiar mai eficienta decat gruparea la client (care are limitari in grupare pt ca nu are acelasi volum).
john2381(Citează)
17/07/2023 la 4:53 PM
@Ionut
chiar nu ai citit ce am scris mai sus cum ca nimeni nu se duce in fiecare zi cu masina sa cumpere nimicuri?
esti analfabet functional sau ce?
Marean(Citează)
17/07/2023 la 6:13 PM
Nu @Marean, tu nu prea pricepi. Nu lua ce am zis eu că am comandat săptămâna trecută zi de zi drept un obicei al fiecăruia. E extrem da.
Uita situația descrisă de mine.
Facem altfel. O zi de duminica.
Duminică am fost la Băneasa și am luat un deodorant și filtre pentru apa. Apoi am fost până la MaxiPet in Dristor că acolo este nisip pentru pisica mai ieftin.
Vecinul meu se la et 2 a fost până la Leroy Merlin in Chitila sa ia niste silicon , avea nevoie la baie. Apoi a fost până la Altex avea nevoie de niste căști noi.
Vecinul de la 3 are și el pisica. El e mai puțin pretentios, a fost până în Pipera că e un petshop măricel și a luat de acolo. Apoi până la Ikea că avea nevoie de niste caserole de sticla.
Vecinul de la 4 a fost până la Kaufland a luat alimente dar nu aveau huse pentru telefoane și a lui era rupta , a mers la mall in Băneasa sa caute.
Vecinul de la 5 s a dus până la DM , ăla din Pipera că e mare și aveau in stoc niste detergent pentru mașină de spălat vase.
Și uite așa s-au mutat duminică 5 mașini că sa ia nimicuri. Doar duminica. Și doar vecinii din bloc de la mine. Că au citi aici pe blog sfaturi și și-au făcut lista de cumpărături și au fost doar intr-o zi. Restul vecinilor de pe strada au mai avut și ei nevoie de una alta. Măcar încă 5 mașini s-au mișcat în același scop duminică.
Luni dimineață a fost alimentat easybox. Dimineața la 6:30. De o singur mașina , a adus vreo 10 colete.
Glumesc….. nu a mai adus nimic curierul luni. De ce ? Pai ne am cumpărat duminică toți tot ce aveam nevoie. Și în loc de o mașină care se mișcă luni la ora 6:30 s-au mișcat duminică 10 mașini.
Te- ai prins la a doua poveste ?
Sau tu ai ceva personal cu eMag și atunci eu scriu degeaba ?
Ionut(Citează)
17/07/2023 la 6:20 PM
@ionut
eu vorbesc aici despre faptul ca Genius te face sa dai mai multe comenzi decat ai da daca fiecare livrare ar fi pe bani – tu de exemplu puteai sa comanzi vineri toate lucrurile pe care le-ai comandat luni, marti, miercuri si vineri, dar pentru ca nu te-a costat nimic in plus, ai dat 4 comenzi in loc sa dai una…
…iar tu vorbesti despre situatia in care lumea comanda online vs se duce fizic sa ia marfa.
Greu cu intelesul.
Marean(Citează)
17/07/2023 la 6:32 PM
Cred că ai uitat ce ai postat prima data. Mai citește puțin discuția. Îți las eu aici că sa fie clar că discutăm despre poluare, trafic și cât de snob sunt eu că am comandat un deodorant.
“si dupa aia ne plangem ca Bucurestiul e poluat si e pe locul 2 la cel mai prost trafic din LUME.
Pai cum sa nu fie poluat si aglomerat daca curierii fac mii de drumuri pe zi ca sa ii aduca lui “Ion” un deodorant”
Și eu incerc sa te conving de logica unui singur șofer care deservește o comunitate vs comunitatea care și-ar procura pe cont propriu ceea ce aduce curierul.
Adică tu ai inceput discuția intr o direcție iar acum te faci că discutăm despre altceva ?
Ionut(Citează)
17/07/2023 la 9:36 PM
@Ionut.
I-adevarat ca primul meu post se putea interpreta in sensul ca am o problema cu comenzile online, nu cu comenzile online prea frecvente.
Dar am 5 comentarii ulterioare in care explic care e problema mea cu comenzile prea frecvente!
Ce-i drept am uitat ca lumea are attention span-ul unui copil de 5 ani.
Tot analfabetism functional se cheama si asta – incapacitatea de a pastra atentia suficient de mult timp pentru a intelege despre ce este vorba.
Marean(Citează)
17/07/2023 la 8:59 PM
@Ionut
1. Cand comanzi de la Emag nu ai intotdeauna cele mai mici preturi, deci povestea ca te-ai dus in Baneasa si ai luat deodorant si filtre pentru apa apoi ai traversat orasul pentru 2-3 lei reducere la nisip de pisica nu prea sta in picioare.
Gaseai nisip fara probleme si in Baneasa.
2. Vecinul tau de la 2 s-a dus la Leroy Merlin in Chitila sa ia niste silicon a avut surpriza placuta sa vada ca Altex (de unde a luat casti) este chiar langa Leroy Merlin. Deci nu a facut decat un singur drum.
3. Vecinul tau de la 3 de ce nu a cumparat nisip de la Carrefour de langa Ikea? Sau voia un anumit sortiment de nisip? Daca da, se gaseste si pe Emag nisipul acela?
