►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Știrile zilei despre tehnologie – 31 octombrie 2022
Ofertă bună la consolă PS5 cu controller suplimentar și joc FIFA 23 inclus »
Mi s-a părut plictisitoare, deși circuitul ar permite mai mult de atât. Nu știu ce-a fost în acest an, dar mașinile s-au înșirat aproape echidistant pe circuit și o foarte mare parte a cursei părea că nimeni nu depășește.
Au fost foarte multe tururi în care toate monoposturile cu excepția unuia aveau mai mult de o secundă între ele, adică nu se putea activa DRS, deci nici o speranță la depășiri. Au fost multe tururi când camerele video ne arătau lupta pentru locul… 13 pentru că în rest nu se întâmpla nimic. Cursa a fost de fapt disputată prin schimburile de anvelope și prin talentul fiecărui pilot de a le păstra în formmă cât mai multe tururi.
Mă bucur că Hamilton a terminat pe locul 2. Mi se pare că mașinile Mercedes sunt acum competitive cu cele Ferrari. Dacă ar fi fost așa încă de la începutul campionatului, cred că Mercedes ar fi fost pe locul 2. Red Bull sunt de nebătut.
Ricciardo a terminat pe 7 după ce a plecat de pe locul 11, o evoluție într-o direcție de obicei mai rar văzută pentru pilotul australian. Am văzut că a fost votat și Driver of the Day de spectatori.
Cursa plictisitoare fiind terminată, rămâne doar de analizat clasamentul general, unde lucrurile rămân interesante.
Hamilton a trecut de Sainz în clasamentul general, este pe locul 5 acum. Rămâne aprigă lupta între Perez și Leclerc și între Russell și Hamilton. Russell are șanse matematice de a-l depăși pe Leclerc, dar în practică nu cred că este posibil. Și Sainz poate reveni pe 5, desigur.
La echipe aș spune că Mercedes nu mai poate întrece pe Ferrari. Adică mai sunt două curse, iar cea din Brazilia are și mini-cursă sprint sâmbăta, deci alte puncte de luat și acolo, dar o diferență de 40 de puncte este greu de recuperat în două curse, ar trebui să fie niște abandonuri la Ferrari pentru asta.
Lupta mare rămâne între Alpine și McLaren. Dacă McLaren nu ia locul 4, va fi numai din vina lui Ricciardo, care anul acesta a fost foarte dezamăgitor.
« Știrile zilei despre tehnologie – 31 octombrie 2022
Ofertă bună la consolă PS5 cu controller suplimentar și joc FIFA 23 inclus »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
14 comentarii
31/10/2022 la 12:28 PM
Dacă McLaren ia locul 4, va fi numai din vina lui Alpine, ale căror motoare pocnesc ca popcornul la microunde. Alonso estima că a pierdut vreo 60 de puncte din cauza abandonurilor tehnice, și implicit, alții de sub el au săltat câte un loc.
alunelu(Citează)
31/10/2022 la 1:14 PM
cum sa piarda 60 de puncte cu 5 curse neterminate. ar fi trebuit sa termine pe 4 in fiecare din cele 5 curse. ori cea mai buna clasare a lui este locul 5, de 2 ori, deci vorbeste discutii.
calin(Citează)
31/10/2022 la 2:24 PM
Doar ca McLaren incepand de anul acesta foloseste motoare Mercedes, pana anul trecut au folosit Renault/Alpine.
Stefan J.(Citează)
31/10/2022 la 3:40 PM
@Stefan: ce legătură are ce ai zis tu cu ce am zis eu?
alunelu(Citează)
31/10/2022 la 1:21 PM
e greu ca LEC sa il depaseasca pe Perez.. oricat de mult mi-as dori asta cred ca e complicat.. Cred ca in top 3 se termina fix cum e acum clasamentul. Iar RIC cred ca a facut cea mai buna cursa din tot anul :))
eBogdan(Citează)
31/10/2022 la 1:42 PM
Red Bull e de nebatut pentru ca a furat la buget in 2021… și zvonurile spun ca ar fi furat si in 2022.
Dar cine se mai uită in urmă, au rămas cu titlurile… asta e.
Răzvan(Citează)
31/10/2022 la 4:02 PM
Deci RedBulll va castiga la pas campionatul la constructori anul acesta pentru ca anul trecut au depasit cu 1% bugetul permis?
Andrei G(Citează)
31/10/2022 la 1:50 PM
“Breach was £1,864,000 ($2.2m) or 1.6%, but FIA acknowledged if a tax credit had been correctly applied would have been £432,652 ($0.5m), or 0.37%”
Mai ia in calcul si cat buget a trebuie sa mearga pe reconstructia de la zero a unui sasiu si motor, pe care Hamilton le-a distrus la Silverstone.
Sol(Citează)
31/10/2022 la 7:13 PM
Eh, lasă, că i-a dăruit FIA un titlu lui Max ca să compenseze…
Adrian(Citează)
31/10/2022 la 2:00 PM
Asta cu Silverstone devine plictisitoare.. o pata pe creierul oricarui fan redbull..
eBogdan(Citează)
31/10/2022 la 6:30 PM
Alpine nu avea rival anul asta pentru locul 4, daca nu avea Alonso multitudinea de probleme – pe langa asta a fost si in top 5 piloti anul asta, overall. Chiar si ieri in cursa a zis ca masina e wow si adunau ceva puncte impreuna (+Ocon).
Uitandu’ma peste clasament incep sa cred ca afirmatiile facute despre Hamilton (nu’mi aduc aminte cine le’a facut, dar parca Alonso) se adeveresc, a dus o lupta doar cu coechipierul si mai tot timpul i s’a permis trecerea pentru a castiga puncte mai multe. Russel a fost cam peste el anul asta si asta se vede cu ochiul liber in clasament. Daca avea si Bottas mai mult tupeu si curaj in depasiri, avea sansele lui la lupta.
Paul T(Citează)
31/10/2022 la 6:54 PM
Am adormit, la propriu, la cursa din Mexic. Atat de plictisitoare a fost.
Gaelex(Citează)
01/11/2022 la 12:43 AM
Vezi ca sunt articole care explica ce avantaj poți obține cu o depasire de buget de 1%, nu te mai da cocos…atat timp cat anul trecut au câștigat la limita multe curse.
Dar daca si anul asta au depășit buget ce mai zici? Cum ar fi ca toate echipele sa depășească bugetul dupa cum au nevoie?
Răzvan(Citează)
01/11/2022 la 10:10 AM
Si ce spun articolele alea? Ca o depasire a bugetului cu 1% intr-un an iti aduc un avans in clasament de 42% fata de urmatorul clasat in urmatorul an?
Pentru ca asta este diferenta in momentul de fata la constructori: 696 de puncte RedBull fata de 487 de puncte Ferrari.
Cocoș pare ca te dai tu si esti prea grabit ca sa citesti pana la capat ce am scris eu. Imi argumentezi de cursele castigate la limita in 2021, cand eu am spus de campionatul 2022.
PS: esti constient ca RedBull este o companie care face bauturi energizante si totusi in 13 din ultimii 14 ani au fost pe podium?
PS2: sa nu crezi ca tin cu Red Bull si din cauza asta le iau apararea, eu sunt fan Ferrari si Leclerc.
Andrei G(Citează)