►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Știrile zilei despre tehnologie – 6 februarie 2023
Digi se extinde în Belgia și Portugalia, iar business-ul din Spania crește frumos »
Boeing a livrat recent ultimul 747 către un client. Clientul a fost Atlas Air, iar astfel se încheie producția unui model emblematic care a început în 1967.
Ca și A380, Boeing 747 devine victima avioanelor mai performante și mai versatile, dar mai mici, din generațiile recente. Companiile aeriene preferă 787 Dreamliner, viitorul 777X, Airbus A350 și alte modele mai mici și mult mai eficiente dpdv consum.
În plus, mai bine ai două avioane de 250 de pasageri fiecare decât unul de 500 de pasageri. Două avioane îți dau o flexibilitate mai mare în gestionarea unor probleme legate de întârzieri, service, urgențe șamd.
S-a încheiat astfel era avioanelor de pasageri cu 4 motoare. Airbus A340 este aproape complet retras din funcționare. Airbus A380 nu se mai fabrică, dar rămâne în serviciu cu mari companii precum Emirates. Ultimul Boeing 747 a ieșit acum pe poarta fabricii.
Ce vreau să zic, însă, este că sper să zbor și eu cândva cu un Boeing 747. Să-l bifez și pe acesta, cum s-ar zice. Teoretic am în continuare șanse, că 747 este în flota multor companii aeriene europene precum Lufthansa, care are cea mai mare flotă operațională (27 de aeronave). Este mai popular în colțul opus al lumii, fiind utilizat de companii precum Cathay Pacific, Korean Air, China Airlines și altele în număr mare.
Acum ce să zic, sper să ajung cândva la bordul unui Boeing 747.
În trecut am zburat o dată cu un Airbus A340 al Qatar Airways. A fost un zbor de noapte, cu vreo 20 de pasageri la bord, și am dormit majoritatea timpului întins pe trei scaune. Stewardeza ne-a zis că aeronava este la ultimul ei zbor.
Am zburat și cu Airbus A380 în 2019, Air France de la New York la Paris, dar a fost un alt zbor de noapte. Eram foarte obosit, am dormit mare parte din el. Mi s-a părut silențios și confortabil avionul, dar am stat și în primul rând după un bulkhead, iar acele scaune au monitorul rabatat în cotieră. N-a fost ceva memorabil. Poate voi mai avea ocazia vreunuia din care să povestesc mai multe.
« Știrile zilei despre tehnologie – 6 februarie 2023
Digi se extinde în Belgia și Portugalia, iar business-ul din Spania crește frumos »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
10 comentarii
06/02/2023 la 11:29 AM
Fain si desenul facut in zbor la livrare: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/n863gt/#2f0b1162
alunelu(Citează)
06/02/2023 la 12:13 PM
A facut un touch-and-go la aterizare?
Ciprian(Citează)
06/02/2023 la 11:32 AM
Ai avut noroc că nu ți-au pus orăcăitori în față, pe perete. În perioadele de vacanță e plin de idioți ce pleacă cu sugari la drum, pe avioane de cursă lungă, în special americani.
Să faci un zbor din ăla de 13 ore, Paris-Singapore, înnebunești.
Marinel(Citează)
06/02/2023 la 11:41 AM
Din pacate esti un prost exemplu de om.
Serj K(Citează)
06/02/2023 la 12:57 PM
Da, atâta s-s putut aici.
Matilda(Citează)
06/02/2023 la 1:07 PM
Marinel Karen
Costin(Citează)
06/02/2023 la 3:01 PM
Am facut un zbor de 11 ore, cu copilasi mici, la un rand distanta. Am pus castile cu noice cancelling pe urechi si asta a fost…
Alin(Citează)
06/02/2023 la 4:05 PM
@Alin
Un zbor? Am făcut naveta aia (Buc-Paris-Sing-Jakarta) vreo 8 ani, dus-intors la fiecare 3,5 luni. Sînt sătul de idioți cu progenituri de țîță pe drum. (peste 400k mile din ce tinea evidenta AF la frequent flyer)
Marinel(Citează)
06/02/2023 la 11:54 AM
Am avut marea sansa sa pot sa zbor cu LH 747 in clasa business o sigura data dar m-am simtit in al 9lea cer (la propriu!). Se termina o era, sa speram ca vin ere mai bune
Bogdan(Citează)
06/02/2023 la 9:01 PM
Nu e problemă boss vorbesc cu CEO-ul la zbor, data viitoare îi bagă in cală sau îi trimit pachet sa nu te deranjeze pe tine un #sarak care n-are bani de private jet sau de nește casti d’alea bune de care face recenzii șeful de blog p’acilea. Se rezolvă!
Nico(Citează)