►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Sunt impresionat de această filmare ProRes pe noapte în ninsoare cu iPhone 13 Pro
Cum mi-au mers fondurile de investiții și acțiunile de la bursă în 2021 »
A fost rapidă mutarea. Delivery Hero, care deține Foodpanda, a cumpărat Glovo la finalul anului trecut. Situația este amuzantă pentru că prin luna mai a anului 2021 Glovo a cumpărat de la Delivery Hero operațiunile Foodpanda din România și Bulgaria.
Prin urmare, Foodpanda deține Glovo la nivel mondial, iar Glovo deținea deja Foodpanda România. Care aplicația va dispărea, cine va integra pe cine?
Răspunsul a sosit acum câteva minute pe email: Foodpanda se va închide în curând. Operațiunile migrează în aplicația Glovo. Restaurantele vor intra și ele în Glovo, dacă vor.
Nu pot să zic că-mi convine prea tare pentru că Glovo sunt cei mai scumpi din piața noastră. De asta o mulțime de restaurante nu sunt în Glovo, ci doar în Bolt Food, Tazz sau Foodpanda, care au comisioane mai mici.
În plus, mă enervează sistemul Glovo care te limitează la zona ta. Exemplu concret: am vrut să comand de la noul Submarine Burger, care-i exclusiv în Glovo, undeva pe Calea Griviței. Nu pot, e prea departe de mine. Nu pot nici să ridic eu comanda de la ei! A decis Glovo că este prea departe de mine ca să mă duc eu personal să îmi ridic mâncarea. Soluția ar fi, desigur, să merg cândva la ușa lor și să dau comandă cu ridicare de acolo, după care să aștept 30 de minute de pomană.
În schimb, Bolt Food, Tazz și alții îmi aduc fără probleme mâncare din partea cealaltă a orașului. Curierii au de obicei mașină, nu mai sunt atâția bicicliști, iar distanțele nu mai contează decât pentru Glovo.
Say goodbye to Foodpanda, în curând se închide (data neprecizată), utilizați-vă voucherele de discount sau ce aveți pe acolo.
« Sunt impresionat de această filmare ProRes pe noapte în ninsoare cu iPhone 13 Pro
Cum mi-au mers fondurile de investiții și acțiunile de la bursă în 2021 »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
14 comentarii
21/01/2022 la 1:26 PM
Nici mie nu imi place ca dispare o aplicatie de food delivery. Chiar daca nu foloseam Food Panda, fiind relativ putini concurenti pe piata asta, nu strica unul in plus, care sa mai tempereze tarifele.
Legat de limitarea la distanta pe Glovo, mie mi se pare o idee buna, pt ca se asigura ca mancarea vine calda. Mi s-a intamplat sa comand de pe Tazz fara sa imi dau seama ca restaurantul e in celalalt capat al Bucurestiului si mancarea sa vina rece, chiflele inmuiate, etc.
O solutie de compromis ar fi sa te lase, ca utilizator, sa filtrezi restaurantele dula distanta (ex. sa vezi doar ce se afla la max. 3km), dar vad ca nu se grabesc sa faca asta :)
A.(Citează)
21/01/2022 la 1:39 PM
@A., pai practic a disparut de anul trecut. Dar a aparut Tazz pe piata.
O miscare perfecta pentru cei de la emag. Au ales momentul perfect sa intre pe piata. Au umplut un gol. Felicitari cui a gandit-o pentru ca sigur citeste aici. Bineinteles, au bagat si foarte multi bani in publicitate.
Niles(Citează)
22/01/2022 la 10:25 AM
Daca citeste cineva de la Emag/Tazz pe aici, am o sugestie legata de livrarile din categoria supermarket:
Faceti un sistem prin care sa poti plati dupa ce curierul urca bonul in aplicatie (la fel ca la Glovo). Aproape de fiecare data se intampla ca cel putin un produs sa nu fie gasit si este destul de aiurea sa stai sa intri cu cineva in legatura pe chat ca sa ti se returneze diferenta de bani.
Sau macar sa ti se returneze automat diferenta dintre ce ai platit si ce ti s-a livrat, fara sa mai fie nevoie sa ceri tu asta.
