un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știrile zilei despre tehnologie – 23 decembrie 2022

23 Dec 2022  ·

ȘTIRI  ·

16 comentarii

Tesla testează pe zăpadă în Noua Zeelandă:

asus s5507

    16 comentarii

  1. Nu exista iarna in Noua Zeelanda. Asta este testare alpina, nu de iarna, intrucat zice “top of the mountain”.

      (Citează)

    • si care ar fi diferenta? pare ca ai condus multe masini pe zapada desi nu ai carnet

        (Citează)

    • Presiune, umiditate, rezistenta aerului, concentratia de oxigen, gravitatea (care nu prea conteaza la electrice)si altele, toate variaza cu altitudinea.

      De exemplu la masini pe benzina conteaza indeajuns de mult incat sa trebuiasca sa refaci ajustarile din carburatoare pentru >1000m diferenta de altitudine.

      Sa luam aderenta, exista o diferenta masurabila intre presiunea coloanei de aer pe masina intre nivelul marii si 1000m sau 2000m altitudine. Deci autonomia unei masini electrice va fi mai mare la altitudine mai mare, toate celelalte conditii fiind identice, pentru ca frecarea va fi mai mica.

      De asemenea, atractia gravitationala scade o data cu altitudinea, deci o masina electrica va fi mai usora la altitudine mai mare, deci va avea din nou diferente de aderenta si de autonomie din cauza asta.

      In concluzie testele lor facute pe munte isi au relevanta si mai ales utilitatea sabotate de faptul ca nimeni nu le va conduce pe munte, ci in oras la altitudini pana in 300m peste nivelul marii.

        (Citează)

    • Sunt suficiente orașe aflate la altitudini de peste 300 de m.

        (Citează)

    • Dar sunt o majoritate covarsitoare astfel incat sa fie aplicabile rezultatele testelor?

        (Citează)

    • aaaaa, acu m-am lamurit. tu conduci fara permis mai mult masini de f1 si aerul rarefiat si diferenta de greutate de 0.01% de pe munti chiar conteaza.

        (Citează)

    • Nu mai spunem ca probabil el conduce masini de colectie cu carburator ce trebuie reglat permanent.

        (Citează)

    • “Gravitatea”? poate graviditatea.

        (Citează)

    • Pentru ca este nevoie sa conduci toate masinile din lume ca sa intelegi niste principii simple de fizica, general valabile si aplicabile.

      Punctul de fierbere al apei, chestia aia folosita in majoritatea lichidelor de racire, scade cam cu 1 grad la fiecare 300m de altitudine. Cu putin noroc si fizica aplicata iti poate exploda sistemul de racire pentru ca a atins punctul de fierbere.

      Sigur, ar trebui sa fie probabil o altitudine de 3000m si peste, dar daca esti incapatanat si ignorant in legile fizicii, reusesti.

      Ma astept ca o masina electrica sa fie mai putin afectata de altitudine, nu stiu efectele asupra acumulatorului sau cum actioneaza campul magnetic al pamantului asupra magnetilor din motorului electric.

      Dar un motor cu explozie, ca are sau nu carburator sau turbina, tot ramane cu explozie si are nevoie de aer si oxigen ca sa functioneze.

        (Citează)

    • Este foarte misto asta cu parolele. Toate porcariile de site-uri ne obliga sa punem parole foarte complexe, pe care este normal ca nu le putem tine minte. Apoi le salvam intr-un manager de parole care este hackuit si uite asa s-a dus dracu’ toata securitatea.

        (Citează)

  2. Camere cu termoviziune pentru telefoane.

    Ar fi fost interesante și niște camere cu termoviziune de pus pe parbrizul mașinii. Așa am vedea mai repede căruțele nesemnalizate.

      (Citează)

  3. Poti face o lista cu telefoane cu camera cu termoviziune. Nu reusesc sa gasesc o lista cu telefoane disponibile in RO/EU si sunt interesat sa cumpar unul.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus