un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Ford Explorer electric este un concurent pentru VW ID4, Tesla Model Y și alte SUV-uri compacte electrice

21 Mar 2023  ·

AUTO  ·

12 comentarii

Cred că Ford simte că nu are în Mustang Mach-E un concurent serios pe segmentul electric pentru Europa. Mach-E arată a mașină sport, are un preț de pornire mai mare și inclusiv o versiune GT de performanță mai înaltă. Cred că Europa cere însă mașini de familie, SUV-uri cu aspect “safe” și preț ceva mai mic de pornire, un segment pe care Volkswagen și Tesla activează bine prin ID.4 și Model Y.

Așa că Ford a anunțat Explorer electric, ce va fi produs la Koln și va fi disponibil la finalul acestui an sau în prima parte a lui 2024.

Ford Explorer în prezent este un SUV de dimensiuni mari, apropo. Este disponibil în SUA, are aceeași platformă ca și Lincoln Navigator, o lungime de 5,05 metri… în fine, SUV american.

Ford Explorer electric, ce va fi vândut probabil doar în Europa, este un SUV/crossover de dimensiuni mai mici. Nu știu cât de mici, pentru că nu le-au anunțat și imaginile de presă pot fi înșelătoare, însă eu îl văd în clasa lui ID4 și Model Y, de unde și titlul.

N-au zis nici ce autonomie va avea, ci doar că se încarcă de la 10% la 80% în 25 de minute. Sper că va fi de minim 400 de kilometri, dar nu m-ar mira să înceapă de la 300 km, în funcție de gabarit. Mașina are un portbagaj de 470 de litri, scaune și volan încălzit, masaj pentru șofer, sisteme de asistență la condus inclusiv Assisted Lane Change, când tu doar semnalizezi schimbarea benzii și mașina face singură asta în mod lin.

Sistemul multimedia din centru se numește SYNC Move. Move pentru că tableta aceea de mari dimensiuni este mobilă, după cum se vede în clipul de prezentare. Include Android Auto și Apple Carplay wireless, dar cam toată lumea are așa ceva acum.

Preț de pornire: 45.000 euro fără TVA și fără bonusuri Rabla incluse aici. Sper să ne facă o surpriză plăcută cu autonomia.

Clipul de Instagram arată mai bine mașina:

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Ford Romania (@ford_romania)

Pe YouTube sunt multe alte detalii de la prezentarea oficială:

Imaginile sunt simulate, apropo, după cum scrie în clip.

asus s5507

    12 comentarii

  1. Ioniq 5 sau EV6. Nu ai cum sa spui ID.4, atunci cand exista Ioniq 5 sau EV6. Pur si simplu, can’t do that.

      (Citează)

    • Poti sa spui Skoda Enyaq. Daca as avea pe lista un SUV/crossover electric, probabil ca Enyaq as lua.

        (Citează)

  2. Coeficient aerodinamic? Ce e ala? Ii mai bagam inca 500 kg de baterii, sa fie.

      (Citează)

  3. Va folosi platforma VW pe care sunt construite modelele ID3, ID4, ID5…..

      (Citează)

  4. Produs in Koln. Asa.

      (Citează)

  5. Pai chiar ID4 este. Impart aceeasi platforma.

      (Citează)

  6. Lucid Air. Asa tre sa aiba o masina electrica specificatiile : 800 km autonomie totala si in 20 min o incarci cat sa mergi 400 km.
    Are doar o mica mititica bila neagra : pretul.

      (Citează)

  7. De 12 ore:

    Comentariul tău este în moderare, probabil din cauza unor link-uri sau cuvinte suspecte sau pentru că nu ai comentat anterior pe blog. Îl aprob imediat ce ajung la un calculator, dacă este totul normal. Nu te speria dacă nu apare imediat pe blog!

    Trei variante disponibile:
    Un motor electric, 170 CP, roți motrice spate
    Un motor electric, 286 CP, roți motrice spate
    Două motoare electrice, 340 CP, tracțiune integrală
    Autonomia maximă va fi de peste 500 de kilometri.

      (Citează)

  8. Not bad, imi place.

    Dar mai au chestii de rezolvat: sistemul de ghidare pt GPS e prost facut in display-ul soferului, are o bara care scade pe masura ce te apropii dar daca te bazezi pe ea cand nu stii drumul vei trece de momentul in care trebuie sa schimbi directia. Cei de la Hyundai au facut chiar fain, iti arata pe display pe unde trebuie sa o iei. Senzorii functioneaza cu intarziere, pozitionarea camerei pentru marche-arriere este f proasta, se murdareste incredibil de repede.

    In rest imi place masina, apare fix cand mi se termina leasing-ul la Mach-e. Doar sper sa nu puna butoane capacitive pe volan, ar fi tare nasol.

      (Citează)

  9. Nu e cam cutie așa ca formă?

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus