►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Nu credeam că o să-l văd pe Hamilton pe locul 14, luptându-se vreo 30 de tururi să depășească un Alphatauri de pe locul 13 care nu reușea să depășească Williams-ul lui Albon. Și n-au fost depășiri, au terminat cursa în aceeași ordine.
Am spus mereu că o schimbare majoră de regulament tehnic poate produce surprize la fel de majore. Și iată că asta se întâmplă cu Mercedes. După 8 campionate câștigate consecutiv, anul acesta se prefigurează a fi unul slab pentru ei.
Ca să fie și mai rău, Hamilton a fost depășit cu un tur de Verstappen undeva prin turul 40 din cele 61 ale cursei, olandezul câștigând fără nici o emoție cursa. Verstappen a câștigat zdravăn de tot în acest weekend, a luat cursa, fastest lap și a câștigat cursa Sprint de sâmbătă pentru un total de 34 de puncte.
Sincer să fiu, nu cred că-i doar vina mașinilor Mercedes din acest an. Russell, de exemplu, celălalt șofer Mercedes, a terminat cursa pe locul 4 și cam acela pare a fi de fapt puterea Mercedes, undeva după Ferrari și Red Bull. Cred că Hamilton a avut un break down după ce-a pierdut oarecum pe nedrept campionatul de anul trecut în ultimul tur și nu se regăsește acum. Formula 1 este o competiție în care contează sutimile de secundă.
Am mai văzut asta înainte. Vettel a avut un astfel de declic acum câțiva ani, după ce a pierdut un campionat împotriva lui Hamilton. În anul următor a fost la pământ. Acum pare să fie rândul lui Hamilton.
Este tot mai clar că în 2022 întrecerea se dă între Red Bull și Ferrari. Leclerc pare a fi pilotul care iese în față la Ferrari. În curând Sainz va primi ordine să-l lase să treacă, la nevoie. Mai nasol este că în curând și Hamilton va primi astfel de ordine în favoarea lui Russell, care adună puncte cum poate, deși după această cursă a căzut de pe locul 3 pe 4 în clasamentul general. Are aproape dublu numărul punctelor lui Hamilton, 49 versus 28.
Rezumatul cursei îl puteți vedea pe YouTube. Leclerc conduce în continuare clasamentul, 86 de puncte față de 59 la Verstappen, dar cred că Red Bull va face o cursă bună de recuperare.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
13 comentarii
25/04/2022 la 3:56 PM
Are alte treburi, ca si anul trecut cu blm-ul. Eu am spus de atunci ca asta are alte idei, alte treburi, F1 nu mai este pe primul plan pentru el. Acum am citit ca este parte dintr-un grup care ar dori sa preia Chelsea. E bagata si Serena Williams in afacere, alaturi de alti negri discriminati, asupriti, abuzati…
Kopa_Kopan(Citează)
25/04/2022 la 4:14 PM
Când nu are cea mai bună mașină, ham arată ce este cu adevărat… un pilot mediu spre mediocru. Russel cu aceeași mașină a fost și este mult în fața lui ham anul acesta. Bravo max și leclerc. Păcat de sainz. Anul acesta lupta e mult mai deschisă. Așteptăm cursa următoare de la Miami pe un circuit nou și necunoscut piloților și mașinilor!
Mihai(Citează)
25/04/2022 la 6:32 PM
Nu cred ca poate fi mai strans decat anul trecut. Si desi sun fan Leclerc de cand se batea cu Vettel, RedBull e mai buna anul asta, problemele sunt pe fiabilitate dar astea se rezolva. La Ferrari problema e cu pilotii ca se bat inca intre ei, au inceput sa nu mai asculte nici ordinele de echipa. Masina e buna dar doar pe cateva circuite poate depasi RB.
cris(Citează)
25/04/2022 la 9:03 PM
Cine nu a ascultat ordinele de echipa?
Marius M(Citează)
25/04/2022 la 9:10 PM
Cum ai tras concluziile astea? RB e foarte rapida pe line dreapta și mai lenta pe viraje… din experiența anilor trecuți cu Alpine care era avion pe linie dreapta nu ajuta foarte tare. Eu cred ca Ferrari este mașina mai buna in acest sezon doar ca au piloți necopți comparativ cu RB.
