►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Tesla testează pe zăpadă în Noua Zeelandă:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
16 comentarii
23/12/2022 la 8:00 AM
Nu exista iarna in Noua Zeelanda. Asta este testare alpina, nu de iarna, intrucat zice “top of the mountain”.
Gaelex(Citează)
23/12/2022 la 11:03 AM
si care ar fi diferenta? pare ca ai condus multe masini pe zapada desi nu ai carnet
Costin(Citează)
23/12/2022 la 11:58 AM
Presiune, umiditate, rezistenta aerului, concentratia de oxigen, gravitatea (care nu prea conteaza la electrice)si altele, toate variaza cu altitudinea.
De exemplu la masini pe benzina conteaza indeajuns de mult incat sa trebuiasca sa refaci ajustarile din carburatoare pentru >1000m diferenta de altitudine.
Sa luam aderenta, exista o diferenta masurabila intre presiunea coloanei de aer pe masina intre nivelul marii si 1000m sau 2000m altitudine. Deci autonomia unei masini electrice va fi mai mare la altitudine mai mare, toate celelalte conditii fiind identice, pentru ca frecarea va fi mai mica.
De asemenea, atractia gravitationala scade o data cu altitudinea, deci o masina electrica va fi mai usora la altitudine mai mare, deci va avea din nou diferente de aderenta si de autonomie din cauza asta.
In concluzie testele lor facute pe munte isi au relevanta si mai ales utilitatea sabotate de faptul ca nimeni nu le va conduce pe munte, ci in oras la altitudini pana in 300m peste nivelul marii.
Gaelex(Citează)
23/12/2022 la 1:04 PM
Sunt suficiente orașe aflate la altitudini de peste 300 de m.
Peredhil(Citează)
23/12/2022 la 2:45 PM
Dar sunt o majoritate covarsitoare astfel incat sa fie aplicabile rezultatele testelor?
Gaelex(Citează)
23/12/2022 la 3:55 PM
aaaaa, acu m-am lamurit. tu conduci fara permis mai mult masini de f1 si aerul rarefiat si diferenta de greutate de 0.01% de pe munti chiar conteaza.
Costin(Citează)
23/12/2022 la 5:19 PM
Nu mai spunem ca probabil el conduce masini de colectie cu carburator ce trebuie reglat permanent.
Andrei G(Citează)
23/12/2022 la 8:05 PM
Tesla dar cumva ratat de băiatul nostru:
https://www.teslarati.com/tesla-placed-bottom-consumer-reports-reliability-rankings/
Nico(Citează)
23/12/2022 la 9:02 PM
“Gravitatea”? poate graviditatea.
Anda(Citează)
24/12/2022 la 6:46 AM
Pentru ca este nevoie sa conduci toate masinile din lume ca sa intelegi niste principii simple de fizica, general valabile si aplicabile.
Punctul de fierbere al apei, chestia aia folosita in majoritatea lichidelor de racire, scade cam cu 1 grad la fiecare 300m de altitudine. Cu putin noroc si fizica aplicata iti poate exploda sistemul de racire pentru ca a atins punctul de fierbere.
Sigur, ar trebui sa fie probabil o altitudine de 3000m si peste, dar daca esti incapatanat si ignorant in legile fizicii, reusesti.
Ma astept ca o masina electrica sa fie mai putin afectata de altitudine, nu stiu efectele asupra acumulatorului sau cum actioneaza campul magnetic al pamantului asupra magnetilor din motorului electric.
Dar un motor cu explozie, ca are sau nu carburator sau turbina, tot ramane cu explozie si are nevoie de aer si oxigen ca sa functioneze.
Gaelex(Citează)
23/12/2022 la 10:32 AM
https://altex.ro/consola-playstation-5-ps5-825gb-c-chassis-joc-god-of-war-ragnarok/cpd/CNSPS51TBCGWR/ a omis Radu sa ne zica azi ca putem gasi PS5 la pret bun
Dan(Citează)
23/12/2022 la 10:56 AM
C-Chassis, buun.
Adrian(Citează)
23/12/2022 la 10:35 AM
https://arstechnica.com/information-technology/2022/12/lastpass-says-hackers-have-obtained-vault-data-and-a-wealth-of-customer-info/
Adica e mult mai rau decat au zis initial…
mArS(Citează)
23/12/2022 la 11:40 AM
Este foarte misto asta cu parolele. Toate porcariile de site-uri ne obliga sa punem parole foarte complexe, pe care este normal ca nu le putem tine minte. Apoi le salvam intr-un manager de parole care este hackuit si uite asa s-a dus dracu’ toata securitatea.
Andrei G(Citează)
23/12/2022 la 7:34 PM
Ar fi fost interesante și niște camere cu termoviziune de pus pe parbrizul mașinii. Așa am vedea mai repede căruțele nesemnalizate.
Alx MAX(Citează)
24/12/2022 la 10:50 PM
Poti face o lista cu telefoane cu camera cu termoviziune. Nu reusesc sa gasesc o lista cu telefoane disponibile in RO/EU si sunt interesat sa cumpar unul.
Stef(Citează)