►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
« Am mers mai încet ca să consum mai puțină benzină
Dacă ați fi la putere, voi ce măsuri ați lua ca să scădeți prețul carburantului? »
În fața uneia dintre clădirile de la Asmita se construiește un bloc nou, cu alt dezvoltator. După înălțimea macaralei asamblată acolo, va fi un bloc înalt, probabil cu peste 10 etaje.
Mi se pare foarte ciudată treaba asta. Într-o zi ai un apartament de lux la etajul 15 de unde vezi tot orașul până în depărtare și probabil și munții. În ziua următoare se face un bloc în față și ți-a luat toată priveliștea.
Și totul depinde de clădirea din Asmita în care ai ales să cumperi (sunt 7 blocuri, din care 3 la bulevard). Dacă ai fix în cel astupat acum, ghinion!
« Am mers mai încet ca să consum mai puțină benzină
Dacă ați fi la putere, voi ce măsuri ați lua ca să scădeți prețul carburantului? »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
29 comentarii
23/06/2022 la 2:49 PM
Mda, politica mizerabila de urbanism, spagi, pile, cancerul uzual al societatii romanesti.
La fel cum stai la casa si-ti rasare un bloc langa, etc.
Pyro(Citează)
23/06/2022 la 5:25 PM
La case intr-adevar este o problema cand apare un bloc langa (este clar ca s-au dat niste spagi). Dar in cazul Asmita, se presupune ca este zona de blocuri si ca pe toate loturile din jur se vor construi cladiri cu acelasi regim de inaltime.
Andrei G(Citează)
23/06/2022 la 5:34 PM
Da, nu cred că-i o problemă de PUZ, ci doar nasol pentru proprietarii respectivi.
nwradu(Citează)
24/06/2022 la 6:06 AM
n-a inteles aluzia
ionut(Citează)
23/06/2022 la 3:13 PM
regimul de inaltime ar trebui sa fie simplu: maxim media dintre vecini:
– ai vecini o casa doar cu parter si un bloc de 4 etaje? poti sa faci maxim de 2
– ai in ambele parti blocuri de 10 etaje? poti sa faci si tu de 10 daca e distanta intre ele
– ai o casa cu parter pe o parte si nimic pe cealalta? bine, poti sa faci si tu cu parter, treaca!
add(Citează)
23/06/2022 la 3:21 PM
nu știu dacă merge așa, că teoretic înseamnă o plafonare la cel mai înalt nivel deja existent. De ce să nu poți face și mai înalte decât media?
nwradu(Citează)
23/06/2022 la 3:47 PM
Plafonarea legala in momentul asta e la cel mai inalt din zona. Daca ai un cartier de case dar la bulevard au facut comunistii un rand de blocuri de 4 etaje, casele vor fi inlocuite treptat de blocuri de 4 etaje.
In practica se pare ca se face la suma celor din jur, daca ai o casa si un P+4 tragi linistit un P+6+et retras+et tehnic+mansarda intre ele.
Cat despre blocul rasarit in fata, nu exista nicio garantie niciodata. Peste 2 ani se desfiinteaza benzinaria aia si mai apare inca un rand de blocuri in fata celor care se construiesc acum
La cum se misca lucrurile in Bucuresti, nici cei care au platit vederea spre delta Vacaresti nu sunt in siguranta
Sorin(Citează)
23/06/2022 la 5:35 PM
Aia este arie protejată, m-ar mira să se întâmple ceva pe acolo. Și cei care au luat în Delta City cu vedere la stuf probabil stau liniștiți.
nwradu(Citează)
23/06/2022 la 3:15 PM
Apropo de Asmita, mai e valabila stirea de acum cativa ani, cu titlul: “Cele mai înalte blocuri de apartamente din România, probleme grave la structura de rezistenţă”?
Deea(Citează)
23/06/2022 la 3:17 PM
Nu știu. Vedem la un cutremur.
nwradu(Citează)
23/06/2022 la 4:02 PM
La Asmita ghinonul mai mare e daca esti in blocul in care pleaca bila de biliard singura prin casa de la cat de inclinat e. Scara “Pisa”. Al doilea mare ghinion la asmita e sa ai apartament acolo. Asta ca iti pierzi viewul e ultima problema.
Boris(Citează)
23/06/2022 la 5:38 PM
Vedem ce-o fi, știu câțiva oameni care au cumpărat în acele blocuri și momentan sunt mulțumiți.
nwradu(Citează)
23/06/2022 la 6:01 PM
Stii cum e, de banii aia iti luai si felul 2.
Boris(Citează)
23/06/2022 la 4:09 PM
Nu stiu daca ai apucat sa vezi ce bloc se ridica mai sus, la Sudului, gard in gard cu benzinaria MOL. Acolo e si mai interesant proiectul.
Lucian(Citează)
23/06/2022 la 5:38 PM
Nu. Se face ceva și acolo? Unde mai e loc?
nwradu(Citează)
23/06/2022 la 6:01 PM
Cu intrebari d-astea nu o sa ajungi niciodata dezvoltator imobiliar.
Boris(Citează)
24/06/2022 la 7:54 AM
In bucale nu credeam ca o sa vad prea multe blocuri noi in zona, sa zicem centrala. Respectiv interiorul inelului mihai bravu- stefan cel mare – cotroceni. Si totusi daca o luati usurel la pas, pe orice bucatica de teren libera rasare un bloc. Mai mic, mai mare, mai patrat, mai oval, mai nedefinit, dupa cum e terenul. E haos total.
Si ca sfat de la un constructor: luati-va apartamente in blocuri cat mai mici, mai joase. Cu cat mai mare blocu, cu atat e mai greu. Iar fundatiile nu sint taman ca la carte. Mai greu inseamna sanse mai mari sa se duca blocu fie in jos, fie sa se incline usor. Au fost cazuri.
Blackskull(Citează)
23/06/2022 la 4:49 PM
and what’s wrong with that? scade densitatea. faci un “Defence” undeva dupa ce faci transport in comun teapan catre el si gata.
add(Citează)
23/06/2022 la 5:23 PM
De fapt nici macar asa nu scade densitatea, dar tot ar fi o crestere mai controlata.
Ideal ar fi sa se respecte PUZ-urile si sa nu vedem blocuri aparute peste noapte in zone de case.
Andrei G(Citează)
23/06/2022 la 5:37 PM
Da, nu știu dacă ar fi ceva în neregulă. Mă gândeam la tendința de a face zgârie-nori, dar nu e musai obligatorie, până la urmă.
nwradu(Citează)
23/06/2022 la 5:26 PM
ce vrei tu sa zici este de fapt “sa se respecte PUG-uri” si sa nu se mai faca PUZ-uri.
PUZ-urile sunt tocmai problema in Bucuresti, singurul oras care are un Plan Urban General de la care poti sa faci oricand derogari prin PUZ (Plan Urban Zonal).
stefan(Citează)
23/06/2022 la 5:50 PM
Poate ne si spui care e. Eu ma duc sa verific.
Nicu(Citează)
23/06/2022 la 5:59 PM
Este o bucata mica de teren acolo cum urci spre MOL pe dreapta, fata in fata cu blocul vechi. Fix acolo au reusit minunea. Cred ca era parcare de resedinta inainte pe acel teren sau macar pe o parte din el.
2. Inca 2 blocuri se ridica la Brancoveanu gard in gard cu parcul. P+ mult. Intrarea urcusului daca nu gresesc. Era deja unul finalizat acolo.
Lucian(Citează)
23/06/2022 la 9:09 PM
Ai bordei, sa nu te prind ca iti faci casa. In pestera cu tine. Ce tupeu au avut aia din Dubai domne. Sa treaca ei de la corturi la casa peste casa….
Ionel(Citează)
24/06/2022 la 9:45 AM
@Ionel, tu compari o zona de desert cu unul dintre cele mai aglomerate orase din Europa (si din lume).
Si chiar daca vedem in toate postarile de pe Instagram mirajul Dubai-ului, nici acolo lucrurile nu sunt asa de roz. Cu toti banii pompati din petrol, infrastructura incepe sa nu mai faca fata la toate cladirile alea inalte. Cauta pe Google “Burj Khalifa sewage” si o sa vezi de ce nu statele europene evita cladirile inalte.
Daca arunci o privire o sa vezi ca orasele cele mai frumoase din Europa (cele pe care vrea toata lumea sa le viziteze) au niste reguli foarte stricte legate de inaltimea maxima a cladirilor.
Andrei G(Citează)
23/06/2022 la 9:12 PM
O mai iau la pas cu kinderul prin Vacaresti si trec pe langa Asmite. Senzatia e de ghetou. Da, vopsite frumos, dar tot ghetou.
La fel cum si NewTown lasa impresia de ghetou.
Basil(Citează)
24/06/2022 la 12:49 AM
Nu se lăuda Nicușor Dan că a suspendat toate planurile urbanistice? Se construiește fără PUZ?
Orice construcție lângă mlaștina Văcărești este inconștiență curată, zona nu suportă asa ceva. Dacă suporta, construia Ceaușescu acolo în draci.
Gaelex(Citează)
25/06/2022 la 12:54 AM
Ce vreau sa zic esre ca pe splai lânga Asmita dupa ce treci de pod s-a produs un miracol. Cred ca am vazut Ingerii cantand când am vazut minunea si anume inchiderea si asfaltarea gropilor care erau acolo cu lucrari la nu stiu ce tevi. Nici nu mai stiu de cati ani erau acolo alea dar gata mare minunatie se facu.
Mokele(Citează)
27/06/2022 la 3:20 PM
Dar de aia la care le-a luat Asmita privelistea, nu iti pare rau?
de obicei cand cumperi ceva pentru view, te informezi ce se va mai constui in zona, iar daca in fata ta e un teren imens disponibil si cu puz pentru multe nivele, te cam astepti ca imediat dupa ce te muti tu, sa inceapa constructia acolo ..
mihai(Citează)