►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Review: televizor Philips 8536 “The One” cu Android TV și Ambilight
Am început să folosesc Canva pentru YouTube thumbnails și featured images »
God of War intră pe PC pe 14 ianuarie:
« Review: televizor Philips 8536 “The One” cu Android TV și Ambilight
Am început să folosesc Canva pentru YouTube thumbnails și featured images »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
09/12/2021 la 11:40 AM
Dacă pleacă ingineri de la Apple in timpul dezvoltării, înseamnă că proiectul e probabil puțin fezabil intr-un interval de timp de 5 ani, oamenii vrînd să facă ceva relevant acum, nu peste cine știe cîți ani. Sau managementul e stresant, know-how deloc. Există experiența Tesla, cît timp a durat pina a fost scos un concept de mașină, iar profitabilitatea nu e acolo unde era așteptată. De asemenea, filozofia Apple în privința ownership-ului produselor sale nu e ușor de digerat de către toată lumea. Credeți că va fi diferit față de telefoane sau laptopuri? Putem specula că nimic pe acea mașină nu va fi înlocuibil de către proprietar (care va fi denumit user), nici măcar vreun bec, pentru că nu va avea becuri, ci sisteme de lumini integrate cu led. Poate nu la prima versiune, dar de la a treia sigur totul va fi complet diferit față de restul industriei. Valvele rotilor vor fi proprietare, probabil alt sistem, alt filet, dar pentru 200$ se poate cumpăra un adaptor pentru umflarea rotilor cu o pompă obișnuită. Schimbarea anvelopei sau umflarea după o pană va necesita o resoftare certificată a TPMS-ului (tire pressure monitor system), altfel mașina nu poate fi folosită, pentru că anvelopa nu e certificată și safety concerns. Fără conexiune la net mașina va fi în limp mode, ca să nu fie vreo problemă. Gps mapping va fi pe bani, altfel poți utiliza telefonul, dar cu ecranul ăla de 15 inch retina ce faci, te uiți la telefon ca toți saracii? Unele din features nu vor fi disponibile decit cu iPhone conectat la mașină, cu android nu te vei putea conecta. Muzica va fi ascultată exclusiv din iTunes. Încărcarea bateriei va fi făcută cu puteri maxime în funcție de cît plătești, probabil inclus va fi doar 10kW, iar cînd bateria îmbătrânește vor fi limitate puterea și viteza maximă, pentru a păstra experiența deosebită în utilizare. Bineînțeles că pentru 5000$ poți cumpăra un cablu de încărcare cu puterea de 50kw, și pentru un abonament de 100$/luna poți încărca contra cost la stațiile lor, la care curentul va fi dublu, că e curent Apple.
finch(Citează)
09/12/2021 la 1:27 PM
Btw, faza cu limitarea incarcarii bateriei a facut-o deja Tesla la masini 😀
https://electrek.co/2021/12/01/tesla-guilty-throttling-charging-speed-pay-owners-retrial/
Andrei I(Citează)
09/12/2021 la 1:47 PM
Tu ești un vizionar, dar ar trebui să vedem cum/dacă va fi mașina aia la lansare.
Mi se pare foarte normal să-ți limiteze viteza la orice merge pe baterie atunci când bateria e uzată. Mai bine mergi mai mult, dar mai încet, decât puțin și la capacitate maximă, cu un comportament imprevizibil. Procesele astea sunt încă câștigate pentru că detaliile astea încă nu apar prin instrucțiuni, iar lumea are scuza că nu știe.
dam167(Citează)
09/12/2021 la 11:11 PM
Tot ce ai descris până acum e făcut de orice mașină de lux.
Mă uitam la un Q7 plug-in, e 800 euro cablu de încărcare, care e proprietar. Adaptoare și nu știu ce, la fel, 300 euro în sus.
