►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Nu știu când a introdus Freshful funcția asta, dar la ultima comandă dată am observat că-ți spune în aplicație cu mai multă precizie când va sosi livratorul la adresa ta, așteptat de brațe puternice și senzuale.
Asta este bine, că uneori aveam o comandă dată cu interval de livrare 14-16 și ne întrebam dacă va sosi mai degrabă spre 14 sau spre capătul celălalt al intervalului, ca să știm și noi cum ne organizăm cu ieșitul pe afară.
Din ce am observat, intervalul acesta mai precis este comunicat când marfa este în drum spre tine. Nu știu dacă după ce a plecat mașina din depozit sau după ce a plecat de la clientul anterior și se îndreaptă spre tine. Mi-ar plăcea și să vină o notificare cu acest interval, de exemplu “peste 20 de minute apare mâncarea”. Ar fi foarte utilă pentru noi, că poate suntem prin parc sau prin cartier și ar fi un heads-up bun. Nu cred că am primit o astfel de notificare.
Oricum, încă un pas în față.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
14 comentarii
17/01/2023 la 11:53 AM
Pe langa un interval orar, la amazon iti mai arată si locația live a curierului si câte livrări mai are pana sa ajungă la tine. Ma mir cum de n-a implementat fan sau sameday treaba asta.
Ex: https://postimg.cc/KkvFSj8W
Coco(Citează)
17/01/2023 la 2:18 PM
Asteapta si tu un pic, nu poti copia totu peste noapte.
lrpx(Citează)
17/01/2023 la 3:04 PM
De parca trebuia sa te duci pana la amazon ca sa dai exemplu asta, nu ai asta pentru orice aplicatie care livreaza mancare, sau de exemplu pentru glovo, care sunt fix concurentii lui frezzful astia
Boris(Citează)
17/01/2023 la 8:52 PM
Au altele de implementat înainte de asta. Pare genul de feature pe care-l adaugi când deja ai rezolvat alte lucruri care te ajută să vinzi mai mult.
Nu-i greu de implementat, că doar Tazz o are.
nwradu(Citează)
17/01/2023 la 2:42 PM
ma bucur sa aud ca serviciul se imbunatateste. De aici sunt doua optiuni: devine profitabil si merge mai departe (se extinde si ajunge si la noi in provincie) sau nu reuseste sa se sustina pe piata si se inchide.
Eu nu pot decat sa le urez mult succes!
un om(Citează)
17/01/2023 la 8:53 PM
Nu cred că se închide când are pe eMAG și Naspers în spate, din ce știu eu.
A zis bine Stanciu la un moment dat: piața online de food are 1% din totalul retailului alimentar, dar fiecare procent înseamnă 1 miliard de lei.
nwradu(Citează)
17/01/2023 la 3:05 PM
La cea mai recenta comanda, de saptamana trecuta, nu am remarcat asta.
Gaelex(Citează)
17/01/2023 la 8:54 PM
Păi nu prea ai cum, trebuie să deschizi aplicația cam la ora la care ajunge comanda și o să vezi un mesaj pe ecran.
nwradu(Citează)
17/01/2023 la 5:27 PM
Câteodata mega livreaza gratis in tara fară comanda minima doar ca nu gasesc un tipar .
conspicuous(Citează)
18/01/2023 la 11:48 AM
Poate ca se intampla asta cand au putine comenzi si soferii sunt relativ liberi.
Andrei G(Citează)
17/01/2023 la 8:27 PM
Comand de foarte mult timp la Freshful. Până acum am fost mulțumit atât de intervalul de livrare cât și de calitatea produselor.
Într-adevăr ar ajuta o notificare cu 30 minute înainte.
Bogdan(Citează)
18/01/2023 la 2:27 PM
Cand apare mesajul cu venirea comenzii, incepe imediat si salivarea, ca la experimentul lui Pavlov :))
Cata Lin(Citează)
18/01/2023 la 3:26 PM
La multe articolele din categoria “gânduri” apar des comentarii de genul “asta e blog de tehnologie, ești inginer, nu ne intereseaza, nu mai vin pe aici”, dar la asemenea articole care nu au nici o relevanta pentru cine îi dinafara Bucureștiului nu se mai da nimeni cu fundul de pământ. Probabil explicația ar fi ca de fapt deranjează când cineva își exprima niște opinii, avem senzația ca am pierdut timp citind părerea unei persoane mai mult decât atunci când citim o informație care nu ne este de folos, dar este impersonală.
EGO(Citează)
19/01/2023 la 3:28 AM
Conform statistiilor, 40% din traficul de pe blog este din Bucuresti, asadar astfel de articole se adreseaza unui procent semnificativ de cititori. In plus trebuie sa iei in calcul si faptul ca Radu locuieste in Bucuresti, este normal sa scrie despre serviciile pe care le foloseste si le cunoaste.
PS: articolul acesta se apropie de categoria tehnologie. Sunt prezentate detalii despre o aplcatie online de livrare alimente, ceva ce nu exista pana acum 2-3 ani.
Andrei G(Citează)