Dan(Citează)
25/04/2022 la 10:49 PM
Red Bull au mașina cea mai bună de la finalul sezonului 2020… Ferrari au avut noroc în primele curse, doar pe fiabilitate poate pierde Red Bull titlul.
Hamilton a fost foarte dezamăgit de finalul de anul trecut și asta se vede, iar acum ca are un rahat de mașină nu mai are nici motivația.
Emil C(Citează)
26/04/2022 la 6:31 AM
Lui Hamilton i-a intrat in cap ca masina nu e buna, ca nu se poate conduce si o tine langa pe povestea asta. In timp ce Russel s-a adaptat binisor la noua masina, Hamilton refuza sa faca asta.
Rezultatele se vad si vorbesc de la sine.
Gaelex(Citează)
26/04/2022 la 9:44 AM
Chestia pe care o anticipam dupa testele pre-sezon s-a intamplat dupa 4 etape – nu mai exista echipe fara puncte. La piloti 90% au puncte, mai lipsesc Latifi si Schumacher. Mick mi se pare depasit rau de situatie, anul trecut in comparatie cu Mazepin mi se parea ca are ce trebuie, anul asta, cu masina de mijlocul clasamentului mi se pare ca e departe de restul, ma uitam in cursa de duminica la pozitia lui cu vreo 10-15 tururi inainte de final, era la 0.3 secunde de Latifi, dupa inca vreo 2 ma uit si era la 5 secunde, apoi mai departe. Face erori multe, nu stiu daca va mai prinde loc anul viitor daca o tine tot asa (anul asta i se termina contractul).
alunelu(Citează)
26/04/2022 la 10:13 AM
Masinile lui RUS si HAM nu sunt la fel, softurile sunt diferite de la sofer la sofer. Eu tind sa cred ca e o problema cu masina Mercedes.. dintre toate topaie cel mai tare. Plus ca RUS prinde loc bun in clasament datorita greselilor altor piloti. Pacat de LEC.. cei de pe partea dreapta au fost dezavantajati la plecare pt ca au avut pista uda.. din pacate greselile lui LEC sunt de natura experientei.. s-a vazut ca a gresit din dorinta de a recupera. Daca nu gresea eu zic la il depasea pe Perez iar un loc 2 era bun pt puncte. Pacat de Sainz.. isi doreste as amult podiumul incat si el greseste enorm.
eBogdan(Citează)
26/04/2022 la 12:49 PM
Dupa 3 ani in care s-a luptat cu un shitbox, Russell stie sa obtina maximum dintr-o masina cu probleme, pentru el fiind oricum un upgrade major. Hamilton, pe de alta parte, e obisnuit sa aiba rachete pe care sa le duca la final fara sa fie nevoie sa isi asume prea multe riscuri si de-asta acum sufera vizibil.
Sol(Citează)
26/04/2022 la 5:20 PM
cumva ar trebui sa functioneze si invers. cei care un timp nu au avut rezultate si doar cand au avut o masina buna au inceput sa fie “piloti straluciti” e fix aceeasi chestie. amuzant cum lumea considera ca hamilton e praf dupa 7 titluri si faptul ca verstappen a luat anul trecut, gata, l-a trecut pe hamilton la categoria mediocru. penibil
Ender(Citează)
26/04/2022 la 11:05 PM
Salut,
Înțeleg ca HAM testează anumite componente care spera să-i ajute sa treacă peste perioada grea, de asta a si intervenit Toto pe radio la final si a spus ca masina a fost de “necondus”.
Va recomand sa urmăriți cursele pe Prima Sport (fostul Look Sport), comentează mult mai tehnic băieții de acolo. Pe DigiSport domnul Antal Putinica o tine numai pe cancan, ca sa nu mai zic ca sunt momente in care nu e atent la ce se întâmplă pe pista si comentează aiurea.
Răzvan(Citează)
26/04/2022 la 11:31 PM
Analiza cursei: https://racinglife.ro/2022/04/26/review-marele-premiu-al-regiunii-emilia-romagna-2022-diavolul-se-ascunde-in-detalii/
Răzvan(Citează)