►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
24 comentarii
04/01/2023 la 8:50 AM
25500 Joggerul hibrid. Au, mama! Chiar ca vine criza.
Dr Love(Citează)
04/01/2023 la 10:46 AM
In 2020 am dat ~27000 pe un Citroen C5 AirCross, cu de toate, 1.6 benzina 180 CP, cutie automata, full led, senzori/camere/cruise control adaptiv etc.
Nu mai zic de comfort, build quality etc.
Acum un Jogger costa aproximativ la fel? That’s funny, inseamna ca daca o vand pe a mea ma imbogatesc :))
Pyro(Citează)
04/01/2023 la 10:54 AM
Dacia nu mai este demult un best-buy, motoare mici, dotari nema, comfort nema, siguranta nema, calitate nema, iar pretul cu 10% mai mic decat Hyundai/Kia.
Andrei(Citează)
04/01/2023 la 4:27 PM
Asta remarcam și eu, 25 mii pe o Dacia. Dar fiind hibridă măcar ai parcarea gratuită în București :)
Subvenția pentru hibride știam că e de vreo 4500 euro. Deci dacă ajunge la sub 20 mii și cu alte reduceri, poate mai stăm de vorbă.
Iulian(Citează)
04/01/2023 la 4:56 PM
@Pyro04
Ce ți-e Dacia, ce ți-e Citronella…
Din start e greșit să dai 27.000 Euro pe un Citroen.
Ovidiu(Citează)
04/01/2023 la 5:59 PM
Citroen A5 AirCross hibrid, începând cu 44400 euro.
Non-hibrid, chel, motor de 1.2, 130 CP, cutie manuala începând cu 29700 euro.
De ce compari preturi din 2020 cu preturi din 2023?
alunelu(Citează)
05/01/2023 la 10:15 AM
@Ovidiu
Cum sa fie acelasi lucru, compari mere cu pere si esti in grava eroare; in orice caz, C5 AirCross e practic aceeasi masina (cu mici diferente) ca Peugeot 3008/5008 respectiv Opel Grandland.
@alunelu – intradevar, vad ca e nebunie acum cu preturile, nu ma uitasem cat e acum pretul de lista. Ce sa zic, bine ca mi-am luat atunci, ca acum in 2023 nu aveam bani de asa ceva :-O
Pyro(Citează)
04/01/2023 la 10:10 AM
Preturile pentru telefoane si accesorii au crescut in fiecare an cu mult mai mult decat au crescut salariile medii. In plus, din punct de vedere hardware nu prea mai aduc nimic impresionant de la o generatie la alta.
Chiar si Apple care pana acum se laudau ca toate generatiile de telefoane beneficiaza de aceleasi functii, au ales sa adauge unele optiuni doar pe iPhone Pro si Pro Max.
Asadar, chiar si fara criza economica, era normal ca vanzarile de telefoane si accesorii sa se plafoneze candva.
Andrei G(Citează)
04/01/2023 la 11:32 AM
Am avut laptop pe 17 acum ceva tip, nu multumesc, era greu in draci si destul de voluminos, poate astea noi sunt mai usoare si mai slim ca altfel nu imi imaginez pe cineva carand unu de 18
L!nuX(Citează)
04/01/2023 la 12:51 PM
Laptopurile de 18 inch nu sunt gandite pentru a le cara zilnic in geanta. Scopul lor este de desktop replacement si poate sa le muti dintr-o camera in alta. Astfel nu te deranjeaza prea tare greutatea suplimentara.
Andrei G(Citează)
04/01/2023 la 2:20 PM
Nu compara laptopurile de 17” din trecut cu cele de acum. sunt mult mai slim si usoare cele de acum .
Avand in vedere ca fac marginile la ecran mult mai mici, cred ca incape un ecran de 18 inch in locul unuia de 17 si de aici si trecerea la cele de 18.
radu(Citează)
04/01/2023 la 2:29 PM
Eu ma bucur ca au disparut laptopurile de gaming de 14 sau chiar 13 inch.
Andrei G(Citează)
04/01/2023 la 2:14 PM
scade 10k euro subventia de la stat si refa calculul
Claudiu(Citează)
04/01/2023 la 2:57 PM
Credeam ca 10k sunt doar la full electric.
Andrei I(Citează)
04/01/2023 la 3:29 PM
10000de draci! Pt hibrid in nici un caz! De scazut poti sa-i scazi dar doar asa virtual sa faci un exercitiu de “ce-ar fi daca”!
Tibi(Citează)
04/01/2023 la 4:39 PM
Bonusul la hibrid e de doar 3000 de lei. Mai era ceva supliment pentru emisii reduse, dar nu treci de 1000 de euro cu totul.
5000 la PHEV, 10000 la electric.
Sorin(Citează)
04/01/2023 la 5:08 PM
Sunt segmente si masini complet diferite. Jogger suporta 7 locuri si este mult mai spatioasa. C5 este un minisuv(eu le zic struto-camila) de la un producator sub-mediocru. Diferenta de pret este absolut justificata si corecta, mai ales ca compari mere cu pere din toate punctele de vedere(hibrid vs benzina). Motorizarea asta “noua” deja si-a devedit fiabilitatea pe renault’uri, si cred ca va fi ‘noul’ 1.5dci al Daciei.
Dan(Citează)
04/01/2023 la 6:47 PM
Ai mers cu Jogger? Eu am mers. Am 1.90 si in spatele meu nu prea mai sta nimeni. Da, portbagaj imens, dar daca pui 7 locuri mai incape o valijoara. Iar pe locurile 6 si 7 pot sta doi copilasi.
Dr Love(Citează)
04/01/2023 la 7:05 PM
Bineinteles ca a comparat mere cu pere:
Masina de 7 locuri cu masina de 5 locuri (chiar si daca e asemanatoare ca volum)
Masina hibrida cu masina pe benzina
Pretul din 2020 cu pretul din 2023.
Empire(Citează)
05/01/2023 la 1:22 AM
Dr Love. Am facut test drive cu Jogger. Ma gandesc sa inlocuiec a 2-a masina(un break nemtesc iesit la pensie) cu modelul asta hibrid. Eu am 3 copii si cu greu gasesc masini in care sa incapa 3 scaune auto unul langa altul pe randul 2. Randul 3 la astfel de masini nu este pentru adulti. Daca vrei asa ceva trebuie sa te uiti de la Sharan in sus spre Vito si altele masini incapatoare, dar la acestea vei gasi cu greu loc de parcare in oras.
Dan(Citează)
05/01/2023 la 10:30 AM
Asa e, si eu am comparat mere cu pere, pe de o parte, dar voiam sa evidentiez absurditatea preturilor.
Concret:
– Citroen vs Dacia > oricat hate ati vrea sa dati, e un producator net superior; cel putin in cazul asta e aceeasi masina cu Peugeot 3008/5008 cu finisaje un pic mai proaste
– faptul ca e SUV e irelevant, e ce se vinde acum, la fel de struto camila ca Peugeot 3008, Skoda Kodiaq, VW Tiguan etc
– ziceti ca compar benzina cu hybrid; corect, dar benzina 1.6 cu 180 cai nu o lesinatura de motor; asa zice ca se echivaleaza
– daca vrei varianta de 7 locuri, te uiti la Peugeot 5008, e fix aceeasi chesti dar mai lungita; nu e ca si cum la Jogger intra mai multe materiale
– sa nu vorbim de comfort intre cele 2
Repet, ideea era despre de absurditatea preturilor; a ajuns o Dacia cu multe lipsuri la nivel de dotari sa coste cat un Citroen C5 AirCross full option (cu piele si bizonica /joke).
Nu de alta, dar si la C5 daca ma uit acum la ce preturi nesimtite are…
Producatorii auto umfla si umfla si profita de chestia asta cu semiconductorii incat am ajuns la niveluri ridicole, dar hei, atat timp cat merge si lumea cumpara…
Pyro(Citează)
05/01/2023 la 7:32 PM
Cea mai mare problema la Jogger o consider lipsa confortului pe scaun. Dupa cel mult 2 ore, incepe sa te doara fundul si devine incomod. Nu am avut problema asta nici la Matiz pe vremuri.
A si mai e o chestie: oricat de finut vei incerca sa schimbi vitezele, masina pur si simplu smuceste. Reprize prea scurte, in oras, daca iei putina viteza, deja trebuie sa bagi a 4-a.
Dr Love(Citează)
05/01/2023 la 1:35 PM
Daca scriai tu in 2020 ca ti-ai luat cu 27000 un Citroen C5, eu ti-as fi putut spune “in 2017 (deci tot cu 3 ani inainte) un Mercedes CLA era 29.466” (cam aceeasi diferenta ca intre Citroen si Jogger). Bineinteles, in 2020 un CLA incepea cu 35.550 de euro, astazi incepe cu 37.800, dar, hei, hai sa comparam chestii de dragul de a compara. (Preturi luate de pe automarket punct ro folosind archive punct org).
alunelu(Citează)
05/01/2023 la 8:43 PM
In general nu ma ocup cu vanzarea/cumpararea de masini, deci n-am urmarit prea mult preturile, inteleg din ce imi spui tu ca pretul la masini creste constant de ani de zile buni, nu doar acum de cand cu pandemia/penuria de semiconductori.
Ce pot sa zic, trist, pentru noi.
Pyro(Citează)