►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am văzut chestia de mai jos pe Facebook. Este pusă de Altex și folosește funcțiile de shopping din Facebook.
Este ca o fotografie, dar anumite zone sunt “tag-uri” către produse din site-ul Altex. Ceva n-a mers bine în fotografie, de fapt. Doar scaunul se potrivește perfect cu tag-ul și link-ul de cumpărare. Alte două produse sunt “pe poză”, dar nu apar în ea.
N-am mai văzut însă treaba asta până acum pe Facebook. Mi se pare utilă pentru magazine online. Poți da astfel tag fiecărui element de vestimentație de pe un model. Poți da tag fiecărei componente dintr-un desktop PC.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
11/10/2022 la 2:21 PM
Este de mult timp aceasta functie :)
Andrei(Citează)
11/10/2022 la 2:40 PM
E veche rau.. :) Are cel putin 2 ani functia aia.
Au aduagat smart campain ca si noutati la fbads. S-au luat dupa google :)
Marian(Citează)
11/10/2022 la 3:24 PM
S-a bagat chestia asta de cativa ani.
Partea amuzanta – niciodata n-a mers cum trebuie.
Kopa_Kopan(Citează)
11/10/2022 la 5:41 PM
(Foarte) mulți români nici acum nu înțeleg că pe facebook trebuie să dea UN CLICK pentru a citi o știre, a vedea detalii despre ceva etc. D-apoi s-o priceapă pe asta cu tagul pe produse… deja e SF ;)
cata_ro(Citează)
11/10/2022 la 7:33 PM
Cred ca e dinainte de pandemie, e si pe instagram intr-o varianta mai simpla in care fiecare poza schimba descrierea si duce la alt produs.
Gaelex(Citează)