►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Primarul de sector Ciprian Ciucu întreabă ceva legat de benzile de alergare de pe Lacul Morii:
Și printre răspunsuri această comoară românească:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
27 comentarii
25/05/2022 la 2:10 PM
Doamna asta poate sa fie trecuta ca si definita / exemplul pentru analfabetism functional.
Omul ala scrie – “piste pentru alergat” iar individa zice de dungi si trotinete și copii care nu au ce căuta acolo.
Silvanus(Citează)
25/05/2022 la 2:47 PM
Noaptea mintii!
Mihai(Citează)
25/05/2022 la 3:33 PM
Poate sunt eu blonda sau analfabeta, dar raspunsul doamnei mi se pare in context.
Primarul intreaba daca sa creeze pista de alergare prin introducerea unor dungi albe astfel rezultand o “pista de alergare” cu 3 benzi.
Femeia spune ca prefera sa nu se traseze dungile intrucat ele ar defini zona ca pista de alergare si copii cu biciclete si trotinete nu ar mai putea folosi zona respectiva.
Alex(Citează)
25/05/2022 la 3:39 PM
Nu, intreaba daca sa mai faca dungi albe PENTRU pista de alergare. Care deja exista. E acolo. Oricum n-au ce cauta trotinetele pe ea. Pentru ca deja e pista de alergare.
iisus(Citează)
25/05/2022 la 3:42 PM
Doamna isi doreste doar sa nu fie foarte clar delimitata aceasta pista de alergare pentru a putea ea comenta atunci cand cineva ii spune ca nu au ce cauta copii pe acolo.
In alta ordine de idei, intrebarea Primarului este destul de penibila. Nu cred ca este cazul sa faci sondaj pe Facebook pentru orice decizie minora.
Andrei G(Citează)
25/05/2022 la 3:49 PM
Dungile alea au simplul rol de a evidentia ca acolo s-a amenajat o pista de alergare, nu ca rol de gard si sa obstructioneze orice alt acces. Repet, e doar de evidentiere, ca sa casti totusi ochii :)
Iulian(Citează)
25/05/2022 la 5:13 PM
@andrei g – de obicei ai comentarii inteligente, dar acum ai avut o scapare. intrebarea e daca vrei benzi PE PISTA DE ALERGAT. pista e deja acolo si e pentru alergat. daca tragi dungi sau nu, nu prea conteaza. e ca si cum ai zice ca nu vrei benzi trasate pe autostrada ca vrei sa plimbi cainele din cand in cand pe acolo.
GabrielG(Citează)
25/05/2022 la 5:34 PM
@GabrielG, citeste te rog din nou comentariul meu.
Da, am inteles ca pista de alergat este deja acolo. Dar doamna respectiva probabil considera ca daca nu sunt dungi, nu este atat de clar ca acea zona reprezinta o pista de alergat si pot sa se joace si copii ei pe acolo.
Andrei G(Citează)
26/05/2022 la 12:52 PM
Este aiurea răspunsul doamnei. Pista de alergare este pt alergare. Materialul este unul special și dacă mergi cu bicicletele pe acolo, se va distruge
dragos(Citează)
27/05/2022 la 10:40 AM
Este pistă de alergare deci, cu sau fără dungi, nu au voie trotinetele, cărucioarele etc
Roxana(Citează)
25/05/2022 la 3:51 PM
Conturile din divizia facebook ar trebui sa fie create pe baza de test IQ altfel ne ducem naibii cu toate specimenele care nu s-au detasat prea mult de stramosii nostrii mai blanosi.
”Doamna” din comentariu este un exemplu de utilizator toxic din cauza prostiei sau mai bine zis a lipsei de intelect.
ovidiu(Citează)
25/05/2022 la 4:05 PM
Deci omu vrea si el sa faca o economie/are nevoie pe acasa de 10 galeti de vopsea alba + manopera, si e nevoit sa faca tot baletul asta pe facebook ca sa acopere faptul ca sunt deja incluse in proiect, licitate si probabil platite.
Un fel de Firea cu ZACA, dar la nivel meschin.
Raspunsul e din categoria ‘ask stupid questions, get stupid answers”
Sorin(Citează)
25/05/2022 la 4:05 PM
Doamna este rezultatul delasarii si al lui “las’ ca merge asa”. Cine stie de unde e venita, oricum… :))
Alexandru(Citează)
25/05/2022 la 5:44 PM
Daca incap 3 benzi pe pista de alergare, dupa mine asta inseamna ca pista e prea lata. 2 benzi erau suficiente, sa zici ca alergi tu cu un tovaras.
referitor la comentariul femeii, problema este in felul urmator:
– nu stiu daca este loc acolo si daca exista deja facute si benzi pt biciclete si pentru plimbare
– daca sunt deja, atunci doamna abereaza
– dar daca nu sunt (si probabil ca nu sunt), atunci comentariul ei este perfect valabil, pentru ca este absurd sa delimitezi un spatiu exclusiv pt alergare, daca bicicletele / trotinetele / oamenii nu au si ei benzile lor. Oricum alergatorii vor fi mai putin ca numar decat plimbareti sau biciclisti, deci e absurd sa le rezervi lor un spatiu daca ceilalti nu au spatiu suficient
Daca ceilalti nu au benzile lor, vor intra oricum pe pista de alergare, deci faptul ca o marchezi ca atare nu va face decat sa creeze conflicte inutile.
Si da, exact asta s-a intamplat in IOR – nu este loc pentru plimbare, asa ca lumea intra pe pista de biciclete si se creeaza conflicte aiurea, ca biciclistii cred ca este exclusiv pt ei.
