un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 28 iulie 2022

28 Jul 2022  ·

ȘTIRI  ·

27 comentarii

Petrom a avut aproape un miliard de euro profit în primul semestru al anului.

asus s5507

    27 comentarii

  1. Foarte bine ca se redeschide Baneasa, nu inteleg de ce e “Oribil”.

      (Citează)

    • E foarte oribil. Mai ales ca sunt multi care si-au facut case langa aeroport si acum se mira ca e zgomot.

        (Citează)

    • Stiind pe udne sta Radu, nu il banuiesc ca asta e motivul. Probabil ca se gandeste ca baneasa poate sa aiba iara aeruld e “autogara fetesti” pe care il avea cand functiona si cand toate zborurile low cost erau acolo.

      Din punctul meu de vedere ca baneasa se pot face chestii f. misto atata vreme cat a fost renovat corect si cat nu s-ar pune pe el suprasarcina cu prea multe zboruri.

      Inca imi aduc aminte cum prin 201X cand lucram f. aproape de baneasa si cand plecam in delegatii puteam sa ies din birou cu ~1h inainte de decolare si sa prind si avionul (checkin online, fara bagaj de cala, etc).
      La otopeni era de cateva ori sa pierd avionul nu pentru ca era aglomeratie in aeroport, ci pentru ca am facut ore intregi pana acolo cu masina (mai ales zborurile de vineri cand stateam in coada de la ikea cu toti cei care plecau spre valea prahovei, sau cand erau lucrari la pasajele de pe dn1, etc)

        (Citează)

    • E șmen bă naivilor. Voi vă certați și ăia fac bani. Așa cum e acum putea să rămână la infinit un aeroport “tehnic”. Așa redeschis public sare sigur de norma UE de poluare și o singură plângere bine plasată la UE îl închide definitiv și după aia liber la cartier de vile. probabil pe modelul Romexpo că na … fraierii oricum nu reacționează.

        (Citează)

  2. De e oribil? Poti explica? Eu zic ca mai ia din presiunea de pe Otopeni.

      (Citează)

  3. La prima stire “oribil” e putin zis …daca era ok-ish cu alea mici Cessna & co. si pe vremuri cate un zbor de la americani acum nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie offf.

      (Citează)

  4. Doamne fereste cata mizerie e in Mumbai, ma asteptam sa fie mai nasol dar nici in halul asta. Mai bine ar scoate street view, se fac de cacao.

      (Citează)

  5. Intrebarea este de ce a fost inchid timp de 9 ani si nu cred ca este oribil.

      (Citează)

  6. De ce oribil?!? Pai pentru ca se redeschide un aeroport intr-o zona urbana, in care s-a construit la greu. Suntem, cred, singura tara din Europa cu aeroport in oras. Au mai si fost bagati bani in modernizarea lui, a mai si fost inchis si acum redeschis. Toata lumea vede terenul ca pe o mina imobiliara, deci poate fi valorificat foarte usor. Poate fi transformat partial in parc, in parcare, in spatiu de construit locuinte, birouri etc. Cu banii aia plus alte fonduri (UE, PNRR, rambursabile etc.) se poate construi un alt aeroport similar, in zona de sud a Bucurestiului. De ce sa redeschizi un aeroport care se afla acum in oras, langa un altul (Otopeni) la care trebuie sa ajunga jumatatea de oras din partea opusa?
    In ziua de azi, daca exista vointa si bani, faci un aeroport intr-un an. Ce mare chestie sa betonezi un camp si sa ridici un terminal?

    Deci da, e cea mai mare prostie si oribilitate redeschiderea aeroportului Baneasa. Nu mai zic ca o sa se reaglomereze zona pasajului cu traficul de masini, basca poluare zi zgomot de la avioanele de linie.

      (Citează)

    • Sunt mai multe orașe europene cu aeroport în oraș: Milano Linate, Stockholm Bromma, London City sunt printre ele.

        (Citează)

    • Prima data sa votam oameni competenți și după sa avem pretenții…

        (Citează)

    • Prima data sa vedem de cand e aeroportul acolo si de cand sunt “rezindetzurile” acolo. Eu sper sa bage doar zboruri de noapte, sa ii tina treji pe toti inteligentii care si-au luat acolo pana crapa de AVC unul catee unul.

      P.S. Cartierul aviatiei (ala realul din triunghiul caranfil, piepra, serbanescu) cum de nu e deranjat de zborurile de pe baneasa.
      O fi din cauza ca ala e facut cu cap sa nu fie pe sub culoarele de zbor, spre deosebire de toate dezvoltarile inteligente din damaroaia, straulesti, sisesti, etc). Nu mai zic de ilegalitatile din buza pistei.

        (Citează)

    • Aeroportul a fost donat gratis statului atat timp cat ramane aeroport. De familia Bibescu parca. Imposibil sa ii fie schimbata destinatia.

