un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Pasajul de la Drajna peste calea ferată este aproape gata

27 Dec 2022  ·

AUTO  ·

16 comentarii

Am avut plăcuta surpriză, în drum spre Galați, să văd în timp ce stăteam la barieră la Drajna că a început să prindă formă pasajul suprateran care se construiește acolo, peste calea ferată.

Parcă simt că se mai mișcă lucrurile prin România când văd astfel de lucrări.

Pasajul trece peste calea ferată și apoi continuă prin spatele caselor până aproape de intersecția cu A2. Acolo intră de fapt în drumul național, unde se va construi o intersecția în zona de ieșire de pe A2. În partea cealaltă, spre Slobozia, se va cupla cu drumul național la scurtă distanță după calea ferată.

Simplu eficient. Cred că a fost construit într-un an de zile.

 

Iar mai jos iată situația de la început de iulie 2022, când am trecut pe acolo și pasajul deja prindea contur:

Harta este cea de mai jos:

 

Constructor este Arcada, compania din Galați care a făcut și pasajul de tren în Otopeni. Oficial contractul avea termen de iunie 2023, dar mă aștept să fie finalizat în ianuarie, poate februarie 2023.

asus s5507

    16 comentarii

  1. Dadada, asa au zis si cei din neamt, ca prind lucrurile contur. Si chiar mai repede decat in termen. Sa nu ne mai mintim, e adevarat ca se misca si la noi anumite ramuri, dar nicidecum in infrastructura. La noi pana prinde ceva contur deja alte zeci intra in paragina.

      (Citează)

  2. Și după aia te uiți la Recorder și te întristezi la loc.

    https://youtu.be/NZ1ydg3vp7I

      (Citează)

  3. Si pariul cu cat rezista pana cand pica?

      (Citează)

  4. Arcada si Tancrad din Galati deobicei fac chestii destul de ok.

      (Citează)

  5. Pasajul asta a fost promis de prin 2000, ne bucuram ca il facem doar vreo 20 de ani mai tarziu.(am locuit in zona, stiu promisiunile celor de la conducere). interesant e si ca UMB a participat ca tert(sustinator) pentru Arcada. https://imgur.com/cUmL3XE Nu stiu daca chiar i-au ajutat si cu ceva.

      (Citează)

  6. Astept sa tranzitez centura de sud a Bucurestiului fara sa opresc la intersectii! Un pasaj e mai avansat, celelalte doua in urma considerabil

      (Citează)

  7. Porțiunea aceea de la barieră la Slobozia e periculoasă rău! O grămadă de nebuni se bagă în depășire și întră înapoi pe banda lor la milimetru.

      (Citează)

    • Alții sunt de-a dreptul nesimțiți. Pe porțiunea aceea de DN21 dintre autostradă și barieră, se fac 2 benzi prin Drajna Nouă. Pe banda a doua mergi spre barieră sau la stânga iar pe banda 1 se presupune că faci dreapta pe DN3A să te duci la restaurante sau spre Constanța. Problema e că bariera e o gâtuire și întotdeauna e coadă pe banda a doua. Pot să-i înțeleg pe cei care merg pe banda 1 și fac stânga pe DN3A (spre București, cum ar fi). Dar nu-i înțeleg pe cei care merg pe banda din dreapta până la barieră și ți se bagă în față acolo. Alții, merg pe banda din dreapta, fac dreapta pe DN3A, întorc pe DN3A în dreptul restaurantelor și apoi așteaptă să-i lași să intre înapoi pe DN21 fix lângă barieră.

        (Citează)

    • Inainte sa ii critici pe cei care merg pe banda 1 pana aproape de bariera, poate ar fi util sa vezi cat de bine este semnalat faptul ca banda 1 este doar pentru viraj la dreapta.
      Pur si simplu este un alt exemplu de nepasare a autoritatilor. Daca ar fi vrut sa rezolve ceva, montau stalpi de delimitare a benzilor cu 200-300 de metri inainte de bariera si atunci nu mai exista problema descrisa de tine.

        (Citează)

    • Andrei G, nu folosesc la nimic stâlpii de delimitare. Când e coada la barieră până aproape de autostradă, nesimțiții vin pe banda din dreapta până în intersecția dintre DN21 cu DN3A și acolo, în loc să facă spre Constanța – așa cum s-au încadrat – se bagă în față ca să treacă de barieră, spre Slobozia. E vorba de aproape 1 km, nu poți pune stâlpi de delimitare pe o așa distanță.

        (Citează)

  8. Alx MAX:
    Porțiunea aceea de la barieră la Slobozia e periculoasă rău! O grămadă de nebuni se bagă în depășire și întră înapoi pe banda lor la milimetru.

    Ai dreptate, eu merg destul de des la Braila, iar portiunea aceea de drum mi se pare cea mai periculoasa.
    Prefer de multe ori sa pastrez distanta in spatele unei masini mari si in felul acesta sa fiu pazit de nebunii care ar veni pe contrasens din fata.

      (Citează)

  9. Vezi ca a aparut un video de ieri, cred, pe canalul Raducu P Drum. Podul face parte dintr-un nod rutier cu A2, DN3A, DN22 care la randul lui va fi parte a unui drum expres Galati Braila Drajna Calarasi Chiciu bac legatura cu DN3 si Silistra.
    https://www.economica.net/un-nou-drum-expres-transregio-galati-braila-slobozia-drajna-autostrada-a2-chiciu-a-intrat-in-etapa-achizitiei-publice-pentru-studiul-de-fezabilitate_592690.html

      (Citează)

    • Nu visa nimeni la drumul expres transregio când au început planurile pt pasajul de la Drajna. Firește că se va folosi infrastructura existentă, însă.

        (Citează)

  10. Sintem tara lu’ *aproape gata*. Nujtu ce autostrada e aproape gata, pasajele de pe centura buc sint aproape gata. Ala de-l dadura in folosinta a stat aproape gata cativa ani. Centura centurii e aproape gata. Totu e aproape gata. Pana si catedrala lu dany preajmecheritu e aproape gata.

      (Citează)

  11. Problema e că va mai dura, nu se știe cât, pentru că autoritățile administrative nu au făcut nimic pentru relocarea unor stâlpi de electricitate. Trebuia să ceară distribuitorului din zonă să mute sau să înalțe firele, dar…
    E cam la fel cu pasajul Nicolae Grigorescu din București.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus