►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
13 comentarii
29/06/2022 la 9:52 AM
Articolul despre Tesla e intr-o confuzie totala si trage niste concluzii aberante din lipsa de cunoastere a subiectului. Halul in care a ajuns tot ce tine de presa in anul 2022 e inspaimantator.
Tesla nu mai are nevoie de un numar atat de mare de angajati care sa faca munca de maimuta gen labeling, pentru ca au dezvoltat softuri incredibil de avansate care fac asta automat. Tot ce mai fac acum labelerii e sa corecteze pe ici pe colo ce mai greseste softul care face asta si pe masura ce ei corecteaza softul invata. Se intampla asta deja de un an probabil si in mod natural si evident nevoia de human labeling e tot mai mica.
In nici un caz nu are probleme Tesla cu FSD sau doamne fereste sa revina la radar si alte aberatii de genu asta.
John(Citează)
29/06/2022 la 10:44 AM
Mie mi se pare că investesc cam mult în acel autopilot și asta se simte în prețul mașinii, dar tehnologia mai are ceva până să fie de fapt gata.
nwradu(Citează)
29/06/2022 la 10:56 AM
Tesla e atat de beton la FSD incat nu isi asuma responsabilitatea pentru el, in nici o conditie. Si mi se pare normal, mai ales cand depinzi doar de camere.
Giani Mucea(Citează)
29/06/2022 la 11:00 AM
Teoretic ar trebui ca in orice situatie in care un sistem automat al masinii a luat o decizie ce a generat un accident, responsabilitatea sa fie a producatorului (nu a soferului). A avu acum ceva timp si Radu un articol pe tema asta.
Daca producatorul nu este sigur ca sistemul de self-driving nu este suficient de performant, nu ar trebui sa-l implementeze.
Andrei G(Citează)
29/06/2022 la 11:03 AM
Radar aberație? V-a spălat Sfântul Musk pe toți pe creier. Până și vederea umană care e net superioară nu e infailibilă și atunci de ce nu radar pentru a vedea prin ceață, de ce nu lidar pentru a vedea noaptea, de ce nu camere termice pentru detecție de animale prin frunziș? Doar că așa zice Musk? Eu vreau toți senzorii posibili ca să pot conduce și mai în siguranță decât pot să conduc acum cu vederea mea destul de bună.
Easy with the Kool-aid.
nea_caisă(Citează)
29/06/2022 la 11:09 AM
@Andrei: Producatorul il denumeste sistem de asistenta la condus si specifica faptul ca soferul trebuie sa fie mereu atent. Asa evita responsabilitatea. Si e ok, ca sistemele alea sunt bune, iti fac viata mult mai usoara.
Problema e ca Tesla ii zice full self driving sau autopilot, ceea ce da impresii gresite oamenilor. Iar sistemul ala bazat doar pe camere nu va fi niciodata la fel de reliable ca un sistem ce include radar/lidar/flir, oricat AI bagi in el. Adica AI-ul va sti sa conduca bine in majoritatea cazurilor, poate mult mai bine decat concurenta, dar va fi dat peste cap de cazuri particulare care nu ar incurca alte sisteme. Pentu ca o camera pur si simplu nu e suficienta.
Mercedes are un sistem inferior FSD (nu stie sa te duca din punctul A in punctul B fara sa intervii tu deloc) dar isi asuma responsabilitatea in anumite conditii. Pentru ca au acoperit suficiente cazuri particulare incat sa aiba incredere ca pot face asta.
Giani Mucea(Citează)
29/06/2022 la 11:20 AM
Tesla s-au laudat la inceput cu sistemul lor Lidar si apoi au decis ca este prea scump si prefera sa renunte si sa se bazeze pe camere. Explicatia lui Musk de pe Twitter a fost foarte penibila.
Andrei G(Citează)
29/06/2022 la 10:41 AM
Hipermarket-urile Cora sunt intr-adevar intinse pe o suprafata foarte mare. Daca te duci sa cumperi doar 2-3 produse, devine dificil sa te plimbi prin tot magazinul doar ca sa gasesti raionul care te intereseaza. Aveau in schimb avantajul ca erau relativ libere si nu se facea aproape niciodata aglomeratie printre rafturi.
Andrei G(Citează)
29/06/2022 la 10:54 AM
(1) De ce te-ai duce la un hipermarket pt 2-3 produse? Nu asta e rolul hipermarketurilor.
(2) Această mutare vine în contextul în care acest tip de magazine – hipermarketurile – a pierdut treptat din popularitate ” Au pierdut din popularite pentru ca au devenit scumpi, foarte scumpi comparativ cu concurenta si magazinele arata ca dracu, decand le-au deschis nu cred ca au mai bagat un ban in modernizare.
SirNeo(Citează)
29/06/2022 la 12:08 PM
Noul Hyundai Ioniq 6:
https://www.youtube.com/watch?v=EepDPC5f1Yk
Sol(Citează)
29/06/2022 la 5:12 PM
Wow, arata bine. Si-asa trebuie sa schimb masina anul viitor.
Giani Mucea(Citează)
29/06/2022 la 3:18 PM
Nu se simte in pretul masinii. Pretul masinii nu include autopilot. Daca vrei, cumperi FSD separat.
Andu(Citează)
30/06/2022 la 9:07 AM
FSD implica existenta unor senzori si sisteme suplimentare. Toate acestea sunt instalate fizic pe toate masinile Tesla, deci reprezinta un cost suplimentar chiar daca nu sunt activate.
Andrei G(Citează)