Marean(Citează)
25/05/2022 la 5:55 PM
In ior, pe unde era pista ptr bicle, au facut pista de alergat. Tot cu tartan.
https://bicla.ro/2021/10/bucuresti-parc-ior-banda-alergare/
Blackskull(Citează)
25/05/2022 la 5:56 PM
O sa fie o pista de biciclete la baza digului. Cred ca aproximativ 3-4 ori latimea pistei de alergare e spatiul pentru cei care se plimba.
Alin(Citează)
25/05/2022 la 6:02 PM
Daca pista din IOR este marcata corespunzator, atunci este exclusiv pentru biciclete. La fel cum autostrada este exclusiv pentru masini. Desi nu exista spatiu pe care sa se poata deplasa si pietonii, nu vad pe nimeni care sa urle ca vrea sa se plimbe pe autostrada, pe carosabil.
Desigur, este aberant sa nu existe si alei pietonale, dar aici nu este vina biciclistilor, este exclusiv vina Primariei si a institutiilor din subordinea acesteia care s-au ocupat de amenajare.
Andrei G(Citează)
25/05/2022 la 6:11 PM
@Andrei G
E corect ce zici, dar e nerealist sa cerem oamenilor sa lase pista de biciclete libera in conditiile in care ei nu au spatiu suficient. Si in IOR nu era spatiu, am fost pe acolo si am avut problema asta si ca biciclist, si ca pieton.
Oamenii respecta regulile daca au cum sa respecte regulile, iar reglementarea trebuie facuta ca sa-i ajute pe oameni, nu sa-i puna in conflict unii pe altii.
In Bucuresti insa pare ca nimeni nu gandeste logic si in favoarea oamenilor.
Dau un exemplu: langa coltul Promenada Mall, oamenii treceau pe iarba pentru ca aia era cea mai logica ruta pe acolo. Un arhitect normal ar fi facut acolo o alee si ar fi rezolvat si problema trecatorilor, si problema cu stricatul spatiului verde.
Insa dobitocii au preferat sa puna copaci in calea oamenilor, si cand au vazut ca nici asta nu merge, au pus gard si acum trebuie sa ocolesti pe la mama naibii.
Marean(Citează)
25/05/2022 la 7:07 PM
@Andrei
E corect ce zici, dar e nerealist sa cerem oamenilor sa nu intre pe pista de biciclete din parc in conditiile in care nu au loc pe unde sa mearga.
Oamenii respecta regulile daca le pot respecta si daca sunt facute ca sa fie bine pt toata lumea, nu daca sunt facute fara cap si au ca rezultat faptul ca pun in conflict oamenii unii cu altii.
Zic asta chiar si daca pistele alea ar fi fost marcate cum trebuie, ca stii ca in Buc majoritatea pistelor au fost desfiintate, asa ca in cele mai multe locuri marcajele inca sunt pe jos dar pistele de fapt nu mai exista, deci este extra confuzie si din cauza asta.
Marean(Citează)
25/05/2022 la 10:25 PM
@Marean, sper doar ca in IOR pe langa lac ai fost pe pista de biciclete acum 3,4 ani, ca de atunci ea fusese desfintata. Cu semne pe stalpi, cu pictat biciclete taiete pe jos, etc. Si tot degeaba, tour de france in jurul lacului ce era. F. bine ca s-a facut pista de alegare acolo, mai ales ca tot turul de lac are vreo 3km, e absurd ca adult sa te dai pe acolo cu bicicleta si veneau unii cu cursiere pe acolo (si inca mai vin). Ti-o spun din perspectiva unuia care se ducea la facultate cu bicicleta pe la inceput de 2000 (si apoi si la munca).
Boris(Citează)
26/05/2022 la 8:45 AM
@Boris
Eu ma refer la perioada cand erau piste de biciclete in IOR, ce-i drept mai demult, recent nu am fost.
Intr-adevar si eu cred ca nu aveau ce cauta pistele de bicicleta in IOR, ca spatiu nu este, si e bine ca acum s-a facut pista de alergare. Dar ziceam de perioada in care erau de biciclete.
Marean(Citează)
25/05/2022 la 5:50 PM
Eu am alergat mii de km pe digul ala. Cu pista sau fara, cu dungi sau fara, mereu am avut loc sa depasesc. Un copil(sau 10) care se joaca, plimba cu trotineta pe pista nu te incurca asa rau chiar si cand dai cu viteza(3min/km). Problema e ca pista e pe partea cu lacul o sa fie mereu lume la admirat apa, apusul, “fotografi profi cu iphone 20”, etc. Dar in principiu daca iti alegi putin orele de alergare, cred ca nu o sa fie probleme.
Alin(Citează)
25/05/2022 la 6:05 PM
pista de bicicleta e stupid pusa acolo jos, iar banda de alergare este prea lata si da, vor fi probleme si cu cei care stau sa admire lacul. Nu am o solutie, doar ma plang
florin(Citează)
26/05/2022 la 11:35 AM
Sincer eu as fi facut pista de alergare si pista de biciclete la baza digului. Asa cred ca se evitau toate problemele
Alin(Citează)
25/05/2022 la 6:24 PM
Mie mi-ar fi oricum frica sa merg cu bicicleta pe langa gardul ala de fer cu un milion de colturi.
Sorin(Citează)
25/05/2022 la 6:54 PM
Io propun ca în loc de dungi să pună gard, să fie clar pe unde e pista de alergare.
Mouse(Citează)
25/05/2022 la 6:57 PM
Şi o pistă pentru cai, aşa au la Londra, am văzut eu.
Mouse(Citează)