4. Vecinul de la 4 a facut 2 drumuri in loc sa faca doua comenzi diferite. Una de la Emag pentru husa si alta de la Freshful pentru alimente.
5. Iar vecinul de la 5 probabil ca tot se ducea in DM sa cumpere detergentul ala la oferta, pentru ca pe Emag eu nu gasesc aproape niciodata oferte la detergenti.
Si uite asa, cele 5 masini care s-au deplasat Duminica (cand este orasul gol), s-ar fi transformat in minim 2 masini (Sameday + Freshful) care urmeaza sa de deplaseze Luni dimineata (cand este aglomerat ca toata lumea se duce la serviciu) + o masina care oricum s-a deplasat Duminica la DM.
Dar stai, ca in cazul omenzilor online mai apar niste drumuri in plus:
– husa aia de telefon nu este vanduta de Emag, este vanduta de un partener si va veni cu alt curier;
– vecinul de la 3 si-a dat seama ca pisica trebuie sa-si faca nevoile si Duminica seara si nu poate astepta pana a doua zi, asa ca oricum s-ar fi suit in masina si s-ar fi dus pana in Carrefour sa cumpere nisip;
– vecinul de la 4 si-ar fi dat seama ca trebuie sa manance si Duminica si nu poate astepta pana Luni, asa ca ar mai fi facut si o comanda prin Tazz, deci inca o masina in trafic.
Andrei G(Citează)
17/07/2023 la 6:35 PM
@Marean: păi nu merge oricum la supermarket, merge să cumpere chestii.
Să zicem așa: un om are nevoie de 50 de chestii săptămânal. Sâmbătă face lista, se urcă în mașină, se duce la Carrefour, parchează pe zecile de mii de metri pătrați de asfalt, intră în magazinul ăla de mii de metri pătrați și cumpără 50 de produse care au fost aduse acolo cu tirul. Apoi se urcă la loc în mașină și pleacă acasă.
Alternativ, nu mai așteaptă să facă lista aia și comandă produsele când știe că are nevoie de ele. Luni 13, marți 4, miercuri 1 etc. Ele poate sunt grupate, poate nu sunt grupate. Poate vin toate cu același curier, poate nu. Ceea ce este sigur e că alte sute de persoane fac același lucru, deci când vine curierul ăla cu mașina lui plină de produse, elimină un procent din necesitatea unor zeci sau sute de oameni de a se duce cu mașina la magazin o dată pe săptămână.
Nici nu contează dacă ăla a comandat doar un deodorant în ziua aia. Alții poate au comandat mai mult, poate mai puțin, dar ce e sigur e că mașina curierului trebuie să fie cât mai plină posibil cât mai des, iar ruta să fie cât mai eficientă posibil. De ce? Că livrarea e gratis pentru client, deci costă bani pentru vânzător, deci trebuie să coste cât mai puțin pe unitate livrată.
Giani Mucea(Citează)
17/07/2023 la 4:05 PM
Eu am dezactivat plata automata si in fiecare an primesc promotii pentru reinnoire.
Ai primit si tu mesaj cu voucher de 50 de lei la reinnoire?
Silviu(Citează)
17/07/2023 la 11:08 PM
Păi argumentația e că nu contează dacă oamenii dau 5 comenzi mai mărunte sau una mai consistentă, atâta timp cât sunt mai mulți oameni care dau comenzi, iar ele sunt livrate de companii care depun 5 minute de efort pentru a-și optimiza livrările. Efectiv nu contează, un om are nevoie de X chestii pe săptămână, 100 de oameni vor avea nevoie de 100X chestii care pot fi livrate fie de 100 mașini personale, fie de 10 mașini de livrări gratis. E irelevant ce procent din cele X chestii aduce fiecare mașină pentru fiecare om când vine vorba de trafic – tot 10 mașini sunt pe drum.
Giani Mucea(Citează)
18/07/2023 la 7:04 AM
Nu o mai da cotita atat. Ai deschis un subiect in primul reply, eu despre aia am discutat.
Las-o moarta, nu mai incerca sa ma faci analfabet functional si alte jigniri doar ca sa duci discutia in alta directia unde eu nu am nimic de zis doar sa para ca ai dreptate.
Ionut(Citează)
18/07/2023 la 11:02 AM
Comentariul asta poate aparea la definitia “ironic” in dex, desi functional e cam mult spus in cazul tau. Incearca sa pari un adult functional si recunoaste ca bati campii, nu e greu.
Baltha Zerus(Citează)
21/07/2023 la 11:52 PM
Radu daca consideri ca dai prea puțin pe Genius nu vrei sa îl plătești si pe al meu?
Beneficiile genius au scazut, nu mai ai livrare rapida, pui comanda azi si se livrează peste 2-3 zile, nu mai ai suport dedicat, chatul ala imi mănâncă zilele, astazi operatorul chiar mi-a răspuns total pe langa subiect si dupa 1 minut mi-a închis chatul pentru inactivitate. Prețurile produselor sunt mai mari ca la alti comercianți chiar si cu extra reduceri.
Eu simt ca pierd cei 99 de lei/an si nu am un beneficiu. Comanda minima la easybox si returul sa nu uitam de serviciul de retur care e din ce in ce mai prost.
Poate in București e mai ok, dar in alte orase isi bat joc.
E imposibil sa nu am o problema la aproape fiecăre comandă.
Rafa(Citează)