►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
O reclamă Apple Watch cu înregistrări reale de la apeluri la serviciile de urgență:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
28 comentarii
03/01/2022 la 10:49 AM
Tipa aia vorbea la Apple Watch si cel de la 911 intreaba “is your head above water?”.
alunelu(Citează)
03/01/2022 la 10:54 AM
Nu cred că se angajează cele mai strălucite minți pentru call center 911 :)
dumy(Citează)
03/01/2022 la 12:50 PM
Si de ce crezi ca stia cel de la 911 de pe ce dispozitiv vorbeste ea ?
Ca in video doar al 3-lea zice ca vorbeste la ceas.
Mario(Citează)
03/01/2022 la 2:14 PM
@alunelu: nu stia operatorul de pe ce device suna
altfel, pe mine ma cam deranjeaza reclama asta la apple watch, mi se pare o manipulare bazata pe un sofism.
mai precis, ideea ei este: “acesti oameni au fost salvati datorita ceasului, asa ca luati-va si voi unul” sau chiar “daca nu aveau ceasul, mureau” etc etc
ok, de acord ca daca nu aveau ceasul poate mureau, dar asta nu e un motiv sa iti iei ceas, aici e manipularea.
pentru ca se pot gasi multe alte situatii in care diferite alte lucruri au salvat vietile oamenilor, nu doar un apple watch; orice lucru e posibil sa salveze sau sa fi salvat deja pe cineva, de exemplu o bricheta, un fluier, o cheie, o surubelnita, un cutit, o carpa rosie, o curea, o franghie, o lanterna, vocea etc etc etc etc
ca sa nu mai vorbim de … telefon, nu? si nici nu ma refer la telefon mobil, ci la telefon fix sau public.
cum ar fi sa faca cineva o statistica din care sa reiasa ca 1 miliard de oameni au fost salvati de-al lungul timpului de un telefon fix versus 3 cazuri salvate de apple watch?
ar insemna asta ca trebuie sa ne cumparam telefon fix? nu, bineinteles.
la fel cum nici din faptul ca 3 oameni au fost salvati de apple watch nu inseamna ca e nevoie sa ne cumparam apple watch ca sa fim salvati.
in situatii de urgenta, oamenii vor folosi tot ce pot folosi ca sa se salveze, fara ca asta sa insemne ca acel lucru e indispensabil sau macar necesar; daca nu e un anumit lucru la indemana, folosesti altceva.
Marean(Citează)
03/01/2022 la 2:44 PM
E în avantajul companiei să arate că unii au fost salvați de un produs de-a lei, așa că mi se pare normal să facă o reclamă cu asta. Nu-i prima oară, mereu au arătat și cazuri de oameni salvați de ECG-ul din ceas, de detecția de cădere șamd. Ei vând ceasul ca având și astfel de funcții ce te pot salva într-o situație ciudată.
nwradu(Citează)
03/01/2022 la 2:53 PM
Nu conteaza de pe ce device suna, ideea e ca e cam greu sa vorbesti (pe device sau fara) cand ai capul SUB apa.
alunelu(Citează)
03/01/2022 la 3:06 PM
@nwradu
Eu am zis ca e o manipulare bazata pe un sofism si am incercat sa demonstrez de ce.
Tu zici ca e normal sa faca o astfel reclama, dar nu m-ai contrazis.
Deci inteleg ca e normal sa manipuleze facand un sofism? :-)
Marean(Citează)
03/01/2022 la 6:29 PM
Să zicem că reclama întinde ușor coarda pentru a arăta și acele aspecte ale ceasului. De ecran, notificări și ECG știa deja lumea.
N-aș spune că-i sofism. Întrebarea este “dacă nu avea ceasul la mână, mai suna la 911? îi mai salva cineva viața?” Și nu cred că știm răspunsul fără mai multe detalii despre acele cazuri. Poate că omul luat de curent pe mare avea doar ceasul cu eSIM la el, iar telefonul îl lăsase în vestiar. Poate că omul răsturnat cu mașina nu avea telefonul la îndemână. Eu îmi țin telefonul în suportul de pahare. În caz că mă răstorn, nu știu unde poate ajunge acesta, dar teoretic inclusiv în portbagaj.