Faruri led integrate are orice mașină de lux lansată după 2018, schimbi tot farul, dar se ard mult mai greu și mai rar, rezistă lejer 5-10 ani, la Xenon e 3 ani teoretic.
Asta cu iTunes, serios, ce zici de sistemele infotainment de 2 lei locked in, proprietare ce le-am avut pe toate mașinile până-n ziua de azi? Să-ți zic că VAG are ceva mufă proprietară și costă 100 euro cablu ca să te legi la telefon dacă vrei să folosești comenzile din volan? Ca norocul a apărut protocolul bluetooth ADP dar înainte era durere, totul era proprietar, fiecare cu adaptorul lui.
GPS mapping e pe bani la toate mașinile :)) Teoretic trebuia să plătești 100 euro în fiecare an actualizarea hărților pe CD/SD card. Să mai zic că un sistem de infotainment cu navigație și pe o mașină mediocră costa 2-3k?
De ulei motor nu mai zic, fiecare producător cu uleiul lui, și te poate beli la garanție dacă folosești alt brand chiar dacă are aceleași specificații teoretice.
Nu-nțeleg, ai mai avut mașini sau doar faci hate pe apple gratuit? :))
manu144x(Citează)
09/12/2021 la 11:44 AM
Asta cu vaccinul pare cam ridicola. Daca esti la a doua doza e cam ciudat sa puna ca nu e raspuns imunitar destul de bun.
Incep sa cred ca nu sunt asa eficiente vaccinurile. de altfel numarul de morti din raportul de Noiembrie din UK e cam ciudat. Adica a 70% vaccinati mi se pare ca ~88% morti vaccinati e cam mult. Mai exact tabelul 10 din raport. Poate pricep sau calculez eu gresit insa. Inteleg explicatia lor ca aia vaccinati sunt in grupele de risc, etc, dar mi se pare ca protectia e cam mica.
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1037987/Vaccine-surveillance-report-week-48.pdf
KMean(Citează)
09/12/2021 la 12:46 PM
Ai citit un pic atent raportul, chiar pe la inceput : “the overall vaccine uptake in England for dose 1 was 67.6% and for dose 2 was 61.7%. ”
Deci la nici 62% vaccinati cu schema completa e normal sa fie “scoruri” mediocre…
Cele mai bune rate de vaccinare sunt in Danemarca, Portugalia, UAE, Singapore sau Malta, acolo o sa vezi spitalizari si decese reduse, nici la 80% rata nu e suficienta, de la 85-90% sunt sperante… Imunitatea de turma nu exista la Sars -Cov 2, iar posibilitatea de reinfectare cu Omicron pentru cei nevaccinati se duce spre 100% !
Eu mi-as dori ca Romania sa urmeze exemplul UK si sa permita doza booster la 3 luni, nu la 6 , fiul meu de 17 ani a facut doza 2 in august si n-am(n-are) chef sa il prinda “descoperit” valul 5 in februarie !
Eventual cu Novavax sa faca booster-ul, vaccin ce nu a raportat miocardite sau pericardite la adolescenti !
George(Citează)
10/12/2021 la 9:50 AM
In general se evita vaccinarea cu mai multe tipuri de vaccin pt ca nu se mai pot urmari efectele secudnare. Chiar nebunia cu mRNA dupa alte vaccinuri e ceva atipic.
Oricum ratele alea de deces nu sunt normale. Inseamna ca efectul vaccinului este destul de slab. Mai curand astia se ascund dupa deget sperand ca e de la comorbiditati, etc. Daca te uiti la tabe mortalitatea mare e dupa 40 de ani, nu dupa 60.
Si nu sunt doar miocardite, astea apar imediat. Stiu pe cineva care a facut miocardita de la vaccin. Nu mai face doza 3 acum pt ca a facut covid. Se trateaza din ce am auzit si se recupereaza, dar nah, cine vrea sa treaca printr- miocardita sau orice pb medicala.
Va doresc lipsa de efecte secundare.
KMean(Citează)