Andrei G(Citează)
21/01/2022 la 1:32 PM
De ce nu te treci în Glovo ca fiind la o locație aproape de restaurantul dorit și ii dai cu ridicare?
Andrei Serbanescu(Citează)
21/01/2022 la 1:36 PM
pro-tip, life hack
Dorin(Citează)
21/01/2022 la 1:56 PM
De ce nu suni la Submarine Burger, faci comanda si treci dupa 30min.sa platesti si sa o ridici? Nu ai varianta asta? Eu asa fac de obicei cand nu am alta varianta prin glovo, foodpanda, takeaway, etc.
Alex(Citează)
23/01/2022 la 11:13 AM
Adica poti sa si suni de pe telefonul mobil? Big if true.
lrpx(Citează)
21/01/2022 la 2:11 PM
Haha, imi aduce aminte de un episod din Seinfeld:
https://www.youtube.com/watch?v=OUwHitnQZJo
Sol(Citează)
21/01/2022 la 2:51 PM
Din punct de vedere logic, ce face Glovo limitand aria din care poti face comenzi are un sens:
1. scopul unei mancari e sa ajunga proaspata la tine. Daca acelui burger ii ia 30 de minute pe drum, numai bun nu mai ajunge. Ce faci, il bagi la microunde? :)
2. Business-ul e bazat pe livrari cat mai multe. Daca tii un curier pe drum si-ti face 1-2 comenzi/ora, nu-i tocmai un succes. Nici ca si curier nu mi-ar conveni.
3. cand o arzi ca si companie cu digitalizare, carbon neutral si ne explici despre un viitor sustenabil, nu aduci mancare din cealalta parte a orasului. Ca no, imagine :)
Doar Bolt si Uber s-au luptat in numele progresului sa aiba voie sa faca ride sharing toate harburile de pana la 15 ani vechime. Cu jumatate de gura vorbeau despre digitalizare si viitor, cu cealalta se plangeau ca nu e corect ca masinile sa nu aiba voie sa fie mai vechi de 8 ani.
Iulian(Citează)
22/01/2022 la 10:21 AM
Ai dreptate aici, daca restaurantul este prea departe nu mai renteaza nici pentru curier, nici pentru client (care primeste mancarea rece).
Din cate am observat, Tazz a rezolvat asta cu distanta prin combinarea a 2-3 comenzi la fiecare curier. Dar asta inseamna automat ca mancarea ajunge mai rece la tine, ceea ce nu este tocmai placut.
Andrei G(Citează)
21/01/2022 la 3:03 PM
am primit si eu mailul, m-am uiat in foodpanda, aveam 2 comenzi la ei,
am dezactivat contul, sters aplicatia.
nu am glovo instalat, ramane tazz si bolt ca backup.
gabi(Citează)
21/01/2022 la 3:16 PM
Daca nu ma insel, cei cu Genius pot comanda cu transport gratis in Tazz. Deci avantaj major pentru Tazz.
Ecosistemul Genius se extinde deja la celelalte servicii eMAG, cum am prezis de altfel.
Gaelex(Citează)
21/01/2022 la 3:18 PM
Din punctul meu de vedere, Tazz, Glovo si Takeway sunt total inutile pentru ca toate aplica algoritmul legat de zona.
Daca stateam la Victoriei, coboram singur sa-mi iau mancare de acolo, desteptilor.
Asa, stau in Berceni si vreau sa comand de la Victoriei. Bolt livreaza de fiecare data si nu e afectata calitatea mancarii (dupa cum sugereaza Iulian).
Daca stii la ce ore sa comanzi, ajunge mancarea in 20 de minute, deci nu se strica nimic in tranzit.
Vlad(Citează)
21/01/2022 la 5:01 PM
Eram utilizator de foodpanda si tazz, n-am instalat niciodata glovo pentru ca mi se pareau deja prea multe aplicatii cu care sa-mi bat capul.
Deci nu pierd mare lucru, voi inlocui o aplicatie mediocra cu o alta aplicatie mediocra.
Livratorii sunt aceiasi oricum, restaurantele nu prea mai fac contracte exclusive, in schimb am descoperit ca unii au preturi diferite in functie de aplicatie (probabil in functie de comisioane) sau baga diverse chestii gen “taxa de ambalaj” acolo unde pot.
Sorin(Citează)