Poate că se răsturnase în văzul unei mulțime de oameni și ar fi fost salvat oricum. Mi se pare foarte posibil însă ca ceasul să le fi salvat viața sau măcar să fi permis apelul necesar la intervenții. Tu presupui că era mai comod să vorbească la ceas decât la telefon, dar nu cred că este cazul, altfel oamenii ar vorbi des la ceas și doi la mână, în acele cazuri chiar pare posibil ca telefonul să nu fi fost la îndemână.
nwradu(Citează)
03/01/2022 la 6:29 PM
@Marean: deci, dupa tine, daca un telefon fix salveaza un milard de oameni si un arbag salveaza 100000, trebuie sa ne punem telefoane fixe in loc de airbag-uri? Din punctul tau de vedere, abordarea corecta ar trebui sa fie cate vieti a salvat apple watch versus un produs similar, sa zicem smartwatch samsung sau huawei sau garmin, sau alt ceas traditional.
Octav(Citează)
03/01/2022 la 11:39 AM
in schimb, la marketing, apple chiar angajeaza cele mai stralucitoare minti.
CatalinR(Citează)
03/01/2022 la 11:59 AM
Clienții: putem scoate reclamele din meniul TV-ului?
Samsung: Bineînțeles că nu.
Clienții: …
Samsung: dar te poți uita NFTuri pe TV!
Em(Citează)
03/01/2022 la 2:16 PM
Radule, e a nu stiu cata oara cand ma chinui sa scriu un comentariu si imi intra in spam fara sa aiba linkuri sau cuvinte porcoase samd
da, stiu ca nu e nici o pierdere, dar eu am cam terminat cu comentatul aici.
noroc!
Marean(Citează)
03/01/2022 la 2:42 PM
Asta e situația. Alții pun linkuri porcoase sau cuvinte interzise, așa că intri și tu în moderare când le incluzi în comentariu, chit că nu aveai o astfel de intenție. Blame the game.
nwradu(Citează)
03/01/2022 la 2:58 PM
Pai nu vad nici link sau cuvinte interzise in comentariul meu de mai sus care a intrat in moderare. Nu am deci o problema cu faptul ca exista moderare la comentarii, ci cu faptul ca ea functioneaza prost. Si nu numai ca functioneaza prost, dar nici tu nu intervii decat foarte rar… am multe comentarii care au intrat si au murit in spam… si nu numai eu. Deja a devenit obositor.
Apropo: Daca tot citesti comentariile, ar fi de dorit sa le citesti cu o minima atentie.
Pe mine ma deranjeaza oamenii carora eu le spun ceva si ei imi raspund la altceva. Cum nu ii banuiesc ca nu sunt capabili sa inteleaga ce am spus, rezulta ca motivul pt care imi raspund la altceva e ca nu fac minimul efort de a auzi/ citi ce am spus/scris eu.
Iar asta e jignitor.
Marean(Citează)
03/01/2022 la 6:22 PM
Era de la “manipulare”. Cât despre intervenția mea, sunt de acord cu tine, pot face o treabă mult mai bună și voi încerca să o fac pe viitor. Nici mie nu-mi place când comentariile nu intră imediat, dar și moderarea automată este necesară din diverse motive ușor de intuit.
nwradu(Citează)
03/01/2022 la 3:02 PM
Îți răspund aici la comentariul anterior, că e mai ușor. Cred că am idee despre ce ai vrut să spui, dar te rog, mai citește încă o dată ce ai scris, că n-au sens argumentele tale.
Înțeleg că poți să nu crăpi și fără ceasul ăla, dar dacă poți cumpăra un dispozitiv care îți poate salva totuși viața, cum nu e necesar? mai ales comparat cu alte obiecte. Ca o paranteză, Apple Watch are reputația asta cu salvatul vieților pentru că e purtat de multă lume, nu că e el magic. Nici măcar Apple nu se aștepta ca ceva ce a pornit ca un simplu accesoriu să aibă un asemenea impact asupra sănătății – caută, sunt foarte mulți cărora practic le-a salvat viața, chiar și dacă ne referim doar la depistarea aritmiilor.
