►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Memoria RAM DDR5: diferențe față de DDR4 și ce-i special la ele
PlayStation 5 în stoc la pachet cu Gran Turismo 7 și Forbidden West »
Anca parcase pe trotuar, lângă locurile de parcare. Așa că primăria i-a lipit pe parbriz un afiș micuț pe care scrie “atenție, acest automobil ocupă abuziv domeniul public, pentru a evita amenda parcați unde trebuie bla-bla”.
Interesantă metoda, nu știam că Primăria Sectorului 4 face așa. Nu pot decât să sper că lipiciul este foarte puternic și că în viitor vor face afișele și mai mari.
Dar tot nu înțeleg de ce nu dau amenzi. În alte țări am văzut perechi de agenți de poliție mergând pe stradă și lăsând amenda în parbriz oricui era parcat unde nu trebuie. N-ar fi fost mai eficient așa decât cu un autocolant chior?
« Memoria RAM DDR5: diferențe față de DDR4 și ce-i special la ele
PlayStation 5 în stoc la pachet cu Gran Turismo 7 și Forbidden West »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
33 comentarii
22/04/2022 la 7:03 AM
Am facut o sesizare la Politia Locala S2 in legatura cu masinile parcate pe trotuar si mi-au raspuns, citez: “Politistii locali pot aplica sanctiuni pe linie de circulatie doar utilizatorilor de auto identificati la locul savarsirii fapte”. Asta din pricina deciziei 11/2017 a ICCJ.
Big T(Citează)
22/04/2022 la 12:10 PM
Suna direct la brigada rutiera, locala freacă menta.
razorsbk(Citează)
22/04/2022 la 12:22 PM
Ești bine. Mie mi-au zis din prima că n-au echipaje disponibile și să sun la rutieră.
La rutieră n-a răspuns nimeni, dar m-am întâlnit cu un echipaj de la Locală S2. Le-am semnalat mașinile parcate în spic in statia de autobuz din Pipera. La 18:00, când am plecat, tot acolo erau.
Andrei(Citează)
22/04/2022 la 1:09 PM
Se vede că nu cunoașteți hidra bugetară: se fac petiții înregistrate* ori de câte ori este cazul, evident nu invenții. La un moment dat, mormanul de sesizări înregistrate* nu mai poate fi ascuns ci se poate transforma într-un motiv pentru modificarea legislației care e chioară și ciungă pe spețele astea.
*) număr și dată confirmate în scris de destinatar
Vali(Citează)
22/04/2022 la 7:44 AM
Deci tu zici ca vandalizarea este soluția?
Zgaraietura cu cheia este ok dacă este făcută de poliția locală?
nashu_mare(Citează)
22/04/2022 la 9:05 AM
Unde e vandalismul? Nu a distrus nimeni nimic. Dupa logica asta si blocatul rotilor tot vandalism e.
De acord insa ca solutia cea mai buna era daca lua direct amenda.
etk(Citează)
22/04/2022 la 9:09 AM
Blocatul rotii e una, distrugerea sau avarierea geamului printr-un lipici pe care autorul il spera cat mai puternic este vandalism.
nashu_mare(Citează)
22/04/2022 la 9:15 AM
Se poate argumenta ca atat timp cat poate fi dat jos, afisul e comparabil cu blocarea rotii.
Adica nu e ceva permanent facut la masina si nu produce pagube, doar disconfort proprietarului, exact ca blocarea rotii.
De fapt, proprietarul poate da jos afisul, dar nu poate debloca roata (decat cu efort considerabil si cred ca e si ilegal).
Marean(Citează)
22/04/2022 la 9:42 AM
Jizaas…auzi, vandalism! Sper ca e trol.
Foarte bine, ochi pentru ochi, dintre pentru dinte. Ar trebui chiar legiferata pedeapsa asta. Dar parcatul aiurea pe domeniul public cum e? Ti se pare asa tragic ca stai juma de ora sa racai parbrizul daca te-ai pi.at pe reguli? Maine o sa zici si ca amenda sau poprirea este ilegala, ca ce te obliga statul sa platesti din contul tau bani munciti de tine, sa gaseasca alte metode prin care sa te faca sa respecti regulile, nu e treaba ta. Dar ca in Elvetia faci puscarie si ti se confisca masina daca depasesti viteza prea mult cum ti se pare? Hai la Haga, drepturile omului etc.
Plm, s-a umplut tara de cetateni cu drepturi care nu respecta nicio lege.
Octav(Citează)
22/04/2022 la 9:46 AM
M-am uitat o data in calendar. Eu nu sunt in evul mediu, afara nu sunt luptatori ISIS. E OK, deci nu la mine e problema.
Probabil tot de acolo ti se trage si analfetismul functional. Unde a zis cineva sa nu se respecte legile?
nashu_mare(Citează)
26/04/2022 la 9:14 AM
Sunt de acord cu @nashu_mare, vandalizarea nu este solutia, chiar daca este facuta de muncitorii Primariei.
@Marean, daca afisul poate fi dat jos fara sa lase urme pe parbriz, atunci nu este o problema. Dar daca este lipit foarte bine si este nevoie de substante chimice speciale pentru a il curata, putem sa spunem chiar ca pote genera un pericol in trafic prin limitarea vizibilitatii din interiorul masinii.
Andrei G(Citează)
22/04/2022 la 8:13 AM
Anca își plătește amenda de parcare ilegala cu banii din procesul de gdpr ca un mascul feroce pe nume Radu I a pus pe internet poza cu nr de înmatriculare.
Anca nu trebuia sa fie în sectorul 4, a venit în scop de… Afaceri ahem acolo dacă ne înțelegi.
Gdpr e cancer, nu fi ca gdpr
mihnea(Citează)
22/04/2022 la 8:39 AM
Nu există așa ceva
Ovidiu(Citează)
22/04/2022 la 9:00 AM
In România nu ai cum sa indentifici o persoana după numărul de înmatriculare. Sunt alte tari in care este posibil și de aceea Google le blurează in Street View. Deci GDPR pt poza aia nu cred se poate. Totuși Anca cred ca poate sa îl cheme in instanța pe Radu pt alte lucruri precum defăimare.
Dan(Citează)
22/04/2022 la 9:13 AM
Anca poate sa-l cheme pe radu in instanta pentru orice i se scoala. asta nu inseamna ca si castiga
D4n(Citează)
26/04/2022 la 9:16 AM
GDPR nu se aplica, pentru ca nu a legat numarul masinii de numele real al proprietarei/proprietarului. Iar proces de defaimare nu se justifica pentru ca nu a jignit cu nimic. Ba mai mult, articolul este legat de procedurile Primariei, nu de modul in care a parcat.
Andrei G(Citează)
22/04/2022 la 8:44 AM
Si cu ce ajuta daca este un lipici mai puternic si un afis mai mare? Ia gandeste un pic…
miluch(Citează)
22/04/2022 la 10:41 PM
Ca să stea mașina parcată ilegal mai mult timp… Adică și timpul necesar îndepărtării adezivului respectiv. 🤦
Coco Moll(Citează)
22/04/2022 la 8:46 AM
Probabil e o etapa intermediara, sa se obisnuiasca lumea cu ideea. Si de-abia dupa aia se va trece direct la amenzi.
Acum, cu vandalizarea nu stiu ce sa zic. E satisfacator, dar nu e ok. Poate nu e un lipici puternic.
Marean(Citează)
22/04/2022 la 10:32 AM
Ai dreptate!
Mai intai o perioada de timp se lipesc stickere/pun afise la stergator ca apoinsa urmeze ridicatul masinilor/blocatul rotilor.
Daca cineva are de gand sa dea in judecata primaria/politia locala o sa aflam cum sta treaba cu actul de vandalism
SirNeo(Citează)
22/04/2022 la 9:04 AM
Păi colantul ăla s-ar putea să iasă cu parbriz cu tot😉, asta-i amenda 😂
Doc(Citează)
22/04/2022 la 9:06 AM
Politia nu o poate amenda pe Anca, ca poate a imprumutat masina Mariei, si Maria e o zdreanță care parcheaza pe trotuar. Si asta e legea la noi, deocamdata.
add(Citează)
22/04/2022 la 9:14 AM
spre deosebire de tarile cu apa calda, unde se pot da amenzi deoarece oamenii nu-si imprumuta masinile. /s
D4n(Citează)
22/04/2022 la 6:47 PM
Nu-i problemă, există procedură și pentru așa ceva. Îți vine de la meliție să comunici cine îți conducea mașina la data de*, ora de*, sau parcată în locul de* și apoi se trimite și premiul împricinatului.
marinel(Citează)
24/04/2022 la 7:55 AM
pare ca nu o conducea nimeni la ora aia.. de vreme ce era parcata..
john2381(Citează)
22/04/2022 la 9:23 AM
La constanta imediat iti pune amenda in geam dacă nu te găsește in baza de date cu parcare platita. Am patit o, pe buna dreptate, in parcare de la/de langa restaurantul Marco Polo. La buckle de unde se da ora exacta, tot timpul se trage cineva pe cur…cum zicea si Radu, când ai 7 primari….
Robert(Citează)
22/04/2022 la 9:43 AM
Ce să i se scoale Ankă-i?
Alex(Citează)
22/04/2022 la 1:54 PM
Sfarcurile gen?
mihnea(Citează)
22/04/2022 la 11:42 AM
Povestea asta cu parcarile in Bucuresti nu se va termina niciodata. Si ca sa incheiem toata discutia eu as lasa sa se parcheze unde vrea fiecare mai putin blocat cai de acces/tramvai contra unei taxe de smecherie. Adica ai valoare si esti smecher iti permiti sa platesti 50 de ron ora de parcare si lasi masina unde ti se scoala(aici includ avarii ca iau tigari). Nu ai platit taxa de smecherie amenda frumos de om valoros 1000 de ron si aia este,as ridica masina doar daca blocheaza efectiv circulatia. Toate amenzile se centralizeaza oricum la impozit si daca depasesti o suma se ridica masina, popriri pe conturi etc. De asemenea as simplifica si modalitatea prin care cetateanul de rand sa trimita sesizari ca smecherii nu si-au platit taxa.
Categoric orasul nu s-ar schimba cu mult, dar am face niste bani de aceasta aglomeratie si nu ar mai aparea vreun oparit ca vai uite cum a parcat. Sunt curios cui ii va veni ideea asta.
Asdad2005(Citează)
22/04/2022 la 12:14 PM
In București sunt foarte multe masini abandonate pe locurile de parcare fara plată. Nu ar fi mai bine sa facem ceva constructiv, să gasim o cale sa scapam de ele. Unde locuiesc eu, la fiecare bloc sunt cam 2-3 mașini ce sunt nemișcate de cel putin 3 luni.
valentinul(Citează)
22/04/2022 la 12:17 PM
Eu cred ca este o metoda de acomodare a populatiei asa ca next steep este sa inceapa sa dea amenzi. Poate ca pentru o perioada o sa puna stickere dar apoi o sa schimbe metoda.
ADi(Citează)
22/04/2022 la 1:44 PM
Cred ca nu avea numai afisul respectiv parcat pe parbriz, dar si roata blocata (si scrie in afis “pentru evitarea blocarii rotii…). Pentru deblocare, platesti 50 de lei. In mod normal, iti pun o foaie de hartie, nu iti lipesc un afis pe parbriz, dar poate folosesc metoda asta cand ploua?!
Ela(Citează)
22/04/2022 la 7:55 PM
Nu vad niciun comentariu legat de aceasta prevedere imbecila privind interzicerea parcarii pe trotuar ( chiar daca lasi 1m culoar de trecere). Spun imbecila pentru ca pot sa argumentez, fiind o data implicat impreuna cu inca vreo 20 autoturisme (parcate cu bun simt, adica lasat culoar de trecere) intr-o asemenea poveste.
Am apucat sa vorbesc cu politistul de la locala care punea biletelele in parbriz si mi-a spus ca o vecina suparata ca luase amenda pentru parcare pe locurile pentru persoane cu handicap (la un Kaufland) s-a decis sa se razbune ca vacarul pe sat si a facut reclamatie la politie. Unul de la Locala a venit si a amendat toata strada (asa mi-a ordonat sefu)
Intr-o discutie ulterioara cu un politist de la circulatie (scurtez povestea) la remarca mea ca aceasta prevedere nu se poate aplica cel putin in Bucuresti, acesta mi-a replicat ca nu se actioneaza decat LA RECLAMATIE.
Ce fel de prevedere e asta, ori se aplica tot timpul, ori se anuleaza, schimba, etc
Nicu(Citează)