►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am văzut ieri noul BMW i7, prima limuzină complet electrică a grupului german. Mașina are o autonomie de aproximativ 625 km, are 544 CP în două motoare electrice, încărcare 10-80% în 30 de minute la putere mare și alte asemenea cifre.
Era un prototip, așa că am văzut-o pe loc, dar este impresionantă și așa. Lăsând la o parte controversa legată de farurile despărțite acum în două blocuri optice, DRL și semnalizare sus și faruri de distanță jos (care pe o caroserie închisă la culoare nu prea se observă), mașina arată excelent. Este impunătoare, pare mult mai “limuzină” decât Mercedes EQS, iar interiorul este de zile mari.
Am mai mers cu limuzine, dar aici BMW s-a întrecut pe sine. Scaunele sunt mai confortabile decât salteaua mea de pat de acasă și au vreo 20 de moduri de masaj. Iluminatul interior trece prin niște cristale care fac ape și nuanțe diferite, iar LED-urile ambientale pot asigura oricum orice culoare și joc de lumini. Ai un televizor 8K în spate. Design-ul interior și finisajele din fiecare parte a mașinii sunt la un nivel excelent, n-am văzut niciodată ceva mai bun. Este șmecherie mare acolo.
Am făcut clipul de mai jos. Filmat cu GoPro, care nu-i cel mai bun în lumină slabă, dar sper să vă placă oricum. Fun fact: prezentarea a avut loc în showroom-ul Bang & Olufsen Aviației, unde au expuse și o pereche de boxe Beolab 90 cu preț de listă 100.000 de euro perechea. Am ascultat un pic de muzică pe ele. Se aud bine. Revin altădată cu detalii despre asta, vreau doar să zic că acest BMW I7 pare dintr-o dată ieftin când îl pui în acest context.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
19 comentarii
08/06/2022 la 11:46 AM
creca are bateria aia imensa numa pt ecrane si luminite, o mai si invarti rotile?
add(Citează)
08/06/2022 la 1:07 PM
Imi place design-ul asta cu multe ecrane, dar care pastreaza si butoane fizice pentru cele mai accesate optiuni.
Andrei G(Citează)
08/06/2022 la 1:18 PM
Cum se poate sa dai €135k pe o masina, si cand apesi pe un buton pe display sa dureze o secunda pana incepe incet sa se miste cu 10fps-uri.
Probabil un telefon de €100 zilele astea se misca mult mai bine de atat.
Radu(Citează)
08/06/2022 la 1:34 PM
ma declar dezamagit!
grila este prea mica! pai ce facem aici? macar 3/4 din masina sa fie
Mihai(Citează)
08/06/2022 la 1:50 PM
Sorcovă. Cu atatea ecrane, ecrănuțe, butoane si butonase nici nu mai ai timp sa te uiti si la drum.
Blackskull(Citează)
08/06/2022 la 2:01 PM
aaaa… se mai si conduce?!?! :D
Mihai(Citează)
08/06/2022 la 2:50 PM
@Blackskull, noroc ca in tarile cu apa calda poti activa o multime de sisteme de asistenta pentru sofer care pastreaza banda, pastreaza distanta afta de masina din fata, franeaza in caz de pericol, etc.
Deci poti sa te uiti fara probleme pe multitudinea de display-uri.
Andrei G(Citează)
08/06/2022 la 2:13 PM
Aștept 2 ani sa le forjeze nemții și apoi sa ajungă la noi la jumate de preț și 200k km.
mihnea(Citează)
08/06/2022 la 2:41 PM
o sa fie la un sfert de pret. are cam zece mii de chestii electrice care se pot defecta si probabil cea mai ieftina interventie la ea va fi cateva sute de euro.
Anda(Citează)
08/06/2022 la 3:30 PM
pentru cateva sute de euro, tehnicienii BMW doar se uita la ea :))
Mihai(Citează)
08/06/2022 la 3:26 PM
Deci dacă ai fost invitat pe moca, nu te mai deranjează grila aia cum te deranja pâna acum.
Cristi(Citează)
08/06/2022 la 5:30 PM
Cica pe caroserie de culoare inchisa nu prea se observa.
Andrei G(Citează)
09/06/2022 la 4:53 PM
mda..asta voiam sa zic si eu… o schimbare de arme ca la 23 Aug …acum grila e legit daca tot te-au chemat la eveniment.
Radu, daca vrei sa ai longevitate si credibilitate , incearca sa fii vertical si sa-ti pastrezi opiniile, chiar daca lumea incearca sa te cumpere …cu un fursec si o sampanie azi ca sa le vezi masina, cu o excursie maine samd.
Daca vrei sa ajungi Bufnici II esti pe drumul cel bun, bravo!
Nu, masina tot arata ca si cum s-ar fi asezat un babuin cu fundul pe grila, la urmatorul model toata masina o sa fie grila. Sincer consider ca desing-ul BMW s-a dus in jos rau …de cand a plecat nenea ala care acum e la Kia si Hyundai , acolo se vede saltul in caltiate.
Silvanus(Citează)
08/06/2022 la 6:31 PM
Primul lucru pe care mi-l spune Radu după ce vede un nou BMW este “uite ce luminițe mișto are” :D
Matilda(Citează)
08/06/2022 la 9:43 PM
Initial voiam sa te cert pentru ca nu foloseai cuvantul prototip cum trebuie pentru ca masina de serie i7 va fi identica cu acest prototip, dar am cautat in DEX si esti de fapt singura persoana pe care eu am vazut-o folosind corect acest cuvant in toti cei 31 ani ai mei.
Prin cum a fost folosit pana acum si cum e in continuare cuvantul prototip folosit in 99,99% din cazuri prototipul pe care il vedem inainte de a incepe productia de serie este radical diferit fata de masina de serie. Radical diferit este putin spus.
MaTr3o(Citează)
09/06/2022 la 2:14 PM
tu te referi la concept
GabrielG(Citează)
09/06/2022 la 2:16 PM
Da, asa e, scuze, m-a derutat acel “prototip” maxim aparent incat l-am confundat cu “concept”.
MaTr3o(Citează)
10/06/2022 la 1:08 PM
Hai că Radu nu e scârbos si arogant…
Bogdan(Citează)
10/06/2022 la 5:45 PM
Minune ar fi sa treaca de 100k fara sa o dezmembreze proprietarul cu toporul intr-un moment de serenitate indusa de functionarea nenumaratelor gadgeturi de la bord.
‘Zmarfoanele’ astea cu roti pot fi orice, dar nu masini.
Tom(Citează)