un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Știri despre tehnologie – 2 februarie 2022

2 Feb 2022  ·

ȘTIRI  ·

27 comentarii

Rafila: vom avea și 50.000 de cazuri.

asus s5507

    27 comentarii

  1. S21 FE va costa si mai putin, deja se lanseaza S22 si vor trebui vandute amandoua. Oricum oferta mai buna decat a fost la A52s la 1499 si cu aceleasi casti cadou nu cred ca se poate.

    Rafila ma epateaza cu intelighentia sa, m-am bulversat sa vad asa somitate fiind de acord cu pareri emise de mine acum vreo luna.

      (Citează)

  2. Sunt impresionat de Megane E-tech. În Olanda, versiunea de vârf cu toate chestiile interesante adăugate e sub 45k. E incredibil de ieftin pentru o mașină electrică care nu e Dacia Spring. Dacă s-au și concentrat mai mult pe calitate, după cum am înțeles de la niște prieteni care lucrează la Renault, devine o opțiune destul de bună.

      (Citează)

    • Tesla 3 Long Range costa 47.537 EUR (Romania)… cred ca e o optiune mai buna. p.s. versiunea de baza la tesla 3 costa 38.537

        (Citează)

    • Avantajele unei marci ca Renault in fata Teslei la noi in tara sunt imbatabile momentan. Pe langa ca e un producator cu istoric (nu iti curge apa in portbagaj cand il deschizi pe ploaie), ai partea de servisare in fiecare judet.

        (Citează)

    • Modelul 3 standard range e 50k în Olanda. Long range e disponibil doar AWD și e 58k.

        (Citează)

    • @Alin, tesla 3 long range e aproape 60000 in Olanda, deci nu e o opțiune mai bună.

        (Citează)

  3. Robert:
    Avantajele unei marci ca Renault in fata Teslei la noi in tara sunt imbatabile momentan. Pe langa ca e un producator cu istoric (nu iti curge apa in portbagaj cand il deschizi pe ploaie), ai partea de servisare in fiecare judet.

    Poate cand vrei sa o faci pe istetul te documentezi putin inainte. Mai ales de Megane, acest monument de calitate. Doua patite cu megane 2:
    Pe ploaie intra apa la stergatorul din spate si facea scurt/se oprea. A picurat condens din tevile de la AC pe ECU si s-a ars.

    producator consacrat.

      (Citează)

    • Am avut și eu un Megane și a fost o mașină oribilă. Dar am înțeles că s-au schimbat lucrurile din punct de vedere al calității, deci cred că merită luat în considerare.

        (Citează)

    • Bmw x2 nou nout. Dupa 6 luni mort. Luat pe platforma dus in service, supape strambe. Un mic defect de fabricatie. Noroc ca este in garantie masina. Desi au incercat aia la bmw sa arunce vine pe oricealtceva. Bmw seria 5 nou. Multiple probleme electrice. Skoda karoq noua, probleme electrice si mecanice.
      Da’ macar nu ploua in ele.
      Chestia e ca defecte pot aparea la orice marca. Cat despre meganul actual e imbatabil la clasa lui. Iar motoarele sint tanc.
      Si da, la renault ai retea de service peste tot, ceea ce conteaza enorm in alegerea unei masini.

        (Citează)

    • @Blackskull: am condus un Megane din 2017 timp de un an. Nu știu dacă ăla e modelul la care te referi când zici că e imbatabil la clasa lui, că nu știu cât refresh i-au făcut de atunci. Dar pot să îți zic că mașina aia era cea mai proastă din clasa ei, din momentul respectiv. L-am condus după un 308SW din 2014 și un Opel Astra break din 2015 și era mult mai prost, din orice punct de vedere, decât ambele.

        (Citează)

    • alxzen: A picurat condens din tevile de la AC pe ECU si s-a ars.

      Mai taie totusi din ele! In compartimentul motor intra mereu apa, de la ploaie din fata sau de la balti de pe dedesubt si s-a ars ECU ca a picurat condens de la AC?

        (Citează)

    • @gianimucea,ce-a avut meganeul ala? Probleme tehnice sau doar nu ti-a placut tie ca feeling?

        (Citează)

    • A avut si probleme tehnice (suspensie cred, sa auzea un zgomot cand treceam peste praguri de viteza) dar nu asta era problema. Pur si simplu era o masina mai proasta din orice punct de vedere fata de celelalte. Orice parametru ai lua in considerare, de la putere (motoarele erau echivalente) la directie, scaune, zgomot, pana la dificultatea de a introduce o destinatie in navigatie. La un moment dat ma chinuiam sa gasesc ceva la care megane-ul e mai bun, oricat de irelevant ar fi ceva-ul ala. N-am gasit.

      Plus, scaunul a fost atat de prost incat mi-a futut spatele pentru cateva saptamani.

        (Citează)

    • @Giani

      Am condus megane. Am întrat cu el într-o baltă in timpul unei inundații din București și careva care m-a depășit a aruncat un val de m-a acoperit tot, a tras apă în motor până s-a blocat motorul. La service au scos apa din intercooler ca din tulumba de pompieri atunci când desfunda canale. Avarii: siguranța principală de pe baterie și filtrul de aer. În contextul ăsta, mi se pare penibila povestea cu condensul de la ac.

      Scaunele sunt alea pe care le comanzi. Vrei cu suport lateral și confort, comanzi așa ceva.

      Ce nu poți comanda și era moartea pasiunii: suspensii normale. În România e disponibil doar pachetul ala sinistru pentru drumuri grele.

        (Citează)

    • @nashu_mare: era shortlease și cică avea suport lombar, dar era un rahat. Abia îți dădeai seama că există. Scaunele de la Astra sau 308, același shortlease adică, aceeași categorie de preț (mi-au schimbat Astra cu Megane că expirase contractul la Astra) erau muuuuult mai bune. Oricum, când a venit momentul să comand eu mașina, scaunele bune și poziția la volan au fost primele chestii verificate.

        (Citează)

    • Să nu comparăm cu Astra. La ei e un selling point major faptul ca scaunele sunt certificate de nu știu cine ca sunt ergonomice. Au 17 mii de reglaje. Am Astra și astea au fost unul dintre motive când am dat comanda.

      Are și megane scaune ok. Doar ca nu in standard. Megane e totuși nițel mai ieftin.

        (Citează)

    • Așa e, ălea de la Astra sunt certificate AGR și erau mult mai reglabile. Dar uite, 308-ul era tot cam aceeași variantă de echipare și tot avea scaune mult mai bune. Adică am venit în România cu 308-ul și totul a fost perfect, iar când am venit cu Megane m-a apucat durerea de spate prin Germania.

      De curiozitate, cred că o să fac un test-drive cu o variantă nouă și bună.

        (Citează)

  4. Urata are treaba cu Google Workspace. Eu folosesc Zoho. Sper sa nu le vina si la astia idei.

      (Citează)

  5. sper sa fie configurabil UI-ul de la android auto.. sincer nu ma incanta sa am harta intr-un patratel de ala..
    la car play ocupa cam 80% din ecran ceea ce e decent… in poza din articol are cam 50% ..
    folosesc android auto pe navigatie (gmaps sau waze) deci e important pt mine ca ecranul cu harta sa fie cat mai mare (acum e 90%).. de fapt ai doar o bara de stare in partea de jos.

      (Citează)

  6. Pixel 6 are record de vanzari pentru ca a fost vandut (in tarile civilizate) cu casti Bose cadou.

      (Citează)

  7. 120 de morți la 35k cazuri. În Olanda, 16 morți la 105k cazuri. Asta pentru dobitocii care spun că vaccinul nu contează.

      (Citează)

    • @Giani Mucea, sunt vaccinat, dar nu mai sunt convins ca este atat de eficient. In primul rand multi dintre cei care au facut Covid in perioada asta sunt la a doua imbolnavire (deci au dezvoltat si ceva anticorpi). Iar versiunea actuala de Covid produce simptome mult mai usoare decat versiunile initiale.

      In alta ordine de idei, daca nu faceam Covid si a doua oara, eu personal as fi facut si doza booster. Acum insa mai astept 3-4 luni, poate apare un upgrade la vaccin care sa ofere protectie impotriva tuturor tulpinilor importante identificate.

        (Citează)

    • Înțeleg ce zici, e posibil ca booster-ul să nu fie neapărat necesar mai ales pentru cei care au făcut covid recent. Vaccinul evident că nu mai e la fel de eficient la a opri răspândirea noii variante, nu e un secret lucrul ăsta. Dar pe de-o parte ai România cu 35k cazuri și 120 morți la 50% rată de vaccinare (și nici nu iau în considerare câte au fost făcute în mod real), iar de cealalată parte ai Olanda, cu 105k cazuri și 16 morți, la 90% rată de vaccinare. Sigur, poți explica parțial cu sistem de sănătate mai bun, testare mai bună etc, dar diferența e prea mare să o explici complet.

        (Citează)

  8. alxzen: Poate cand vrei sa o faci pe istetul te documentezi putin inainte. Mai ales de Megane, acest monument de calitate. Doua patite cu megane 2:
    Pe ploaie intra apa la stergatorul din spate si facea scurt/se oprea. A picurat condens din tevile de la AC pe ECU si s-a ars.

    producator consacrat.

    Prima mea masina a fost un megane 3, luat la mana a doua. Intradevar, am avut ceva probleme cu el, inclusiv faptul ca atunci cand ploua se umplea buzunarul de la usa soferului cu apa. Fiind totusi o masina luata la mana a doua, nefiind sigur de modul in care a fost intretinuta, evit sa ma pronunt asupra calitatii acestei marci dupa exerienta asta.

    In 2016 mi-am cumparat Renault Clio, nou de data asta. Am tinut masina 2,5 ani (am schimbat-o pentru ca s-a adaugat un nou membru familiei si aveam nevoie de mai mult spatiu). Toate reviziile le-am facut in service autorizat, masina fiind in garantie, si pot spune ca nu am avut nici cea mai mica problema cu ea (avea vreo 30k kilometri cand am vandut-o).

    La finalul lui 2018 mi-am cumparat Renault Kadjar, tot nou, masina pe care o am si acum. La fel, intretinuta doar la reprezentanta, nu am avut nici cea mai mica problema cu ea.

    Pot spune ca am destula experienta cu marca asta si daca ar fi sa o caracterizez intr-o singura fraza ar fi: raport calitate/pret bun. Daca vrei o masina cu pret de Reno si valeietati de BMW atunci clar o sa fi dezamagit.

    Mi-as cumpara Renault Megane electric ? In momentul de fata clar nu. Momentan infrastructura in Romania nu este pregatita pentru trecerea la masini electrice, in special pentru cei care locuiesc la bloc deci nu mi-as lua electrica indiferent de producator.
    Daca as fi totusi in situatia de a alege intre o marca consacrata si o Tesla cred ca as merge pe o marca consacrata din acelasi motiv: reteaua de service-uri net superioara fata de ce ofera Tesla.

      (Citează)

  9. inca o masina pe care o kisha tesla in freza, cu un model vechi deja de 6 ani, auzi la ei incarcare AC 7KW si putere 130CP :))) . Cat de jegosi acesti “constructori” consacrati cu bMW in frunte si penibilitatea aia de i4.

    PS: cum să faci optiune, 450 EUR, senzori de parcare fata si 300 EUR cablul de incarcare…

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus