un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Tesla Model S și Model X în echiparea Plaid super-rapidă sunt disponibile în România, dar costă pe măsură

3 Aug 2022  ·

AUTO  ·

27 comentarii

Poate vreți o mașină ultra-rapidă și nu știți ce să alegeți. Tesla tocmai a anunțat ca echipările Plaid pentru Model S și Model X sunt disponibile în Europa, cu livrări începând din luna decembrie.

În caz că nu știți, Plaid este echiparea de top ca nivel de performanță, fiind cele mai rapide Tesla din piață. Mai exact:

  • Model S: 0-100 km/h în 2,1 secunde, maxim 322 km/h, 1.020 CP, autonomie 600 km WLTP
  • Model X: 0-100 km/h în 2,6 secunde, maxim 262 km/h, 1.020 CP, autonomie 528 km WLTP

Prețurile pentru România sunt de 137.970 euro și respectiv 140.970 euro, zice Tesla. Sunt deja puse pe site-ul oficial pentru comandă.

Mi-ar plăcea un astfel de Model X. De fapt, mi-ar plăcea orice Model X, toate au o accelerație remarcabilă, nu-mi mai pasă așa tare dacă este de 2,6 secunde sau de 5 secunde. Vise.

 

asus s5507

    27 comentarii

  1. Inteleg ideea ca este Tesla si all the hype, dar sincer m-as orienta mai degraba spre un Taycan care arata mai frumos.

      (Citează)

    • Un taycan cu performante asemanatoare cred ca e dublu la pret.

        (Citează)

    • @Alin
      Un Taycan asemanator cu performantele Model S ar fi in jurul a 190k eur. In acelasi timp la Taycan ai o plaja de preturi mai mare si oarecum diversificata. Este clar o strategie diferita de produs a Porsche fata de Tesla insa de la anumite sume discutiile sunt puse un pic diferit. Pe langa asta Tesla a capatat un renume destul prost ca si fiabilitate plus eterna schema cu bateriile in care nu prea poti sa faci ce vrei tu de capul tau.
      Nu spun ca Porsche ar sta diferit aici fata de Tesla insa ochiometric Porsche Taycan pare o masina premium spre zona lux pe cand intr-un model S iti gasesti mai greu identitatea. Si vorbim de masini in zona 100k eur nu 15k-20k unde lucrurile se judeca altfel.
      Si pe segmentul asta zona o sa inceapa sa fie mai dura pentru ca vor intra din ce in ce mai multi producatori cu pretentii si foarte probabil o sa se cearna un pic treaba.

        (Citează)

    • Well, la 150k incepi sa ai alte pretentii de la design, de la interior, calitatea materialelor si a imbinarii. Nu zic ca Tesla e prost facuta (a ajuns la un stadiu decent de constructie), dar nu e “premium”. 2.1 la suta ii dai de cateva ori, de fun, in ea stai in restul timpului in trafic.

        (Citează)

    • add: 2.1 la suta ii dai de cateva ori, de fun, in ea stai in restul timpului in trafic.

      Da, dar pleci primul până la următorul semafor :P

        (Citează)

  2. Pacat de tehnologia bateriilor (din care avem autonomia si acceleratia astea grozave) si a senzorilor si camerelor de pe masina. Ca in rest, Tesla pute de proasta si ieftina ce pare. Multe detalii din care se vede lipsa de producator auto cu experienta.

      (Citează)

  3. duracell ar fi gelos.
    aveam sentimentul ca astia de dau zeci de mii de eur pe o baterie cu roti sunt oameni cu facultati, cu carti citite, nu giobani sa ii dea 0 100 in 2.6969 secunde.

    sa iei un plaid si sa mergi la consum pe autostrada cu 110 km/h, asta inseamna sa fi mafiot.

      (Citează)

    • De ce ai merge la consum cu o electrică?

        (Citează)

    • nwradu:
      De ce ai merge la consum cu o electrică?

      Ca sa nu ramai pe marginea drumului fluierand a paguba, cu bateria goala si cu cea mai apropiata statie de incarcare putin mai departe decat ai putea tu si membrii familiei impinge minunatia de cucerire a tehnicii moderne pana in apropierea prizei.
      Si nu doar mers la consum ca viteza, dar si cu geamurile deschise ca A/C e un lux care costa si el niste zeci de km autonomie, la fel ca si sistemul audio, asa ca un concurs tip “Vocea Tehnologiei” mai umple linistea dinaintea implacabilei goliri de baterie cu acorduri melodioase si vesele inaintea Marelui Push. :-)

        (Citează)

  4. Masina asta este o bijuterie tehnica, dar daca ai rate la casa, pute mai rau ca un diesel DPF off. Pentru cei dezamagiti legat de imposibilitatea incarcarii cu prelungitorul pe geam la bloc, va aparea in curand si o varianta pe gaz.

      (Citează)

    • e expirata duma cu pus gaz pe orice masina.

        (Citează)

    • Masina asta costa peste 100k eur si prin urmare segmentul de piata este un pic diferit. Categoric este aspirational pentru cei care au rate la casa, insa nu este pentru ei. Categoric daca esti innebunit dupa tehnologie si efectiv iti doresti tot ce e mai bun model s poate fi solutia. Problema este ca tehnologia aia nu salveaza o oarecare fiabilitate indoielnica a unor masini, respectiv constructia ieftina a unei masini de peste 100k eur.
      Principala problema Tesla este ca a plecat ca un pionier in zona asta EV-urilor si anumite lucruri au fost acceptate din cauza inovatiei. Acum cand vin si alti producatori la petrecere este clar ca o diferentiere se va intampla. Nu spun ca strugurii sunt acri, insa in acest moment nu-mi permit masina respectiva si chiar daca as dispune de finantele nu m-as duce s-o cumpar avand in vedere ca as putea gasi altceva de acei bani.

        (Citează)

    • Nu vin alți producători. Doar Taycan este concurența reală în segmentul de S Plaid. În rest, producătorii îi concurează în zona de 60k euro.

        (Citează)

  5. Ma intreb cam la ce varsta inceteaza majoritatea barbatilor sa mai fie interesati de masini – eu clar nu sunt in medie, ca am pierdut interesul de tanar.

    Cand citesc chestii cum sunt “acceleratie o-100 in X secunde” mi se face somn de plictiseala.

      (Citează)

    • dar ce e rau daca-ti plac masinile? eu-s curios de tot ce e tehnologie, inovatie, imi plac si buldozerele, macaralele, submarinele si spargatoarele de gheata. Astea ultimele nu mi le cumpar, ca n-am nevoie, dar imi plac.

        (Citează)

    • Marean:
      Ma intreb cam la ce varsta inceteaza majoritatea barbatilor sa mai fie interesati de masini – eu clar nu sunt in medie, ca am pierdut interesul de tanar.

      Cand citesc chestii cum sunt “acceleratie o-100 in X secunde” mi se face somn de plictiseala.

      Mareane, pai de aia am ajuns sa avem masinile astea, ca unii au fost interesati de masini de cand a fost inventata prima masina cu motor termic pana acum.

        (Citează)

    • Cam pe la 40 și ceva…cam când începe și ‘jucăria’ să nu mai fie așa vârtoasa…
      Sau încep să te intereseze alte lucruri la o mașină, decât timpul de accelerație…

        (Citează)

    • Eu sper că niciodată. Sunt jucării pentru adulți, acum ca vine și toată tehnologia modernă pe ele.

        (Citează)

  6. Vise.
    Mercedes-Benz EQS
    Vise.

      (Citează)

  7. Cred ca Tesla este singura mașină pe care o comanzi azi și o primești in decembrie.
    Tot ce am încercat eu în ultima săptămână, în cel mai fericit caz, nicidecum sigur, aprilie/mai.
    P.S. Nu am încercat Dacia.

      (Citează)

  8. De ce ai da bani unui jeg ca Elon Musk?

      (Citează)

  9. Ca posesor de tesla 3 nu pot decat sa va urez sa va luati toti dacii, ca alea-s pentru voi. pwp

      (Citează)

  10. bogdan:
    Ca posesor de tesla 3 nu pot decat sa va urez sa va luati toti dacii, ca alea-s pentru voi. pwp

    Urarea asta lucreaza impotriva ta pentru ca, cu cat mai multe Dacii Spring ies pe strada, cu atat mai mult iti cresc sansele sa-ti impingi Tesla pana acasa la nivelul actual de acoperire geografica si densitate de statii electrice, rapide sau nu.

    Baietii cu diesel te saluta din mers! :-)

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus