►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Beneficiile eMAG Genius se extind oficial la Fashion Days, Tazz și Freshful
O sondă spațială japoneză chiar a adus cu succes pietriș de pe un asteroid înapoi pe Terra »
Pe lângă: Fauci a făcut covid.
« Beneficiile eMAG Genius se extind oficial la Fashion Days, Tazz și Freshful
O sondă spațială japoneză chiar a adus cu succes pietriș de pe un asteroid înapoi pe Terra »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
16/06/2022 la 11:40 AM
In legătura cu Dacia, lucrând in domeniu, am aflat ca Renault plănuiește sa restructureze din temelie compania. Marea schimbare va fi divizarea in doua companii de sine stătătoare, electric si termic. Tot ce tine de fabricile ce ansambleaza mașini pe motoare termice, bugetul de investiții va fi 0. Vor trage de ele pana cade tot. Cât despre România, Renault nu dorește sa transforme linia de la Mioveni într-una capabilă sa producă mașini electrice. Cel mai probabil vor fi vânduți sau vor mai trage de ei pana orice tine de motor termic va fi istorie.
Anonim(Citează)
16/06/2022 la 12:07 PM
In jur de 90% din ce ai spus tu aici a aparut si in presa acum cateva luni, deci nu este un secret ca Renault vrea imparta compania in doua divizii. Si nici faptul ca sunt discutii legate de vanzarea fabricii de la Mioveni.
https://www.zf.ro/auto/lovitura-industria-auto-romania-vinde-renault-uzina-mioveni-grupul-20862237
https://romania.europalibera.org/a/dacia-renault-mioveni-masini/31870010.html
Andrei G(Citează)
16/06/2022 la 1:55 PM
cum se poate asa ceva, au gasit niste indieni mai ieftini decat noi?? que surpriza
mihnea(Citează)
16/06/2022 la 2:15 PM
Nu stiu daca au gasit neaparat niste indieni care sa lucreze mai ieftin. Doar ca planul este sa mute o parte considerabila a productiei catre masini electrice si acolo ai mai putin componente, automat fluxul de productie este mult simplificat si cu acelasi numar de angajati poti sa produci mai multe masini.
Andrei G(Citează)
16/06/2022 la 5:41 PM
Masina electrica e tot masina, difera doar motorul si transmisia. Dar restul componentelor sunt tot acolo. Iar romanii vor avea mereu salarii mai mici decat francezii. Deci fabrica poate fi profitabila daca se modernizeaza. Doar ca, Renault se plange de ani buni ca nu poate exporta masinile de acolo in lipsa unei autostrazi peste Carpati. Iar statul roman ce face? Nimic! Portul Constanta va fi sugrumat de exporturile din Ucraina. Cale ferata spre vest nu avem. Pe unde mai exporta Dacia? In locul lor m-as orienta catre Bulgaria si as incerca sa mut si angajatii de baza din Romania (care doreste).
Danyzus(Citează)
16/06/2022 la 1:11 PM
Ce bine că ne pun camere pe drumuri să mai ia niște bani și compania finului vreunui politician…
Și că mai cresc taxele să fie bani pt combinații din astea…
Vai de noi, muritorii de rând…
Florin(Citează)
16/06/2022 la 1:22 PM
Sunt fan Samsung FE deoarece procesoarele snapdragon sunt mai fiabile + ca tine bateria mai mult. As fi dezamagit daca nu ar mai fi aceasta serie.
Bogdi(Citează)
16/06/2022 la 10:31 PM
Vremurile automobilului de “5000” atunci, 15000 acum, cred ca sunt pe sfarsite. Pe viitor se vor vinde mai putine masini si mai scumpe deci susceptibile de a fi produse in conditii de rentabilitate de la A la Z in tari cu veche traditie.
ion(Citează)