►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Știi că SUV-urile sunt populare când inclusiv Smart anunță unul. Se va numi Smart #1 și se citește hashtag 1, au ținut să precizeze producătorii.
Arată ca mai jos:
Acum, cred că acestei mașini putem să-i spunem fără nici o îndoială că este un crossover. Producătorii auto se cam feresc de acest termen. Cuvântul SUV atrage atenția cumpărătorilor, nu crossover, la fel cum și burger vinde mult mai bine decât sandviș, indiferent ce pui în el.
În domeniu sunt unii și mai puriști. Mai sunt cei care consideră că SUV trebuie să fie musai ceva construit pe principiul body-on-frame, adică un șasiu rigid pe care se montează ulterior caroseria mașinii. Așa a pornit SUV-ul la originile sale, dar între timp majoritatea au adoptat construcția de tip unibody, în care caroseria este parte integrantă a șasiului, nu ceva montat ulterior pe acesta. Majoritatea SUV-urilor mari din prezent așa sunt construite.
Dar chiar să-i spui și unui Smart că este SUV… #1 va fi oricum o mașină mare, aproximativ 4,3 metri în lungime, cam cât un Duster, dar probabil nu la fel de înaltă.
Am zis că-i electrică? Este electrică. 268 CP, autonomie WLTP de 440 km, încărcare până la 150 kW DC. Nu sună rău pentru gabaritul ei. Iată aici o comparație de autonomie electrică între mașini, ca să vedeți cum stă.
Mie îmi place cum arată. Păstrează în continuare un design aparte, ca toată gama Smart. Are lightbar pe spate și pe față (adică blocurile optice sunt unite printr-o bară de lumină), cum este moda acum. Probabil va avea succes pe piață.
Interesant de remarcat că Mercedes a semnat un parteneriat cu Geely pentru dezvoltarea mărcii Smart. Un global joint venture în care Mercedes face design-ul, Geely face ingineria, iar producția se mută în China. Geely sunt cei care vor produce de fapt și noul SUV electric Lotus Eletre. Chinezii se poziționează tot mai bine pentru un viitor electric.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
6 comentarii
08/04/2022 la 12:15 PM
Productia o muta in China… pai nu eram cu “hai sa sa reducem dependenta de China, ca uite ce-am patit in pandemie”?
Kopa_Kopan(Citează)
08/04/2022 la 12:41 PM
A trecut pandemia, s-au uitat problemele alea.
Andrei G(Citează)
08/04/2022 la 5:19 PM
Creierul meu refuza sa înțeleagă de ce SUV. Toată lumea SUV SUV SUV . Chiar toți vă doriți să urcați borduri?
Kllaus(Citează)
08/04/2022 la 8:27 PM
Mai ales ca intram intr-o perioada in care energia este tot mai scumpă… Ma aștept ca apetitul pieții să se schimbe.
Sa vedem dacă piața este rațională și cât de repede o să răspundă producătorii.
valentinul(Citează)
09/04/2022 la 6:53 PM
Un suv nu este neaparat util pentru urcat borduri, are alte avantaje. Urci si cobori mai usor din el, incarci mai usor bagajele in portbagaj si, cel mai important, fiind mai inalt, vezi mai bine drumul.
In plus, masina asta este crossover toata ziua.
Andrei G(Citează)
08/04/2022 la 8:24 PM
Ca design exterior, jos pălăria, arată foarte bine și este cu adevărat deosebită.
Iar interiorul este WOW, arată absolut superb.
Andrei(Citează)