►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Pe lângă: benzina coboară sub 7 lei.
Chinezi fugind din fabrica de iPhone. Cică 200.000 de oameni lucrează acolo. Cât de mare este fabrica respectivă, cât Constanța?
Workers are reportedly escaping Apple’s largest iPhone factory in China after being placed on lockdown because of a COVID outbreak.
Videos shared online show employees apparently fleeing the plant, which employs about 200,000 people ⤵️ pic.twitter.com/Airzr0O1MY
— Al Jazeera English (@AJEnglish) October 31, 2022
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
24/11/2022 la 9:17 AM
Am citit mai demult ca gigantii gen Foxconn sunt singurii care pot livra la timp comenzi mari de iphone, ca pot creste numarul de angajati in timp foarte scurt cu cifre de gen 60.000 de oameni.
Ala e un oras intreg, care trebuie adus, cazat si hranit. Stiu ca nu se omoara cu mancarea si confortul la cazare, dar nu cred ca exista multe locuri din lumea asta care sa se mobilizeze la fel.
rdb(Citează)
24/11/2022 la 11:09 AM
Cand e vorba de Iphone spunem “mobilizare”? De parca saracii aia abia asteapta sa mai vanda Apple un Iphone sa se duca repede la banda sa il faca.
lrpx(Citează)
24/11/2022 la 11:15 AM
@lrpx, nu contesta nimeni ca volumul de munca este foarte mare intr-o fabrica Foxconn, dar la fel de dificil este si in fabricile din Romania unde se lucreaza pe banda. Iar salariile sunt tot pe acolo, daca nu cumva au ajuns sa fie putin mai mari in China.
Asa ca nu ar trebui sa le plangem de mila chinezilor, ca nici lor nu le pasa de noi.
Andrei G(Citează)
24/11/2022 la 3:13 PM
Am vazut acum 4-5 ani (cred) un documentar despre aceste firme uriase din China. Cei care lucreaza in astfel de firme sunt oameni din zonele rurale ale Chinei, care nu aveau nicio sansa in satele lor. Era o fata de vreo 19-20 de ani care incepuse munca la o astfel de firma si era extrem de multumita, acceptand orice ii spuneau superiorii sa faca. Programul era infernal, conditiile de cazare erau mizere, dar alternativa ei era sa moara de foame in satul in care se nascuse. Sa te angajezi intr-o fabrica din asta echivaleaza pentru multi chinezi cu a castiga la loto. Sa vedem insa ce va fi in viitorul apropiat, pentru ca s-a dus era in care China crestea economic cu 10-12% pe an, incepe somajul si la ei, apar tot mai des tulburari…
Kopa_Kopan(Citează)
24/11/2022 la 11:15 AM
Foxconn s-a mobilizat. Si autoritatile care le-au creat conditii. Mai departe, lumea vine sa se angajeze, ca e mai usor decat cu munca campului. Plus hoarde de angajati mai cu carte, ca si din aia produce multi China.
S(Citează)
24/11/2022 la 4:02 PM
The German auto manufacturer is the latest company to offer subscription services for features a vehicle was already capable of.
Nu o sa cumpar niciodata o masina care e gandita asa.
Razvan(Citează)
24/11/2022 la 6:06 PM
Problema este ca in cazul Mercedes clientii nu au stiu acest lucru. Pur si simplu au cumparat o masina cu anumite specificatii si acum compania vine si le spune ca ar putea sa fie mai rapida daca sunt dispusi sa plateasca un abonament anual.
Si a doua problema este: ce te faci cand toate masinile vor fi asa?
Daca primii 2-3 producatori au succes, cu siguranta toata lumea va copia acest model. La fel cum Apple a lansat telefoanele fara incarcator in cutie si apoi toti producatorii de telefoane i-au copiat.
Andrei G(Citează)