►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am văzut zilele acestea ambele show-uri de Revelion făcute de comedianți români. Au fost Revelion cu Teo, Vio și Costel și Ceva Revelion Online by Ceva Mărunt, care-i cu Sorin Pârcălab, Toma Alexandru, Cristi Popesco și alții.
Costă câte 50 de lei fiecare. Am cumpărat bilet de pe iabilet.ro, am primit codul de acces, le-am văzut pe televizorul conectat la PC, că platforma lor de streaming (vStage la ambele) nu știe de Cast. Le-am cumpărat și pentru că mă uit la podcasturile lor, iar asta mi s-a părut o metodă bună de a da ceva înapoi.
Ceva Mărunt este mult mai bun. Cred că astăzi este ultima zi când mai pot fi cumpărate și ar fi bine să le vedeți tot astăzi, că nu mi-e clar până când sunt ținute pe platformă, dar dacă vă uitați la unul dintre ele, alegeți-l pe cel de la Ceva Mărunt.
La Revelion cu TVC nu prea am râs. Are momentele sale, este distractiv, momentele de stand-up sunt bune, dar nu are nimic memorabil, ceva care să te facă, un an mai târziu, să zici “să luăm iarăși show-ul de revelion, că mai știi ce tare a fost anul trecut?”
Eu cred că mai trebuia lucrat pe la scenariu și texte. Show-ul are un aer de improvizație, de ceva turnat pe repede-înainte, nu ceva bine tunat pentru a oferi cât mai mult entertainment. Mai sunt și mici probleme tehnice, precum sunet de niveluri diferite, și este enervant când trebuie constant să dai din telecomandă volumul mai sus sau mai jos.
Ceva Mărunt, însă, este mult mai bine gândit, scris și executat. Imaginea este mult mai bună, sunetul la fel, pare o producție profesionistă. Dar nu asta contează așa mult, cât entertainmentul pe care ți-l oferă, iar aici simt că l-am primit cu adevărat. Sunt câteva scenete foarte amuzante cu Ioana Luiza la întâlnire cu un tip timid, acelea au fost excelente, dar și multe altele la care am râs din plin. Cred că s-a muncit destul de mult la el și sper că au avut vânzări bune.
Singurul moment care nu merge este pe la final, când difuzează episodul pilot dintr-un serial plănuit de ei. Cică au făcut pilotul, dar nici o televiziune nu a fost interesată să-l finanțeze în continuare. După ce l-am văzut, am înțeles de ce. Dacă se vrea un serial de comedie, nu reușește să fie asta, nu are o intrigă, se complică în scene prea lungi și nu are o poveste amuzantă, deși pilotul ar fi trebuit să fie best of the best, nu? Este cu scandal, are o atmosferă tristă, nu de comedie, și cred că nici n-ar fi mers bine în seara de Revelion, dacă l-aș fi urmărit chiar atunci. Nu cred că vrea cineva să vadă un show despre comedianți triști că nu au bani și nici clienți. Poate doar dacă urma să arate că devine spărgători de bănci pentru a rezolva astfel de probleme.
Apropo de stand-up, văd că pe 2 și 3 martie are show Louis C.K. în București. Atunci vom fi în mijlocul valului 5 și nu știu dacă se ține. Păcat că pică fix atunci.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
41 comentarii
05/01/2022 la 11:43 AM
L-am vazut si eu pe cel de la Ceva Marunt. Mi s-a parut prea vulgar. Chiar cringe pe alocuri, mai ales cand il auzeam pe Toma vorbind de p%%a.
Calitatea productiei a fost foarte buna.
C(Citează)
05/01/2022 la 1:39 PM
Si eu am fost dezamagit de Toma. Un tip care face un milion de chestii interesante si subiectul lui sa fie fix cel mai de baza “barbati care nu inteleg femeile”. Pe bune? Cred ca e cel mai fumat subiect din istoria stand-up-ului.
venom(Citează)
05/01/2022 la 2:44 PM
Da, n-a fost cel mai bun subiect pentru revelion. Oricum, inginerește tratat.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 11:59 AM
Cred că am îmbătrânit dar nu recunosc pe nimeni din trupa Ceva Mărunt, nici nu auzisem de ea până acum.
Tano(Citează)
05/01/2022 la 12:07 PM
Înseamnă că nu prea ai mai văzut standup de la Doru Octavian Dumitru încoace
Costin(Citează)
05/01/2022 la 1:06 PM
Tano, același lucru și pentru mine. Nu am auzit în viata mea de aceste personaje. Nicăieri, nimic. Îmi era teamă că sunt singurul ,,defect,,
Adi(Citează)
05/01/2022 la 2:44 PM
Nu este o trupă.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 12:12 PM
Mie mi s-a parut cam invers. Revelion TVC a fost mai pe feelingul de la un revelion, masa, invitati, diferite momente. Mi-a placut mult de Alina ZDA si Chopstix. Bucatile cu scenariu au fost un pic hit and miss, dar au compensat prin personalitatile lor.
La Ceva Marunt, evident productia a fost mai ok dar a dat senzatia ca au incercat sa faca prea multe tipuri de umor si nu prea au excelat in vreo bucata care sa ma faca sa rad in hohote.
Prima bucata cu stirile locale a fost faina, a doua pe fast forward mi s-a parut WTF. Prima bucata cu Street View cu Popesco a fost ok, la a doua s-a cam scremut. Inceputul scenei cu Ioana Luiza tot asa, a fost ok dar finalul in baie a fost cam WTF si nu prea s-a potrivit cu restul.
Scenele de la bar au fost cam meh dar au avut unele schimburi ok. Bucata cu Toma drept colindator/curier a fost naspa.
In rest, la fel, inerc sa fiu ingaduitor cu Comediantii dar nu mi s-a parut amuzanta, nici macar ca si comedie neagra, in afara de bucatile “nebune” ale lu Popesco.
AndreiD(Citează)
05/01/2022 la 2:46 PM
Muzica, nu? Foarte mișto a cântat.
Cam toate cu street view sunt forțate.
Tipul ăla de încerca să agațe femei a mai fost amuzant. “Nu irosi gura aia pe vorbit”.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 12:54 PM
Confirm, la ceva marunt am râs mult mai mult decât la tvc, la tvc chiar mă cam plictiseam. Nici ceva mărunt nu a fost wow, au băgat prea multe chestii parcă, puțin forțat, iar pilotul de la final nu l-am înțeles mai deloc, dar clar a meritat banii față de tvc. La anul nu cred că mai dau banii pe tvc.
Florin M(Citează)
05/01/2022 la 1:03 PM
“Show-ul TVC are un aer de improvizație, de ceva turnat pe repede-înainte, nu ceva bine tunat pentru a oferi cât mai mult entertainment.”
Nu stiu daca realizezi, dar tocmai ai rezumat foarte bine activitatea celor 3 din ultimii ani. Au inceput sa se bazeze doar pe faima pe care o au si cam atat “Lasa ca urc EU pe scena si prostii astia rad la orice imi iese pe gura oricum, nu e nevoie sa ma strofoc prea tare”.
N(Citează)
05/01/2022 la 2:48 PM
Unul din motivele pentru care acum vreun an m-am oprit din a-i mai sustine pe Patreon este că și podcasturile lor Între Show-uri nu mai aveau același farmec ca la început. Majoritatea erau și nefocalizate, sunetul pica în fiecare episod, de parcă nimeni nu putea să verifice o baterie înainte să înceapă.
Dar nu cred că au o meserie ușoară. Au fost printre cei mai afectați de pandemie, e greu să faci showuri fără public în față, e greu și să scoți glume în condițiile actuale din țară. Mă bucur că i-am putut susține măcar acum cu acest bilet de revelion.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 2:51 PM
Am uitat însă să zic: podcastul Ceva Mărunt, însă, este și mai plictisitor. Se vede tristețea pe fețele lor, parcă nu au chef să fie acolo, se chinuie să mai găsească câte un subiect. Uneori găsesc unul bun, dar de obicei nu. Mai este și cineva în spatele camerei care vorbește de multe ori fără microfon și nu se mai înțelege nimic.
Așa că Între Show-uri de fapt nu-i rău, doar nu-i nici bun.
Echipa Micuțu/Bordea/ș.a. sunt mai cu chef de viață când se adună la al lor, și-au găsit un format mai interesant.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 1:08 PM
Si eu am luat bilet la ambele, au fost funny. Mi-a placut mai putin Ceva Marunt pentru ca prea avea un format de revelion clasic si scenete.
Per total a fost ok, mi-a placut.
Eu am reusit sa vad pe tv intrand pe browser si scriind cu telecomanda toate url-urile si codurile, penibil, dar a mers.
Le-am trimis un feedback celor de la vstage spunand ca optiunea de cast e mai mult decat necesara, nu cred ca e cineva care se uita pe calc in loc de tv, poate cei care nu au tv. Am primit un raspuns de toata jena
“Buna ziua,
Se poate proiecta pe televizor de pe laptop. (asa am vizualizat si noi spectacolul).
Multumim!”
Un raspuns care nu a raspuns la nimic. Cica ei ar fi vazut pe tv, nu se stie cum. Le-am raspuns spundandu-le ca ar fi fost mai util sa imi spuna si cum anume au facut. Nu s-au mai obosit sa raspunda.
Johny(Citează)
05/01/2022 la 2:38 PM
Probabil prin screen mirroring, dacă ai laptop compatibil.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 2:47 PM
Screen mirroring de pe telefon am facut eu. A mers ok… ish
C(Citează)
05/01/2022 la 1:12 PM
Doar mie mi s-a părut scump 50 lei? As fi plătit 20 30 lei pentru streaming și 50 60 lei pentru un show în persoana
Slabu toni(Citează)
05/01/2022 la 2:38 PM
Nu mi s-a părut scump. 50 de lei pentru un show de 2 ore, văzut în două persoane, e ok.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 1:18 PM
Toti cei care au legatura cu Club 99 merita sa moara in bezna inconjurati de superioritatea si elitismul lor. Niste plini de ei si de ifose la Club 99 ala, sper ca pandemia sa ii inchida si sa dea faliment.
Gaelex(Citează)
05/01/2022 la 2:39 PM
Dar ce ți-au făcut? Te-au necinstit cândva? :P
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 4:38 PM
Gaelex merită să moară în beznă. Sper să dea faliment și să-i ia banca garsoniera confort 2 in care stă cu părinții.
Costin(Citează)
06/01/2022 la 8:05 AM
M-am dus candva pana acolo, voiam sa iau bilet(e) sa vad ce e aia stand-up in Romania. Nu m-a bagat nimeni in seama, erau ocupati sa isi laude reciproc flatulentele.
Cum nu i-a interesat de idiotul care voia bilet si astepta sa fie bagat in seama, asa nu ma intereseaza pe mine de HORECA si pretentiile lor de stand-up. Sa ii tina in brate clientii din bula lor elitista, banii mei ii dau pe altceva.
Banca nu are nici o sansa sa imi ia nici apartamentul de 4 camere in care stau cu parintii, nici cel de 2 camere, nici jumatatea de vila recuperata, nici nici… Nu am credite ;)
Gaelex(Citează)
05/01/2022 la 1:42 PM
Eu le-as lua din nou pe amândouă, m-am distrat la ambele. Într-adevăr producția incontestabil mai buna la ceva revelion. Dar 50 de lei mi se pare o modalitate bună de a-i susține, în special la cât de mult ne uitam moca la ei pe YouTube.
Matilda(Citează)
05/01/2022 la 2:11 PM
Curios, intr-un articol ne spui ce carti interesante ai mai citit, ce carti au mai aparut iar acum ne povestesti despre niste unii care spun glume de santier.
Sa razi la glume vulgare mi se pare ceva cool pe la 16 ani.
Eu nu m-as uita la astia nici daca m-ar plati ei.
Okochea(Citează)
05/01/2022 la 2:40 PM
Așa e tot stand-up, n-am văzut vreunul fără vulgarități. E alegerea ta dacă te uiți desigur. Mulți nu o fac din motivele enunțate de tine.
Dar ce legătură are asta cu cărțile? Trebuie să citesc doar filosofie în timp ce beau un coniac la lumina pipei?
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 3:29 PM
cat elitism pe Okochea. Nu putem sa radem la orice fratilor, pana la 10 ani razi la deget, pana la 20 de glume sexuale, dupa doar glume stiintifice si filozofice. party pooper.
Robert(Citează)
05/01/2022 la 4:14 PM
Cate besini in comentariul asta…
Ionut(Citează)
05/01/2022 la 4:47 PM
@nwradu Doar ma asteptam de la cineva care are gusturi bune in materie de carti, restaurante, etc. sa aiba ceva pretentii si de la umor nu sa asculte toti gusterii.
@Robert Nu-i nici un elitism. Ai tu asteptari prea mici. Nu consider ‘umor’ pe unul care nu e capabil sa faca o gluma fara sa foloseasca cuvinte obscene. Mai degraba ma duc pe stadion, aud umor mai bun.
@Ionut La nivelul tau n-am ce sa raspund.
Okochea(Citează)
05/01/2022 la 5:03 PM
Da ne cunostem de undeva sa stii care e nivelul meu ? Ca daca e sa vorbim despre nivel nu eu sunt ala care m-am spart in figuri … vezi doamne ce elevat sunt eu si ma deranjeaza prostii care se uita la stand-up.
Ionut(Citează)
05/01/2022 la 11:21 PM
@Okochea: Ne-ai umplut p**a de ganduri.
Florian(Citează)
05/01/2022 la 6:21 PM
Probabil. Dar, sa raspunzi la un mail de feedback cu un raspuns de genul “la mine merge” e stupid.
Johny(Citează)
05/01/2022 la 6:34 PM
Ei au vrut sa zica sa-ti tragi si tu un HDMI de la laptop la TV si merge, ce atatea pretentii.
C(Citează)
05/01/2022 la 8:29 PM
Da, cred ca au fost afectati de pandemie – cine nu a fost intr-un fel sau altul? :| si as fi platit cu drag un bilet virtual de sustinere , dar din pacate nu ma regasesc in target-ul lor de glume si nu vulgaritatea ar fi problema …acum cativa ani am fost in club ’99 la TVC si de atunci am zis stop pt nici macar nu am zambit : unul a avut tot show-ul pe stereotipul ” barbat sub papuc ca e iubita/sotia naspa” , Costel a vorbit doar despre copii + niste asa zise glumite gretoase iar nr 3 nu mai tin minte pt ca eram atat de plictisita incat creierul meu intrase pe sleep mode si abia asteptam sa se termine . Prefer un Micutzu oricand ;)
Diana(Citează)
05/01/2022 la 8:35 PM
Dar oare de ce? Adică ce face Micutzu diferit? Sunt de acord că-i foarte bun, dar oare este atât de celebru pentru că abordează teme ceva mai liniștite, mai puțin vulgare, unde poți să-ți trimiți și părinții?
Că pe la podcasturi nu pare altfel decât ceilalți, de exemplu.
nwradu(Citează)
05/01/2022 la 8:59 PM
Gogule, stand-up-ul e un tip de umor consacrat si foarte misto (cand e inspirat). Te poate amuza, soca, pune pe ganduri, lasa cu gura cascata. Ocazional, asta o fac si unii dintre comediantii romani. Nu fii genul de carnat ignorant care se blocheaza la cuvantul pula si incepe sa o arda elitist.
gigi22(Citează)
05/01/2022 la 10:49 PM
Ok, l-am luat că l-ai lăudat pe ceva revelion. Am ras de 6 lei. E penibil. Sketch-urile alea vechi de la revelioanele din anii ’90-’00 erau geniale pe lângă ce au făcut băieții ăștia
Costin(Citează)
06/01/2022 la 12:34 AM
@ nwradu Evident ca e o parere personala , doar ca mi se pare mai natural si nefortat , adica daca povesteste ceva 2 din 5 cuvinte nu sunt vulgare doar doar o sa rada cineva ah si apreciez auto-ironia :)
Legat de faptul ca “abordează teme ceva mai liniștite” nu e cazul , de ex. am observat ca parintii si rudele mai in varsta au apreciat / au ras cu lacrimi la glume cat se poate de vulgare (eu nu stiam pe unde sa ma mai ascund de rusine…) cand la nunta l-am chemat pe Neuronu , desi era cel mai decent in perioada aia .
Diana(Citează)
06/01/2022 la 2:01 AM
cum, sunet prost la 99? asa e cand lasi sunetistul sa urce pe scena
Mogulu(Citează)
06/01/2022 la 11:30 AM
Ambele showuri slabe in comparație cu ce am văzut live si atunci au fost reprezentații normale nu vre-un special. La cei de la 99 impresia a fost de ceva făcut pe genunchi doar ca să livreze, la Ceva mărunt producția lucrată dar sincer au avut podcasturi mai bune decat showul ăsta. Nu regret pentru că sunt la vapor deci chiar a fost distracție să le văd dar de acasă nu cred ca as mai fi avut accelasi sentiment.
Doru Vlad(Citează)
06/01/2022 la 3:48 PM
Am vazut doar revelionul TVC si mi s-a parut facut pe repezeala. L-am cumparat din acelasi motiv pe care l-ai spus si tu. O dezamagire pentru mine este Costel, pe care nu prea il mai gasesc amuzant in sensul in care se apropie foarte mult de doru octavian dumitru. Viorel Dragu ar trebui sa lase locul de pe scena si sa treaca in public pentru ca e bun doar sa rada la glumele altora, la ale lui oricum e singurul care se amuza. In schimb, Teo si Toma mi se par foarte implicati in meseria asta si merita tot respectul.
beb(Citează)
08/01/2022 la 1:12 PM
Ascult podcasturile, imi place extrem de mult “Una scurta”, dar n-am luat bilete fiindca am simtit ca n-o sa merite; adica la TVC vazusem si trailer si m-am convins ca nu m-as uita poate nici “free” 2 ore… Poate la anul daca muncesc la el mai din timp
Marius(Citează)