Dacă nu era necesară nici rețeaua fixă, mai salva pe cineva? A trebuit ca toți să plătim infrastructura aia sau ce? când puteam urla mai tare sau trimite porumbei.
Vorbim de smart home ca fiind ceva util (care zău că nu e), dar un accesoriu ieftin pentru ceea ce face (mă refer la smartwatch în general, la alea bune) e ceva ce n-ar trebui să cumpărăm că na, e doar o chestie în plus?
dam167(Citează)
03/01/2022 la 3:14 PM
@dam167
repet exemplul: sunt sigur ca exista oameni carora le-a salvat viata o bricheta.
ba mai mult, sunt sigur ca exista oameni carora nimic altceva in afara de o bricheta nu le-ar fi salvat viata.
dar inseamna asta ca ar trebui sa ne apucam toti de fumat ca sa avem bricheta la noi in caz ca o sa avem nevoie de ea ca sa ne salveze viata?
ai face o reclama la brichete care sa mearga pe ideea asta, ca bricheta poate salva vieti?
ref la apple watch: exista deja telefoane, deci apple watch nu rezolva o problema care nu avea solutie pana el;
nici macar nu stim sigur ca oamenii aia din clip au vorbit la ceas pentru ca nu puteau vorbi la telefon – poate doar le-a fost mai comod.
de asemenea, poate motivul pentru care nu au avut telefonul la ei este tocmai pt ca au luat ceasul in loc – dar daca nu ar fi avut ceas, ar fi luat telefonul si le-ar fi salvat telefonul viata, stii ce zic?
ref la ekg – da, acolo e ok sa mearga pe ideea ca e indispensabil, pt ca nu exista pana la ei un alt device cu care sa poti face asta.
dar cand e vorba de a suna la 911, nu.
Marean(Citează)
03/01/2022 la 3:30 PM
Parca ziceai ca termini..,
PHNC(Citează)
03/01/2022 la 4:04 PM
Sunt oameni cărora le-a salvat viața o brichetă, dar în ce condiții? în accidente cu probabilitate mai mare (Apple Watch detectează și dacă cazi, apropo), sau pe diverse drumeții unde nu merge toată lumea? Eu cred că dacă ai produce brichete și ți-ar scrie lumea (în număr mare, evident) că le-a salvat viața te-ai cam mândri public cu asta.
Adică într-un accident sau ăla/aia care era în ocean și-ar fi scos pur și simplu, casual cum se spune acum, telefonul din buzunar să sune? Când faci un sport extrem, ai telefonul în buzunarul de la blugi? Și da, comoditatea e un argument în cazul ăsta, cu piciorul sau mâna ruptă are rost să te întinzi după telefon? Care telefon poate e țăndări, dar astea sunt detalii.
Nu era vorba numai de ECG, ci de simpla măsurare a pulsului – sunt n dispozitive care fac asta, până la urmă poți face asta cu un simplu ceas. Dar nu e mai ușor să-ți vezi de viață și să te duci la medic când piuie ăla?
dam167(Citează)
03/01/2022 la 5:17 PM
pai si ala care e pe ocean singur e un caz probabil sau improbabil?
cati imbecili se duc cu barca pe ocean inainte de furtuna si fara telefon la ei?
eu cand am plecat cu barca mi-am luat telefonul in punguta din aia impermeabila, poate fi operat in ea fara sa il scoti.
in plus, tre sa fii idiot sa mergi pe mare fara telefon, pt ca telefonul, spre deosebire de ceas, te ajuta sa iti dai seama cam unde te afli, nu?
adica fix asta era problema lui, ca era furtuna si nu stia unde se afla, nu?
probabilitatea ca telefonul sa fie tandari dupa un accident e cam aceeasi cu cea ca ceasul sa fie tandari, dupa mine
in fine, hai ca am zis ca nu mai scriu, si asa probabil acest comentariu o sa se duca in spam
Marean(Citează)
03/01/2022 la 6:32 PM
Păi tu ți-ai luat telefonul în punguță. Ăla avea ceas cu eSIM, că l-a luat tocmai ca să nu mai stea cu punguța la gât. Și acum uite că i-a folosit și partea de eSIM, nu doar cea de tracking de cât a dat la vâsle.
nwradu(Citează)
03/01/2022 la 3:40 PM
Cred că reclama se adresează unor persoane care oricum erau interesate de achiziționarea unei brățări sau a unui smart watch și reclama are rolul de a-i convinge ca un smart watch ar fi într-adevăr folositor și că Apple watch ar fi mai bun comparativ cu produse de la alte companii care poate nu oferă toate funcționalitățile. Dacă nu te-a convins reclama asta, poate nu ești în publicul țintă.
Ela(Citează)
03/01/2022 la 3:56 PM
“nu esti in target” inseamna de obicei “nu am contra argumente, dar mie imi place produsul/ reclama asa ca o sa aleg sa ignor argumentele tale”
Marean(Citează)
04/01/2022 la 1:25 AM
@Ela, nu comentez daca este buna sua nu reclama Apple, dar replica ta este destul de gresita. Daca o reclama nu te convinge, este posibil ca reclama sa fie proasta, nu inseamna neaparat ca tu nu esti publicul tinta.
Andrei G(Citează)
04/01/2022 la 10:42 AM
Eu sunt de acord cu Ela aici, chiar dacă nu-mi plac formulările cu publicul țintă. Dacă ești hotărât că n-ai nevoie de funcționalitatea adusă de un smartwatch reclamele care subliniază anumite chestii doar o să te enerveze. Așa cum pe mine nu mă interesează nimic legat de smart home (acum, poate peste 5 ani se schimbă ceva), așa unii nu vor smartwatch. Sunt pasionați de ceasuri care n-ar purta unul, chiar dacă au tot felul de ciudățenii în colecție.
Pentru mulți smartwatch înseamnă comoditate și uite că poate ajunge ceva indispensabil. Tu n-ai pleca de acasă fără telefon dar cu un ceas cu eSim la mână și nu văd de ce ar trebui să te convingă cineva că nu e bine; dar în același timp argumentele tale nu țin la cineva care vrea să se bucure de comoditatea unui astfel de ceas. Genul ăla de reclamă are sens în contextul altor gadget-uri, nu strict legat de o statistică a salvatului de vieți.
dam167(Citează)
03/01/2022 la 9:56 PM
Nu o inteleg deloc pe asta cu preturile la emag. De exemplu, exact acelasi pachet Moet&Chandon Brut Imperial – cutie festiva, de 2×0.75 l, era astazi la Carrefour 470 lei, in vreme ce la super mega extraordinara oferta pe emag este 614 lei. Ce sa zic, super pret! Si daca nu vrei cutia festiva, la Carrefour poti comanda o sticla cu 214 lei.
Poate imi explica cineva cum functioneaza. Si da, e vandut de emag.
Florian(Citează)
03/01/2022 la 10:15 PM
Pot fi interese diferite. Carrefour îți vinde ieftin sticla aia pentru că oricum iei de la ei un cărucior de alte cumpărături și de acolo iese profitul. eMAG încearcă să facă profit din fiecare produs vândut, că nu se știe câte iei și la ce interval. Nu poți compara așa ușor vânzarea de alimente, cu recurență mare, cu cea a unui magazin online generalist.
Iar dincolo de asta, poate Carrefour negociază mai bine, poate dă discount la preț pentru că nu vrea să rămână cu șampania la raft (se cumpără de revelion, apoi mai puțin), poate a luat-o pe altă filieră, poate a cumpărat-o în cantități industriale prin vreun contract global al grupului Carrefour cu Moet. În general pe oferte de alimente și băuturi, hipermarketurile sunt greu de bătut la prețuri. eMAG și alții îți vând de fapt lejeritatea de a comanda de acasă și a primi marfa a doua zi, iar pentru asta dai niște bani în plus. Aici în mod evident s-a sărit calul la “bani în plus”.
nwradu(Citează)
04/01/2022 la 1:27 AM
Cum s-au schimbat lucrurile in doar cativa ani.
Initial magazinele online iti ofereau preturi mai mici pentru ca aveau cheltuieli mai mici cu sediile, acum au ajuns sa iti ofere lejeritatea de a comanda de acasa, chiar daca pretul este mai mare.
Andrei G(Citează)