►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Știrile zilei despre tehnologie – 29 septembrie 2022
La Unirii se reface din nou trotuarul, acum poate cu succes »
29 Sep 2022 ·
O veste pentru clienții fostului Telekom partea de fix: funcțiile aplicației My Orange Fix, din care se gestionau serviciile de fix, va fi integrată în aplicația originală My Orange după data de 30 septembrie. My Orange reunește acum tot ce ține de fix și de mobil pentru clienții Orange. Iată aici detaliile.
My Orange Fix a fost “moștenită după achiziția Telekom Romania Communications. Acum experiența clienților este unificată, indiferent de tipul de servicii folosite, în My Orange. O singură aplicație, un loc centralizat de gestiune și modificare a serviciilor, un singur loc pentru suport tehnic și alte funcții necesare clienților.
În pagina de informare sunt scrise câteva informații utile. De exemplu, până pe 30 septembrie trebuie să activați în My Orange Fix autentificarea pe bază de email și parolă. După aceea, vă veți putea loga în My Orange cu acel email și acea parolă. Logarea cu număr de telefon și PIN, o variantă disponibilă în My Orange Fix, nu va fi posibilă în My Orange. Dacă nu faceți treaba asta până la 30 septembrie inclusiv, se va putea rezolva ulterior, desigur, dar mai bine să faceți pașii necesari acum, când este simplu de tot.
Mai este în acea pagină și un FAQ cu diverse scenarii, în funcție de ce servicii aveți de la Orange. Unii au servicii Orange și Orange Romania Communications, unii au conturi în ambele aplicații, dar cu emailuri diferite șamd. Varianta de browser mai rămâne activă o vreme, doar aplicația de mobil este acum trimisă la o fermă din nord, unde își va trăi în pace restul vieții.
Aplicația My Orange preia acum mai multe funcții. Poți vedea acolo serviciile active, cât ai consumat din abonamentele sau din cartela activă, plătești facturi, reîncarci sau programezi încărcări pentru prepay, puncte Thank You, notificări de facturi noi, modificări de abonamente, asistență șamd.
Mutarea aceasta vine după ce, cu fix un an în urmă, Orange finaliza achiziția pachetului majoritar la Telekom Romania Communications sau, cum îi spune toată lumea, Telekom partea de fix. Orange a devenit atunci cel mai mare operator telecom din România pe servicii quad-play.
Șase luni mai târziu, Orange a anunțat finalizarea procesului de tranziție către brandul Orange pentru toate produsele și serviciile preluate. Magazinele au fost renovate. Canalele TV au devenit Orange Sport. Aplicația MyAccount Fix a devenit My Orange Fix. Serviciile mobile asociate contractelor convergente au fost trecute pe infrastructura Orange de mobil șamd. Bănuiesc că și mai multe schimbări au fost invizibile “din afară”: aplicații de back-office schimbate, noi proceduri, un sediu nou utilizat în comun șamd.
« Știrile zilei despre tehnologie – 29 septembrie 2022
La Unirii se reface din nou trotuarul, acum poate cu succes »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
6 comentarii
29/09/2022 la 10:44 AM
Apopo de orange.. cum va descurcati cu plata abonamentului prin orange money? ca mie imi mananca urechile grav..
eBogdan(Citează)
29/09/2022 la 11:32 AM
In ce sens? Da mai multe detalii?
Eu introduc numarul de telefon si imi recunoaște automat suna de plata. Daca platesc pt alta persoana trebuie sa introduc suma manual.
Răzvan(Citează)
29/09/2022 la 2:59 PM
Eu folosesc Orange Money pentru toate facturile. Merge fără probleme. In cazul facturii orange nici măcar nu mai trebuie să scanez ceva, o vede automat
Cătălin Tănase(Citează)
29/09/2022 la 12:19 PM
In My Orange Fix era o optiune foarte buna de sesizare deranjament….o foloseam pentru televiziunea prin satelit. A doua zi venea un instalator, regla ce era in neregula.
Nu trebuia sa stai 30 minute sa vorbesti cu un operator care sa te intrebe daca esti in fata televizorului, sa te puna sa restartezi, sa te intrebe ce vezi pe ecran si alte proceduri standard.
AndreiT(Citează)
29/09/2022 la 12:24 PM
Am abonament orange + rata la telefon. cand vreau sa platesc tre sa alimentez cardul de credit si imi vin 2 facturi, una pt tel si alta pt rata. alimentez suma pe cardul de credit… si de acolo mai departe nu se intampla nimic…
eBogdan(Citează)
03/10/2022 la 4:25 PM
in aplicatia veche si cea de telekom intrai sa platesti factura, apasai ‘plateste’ si gata. aici trebuie sa bag numar de factura si cod abonat. Pentru ce mai e aplicatia asta daca nu stie singura ce facturi am la orange si eu doar sa le platesc????
tehnologia asta ne tampeste!
mihai(Citează)