un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 13 iulie 2022

13 Jul 2022  ·

ȘTIRI  ·

21 comentarii

Noul Range Rover:

asus s5507

    21 comentarii

  1. BMW – cat de jegosi au ajuns :(

      (Citează)

    • In ce sens? Optiunea aia costa undeva de la 400 la 800 de euro, baga matematica si vezi ca nu tii masina cate ierni te poti incalzi cu 16 pe luna.

        (Citează)

    • Cred totusi ca Uniunea Europeana va interveni si va interzice risipa aceasta de resurse. Este aberant sa montezi o multime de echipamente pe absolut toate masinile si acestea sa nu fie folosite decat in proportie de 50% sa spunem.

      Bine, tinand cont ca momentan este vorba doar de un producator german, s-ar putea sa nu se ia masuri imediat.

        (Citează)

    • Bucurie pe cei care vor activa incalzirea aia cu interfetele OBD. Sunt curios ce limitari sunt in calculatorul masinii.

      Si pe un banal Focus 2 din 2007 s-au putut activa niste chestii in plus cu o interfata ieftina (150 de lei) si un soft. Cu un tester mai bun faci ce vrei din masina.

      Intr-un fel inteleg optiunile astea, daca ai frig 3 luni pe an si vrei sa tii masina doar un an sau doi, poate mai bine alegi abonamentul.

        (Citează)

  2. Deci BMW are ”heating mat-ul” montat in scaune, are firele trase pana acolo, are modulul care controleaza incalzirea in scaune, dar blocheaza tot din software si cere bani ca sa te lase sa o folosesti.

    Incredibil.

      (Citează)

  3. Costi:
    Deci BMW are ”heating mat-ul” montat in scaune, are firele trase pana acolo, are modulul care controleaza incalzirea in scaune, dar blocheaza tot din software si cere bani ca sa te lase sa o folosesti.

    Incredibil.

    Se gaseste un garaj/service in Romania cu o solutie mai ieftina.

      (Citează)

  4. galeriile de care vorbești sunt d’alea din Obor? așa tare bate Webb?

      (Citează)

  5. Cum naiba să nu urăști o societate în care unii aruncă un sfert de milion de dolari pe o mașină în condițiile în care un altul care are nevoie de tratament pentru cancer nu-și poate permite nici 5% din suma aia? Cum să nu devii mizantrop?!

      (Citează)

    • ce legatura are una cu alta?
      intotdeauna au fost bogatii cu nevoile lor scumpe, si restul.
      RESTUL, ceilalti

        (Citează)

    • @Andrei, a existat vreodata o societate in care impartirea averii a fost facuta echitabil in functie de nevoile fiecaruia?
      Nici macar in tarile comuniste nu s-a intampla asta, chiar si acolo conducatorii au avut acces la mai multe resurse decat proletariatul.

      Da, este foarte neplacut sa vezi ca un bolnav nu-si poate permite tratamentul si altii fac risipa. Dar totusi, fata de alte zone ale lumii, in Europa (dar si in Romania) exista un sistem de sanatate de stat care ofera acces la o parte din tratamentele de care ai nevoie.

        (Citează)

  6. xixache:
    In ce sens? Optiunea aia costa undeva de la 400 la 800 de euro, baga matematica si vezi ca nu tii masina cate ierni te poti incalzi cu 16 pe luna.

    Pai ai niste costuri fixe cu implementarea incalzirii (rezistenta, circuitul electric, chipul electronic de control, adaptarea scaunului etc.). Astea ma indoiesc ca BMW risca sa le acopere din pretul abonamentului, deci probabil ca vor fi incluse in costul masinii. Pretul abonamentului vine apoi sa rotunjeasca veniturile, eventual sa contribuie la marja de profit pe functionalitatea respectiva.
    Daca, sa zicem, daca e cum zice @xixache mai sus, la un pret de 400 EUR, costul sa fie pe la 300, atunci 300 aia ii platesti oricum (ascuns sau nu in pretul masinii), ulterior BMW urmand sa faca profit pe marginea acestei functionalitati din abonamentul lunar. Daca folosesti incalzirea 4 luni pe an, la 5 ani de proprietate a masinii, mai decartezi 360 EUR. deci mai mult decat daca ai plati acum upfront.

      (Citează)

    • Oferta sper ca va fi alternativa, nu obligatorie, astfel ca vei putea compara pretul intre abonament si optiune la acelasi model. Daca totusi va fi doar o idee de crestere a profitului atunci, la revedere.

        (Citează)

  7. Sper sa introduca BMW si taxarea la minut. Am incalzire in scaune, o mai folosesc iarna 5-10 minute pana se incalzeste motorul. Chiar si in alea 10 minute mi se pare ca devine neplacuta la un moment dat, nu sunt obisnuit sa am fundul mai cald decat restul corpului.

      (Citează)

    • Dar logica spune ca tu deja ai platit optiunea respectiva cand ai cumparat masina. Nu cred ca BMW va vinde masini echipate full (din punct de vedere hardware) cu un pret sub cel de productie. Ca apoi sa se bazeze ca poate clientii activeaza diverse optiuni si ies pe plus.

        (Citează)

  8. Înjurați și VW, la o mașină din 2021, sa-i activezi comanda vocala ( sa aibă un rol butonul și hardware-ul deja instalat) costa 1300 lei. În principiu mi s-ar părea fair ideea, e alegerea asumata și calculul producătorului, clientul poate pleca la altii, doar ca, trebuie sa fie clar specificate limitarile fiindca intre atâtea pachete de dotări, bifezi un pachet de iarna, bifezi o pregătire Bluetooth și te trezești ca nu e funcțional nimic fiindcă mai trebuia sa bifezi încă în pachet sau, surprize, sa cumperi soft/permisiune din store la cine știe ce preț.

      (Citează)

  9. xixache:
    In ce sens? Optiunea aia costa undeva de la 400 la 800 de euro, baga matematica si vezi ca nu tii masina cate ierni te poti incalzi cu 16 pe luna.

    E cat se poate de cretina faza din moment ce tu oricum ai optiunea instalata pe masina, deci deja ai platit-o.

      (Citează)

    • Nu cred ca va fi asa, ori optiunea opri abonamentul de utilizare a optiunii. Altfel este doar o scumpire artificiala si nu vad de ce mai iei acea masina.

        (Citează)

  10. La faza cu bmw, nu pot decat sa ))))))))))))))))))
    Ar trebui sa bage abonament si ptr acces in masina. O cumperi, o duci in parcare sa muara dujmanii de ciuda, da’ daca vrei sa te urci la volan si sa conduci….10 euro/luna.

      (Citează)

  11. Si mie mi se pare SF asta cu BMW sincer. Eu platesc oricum acel serviciu in pretul masini ca vreau sau nu, daca il vrea platesc optiunea, daca nu, e acolo e platit dar nu beneficiez de el…

    Da pot sa ma duc la un baiat sa-mi activeze x sau y chestii, cat o mai merge si treaba asta dar mi se pare de porc modelul asta de business, exact ca si Apple, platesti pentru produs, dar de fapt nu e al tau, e al Apple si tu il ai in custodie…

      (Citează)

  12. Cand o sa bage abonament la frana mai discutam, asta cu incalzirea e moft. Cine cumpara BMW isi merita soarta.

      (Citează)

  13. Probabil la BWM e foarte scump abonamentul la semnalizare ca nu il plateste nimeni.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus