►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am zis că data viitoare când ajung în noul apartament îl filmez, așa că am făcut asta. Iată mai jos cum arată acesta:
Acesta este pe canalul meu personal, pe care pun astfel de clipuri legate de ce mai facem ziua, ce-am mai văzut și ce-am mai bătut. Dacă vreți să dați subscribe, m-ar bucura. Canalul nwradu tv rămâne pentru tehnologie/reviews/auto, că lui YouTube nu-i place să combini prea multe.
Apartamentul este la 10 minute de mers pe jos de metrourile Timpuri Noi și Mihai Bravu. Este nefinisat. Dezvoltatorii au un parteneriat cu Delta Studio, ar costa 2.500 de euro să facă ei finisaje standard sau 3.000 de euro finisaje premium. Oferta include parchet, gresie, faianță și mobilier în baie, uși Pinum și toată manopera. Din păcate, Delta are deja vreo sută de apartamente de făcut întâi, cu un ritm de 40 pe lună dacă merge totul bine, zic ei optimiști. Ne-au spus deja de întârzieri cu livrări (unele materiale veneau din Ucraina sau Belarus) sau muncitori care au covid șamd. Așa că estimarea optimistă era că la noi vor ajunge prin luna iulie, pesimistă că prin august. Too late.
O să ne facem singuri finisajele, deja am dat comanda de uși, gresie și faianță, iar la ora la care apare acest articol sunt acolo pentru a mă preface că monitorizez instalarea parchetului.
Probabil mai fac un alt clip când este gata lucrarea noastră și când blocul este și el finisat complet, că acum încă are liftul îmbrăcat în lemn și abia plantează copăceii și gazonul.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
68 comentarii
02/04/2022 la 6:47 AM
“ce-am mai bătut” ????
Păi, zi-ne.
Adrian(Citează)
02/04/2022 la 7:12 AM
Chiar nu parea genul care bate altceva decat tastatura, sunt curios ce fight club are on the side si nu a zis nimic pana acum.
First rule about fight club: you don’t blog about fight club.
Gaelex(Citează)
05/04/2022 la 8:31 PM
BĂUT! Nu bat decât moneda.
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 7:58 AM
Hello Radu,
Felicitari penteu apartament.
Din experienta mea cu dezvoltatorii (samsari) din Ro pot povesti ce probleme poti sa ai la un Ap. Nou :)
1. Verifica daca dezvoltatorul are cartea tehnica compmet
2. Vad ca ai rigips. Conform RLV suprafata apartamentului trebuie sa fie calculati si cu peretele de rigips.
Daca iei un masurator cu laser si ai mai putini m² decat in RLV inseamna ca tea furat dezvoltatorul.
RLV trebuie sa respecte realitatea inclusiv pereti de rigips si nu numa fara.
Legat de contract. Este scris cat garantie ai exact. Si termenul de rezolvate dupa? Daca nu ii nasol.
Mai pot sa cobtinui lista cum dezvoltatorii din ro (samsari) fenteaza clientuk.
P.s. de ce zic samsari la dezvoltatori! In caz unei garanti daca mergi sa te plangi la el vine cu raspunsul, dar nu eu am construit blocul, au fost alte firme subcontractate care is in insolventa etc. Adica se comporta toti ca samsari. Si te mint nonstop legat de termen de finalizare ;)
HeavyD(Citează)
02/04/2022 la 8:18 AM
Din experienta mea cu dezvoltatorii, daca este ceva in neregula trebuie sa rezolvi inainte de predare. Dupa ce a fost predat si blocul finalizat, ai sanse mici spre deloc sa mai obtii vreo reparatie, indiferent ca sunt defecte aparute la momentul ala sau in perioada de garantie. Mai mult, daca nu iei apartamentul intr-un complex rezidential sau de la un dezvoltator mare ai sanse mari sa nu mai cui sa ii mai ceri sa repare, pt ca nu mai poti da de dezvoltator.
Prin urmare, casca bine ochii inainte de predare si asigura-te ca totul e ok.
A.(Citează)
02/04/2022 la 9:23 PM
Releveu sau schita, ce e acela RLV? Mergand pe aceeasi linie de off-topic era unul pe olx care vindea un apratament vizavi de ATN. Va las pe voi sa intelegeti la ce se referea. In rest argumentele sunt foarte valida, dar din pacate raspunsul lor este nu-ti convine, gasim alta persoana interesata.
Silviu(Citează)
04/04/2022 la 3:36 PM
De la ce vine acronimul RLV?
nashu_mare(Citează)
05/04/2022 la 8:33 PM
Are 5 ani de garanție apartamentul și o aplicație în care faci ticket-uri cu probleme.
Restul nu mai contează, e plătit și tot. Oricum nu l-am luat pentru că un perete are 2,84 și nu 2,82 metri.
Am măsurat și noi, releveul este destul de exact, vreo 2 cm în minus în unele locuri, dar nu mi-a păsat.
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 9:35 AM
Imi place apartamentul, este compartimentat bine, fara “open-space”, pereti interiori tencuiti si nu din carton, toate utilitatile si racordurile, si parca au acordat o oarecare atentie la detalii (prize, becuri, cabluri).
Andrei(Citează)
02/04/2022 la 10:06 PM
Are rigips. Să aibă grijă cu matrafoxul pe acasă, să nu facă vreo gaură în ”zid”…
titel(Citează)
02/04/2022 la 10:28 AM
De ce nu casa? N-as mai lua niciodata (iar) apartament in viitor. Vecini.
Marius(Citează)
02/04/2022 la 10:35 AM
Unde găsești tu casă la un preț decent în București? Nu toată lumea are chef să se mute lângă lanul de porumb. Un apartament în zonă cât mai aproape de centru e ideal. Sau măcar într-o zonă semicentrală, dar relativ bună (Tineretului, Timpuri Noi, Floreasca).
Deea(Citează)
02/04/2022 la 7:56 PM
Da, cum a zis Deea, scump. M-am uitat și după case în zona. Vreo 200k – 250k teren/casa demolabila, vreun an de așteptat avize, vreun an pt construcție, plus vreo 150k sa construiești casa.
Matilda(Citează)
03/04/2022 la 12:06 PM
Ieftin, 2 black Friday la emag pe profitshare și gata bănuții
dexter6(Citează)
04/04/2022 la 6:48 PM
Cu 150k construiesti o casa mai mare de cel puțin de 2 ori decât apartamentul ăla. Poate de 3 ori.
nashu_mare(Citează)
05/04/2022 la 8:34 PM
E de închiriat.
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 11:35 AM
Abonat.
alin(Citează)
02/04/2022 la 12:36 PM
Felicitări @nwradu și @matilda. Să vă bucurați de el :)
Am o curiozitate, în clip pe toate marginile tavanului sunt niște găurele, ce reprezintă?
ionică(Citează)
02/04/2022 la 1:19 PM
Pe acolo trece țeava de gaze, este mascată. Din ce știam nu este legală treaba asta, cel puțin așa mi-a spus un dezvoltator.
Madalin(Citează)
02/04/2022 la 1:22 PM
Eu stiam ca este interzis sa ascunzi tevile de gaze si apa in pereti.
Kopa_Kopan(Citează)
02/04/2022 la 5:46 PM
Kpa Kapan, de gaze asa e, nici macar prin mobila nu le poti trece, dar alea de apa nu prea vad cum sa nu le ascunzi in pereti, ai vazut vreun apartament unde coloanele de apa nu sunt in nise dedicate?
Boris(Citează)
02/04/2022 la 7:58 PM
Mulțumim frumos! Da, pe acolo e țeavă de gaze. Legea spune ca nu poți sa le ascunzi, de asta tavanul acolo e cu gaurele, ca teoretic se pot vedea 😅
Matilda(Citează)
02/04/2022 la 10:12 PM
Mascatul țevii de gaze cu chestiile alea perforate e cam la limita legii. În sensul că o scăpare de gaze pe acolo nu poate fi detectată, detectorul fiind undeva pe perete iar gazul metan se ridică deasupra lui, în tavanul fals (rigips) unde poate fi aprins de instalația electrică.
titel(Citează)
05/04/2022 la 8:38 PM
@ionică: mulțumesc!
La țevile de gaze nu mă pricep. S-ar simți mirosul prin găurelele acelea și asta contează. O fi legal, că altfel de ce ar munci în plus ca să facă treaba aia în loc sa o lase vizibilă?
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 12:57 PM
Sunt curios daca ai vazut vreun apartament inainte de turnarea sapei ca sa vezi ce anume este inglobat in ea. Daca e ca ceea ce am mai vazut eu, prin sapa ai distributia apei reci, distributia apei calde si a agentului termic de la centrala si cel putin distributia electrica pentru prize. Ti-ai fi pus intrebari pentru intersectiile dintre diversele trasee.
Inca o data, fac presupuneri pentru ca nu am vazut. De calitatea executiei traseelor din sapa depinde si linistea ta. In blocul unde am vazut ce trece prin sapa (foarte bine executat, cu aspect solid, betoane bine cofrate, etc.) s-a produs o inundatie mica (umezirea sapei si la vecinul de langa). Cauza nu o stiu, dar s-a spart sapa pentru a cauta unde trebuia intervenit la distributia de apa rece. Norocul a fost ca proprietarul apartamentului unde s-a produs chestiunea nu se mutase, dar a fost usor de gasit.
Sunt multe de spus, despre receptia la terminarea lucrarilor, receptia finala, perioada de garantie s.a.
Cele mai bune informatii le obtii de la un inginer de civile care lucreaza in domeniu.
Sper sa gasesti unul.
Nicu(Citează)
02/04/2022 la 10:16 PM
Cam ața https://www.youtube.com/watch?v=cU3LP85PjUw
titel(Citează)
05/04/2022 la 8:39 PM
N-am văzut, era blocul finalizat când am dat noi de el. Dar la astea cu calitatea și țevi și ce se poate întâmpla… cum ne-o fi norocul.
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 1:06 PM
Felicitări, arata frumos. Mi se pare mie sau are aceeași problemă ca 80% din apt noi, și anume bucătăria mega îngustă? A ta pare cu lățime de 2m, abia ai loc sa treci daca pui o masă și un blat.
Tano(Citează)
02/04/2022 la 1:21 PM
Pai toate apartamentele romanesti sunt cu bucataria (si baia mica). De aceea nici nu se mananca in bucatarie, cei mai multi oameni mananca in sufragerie, unde au loc. Ca sa pui o masa relativ ingusta intr-o bucatarie din asta, trebuie neaparat s-o lipesti de perete, iar scaunele sa le pui la capete. Altfel nu te poti misca.
Kopa_Kopan(Citează)
02/04/2022 la 8:02 PM
Lățimea e de 2.6m. Pare o dimensiune clasica, aprox la fel de lata avem și noi în apartament.
Matilda(Citează)
02/04/2022 la 1:19 PM
Foarte frumos apartamentul, se vede ca e cam de lux, nu e apartament ieftin. Balconul ala, daca-l inchizi, mai faci o camera mai mica. Este extrem de spatios pentru un balcon. Bloc nou, alte standarde, probabil nu se mai fac balcoane ca in comunism, ca abia ai loc sa pui un raft si-un scaun.
Kopa_Kopan(Citează)
02/04/2022 la 1:45 PM
Se putea să nu apară un închizător de balcoane!?
Cristi(Citează)
02/04/2022 la 2:40 PM
Cristi și eu gândeam la fel ca tine…am stat de la 4ani in apartamente comuniste cu balcoane închise și după ce mi-am luat primul meu apartament, primul lucru pe care l-am făcut a fost sa deschid balconul ca sa pot bea cafeaua dimineața la aer…după doar o luna m-am decis ca o sa îl închid înapoi dar m-am mințit singur încă un an…am găsit prea multe dezavantaje in cazul meu: Vecinul de deasupra arunca scrum și ajungea tot la mine, praful care era imposibil de intretinut(este la fel in toate orașele mari in zone centrale sau semicentrale), iarna se făcea zapada de trebuia sa ies in cizme de pescar ca sa golesc, nu puteam sa usuc haine pt ca se îmbinau in praf sau fum de la grătare sau cei cu sobe(am uscator dar sunt anumite haine care nu pot fi uscate cu el). Am visat la panouri de sticla care se retrag dar după ce am aflat prețul am rămas la clasicul termopan…
Treaba cu terase deschise cred ca merge in zone cu trafic auto redus din periferie sau in orașele mici cu poluare redusă in România. In alte tari e alta discuție…nu de putine ori am ajuns in Germania cu mașina murdara pe autostrada și după ce m-a prins o scurtă ploaie, m-am trezit cu ea curată lacrima…
Dan(Citează)
02/04/2022 la 4:38 PM
Bravo! Cred ca arata bestial, bloc nou cu balcon inchis cu termopan. Din pacate nu vom avea niciodata blocuri moderne in Romania. Vor aparea mereu romani adevarati care vor inchide balconul cu termopan.
Louis(Citează)
03/04/2022 la 3:04 PM
Acum nu vreau sa fiu haterul de serviciu, si in principiu oricum nu conteaza pentru ca acolo vor fi chiriasi, nu voi, dar mie mi se par niste aspecte poate un pic deranjante, iar altele foarte ok.
Valabil pentru foarte multe blocuri noi si pentru cine il ia pentru mutat nu pentru chirie.
1. Mi se par foarte mici geamurile (exceptand living-ul evident); in plus, e putin ciudat sa le vad pe verticala, parca ar fi o usa pe care cazi afara.
2. La baie nu pare sa existe ventilatie; evident ideal ar fi fost geam; sper ca nu s-a vazut si exista ventilator.
3. Teava de gaz ascunsa, not ok, degeaba ai detector
4. Hol urias dar bucataria mica, nu inteleg.
5. Pe de alta parte, un mare plus ca nu-i deschisa.
4. Ce imi place e suprafata mare vitrata a living-ului.
Per total, mi se pare frustrant ca dupa ce dai o caruta de bani sa te lovesti de cele de mai sus.
Pyro(Citează)
05/04/2022 la 8:41 PM
Nu închid balconul. Și acasă am deschis unul dintre ele. Este praf mai mult, dar nu mă deranjează asta, prefer senzația de spațiu deschis.
Îmi plac balcoanele închise cu panouri simple pe care le poți monta iarna și scoate vara sau din cele care glisează într-un colț. Aici însă nu e cazul.
nwradu(Citează)
05/04/2022 la 8:44 PM
1. Este multă lumină naturală. Mie îmi plac geamurile până jos, vezi strada, mișcare, florile din curte șamd. Dacă stai pe un scaun, de exemplu, pe o fereastră clasică nu mai vezi decât cerul.
2. Are ventilator baia.
3. Nu e ascunsă, este în spatele unei măști perforate.
4. E bun holul așa. O să punem 4 metri de dulapuri acolo, că alt spațiu de depozitare nu există. În dormitor va fi pat și o comodă.
5. Erau și apartamente cu bucătărie deschisă. Depinde și cât se gătește. Dacă investești într-o hotă bună, nu mai contează așa mult mirosul. Problema este cu amenajarea spațiului, e mai complicat să nu stau cu spatele la cei din bucătărie în unele configurații de apartamente.
6. Și mie, este plăcut.
I’ve seen much worse.
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 2:28 PM
Legat de pozitionarea prizelor pt tv in sufragerie, ca idee daca vrei sa muti prizele si cablurile pe celalalt perete nu e chiar asa dificil precum crezi. Daca peretii sunt din rigips, se taie peretii din loc in loc, de obicei sus la imbinarea cu tavanul (pentru a reruta cablurile) dar se astupa astfel incat nu se vede niciodata ca a fost taiat. Exact asta am facut la mine in apartament. Daca vrei sa o faci, momentul e acum, ca daca ai venit cu mobila nici ca te mai mobilizezi .
Petre(Citează)
05/04/2022 la 8:45 PM
Eh, merge și așa, nu mai mă chinui.
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 4:53 PM
respecta suprafetele minime din legea locuintei?
Ionut(Citează)
05/04/2022 la 8:45 PM
Nu știu, dar am văzut și apartamente mai mici.
nwradu(Citează)
02/04/2022 la 8:39 PM
Felicitari pt apartament!
Legat de video, stiu ca vrei sa filmezi cat mai wide sa acoperi cat mai mult, dar efectul ala de fisheye e oribil. Selecteaza si tu in GoPro sa iti faca un mic crop si sa indrepte imaginea pe margini.
