un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

SUV-ul Ferrari Purosangue începe de la 400.000 de dolari

17 Feb 2023  ·

AUTO  ·

43 comentarii

Accent pe începe. Purosangue probabil va costa 500.000 de dolari cu diverse opționale și accesorii la bord.

Ferrari a prezentat Purosangue acum câteva luni, dar nu și prețurile sale. Eu, cel puțin, nu le știam până astăzi, deși am mai văzut zvonuri privind un preț de listă de minim 400.000 de euro.

Se confirmă. Jalopnik a obținut prețul pentru SUA: 393.350 de dolari, probabil fără taxe incluse.

That’s a lot of money, în special având în vedere că un Lamborghini Urus începe pe la 250.000 de dolari. Ferrari, însă, știe ce face, iar dovada cea mai bună este faptul că încă din noiembrie au anunțat că nu mai iau precomenzi pentru Purosangue deoarece producția pe următorii ani este deja alocată, iar timpul de așteptare a trecut deja de doi ani.

Purosangue va avea un motor V12 de 6,5 litri și 725 CP cu tracțiune integrală. Arată bine, dar este de fapt un SUV chiar micuț. Pentru oamenii cu bani și fanii mărcii, însă, este cel mai dorit automobil de avut și afișat. Probabil că vânzările SH vor ajunge la sume astronomice la început, doar ca să sari peste timpul de așteptare.

asus s5507

    43 comentarii

  1. Ma scuzati, nu sunt din localitate.
    Scaunele din spate pentru ce sunt la masinile astea? Iti duci copilul la scoala in ele?

      (Citează)

  2. Un suv cu adevarat superb, ca Urus ar fi prea rau.

      (Citează)

    • speedy.gonzales

      17/02/2023 la 1:04 PM

      anul asta am fost in Alicante si in port unde erau cele mai scumpe iahturi era parcat si un Lamborghini Urus galben. sincer mi s-a parut mai frumos si elegant un Golf parcat mai incolo la iahturile mai mici decat chestia aia facuta de Lamborghini

        (Citează)

    • Urus are ținta lui, se adresează celor care vor mașini mai colțuroase, mai stealth, mai futuriste. Cine vrea forme mai rotunjite, se duce la alte mărci. Lamborghini a fost mereu cu linii drepte, colțuri puternice și forme mai degrabă SF.

        (Citează)

  3. Daca as avea banii de toate masinile din lume, asta nu as lua-o decat ca sa am colectia completa, pentru ca nu as vrea masina dupa prostiile pe care i-am vazut facandu-le in F1.

      (Citează)

  4. Daca suvurile de la concurenta (lambo, aston, maserati, alfa, jaguar, rolls, bentley etc) mai arata a suv, asta zici ca e un break.

      (Citează)

  5. Inca o dovada ca sunt prea multi bani in piata.

      (Citează)

    • Păi ce este rău în asta?

        (Citează)

    • Pai nu e nimic rau. Si pe urma ne miram ca e 10 lei o paine si 25 de mii de euro o Dacie.

        (Citează)

    • Problema pare a fi că nu sunt împărțiți echitabil atunci. Deși s-a încercat și asta în anumite doctrine politice și n-a mers.

      Cred că economia de piață spune că, dacă o categorie de oameni au maxim X lei buget, vor apărea produse și pentru bugetul lor. Cineva vrea să vândă și în categoria aceea de preț, dacă sunt totuși bani de făcut. Vezi Dacia, de exemplu.

        (Citează)

  6. Ia și tu vreo 2

      (Citează)

  7. Sunt curios cum ar merge manerul de la usa spate cand o lasi in zapada :))
    Ah stai, asta e bibelou si nu sta la frig ca se sparge :))

      (Citează)

    • Mai naspa e ca nu prea gasesti loc de parcare in spatele blocului de garsoniere confort 3.

        (Citează)

    • Depinde, Urus si DBX de exemplu sunt folosite de multi ca masina de zi cu zi, nu cum erau Aventador sau DBS.

      Probabil pe asta mizeaza si Ferarri, sa aiba si ei masina de zi cu zi.

        (Citează)

    • Și eu în general sunt curios de deschiderea portierelor la toate mașinile cu “mânere” moderne, precum cele care ies din ușă. Mai sunt unele la care apeși într-o parte a mânerului și acesta iese în partea cealaltă. Mult noroc la o ploaie înghețată sau o noapte de ninsoare și ger. Dar na, cu bocănit, suflat, apă fierbinte sau vreun spray se rezolvă orice.

        (Citează)

  8. O mașină de genul acesta nu se poate compara, și nici comanda de oricine. Trebuie să ai în garaj multe mașini luxoase să-ți permiți un asemenea bolid. Nu contează cati CP dezvolta. Contează faptul că se fabrica doar câteva, ca și un ceas de lux de un milion de euro unicat sau orice…..
    Noi suntem vai de noi, nu dormim noaptea ca Enel încă calculează facturile.

      (Citează)

    • Trebuie sa ai si o anumita tinuta, o anumita pozitie sociala, relatiile potrivite, stramosi nobili, rasa corecta…asta e una dintre marcile cel mai putin fiabile, dar na, trebuie sa ii prosteasca cineva si pe aia cu prea multi bani.

        (Citează)

    • Si spui ca alte modele de masini cu aceleasi performante sunt mai fiabile?

        (Citează)

    • Este o mașină de serie, se fabrică multe.

      Dar da, inițial prioritate la comandă au proprietarii de cel puțin alte două Ferrari.

        (Citează)

    • Ei, vezi? Eu si daca mi-as permite, nu as cumpara niciodata de la ei o masina pt mizerii din astea. Mai lipsteste sa te puna sa mergi in patru labe prin reprezentanta, ca sa-ti demonstrezi devotamentul pentru marca.

        (Citează)

    • Faptul ca prioritizeaza clientii fideli reprezinta o mizerie? In multe domenii ai beneficii daca esti client fidel: hoteluri, restaurante, lounge-uri din aeroport, etc.
      Pana si manichiuristele refuza cliente noi atata timp cat au solicitari de la clientele existente.

        (Citează)

    • Da, și mie mi se pare normal. Produc în ritm lent, își permit deci să spună “clienții fideli au prioritate, că ne-am susținut în trecut cu banul lor”.

      Lumea ceasurilor de lux este și mai interesantă. Acolo multe mărci ultra-premium produc special puține bucăți pe an (gen, 5 bucăți) tocmai ca să poată costa 2 milioane de dolari un ceas, sa fie o listă de așteptare lungă și niște scoruri și mai mari SH. Și functionează bine sistemul. Inclusiv în România îmi povestea cineva că a avut un client care și-a cumpărat Rolex SH la preț mai mare decât cel de listă, de nou, pentru că SH l-a luat pe loc, pe când la comandă venea după multe luni.

        (Citează)

    • Radu, asta e efectiv definitia speculei. Oricum, amuzant sa vezi asemenea oameni in actiune.

        (Citează)

  9. Andrei G:
    @Sorin, pentru momentele alea cand vrei sa te duci la plaja cu 2-3 fete si nu incap toate pe locul din dreapta

    2 fotomodele intra lejer pe locul din dreapta, a treia o tii si tu in torpedou.

      (Citează)

  10. Cătălin Tănase

    17/02/2023 la 6:01 PM

    Anda:
    Trebuie sa ai si o anumita tinuta, o anumita pozitie sociala, relatiile potrivite, stramosi nobili, rasa corecta…asta e una dintre marcile cel mai putin fiabile, dar na, trebuie sa ii prosteasca cineva si pe aia cu prea multi bani.

    Anda… Mă mamaie… Nu e nicio prosteala aici. Astea sunt investiții, pentru că indiferent cât de fiabile sunt, valoarea lor crește în timp. Nu sunt “consumabile” ca o mașină obișnuită

      (Citează)

    • Ma tataie, investitii sunt alea care produc ceva, restul sunt specula unor smecheri pe spatele fraierilor sau aruncatul cartofului fierbinte mai departe.

        (Citează)

    • Produc ceva – entertainment, distracție, relaxare. Este și asta o industrie, nu trebuie doar să produci pâine și case ca să se cheme că are o utilitate.

        (Citează)

  11. Ferarri Purosangue >$400k – 3.3s 0-60mph
    Tesla M3 Performance $53k – 3.3s 0-60mph

    I know, nu se compara… si totusi, pana acum unul dintre motive pentru a-ti lua hypercar era sa ai putere. Acum iti iei doar pentru design.

      (Citează)

    • Păi de când cu electricele, cred ca astfel de mașini se mai adresează de fapt celor care vor sunetul unui motor pe benzină și, cum bine spui și tu, design-ul respectiv. Și or mai fi chestii legate de tradiția brandului și plăcerea de a conduce ceva cu istorie mare, desigur.

      În plus, vânzătorii de astfel de mașini știu să te facă să te simți special. De ex, la Porsche îți poți ridica mașina tu din Stuttgart, de la fabrică. Îți fac un tur de muzeu, îți dau vreun accesoriu cadou, te felicită inginerul, vizitezi fabrica, te simți VIP în ziua aceea.

      La electrice, deși scot suta de 2,2 secunde sau cât are Model S Plaid acum, este o predare pe fugă, că mai așteaptă și alții la coada, și rămâne doar să speri că ai norocul la una bine îmbinată.

      Pe de altă parte, scot și producătorii cu istorie lungă electrice pe piață și treptat vor schimba și aspectul acesta pentru cei interesați de el.

        (Citează)

    • “În plus, vânzătorii de astfel de mașini știu să te facă să te simți special. De ex, la Porsche îți poți ridica mașina tu din Stuttgart, de la fabrică. Îți fac un tur de muzeu, îți dau vreun accesoriu cadou, te felicită inginerul, vizitezi fabrica, te simți VIP în ziua aceea.”
      Apropo de asta, dorian dadea ca cățelu din codita ca i-au dat aia cadou manusi pa care scrie lambo si o macheta de jucarie. Deci banii sa aiba prostanu, ca il fac baetii sa se simta special.

        (Citează)

    • Depinde cât costă alea. Dacă sunt 5.000 de dolari mănușile, cred și eu. În plus, nu le poți obține din alte părți. Nu se cumpără separat, iar proprietarii în general nu le vând.

        (Citează)

  12. nwradu:
    În plus, nu le poți obține din alte părți.

    Seria limitată, criptonita bogatilor. Nu contează produsul, doar că este cunoscut si limitat.

      (Citează)

  13. nwradu:
    În plus, nu le poți obține din alte părți.

    Seria limitată, criptonita bogatilor. Nu contează produsul, doar să fie cunoscut și in cantitate limitată.

      (Citează)

  14. Interesant. Ferrari au mai avut experimente cu alte clase de masini, si publicul lor le-a cam respins. Ferrari FF, de exemplu, un hatch back cu spec-uri de supercar, care e chiar un deal bun pe piata SH acum.

    https://www.youtube.com/watch?v=5U6LazomndQ

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus