►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Accent pe începe. Purosangue probabil va costa 500.000 de dolari cu diverse opționale și accesorii la bord.
Ferrari a prezentat Purosangue acum câteva luni, dar nu și prețurile sale. Eu, cel puțin, nu le știam până astăzi, deși am mai văzut zvonuri privind un preț de listă de minim 400.000 de euro.
Se confirmă. Jalopnik a obținut prețul pentru SUA: 393.350 de dolari, probabil fără taxe incluse.
That’s a lot of money, în special având în vedere că un Lamborghini Urus începe pe la 250.000 de dolari. Ferrari, însă, știe ce face, iar dovada cea mai bună este faptul că încă din noiembrie au anunțat că nu mai iau precomenzi pentru Purosangue deoarece producția pe următorii ani este deja alocată, iar timpul de așteptare a trecut deja de doi ani.
Purosangue va avea un motor V12 de 6,5 litri și 725 CP cu tracțiune integrală. Arată bine, dar este de fapt un SUV chiar micuț. Pentru oamenii cu bani și fanii mărcii, însă, este cel mai dorit automobil de avut și afișat. Probabil că vânzările SH vor ajunge la sume astronomice la început, doar ca să sari peste timpul de așteptare.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
43 comentarii
17/02/2023 la 11:21 AM
Ma scuzati, nu sunt din localitate.
Scaunele din spate pentru ce sunt la masinile astea? Iti duci copilul la scoala in ele?
Sorin(Citează)
17/02/2023 la 11:25 AM
Pentru cumparaturile de la piata sa nu murdaresti portbagajul.
Fuzz(Citează)
17/02/2023 la 12:11 PM
@Sorin, pentru momentele alea cand vrei sa te duci la plaja cu 2-3 fete si nu incap toate pe locul din dreapta.
PS: la masina asta pare ca spatiul este oricum rezonabil, adica si in spate se sta destul de confortabil
https://youtu.be/73wzZm9biME?t=817
Andrei G(Citează)
17/02/2023 la 12:30 PM
bine ca are prize usb-c la locurile din spate, e deal breaker la 500K
Marean(Citează)
17/02/2023 la 2:02 PM
Dar sunt fast charge?
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 11:27 AM
Un suv cu adevarat superb, ca Urus ar fi prea rau.
Alex(Citează)
17/02/2023 la 1:04 PM
anul asta am fost in Alicante si in port unde erau cele mai scumpe iahturi era parcat si un Lamborghini Urus galben. sincer mi s-a parut mai frumos si elegant un Golf parcat mai incolo la iahturile mai mici decat chestia aia facuta de Lamborghini
speedy.gonzales(Citează)
17/02/2023 la 10:56 PM
Urus are ținta lui, se adresează celor care vor mașini mai colțuroase, mai stealth, mai futuriste. Cine vrea forme mai rotunjite, se duce la alte mărci. Lamborghini a fost mereu cu linii drepte, colțuri puternice și forme mai degrabă SF.
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 11:30 AM
Daca as avea banii de toate masinile din lume, asta nu as lua-o decat ca sa am colectia completa, pentru ca nu as vrea masina dupa prostiile pe care i-am vazut facandu-le in F1.
Gaelex(Citează)
17/02/2023 la 2:03 PM
Marked as safe.
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 11:38 AM
Daca suvurile de la concurenta (lambo, aston, maserati, alfa, jaguar, rolls, bentley etc) mai arata a suv, asta zici ca e un break.
Blackskull(Citează)
17/02/2023 la 11:49 AM
Inca o dovada ca sunt prea multi bani in piata.
Anda(Citează)
17/02/2023 la 2:05 PM
Păi ce este rău în asta?
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 3:41 PM
Pai nu e nimic rau. Si pe urma ne miram ca e 10 lei o paine si 25 de mii de euro o Dacie.
Anda(Citează)
17/02/2023 la 10:58 PM
Problema pare a fi că nu sunt împărțiți echitabil atunci. Deși s-a încercat și asta în anumite doctrine politice și n-a mers.
Cred că economia de piață spune că, dacă o categorie de oameni au maxim X lei buget, vor apărea produse și pentru bugetul lor. Cineva vrea să vândă și în categoria aceea de preț, dacă sunt totuși bani de făcut. Vezi Dacia, de exemplu.
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 12:27 PM
Ia și tu vreo 2
Matilda(Citează)
17/02/2023 la 3:21 PM
Va rog cate unu, ca sa ajunga la fiecare. :)
GEAMANA(Citează)
17/02/2023 la 10:58 PM
Ia-ți carnet! Până atunci, ne ajunge și unul singur.
nwradu(Citează)
19/02/2023 la 11:38 AM
Vezi Radu, sa nu fie pentru copil.
Cam ca telefonul :D
valentinul(Citează)
17/02/2023 la 3:38 PM
Sunt curios cum ar merge manerul de la usa spate cand o lasi in zapada :))
Ah stai, asta e bibelou si nu sta la frig ca se sparge :))
Dan(Citează)
17/02/2023 la 3:43 PM
Mai naspa e ca nu prea gasesti loc de parcare in spatele blocului de garsoniere confort 3.
Andrei(Citează)
17/02/2023 la 10:37 PM
Depinde, Urus si DBX de exemplu sunt folosite de multi ca masina de zi cu zi, nu cum erau Aventador sau DBS.
Probabil pe asta mizeaza si Ferarri, sa aiba si ei masina de zi cu zi.
Alex(Citează)
17/02/2023 la 11:00 PM
Și eu în general sunt curios de deschiderea portierelor la toate mașinile cu “mânere” moderne, precum cele care ies din ușă. Mai sunt unele la care apeși într-o parte a mânerului și acesta iese în partea cealaltă. Mult noroc la o ploaie înghețată sau o noapte de ninsoare și ger. Dar na, cu bocănit, suflat, apă fierbinte sau vreun spray se rezolvă orice.
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 4:23 PM
O mașină de genul acesta nu se poate compara, și nici comanda de oricine. Trebuie să ai în garaj multe mașini luxoase să-ți permiți un asemenea bolid. Nu contează cati CP dezvolta. Contează faptul că se fabrica doar câteva, ca și un ceas de lux de un milion de euro unicat sau orice…..
Noi suntem vai de noi, nu dormim noaptea ca Enel încă calculează facturile.
Daniel(Citează)
17/02/2023 la 4:44 PM
Trebuie sa ai si o anumita tinuta, o anumita pozitie sociala, relatiile potrivite, stramosi nobili, rasa corecta…asta e una dintre marcile cel mai putin fiabile, dar na, trebuie sa ii prosteasca cineva si pe aia cu prea multi bani.
Anda(Citează)
17/02/2023 la 5:31 PM
Si spui ca alte modele de masini cu aceleasi performante sunt mai fiabile?
Andrei G(Citează)
17/02/2023 la 11:01 PM
Este o mașină de serie, se fabrică multe.
Dar da, inițial prioritate la comandă au proprietarii de cel puțin alte două Ferrari.
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 11:16 PM
Ei, vezi? Eu si daca mi-as permite, nu as cumpara niciodata de la ei o masina pt mizerii din astea. Mai lipsteste sa te puna sa mergi in patru labe prin reprezentanta, ca sa-ti demonstrezi devotamentul pentru marca.
Anda(Citează)
18/02/2023 la 9:33 AM
Faptul ca prioritizeaza clientii fideli reprezinta o mizerie? In multe domenii ai beneficii daca esti client fidel: hoteluri, restaurante, lounge-uri din aeroport, etc.
Pana si manichiuristele refuza cliente noi atata timp cat au solicitari de la clientele existente.
Andrei G(Citează)
18/02/2023 la 12:17 PM
Da, și mie mi se pare normal. Produc în ritm lent, își permit deci să spună “clienții fideli au prioritate, că ne-am susținut în trecut cu banul lor”.
Lumea ceasurilor de lux este și mai interesantă. Acolo multe mărci ultra-premium produc special puține bucăți pe an (gen, 5 bucăți) tocmai ca să poată costa 2 milioane de dolari un ceas, sa fie o listă de așteptare lungă și niște scoruri și mai mari SH. Și functionează bine sistemul. Inclusiv în România îmi povestea cineva că a avut un client care și-a cumpărat Rolex SH la preț mai mare decât cel de listă, de nou, pentru că SH l-a luat pe loc, pe când la comandă venea după multe luni.
nwradu(Citează)
18/02/2023 la 6:49 PM
Radu, asta e efectiv definitia speculei. Oricum, amuzant sa vezi asemenea oameni in actiune.
Anda(Citează)
17/02/2023 la 5:04 PM
2 fotomodele intra lejer pe locul din dreapta, a treia o tii si tu in torpedou.
Sorin(Citează)
17/02/2023 la 11:01 PM
Îți iei Ferrari doar dacă-ți plac femeile minione!
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 6:01 PM
Anda… Mă mamaie… Nu e nicio prosteala aici. Astea sunt investiții, pentru că indiferent cât de fiabile sunt, valoarea lor crește în timp. Nu sunt “consumabile” ca o mașină obișnuită
Cătălin Tănase(Citează)
17/02/2023 la 10:14 PM
Ma tataie, investitii sunt alea care produc ceva, restul sunt specula unor smecheri pe spatele fraierilor sau aruncatul cartofului fierbinte mai departe.
Anda(Citează)
17/02/2023 la 11:02 PM
Produc ceva – entertainment, distracție, relaxare. Este și asta o industrie, nu trebuie doar să produci pâine și case ca să se cheme că are o utilitate.
nwradu(Citează)
17/02/2023 la 6:53 PM
Ferarri Purosangue >$400k – 3.3s 0-60mph
Tesla M3 Performance $53k – 3.3s 0-60mph
I know, nu se compara… si totusi, pana acum unul dintre motive pentru a-ti lua hypercar era sa ai putere. Acum iti iei doar pentru design.
Radu(Citează)
17/02/2023 la 11:05 PM
Păi de când cu electricele, cred ca astfel de mașini se mai adresează de fapt celor care vor sunetul unui motor pe benzină și, cum bine spui și tu, design-ul respectiv. Și or mai fi chestii legate de tradiția brandului și plăcerea de a conduce ceva cu istorie mare, desigur.
În plus, vânzătorii de astfel de mașini știu să te facă să te simți special. De ex, la Porsche îți poți ridica mașina tu din Stuttgart, de la fabrică. Îți fac un tur de muzeu, îți dau vreun accesoriu cadou, te felicită inginerul, vizitezi fabrica, te simți VIP în ziua aceea.
La electrice, deși scot suta de 2,2 secunde sau cât are Model S Plaid acum, este o predare pe fugă, că mai așteaptă și alții la coada, și rămâne doar să speri că ai norocul la una bine îmbinată.
Pe de altă parte, scot și producătorii cu istorie lungă electrice pe piață și treptat vor schimba și aspectul acesta pentru cei interesați de el.
nwradu(Citează)
18/02/2023 la 6:22 AM
“În plus, vânzătorii de astfel de mașini știu să te facă să te simți special. De ex, la Porsche îți poți ridica mașina tu din Stuttgart, de la fabrică. Îți fac un tur de muzeu, îți dau vreun accesoriu cadou, te felicită inginerul, vizitezi fabrica, te simți VIP în ziua aceea.”
Apropo de asta, dorian dadea ca cățelu din codita ca i-au dat aia cadou manusi pa care scrie lambo si o macheta de jucarie. Deci banii sa aiba prostanu, ca il fac baetii sa se simta special.
Blackskull(Citează)
18/02/2023 la 12:15 PM
Depinde cât costă alea. Dacă sunt 5.000 de dolari mănușile, cred și eu. În plus, nu le poți obține din alte părți. Nu se cumpără separat, iar proprietarii în general nu le vând.
nwradu(Citează)
19/02/2023 la 11:18 AM
Seria limitată, criptonita bogatilor. Nu contează produsul, doar că este cunoscut si limitat.
valentinul(Citează)
19/02/2023 la 11:35 AM
Seria limitată, criptonita bogatilor. Nu contează produsul, doar să fie cunoscut și in cantitate limitată.
valentinul(Citează)
20/02/2023 la 10:26 AM
Interesant. Ferrari au mai avut experimente cu alte clase de masini, si publicul lor le-a cam respins. Ferrari FF, de exemplu, un hatch back cu spec-uri de supercar, care e chiar un deal bun pe piata SH acum.
https://www.youtube.com/watch?v=5U6LazomndQ
Sol(Citează)