        (Citează)

    • Terenul pe care se afla Aeroportul Baneasa a fost donat statului roman de catre familia Bibescu cu conditia ca terenul sa nu-si schimbe destinatia de “aeroport”. Daca se modifica acest lucru urmasii familiei Bibescu pot cere retrocedarea terenului, deci statul il pierde. Aeroportul n-a fost inchis niciodata, doar ca nu s-au efectuat curse de linie de acolo. Insa avioane private de mici dimensiuni au tot zburat. Ba mai mult, in cladirea Romaero isi are activitatea diviza de mentenanta a BlueAir, care repara inclusiv avioanele mari. Deci zgomot oricum era prin zona, dar mai rar. Cei care si-au construit case in zona sunt vinovati, stiau foarte bine ca se afla langa un aeroport care va ramane acolo pentru mult timp. Deci nici vorba sa apara vreun parc, mall, parcare orice. Ramane aeroport! Ba chiar pista de aterizare de pe Baneasa este mult mai buna decat cele de pe Otopeni.

        (Citează)

    • Am gasit baiatu care e vecin cu aeroportu’.

      QQ

        (Citează)

    • Octav:
      Suntem, cred, singura tara din Europa cu aeroport in oras.

      Cred ca esti aitist la cat de sigur esti pe prostiile pe care le debitezi. Pe langa ce a spus Gabriel, mai poti aduaga la lista

      Copenhagen Aipor si Humberto Delgado Airport (Lisabona) de exemplu. Si daca vrei iti mai caut.

        (Citează)

  7. Ryanair nu o sa se mute niciodata pe baneasa. Logistic sa opereze 2 baze in acelasi oras e foarte greu. Nu stiu nici cate firme de handling sunt pe baneasa. Air connect au 1 avion momentan…iar fly aia nu zboara in Romania momentan. Pare doar o declaratie data aiurea cand si a dat demisia

      (Citează)

  8. Eu m-as bucura sa se reia situatia de acum 10 ani, cand toate companiile low cost zburau de pe Baneasa. In felul asta se mai elibereaza Otopeni, si (sa imi fie iertata aroganta) poate mai revine la civilizatie si Otopeni, din simplul fapt ca se mai triaza din pasageri. Nu ma intelegeti gresit, si eu zbor cu low cost, dar imi asum conditiile mai proaste, cozile si toate neajunsurile cand dau 40€ pe bilet. Cand totusi merg cu ceva de linie si dau de la 200€ in sus, parca as prefera un pic mai mult confort, inclusiv in aeroport.
    Asa e si pe afara – in Milano, Berlin, Londra, Bruxelles, etc. ai un aeroport principal, si unul de unde zbora low cost.

      (Citează)

    • Pe heathrow londra zboara inclusiv blue air, care e aeroportul ala fara low costuri in Londra ? In Berlin exista un singur aeroport.. Pe Linate in Milano ai wizz air, easyjet si alte low costuri.. In Bruxelles recunosc ca nu am fost, dar sunt aproape sigur ca si ei au low costuri care zboara de acolo.

        (Citează)

    • @Alin Nu am zis ca de pe aeroportul principal nu zboara niciun low cost, doar ca sunt mai putine, pt ca sunt taxele de aeroport mai scumpe si prefera sa mearga pe aeroportul secundar.
      In Berlin stiu ca al doilea aeroport a fost multa vreme in constructie, dar nu stiu ce-i drept daca i-au dat drumul.

        (Citează)

    • Al “doilea” aeroport din Berlin e in acelasi loc cu primul :). Practic e o extensie ultra scumpa.

        (Citează)

  9. Da’ un pic de puscarie cui a semnat si aprobat sa se construiasca in zona interzisa, in buza cu aeroportul?

    Am o vaga impresie ca aeroportul national este zona strategica si poate obiectiv militar chiar, nu e chiar de lasat de izbeliste cine unde construieste.

      (Citează)

  10. nici daca o sa va cada poluarea in cap nu o sa o vedeti !
    aveti orasul pe care il meritati !

      (Citează)

    • Solutia sa nu traiesti intr-o zona poluata nu este sa construiesti in jurul aeroportului si apoi sa urli ca vrei sa fie inchis. Ideal este sa iti construiesti de la inceput casa intr-o alta zona, mai curata si mai linistita.

        (Citează)

  11. Maps a ajuns inutilizabil pentru mine. Ma straduiesc acum ca sa ma obisnuiesc cu Waze. Am constatat de ceva timp ca Maps imi recomanda trasee dubioase, la inceput am crezut ca stie el ca este ambuteiaj si vre-a ca sa le evitam insa s-a adeverit ca daca o luam pe unde stiam eu si nu pe unde recomanda el scadea timpul drestic la recalculare. La drumuri de 50 de minute se reduceau la 40 de minute. Probabil e asa de cand au schimbat prioritizarea, de la traseul cel mai rapid la traseul care polueaza cel mai putin.

      (Citează)

  12. ar fi interesant de sapat putin si vazut cat din acea majorare de 5 ori de profit vine din scumpire. adica tot auzim ca benzinarii au marja mica de profit. dar e constanta in functie de pretul petrolului? aici ma refer strict la profit. deci dupa ce taiem toate costurile. adica de unde castiga de fapt benzinarii mai mult profit? din cantitate vanduta sau prin marja mai mare?

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus