un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știrile zilei despre tehnologie – 3 aprilie 2023

3 Apr 2023  ·

ȘTIRI  ·

13 comentarii

asus s5507

    13 comentarii

  1. Domnu mima e bun e militian. Are iq-ul necesar meseriei.

      (Citează)

  2. cat de cringe e ala cu BMW-ul, mai ales cand vezi ca au virtual cockpit si ecranul cel mai mare, fiindca de asta are nevoie Politia romana :)

      (Citează)

  3. Poate cu ocazia asta ies si ei pe strazi sa munceasca, macar de dragul masinilor noi!

      (Citează)

  4. Tesla vrea sa depaseasca Tractorul Brasov. Daca iei masinile la puricat, te ingrozesti de finisaje.

      (Citează)

  5. Andrei:
    Tesla vrea sa depaseasca Tractorul Brasov. Daca iei masinile la puricat, te ingrozesti de finisaje.

    Sunt amari rau strugurii?

      (Citează)

  6. @Radu daca ai timp, poti sa faci un articol mai detaliat despre carburantii sintetici. Vad ca vine un val mare de marketing despre ei, mai ales cu discutiile din UE despre vanzarea masinilor cu combustie interna pe care Germania a reusit sa o prelungeasca.

    Analizand mai in detaliu carburantii sintetici, efuel, pare totusi ca nu sunt carbon-neutru cum pretind, pentru ca procesul de electroliza necesita foarte multa energie, care cu greu are cum sa fie produsa doar din surse regenerabile.

    Este foarte adevarat ca nu putem nici sa trecem toti la masini electrice pentru ca nici o retea nu este pregatita pentru asa ceva.

    https://www.youtube.com/watch?v=zDyh-H7AAcg

      (Citează)

    • Nu prea mă pricep. Cred însă că scopul nu este sa fie carbon-neutral, ci să nu mai folosească resurse extrase din pământ. Pe lângă faptul că sunt finite, mai și poluează mult. Cei sintetici nu or fi carbon-neutral, dar probabil tot sunt mai puțini poluanți pe întregul lanț.

        (Citează)

    • Scopul declarat acesta este sa fie carbon-neutral:

      “eFuels are a CO2-neutral alternative to conventional fossil energy carriers and therefore make a decisive contribution to the global energy transition – shifting the energy demand to the use of renewable sources. eFuels can be used straight away with the existing tank and distribution infrastructure. The production of eFuels requires electricity from renewable sources such as solar or wind, as well as water to produce hydrogen through electrolysis processes and CO2 extracted from the atmosphere. Because eFuels are produced by synthesizing hydrogen and carbon, they are called synthetic fuels.”
      via https://www.efuel-alliance.eu/

      Stiu ca nu este domeniul tau, dar ai avut niste articole foarte reusite despre Petromidia, si ma gandeam ca te ajuta cunostintele de acolo. Imi dau seama ca este mult de studiat si inteleg foarte bine daca nu ai timpul necesar acum.
      #enjoylifewithalice

        (Citează)

  7. Feedback utilizare site:
    Astăzi, pentru a n- a oară (a se citi 20-30) în circa 10 zile, pe acest site, Chrome se blochează câteva secunde (5-10) după care reacționează sacadat zeci de secunde.
    Pentru a doua oară în această perioadă, în mod inexplicabil, la accesarea site-ului, după freezul de rigoare, telefonul mi-a solicitat autentificarea.
    (experiența nu s-a repetat pe niciun alt site, iar telefonul e cu unghiul Sam și peste 500k v9 Antutu)
    DACĂ liniile de cod sursă sunt injectate cu ceva prost, ar fi cazul de un Disclaimer (în cazul existenței intenției).
    Culmea este că pe Ratzuscha^2 Go merge fără piedici, dar nu mai am DarkTheme.
    Hai noroc!

      (Citează)

  8. Andrei:
    Cristi, sunt foarte amari, aproape ca imi dau lacrimile zilnic, cand ma urc in EQE.

    si cand treci pe langa Supercharger si vezi ca Tesla incarca cu 250kW si tu abia gasesti sa incarci cu 50kW cum e?

      (Citează)

    • Lol..asta e cam ultimul lucru cu care se mai pot lauda fanii Tesla? Incarcarea ca incarcarea, dar totusi sa stai intr-un Logan cu tableta e destul de nasol. Mie imi place Tesla, dar e cam trista treaba cand te gandesti ca si masini de volum precum Renault sau Suzuki sunt mai atent lucrate decat un Model 3.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus