►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Cică este o lovitură de teatru. Lanțul de magazine Peek & Cloppenburg a cerut insolvența în Germania, după ce vânzările au scăzut puternic în pandemie. Nu se închide vreun magazin (momentan), doar este o procedură de protecție pentru rulajul de bani.
Nu știu unde este lovitura de teatru. Asta îmi dă ocazia să zic următorul lucru. Peek & Cloppenburg este practic singurul retailer mare din România care nu are un magazin online. Singurul lor canal de vânzare, cel puțin în România, este constituit din diversele magazine fizice din mall-uri, unde trebuie să te duci să răscolești prin haine.
Vreau să zic că sunt fan al P&C. Îmi plac magazinele lor, au o mulțime de haine de toate tipurile și este practic imposibil să intru acolo și să nu găsesc ceva ce-mi place. Au cămăși foarte bune, au blugi și geci mișto, sunt singurii din România care aduc oficial diverse branduri de top din străinătate.
Problema este că magazinele lor sunt imense. Am fost recent la cel din Mega Mall și am rămas un pic descumpănit de mulțimea de standuri de haine, toate pline ochi de umerașe. Căutam o geacă ușoară de primăvară-toamnă, dar la P&C o astfel de operațiune este o încercare de amploare, cu mult timp liber necesar, pentru că trebuie să mergi din stand în stand, din brand în brand, și să vezi ce au pe acolo. Și sunt o mulțime, două etaje mari.
Vreau de multă vreme un magazin online Peek & Cloppenburg. Vreau să pot selecta “geci” și mărimea mea în filtru, să le văd pe ecran, să le cumpăr de pe canapea, să le returnez în 14 zile dacă nu-mi plac. Toți ceilalți retaileri mari—Zara, Mango, H&M, Reserved etc—oferă această posibilitate. Peek & Cloppenburg nu, ei sunt old school.
Și da, știu că în Germania au magazin online. Poate ar fi cazul să aibă și în România, ca să le mai crească vânzările. Cu siguranță eu aș cumpăra mult mai multe de la ei.
Cât despre insolvență și scăderea vânzărilor din pandemie, toți indicatorii spun că în 2022 lucrurile au început să se îndrepte. Clienții sunt din nou interesați de haine elegante, nu mai caută doar unele de stat în casă. Magazinele offline au avut vânzări record, revenind spre nivelurile pre-pandemie. Probabil că lucrurile se vor îndrepta pentru P&C, după un proces de eficientizare a business-ului. Dar hai cu magazinul acela online și în România, că sigur ajută.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
10 comentarii
08/03/2023 la 2:16 PM
Chiar zilele trecute ma uitam ca in Palas Iasi se lucreaza de zor sa deschida un magazin Peek & Cloppenburg … sper sa continue .
Florin(Citează)
08/03/2023 la 2:36 PM
Erau ok acum cativa ani. Mai ales la costume erau peste concurenta. Dar aveau ceva pb cu mărimile S și slim fit la cămăși, asa ca m-am orientat către alții.
KMean(Citează)
08/03/2023 la 2:39 PM
N-am folosit nici acum voucher-ul care il am la ei, i-am bagat si pe astia in insolventa.
Gaelex(Citează)
08/03/2023 la 3:30 PM
astia-s aia care refuza sistematic sa vanda online. inca imi mai trimit in posta vouchere de reduceri. duca-se.
add(Citează)
10/03/2023 la 1:35 PM
Voucher în posta? Wow 😂
Matilda(Citează)
08/03/2023 la 5:38 PM
Ultimul magazin în care interlopii mai cumpără haine de firmă pt piața locală (da, da, am pățit-o cu niște pantaloni care s-au decolorat la prima spălare) cu bani cash
Vali(Citează)
08/03/2023 la 6:20 PM
Au magazine pe modelul american. Dar mie mi se par foarte scumpi.
Claudiu(Citează)
08/03/2023 la 8:47 PM
astia nu vand haine de boomeri? ca nwradu, asa.
GabrielG(Citează)
09/03/2023 la 11:55 AM
Ce boomeri bre, esti in Romania (probabil)
S(Citează)
09/03/2023 la 10:10 AM
Problema lor cea mare este ca sunt foarte scumpi si acum e foarte simplu sa le compari preturile cu un magazin on-line.
De exemplu, am vazut la ei o geaca faina Tommy Hilfiger, aveau toate marimile pe stoc, am putut proba ce mi-a convenit. Dar erau cu pretul de lista recomandat de brand, adica vreo 1899 lei. Am cautat apoi aceeasi geaca on-line si am cumparat-o la vreo 1100 lei.
Si de acord ca am vazut multe fete dubioase de obicei pe la ei, care probabil nu le au cu tehnologia si comandatul on-line, dar au cash mult.
corny(Citează)