►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« De ce mă enervează moda cu instagram vs reality și supărarea că mai sunt și alți oameni în jurul tău
Ce conține sistemul de boxe de 500.000 de euro vândut recent în România »
Noile Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel Watch:
« De ce mă enervează moda cu instagram vs reality și supărarea că mai sunt și alți oameni în jurul tău
Ce conține sistemul de boxe de 500.000 de euro vândut recent în România »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
07/10/2022 la 10:06 AM
Sunt în perioada asta niște promotii interesante, mai puțin mediatizate. Mivue – 30% a fost pe 05oct, Lenovo – 30% emag 6oct, azi HP are ceva interesant…
Dar trebuie urmărit…
theSame(Citează)
07/10/2022 la 11:40 AM
Curios cum de nu ai detaliat lansarea Pixel7.. In fine, pentru cine e interesat, se poate face precomanda la Pixel7/7Pro de pe GooglePlay Store Germania si pana pe 17 Oct. primesti gratuit un cadou de pana la 430E, functie de ce versiune cumperi. Cadoul poate fi ori noile Buds Pro ori noul ceas Pixel (WiFi sau LTE la alegere). Deci cumperi de 899E si ai discount 430E. Atentie insa ca este in limita stocului.
Pentru adresa de Germania, folositi mailboxde.com cu incredere, l-am fol. anul trecut si il folosesc si acum.
2Du(Citează)
07/10/2022 la 12:09 PM
Vezi ca scrie clar ca nu primești ceasul dacă folosești servicii de forwarding.
razorsbk(Citează)
07/10/2022 la 1:20 PM
Unde ai văzut tu postare moca? Nu există așa ceva.
DAVKO(Citează)
07/10/2022 la 3:52 PM
A postat Radu articol, trebuia doar să ai un pic de răbdare
Andrei I(Citează)
07/10/2022 la 1:16 PM
Din punctul meu de vedere, Tarom ar trebui sa nu mai zboare nicaieri. Ar trebui inchisa ca si companie.
Am sa trec peste faptul ca inregistreaza pierderi in fiecare an, aproape toate companiile de stat inregistreaza pierderi (vezi posta romana, cfr, etc).
Am avut zilele trecute o experienta comparativa Tarom – KLM.
Plecat cu KLM de pe Otopeni cu intarziere de 30′. De cum ne-am urcat in avion, echipajul ne-a anuntat ca avem intarziere din cauza unui calator care nu se prezentase, fiind nevoiti sa ii scoata bagajele. Tot in anunt au spus ca vor gasi solutii pe durata zborului si pentru calatorii care foloseau destinatia (Amsterdam) ca escala. Ce s-a intamplat in concret, au reusit sa recupereze intazierea, am ajuns doar cu cateva min (cred ca maxim 10) intarziere, iar pe cei care aveau escala, i-au prioritizat in fata avionului la coborare ca sa nu astepte.
Plecat cu tarom de pe Amsterdam, tot cu 30 min intarziere. Nu stim de ce, nu ne-a zis nimeni. Nu au spus nici macat ca vom pleca cu intarziere, au presupus ca suntem isteti, ne dam seara. Nu au recuperat nimic, dimpotriva am ajuns cu o intarziere si mai mare pe Otopeni (estimez undeva la 40 min in total). Ajunsi pe Otopeni am mai asteptat inca 30 min cu vnetilatia oprita, staff-ul Tarom argumentand ca trebuie sa vina autobuzul sa ne ia. Si a durat 30min sa vina un amarat de autobuz – sigur, asta poate e greseala aeroportului.
Nu mai amintesc faptul ca la un pret similar, KLM iti mai da una-alta in avion, ba chiar la alegere, in timp ce la Tarom poti sa-ti alegi doar intre apa plata si apa minerala.
In acest moment, eu chiar nu vad motive pentru calatori sa aleaga tarom, poate doar convenienta orelor de zbor.
Cristi(Citează)
07/10/2022 la 8:03 PM
Au mers doar inapoi după Revoluție.
In loc sa ia pulsul diasporei, a lăsat piața liberă pentru Wizz. Parcă intenționat.
Rușine, Tarom!
Mihai(Citează)
08/10/2022 la 2:34 AM
Fac de câteva ori pe an Amsterdam – București și mereu aleg Tarom in loc de KLM. Da, serviciile la bord sunt varză, dar am alte două motive: nu mi-au anulat niciodată zborul și au un call center cu oameni foarte ok.
Sunt penibili când dau apă tuturor din bidon de 2 litri, dar nu aș vrea sa dispară.
Costin(Citează)