►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Vodafone depășește și în acest an ceilalți operatori într-un test de rețea prin toată România
Ce este un passkey și de ce ar putea înlocui parolele clasice »
17 May 2023 ·
TURISM ·
Update: nevermind, platforma pare că a fost finalizată și redeschisă pe 17 mai 2023.
Am fost recent în aeroportul Otopeni și am văzut că platforma din stânga a terminalului principal este în reparații. Nu că ar fi lucrat cineva la ea, dar este blocată cu garduri și câteva avioane TAROM sunt parcate acolo, cu motoarele acoperite și parbrizul protejat.
Nu știu de ce. Probabil are legătură cu contractul descris aici despre reabilitarea platformelor de parcare și a căilor de rulare, un contract de 280 de milioane de lei. Nu știu de când este așa, n-am mai trecut de mult prin aeroport.
Morala este însă simplă: aeroportul folosește doar o jumătate din tunelurile de îmbarcare. Mult mai multe curse vor îmbarca pasagerii în avion folosind autobuzele. Așteptați-vă deci la asta dacă veți călători prin aeroport, plus la aglomerație și întârzieri.
Exemplul nostru cu călătoria la Praga: la dus, avionul TAROM era parcat la mama naibii, în zona de parcare. Am mers vreo 10 minute cu autobuzul până acolo, cu tot cu opriri în punctele cheie pentru prioritate.
La întoarcere, tot cu autobuzul din același loc, alte cinci autobuze au lăsat simultan pasageri la ușa terminalului Otopeni. Cinci! Am stat la coadă de autobuze pentru debarcare, iar odată la câteva minute avansa și autobuzul nostru un pic spre zona de debarcare, când pleca altul din fața lui.
Nu vreți să vă închipuiți ce aglomerație a fost pe scările acelea rulante cu vreo 400 de pasageri deodată acolo. Măcar la pașapoarte a mers rapid, unde funcționau aproape toate ghișeele.
Știți cum este, vine perioada vacanțelor, așa că aeroportul este în reabilitare, podul de la Cernavodă se repară tot peste vară, din astea…
« Vodafone depășește și în acest an ceilalți operatori într-un test de rețea prin toată România
Ce este un passkey și de ce ar putea înlocui parolele clasice »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
20 comentarii
17/05/2023 la 4:27 PM
Ai postat prea tarziu articolul, deja nu mai e de actualitate. Pozitiile de la burduf pot fi utilizate in acest moment.
https://boardingpass.ro/noua-platforma-de-parcare-a-avioanelor-de-la-aeroportul-otopeni-e-finalizata/
Bogdan(Citează)
17/05/2023 la 4:58 PM
Ce s-a reparat (noua platforma de parcare) este la mare distanta de aeroport.
Burdufurile pe pe partea stanga sunt inca blocate de avioanele Tarom (desi unele din ele, 7 ATR 42-500, sunt deja vandute unei companii din Caraibe).
tgorun(Citează)
18/05/2023 la 11:24 AM
Pff așa este când întârzii o săptămână publicarea… :)))
nwradu(Citează)
17/05/2023 la 5:05 PM
Se vede clar din pozelele articolului de pe BoardingPass ca noile pozitii sunt vizavi de finger, iar in pozitiile de la 101 la 107 nu mai e niciun Tarom. In pozitia 101 chiar e un Wizz cu burduful cuplat.
Bogdan(Citează)
18/05/2023 la 11:25 AM
Da, pare redeschisă platforma.
nwradu(Citează)
17/05/2023 la 6:32 PM
Avionul TAROM era parcat la mama naibii pentru ca asta a ajuns TAROM, o companie low cost (e mai ieftin cu autobuzu decat la burduf). Pana si Wizz mai plateste burduf din cand in cand. Si culmea, TAROM e compania-fanion, e umilitor ca pe aeroportul din capitala tarii, sa iei pasagerii cu autobuzu. Sunt in galeata cu banii si normal ca nu pot da afara leprele si beizadelele, asa ca taie unde pot. Taie in curse care erau pline (Buc-Viena), taie la servicii (cursa Paris-Bucuresti, n-au dat macar 1 pahar cu apa, de mancare nici nu e vorba), taie peste tot…sa vedem cand o sa taie la mentenanta avioanelor (sau poate o fac deja si am avut noroc). Si culmea e ca mie chiar imi placea sa zbor cu ei.