Catalin(Citează)
05/04/2022 la 8:46 PM
Da, o să văd pe viitor. Aici am vrut să fie mai ușor de înțeles camerele casei.
nwradu(Citează)
03/04/2022 la 2:58 PM
Doar mie mi se par ciudate ferestrele la bucatarie si primul dormitor?
Nu mi-am dat seama din video, la baie exista vreun fel de ventilatie, ventilator pentru tiraj ceva?
Pyro(Citează)
03/04/2022 la 10:11 PM
Da, normal ca e cu ventilator in baie. Nici nu cred ca am văzut vreodată altfel acolo unde nu e geam.
E geam de sus pana jos, mie îmi place ideea mai mult decât geam clasic. Bine, mie mi-ar fi plăcut măcar jumate de perete geam – o chestiune de preferințe pana la urma.
Matilda(Citează)
03/04/2022 la 3:56 PM
Am înțeles că ai comandat deja ușile, sau greșesc?
Dacă nu, ți-aș fi spus să vorbești cu cumnatul meu, vinde uși Porta Doors, Delta etc.
https://www.usi-porta.ro -astea sunt ușile Porta Doors, dar știu că mai vinde și altele, parcă.
Fărcaş Gelu Dănuţ(Citează)
03/04/2022 la 10:17 PM
Da, am comandat la Pinum deja – ocazie cu care am aflat ca produc ușile în România, ceea ce mi s-a părut super. Golurile de ușă sunt puțin atipice (înalte de 212cm vs 206cm) și mergeau doar uși Pinum sau pe comandă.
Matilda(Citează)
03/04/2022 la 7:10 PM
salut Radu, e secret adresa ? mai au ceva de vanzare?
doc(Citează)
05/04/2022 la 8:46 PM
Core Timpuri Noi. Cred că mai au unele, da.
nwradu(Citează)
03/04/2022 la 10:52 PM
Buna
la ce chirie lunara v-ati gandit? M-ar interesa calculul financiar din spate ;) nu stiu daca veti face public. Dar orientativ macar.
Multumesc
Dixie(Citează)
05/04/2022 la 8:47 PM
600-700 €
nwradu(Citează)
04/04/2022 la 9:58 AM
Nu va suparati pe mine, insa vad cateva dezavantaje evidente.
Pare pozitionat pe nord sau nord-vest, deci frig, lipsa soare, dureri de oase, stare psihica proasta. Avantaj = vara racoare.
Apoi si in blocurile comuniste parca faceau ferestre mai mari. Combinat ca este pe nord, va fi lumina foarte putina.
Balconul este pozitionat incat vezi la ceilalti in balcon, poate chiar si in casa.
Cristi(Citează)
05/04/2022 la 8:50 PM
Nu mă supăr. Are căldură apartamentul, nu se va încălzi de la soare.
Ca locuitor într-un apartament pe sud, aș prefera să nu am soare toată ziua. Jumătate din zi nu văd nimic în monitor, vara este super-cald și costă mult răcirea. Prefer să încălzesc la nevoie, mai ales că blocul este izolat și are încălzire în pardoseală peste tot.
Pot vedea la vecinul de lângă în casă. Poate-și pune el folie pe geamuri, poate se trage draperia la noi, poate chiriașilor nu le pasă, poate va fi un motiv în plus de a se împrieteni cu vecinii și “hai la noi la o bere oricând”.
nwradu(Citează)
04/04/2022 la 10:00 AM
Felicitări! Aveți ce face și anul acesta.
Mă oftic că nu v-ați luat un răgaz de o oră să ieșiți undeva să sărbătoriți, mai ales că se făceau și 10 ani de când ai decis să muncești pentru tine 100%. Nici o shaorma să te poți opri pentru a sărbători sugerează eforturi maxime pe care trebuie să le faci. Eu zic că mai sunt bune și recompensele….
motanes(Citează)
05/04/2022 la 8:50 PM
Da, știu, și eu. Planul era să sărbătorim pe la vreun restaurant sau ceva. Nu toată ziua ne cumpărăm un apartament. Dar n-am avut când, poate cu altă ocazie.
nwradu(Citează)
04/04/2022 la 10:53 AM
Prietene…noi nu avem o clima care sa permita acele balcoane deschise ca in tarile mai calduroase…la noi pe timp de iarna devin absolut inutile(suprafata pierduta), un lucru dragut ar fi balcoane inchise cu panouri glisante mari….dar deh..tu esti romanul destept cu aspiratii de ecuator in f**king bucuresti
EhNah(Citează)
05/04/2022 la 8:52 PM
Noi am ieșit in balconul nostru și iarna. Nu mai este atât de frig încât să fie inutile.
Dacă-l închideam cu termopan ieșeam mai mult în balcon sau ce făceam? Am un balcon închis și unul deschis. Nu pot să zic că am stat iarna mai mult prin cel închis. În schimb, din primăvară și până în toamnă târziu este o plăcere să stăm în cel deschis, că simți altfel spațiul și aerul când nu ai ferestre pe acolo.
nwradu(Citează)
04/04/2022 la 12:31 PM
Acum 1 an eram hotarat sa fac acelas lucru, chiar am luasem aprobabre de la banca pe 150.000 de euro si ma uitam de o investitie imobiliara. Vroiam bloc nou in zona buna si constructie de calitate, asa cum e si cel in care ati luat voi.
Gasisem ceva asemanator chiar langa sediul Lidl din Pipera, cereau 140k pe 2 camere (dormitor si living) .
Mai adaugi cam 10-15.000 Euro sa il mobilzezi si utilezi.
Avans 40.000 Euro
Vorbind cu agentul mi-a zis ca as putea sa iau in cazul super fericit 750 Euro dar probabil realist avand in vedere ca e zona buna undeva pe la 650 Euro.
Rata la banca era undeva pe la 600 Euro la suma aia.
Avand in vedere investitia mea initiala de 50.000 si rata lunara care era cat chiria nu se merita investitia.
Estimez ca acest apartamanet a fost pe la 130.000 -150.000 sunt curios care sunt calculele voastre si cum faceti aceasta investitie rentabila, avand in vedere riscul ca piata sa se dupa in nas rau de tot .
L!nuX(Citează)
05/04/2022 la 7:50 PM
Eu tot nu am înțeles. Există și riscuri sau chiriile vor crește în fiecare lună și dobânzile/ratele vor scădea în fiecare lună?
PartidulCarantinaRomania(Citează)
05/04/2022 la 8:54 PM
Eu știu că 700 este un preț normal în Aviației. Ce-i drept, mai spre Aurel Vlaicu și clădirile de birouri de acolo, dar probabil poți lua atât pe orice bloc nou pe acolo.
Mie mi se pare ok dacă chiria îți acoperă rata la bancă. Practic, este free apartament, se plătește singur, iar la final poate valorează 200.000 €.
nwradu(Citează)
04/04/2022 la 4:15 PM
Felicitari! Misto apartamentul. Se vede ajutorul si implicarea Matildei. La mine tot sotia a gandit designul interior si a contat enorm. Sunt convins dupa mobilare o sa arate super.
Robert(Citează)
05/04/2022 la 8:54 PM
O să fac un clip și la final. Am mai notat câteva idei pentru alt articol/clip, precum ce dotări mai sunt prin clădire, de ce l-am luat nefinisat etc.
nwradu(Citează)
04/04/2022 la 9:35 PM
Este posibil, dar preturile terenurilor sunt enorme in zona asta. De fapt, cam oriunde in Bucuresti
Bogdan(Citează)
05/04/2022 la 8:27 PM
Discuția cu terenul e separată. Matilda considera doar casa la prețul ăla.
nashu_mare(Citează)
05/04/2022 la 10:52 AM
citeam acu cateva zile ca l-ati luat ca investitie. cat ati dat pe el si cat sperati sa luati pe luna? am tot invartit si eu varianta asta pe toate partile si am ajuns la concluzia ca dau 120-150k ca sa-mi iau 500-700/luna MAX. tot in zona stau si eu.
mihai(Citează)
05/04/2022 la 8:55 PM
141.000 cu tot cu loc de parcare. Oficial apartamentul a fost vreo 130.000 € Sperăm la 600-700 €/lună.
nwradu(Citează)
05/04/2022 la 11:20 PM
Ce randament anual iti iese? Mi se pare f scump apartamentul, ma asteptam la un 120k maxim cu locul de parcare.
Dixie(Citează)
07/04/2022 la 9:53 AM
locul de parcare este dublu sau ai doar un slot in acel sitem ?
florin(Citează)