PHNC(Citează)
17/05/2023 la 8:06 PM
Ce iti place la tarom? De ce ai zbura cu ei la viena si nu cu austrian ?
Alin(Citează)
17/05/2023 la 8:40 PM
Alin, am zis ca imi PLACEA tarom. Pana la un anumit punct se respectau si isi respectau si clientii. Not anymore.
Buc – Viena: la inceputul anului trecut erau 4 companii care zburau pe ruta asta: Tarom, Austrian, Wizz, RyanAir. In decurs de doar cateva luni, au incetat sa opereze Tarom si Wizz. Te las pe tine sa ghicesti ce s-a intamplat cu preturile la bilete. Avioanele tuturor companiilor erau pline, cu mici exceptii punctuale, in unele perioade deci nue vorba decat de niste intelegeri tip cartel/oligopol/cum vrei sa le zici. Post-pandemie cererea a crescut, deci de ce s-ar reuduce numarul de operatori pe o ruta f aglomerata?!
PHNC(Citează)
17/05/2023 la 8:58 PM
Nu isi respectau nici inainte clienti. Pentru o intarziere de 4 ore Taromul ne a oferit un voucher de 20 lei, in otopeni.
Am cautat acum bilete pentru 1 -5 iunie(buc-viena) ca sunt zilele libere si costa 250euro dus-intors cu austrian, eu zic ca e decent, la Ryanair probabil e mai ieftin. Si nu conteaza cat de pline sunt avioanele, conteaza profitabilitatea lor.
Alin(Citează)
17/05/2023 la 10:06 PM
@Alin: Tarom nu mai opereaza pe VIE de ceva timp.
miluch(Citează)
18/05/2023 la 11:26 AM
E OK, și British Airways ia cu autobuzul și asta deși avionul este parcat lângă terminal, dar neconectat.
TAROM are încă tarife bune și orar bun pe multe zboruri. Viena nu este cel mai bun exemplu, Austrian a avut mereu tarife foarte bun pe acea cursă.
nwradu(Citează)
17/05/2023 la 9:37 PM
Nici un avion Tarom cu care am zburat in ultimii doi ani de pe Otopeni nu a plecat/ajuns la burduf, toate au folosit autobuze. Problema e la Tarom, nu la aeroport.
Ciprian(Citează)
18/05/2023 la 12:06 AM
Eu am fost acum 2 saptamani la Londra cu Tarom si a tras la burduf.
Andrei I(Citează)
18/05/2023 la 11:24 AM
Da, depinde de cursă, dar în principiu liniile aeriene plătesc suplimentar pentru conectarea la burduf, este un tarif per pasager.
nwradu(Citează)
18/05/2023 la 12:59 AM
Tarom? Prea multi bani aruncati intr-o gaura neagra. Daca ar avea soarta Malev ar fi mai bine pentru multi, inclusiv călători.
Marinel(Citează)
18/05/2023 la 10:57 AM
Salutare.
Au fost redeschise zilele trecute și rablele au fost mutate de acolo. Era necesar să închidă calea de rulare de acolo pentru a finaliza lucrările de legătură dintre calea de rulare și noi platformă de parcare construită la nord de terminal.
Gabriel(Citează)
18/05/2023 la 11:05 AM
Nu s-a reparat, platforma respectivă e complet nouă.
Iar avioanele respective au fost parcate acolo temporar, cât timp s-a lucrat la legătura dintre calea de rulare și noua platformă.
De câteva zile a revenit totul la normal, rablele au fost mutate de acolo și burdufurile sunt folosite pentru îmbarcare/debarcare.
Referitor la noua platformă, acolo sunt patru poziții de parcare, iar transportul pasagerilor se va face cu autobuze, la fel cum se întâmplă la 80% dintre pozițiile de parcare pentru avioane de la OTP.
Gabriel(Citează)
18/05/2023 la 11:07 AM
Tarom inlocuieste cu ceva ATR-urile sau doar nu mai zboara?
add(Citează)
18/05/2023 la 11:28 AM
A cumpărat ATR-uri mai noi, le vinde pe cele vechi undeva în Caraibe. Mai are parcă și niște comenzi de 737.
nwradu(Citează)
06/06/2023 la 10:49 PM
Am venit pe 13 Mai dintr-un city break cu intarziere alaturi de multe alte zboruri intarziate. Am stat aproape o ora in avion pentru scara + autobuz …
PaulT(Citează)