►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
« M-am trezit cu cardul bancar blocat
Politica noastră este ca fabula cu broasca și scorpionul care trec o apă »
După cum era de așteptat după toate zvonurile care au circulat, Bottas va părăsi echipa Mercedes în 2022 și a anunțat că a semnat cu Alfa Romeo un contract pe mulți ani. Are 32 de ani, deci mai are câțiva ani de concurat în Formula 1.
Îl înlocuiește acolo pe Kimi Raikkonen, care și-a anunțat retragerea după 19 sezoane în Formula 1. Finlandezul iese după un număr foarte mare de ani petrecuți în acest sport și cu un titlu de campion mondial în palmares.
Mutarea lui Bottas practic face sigură venirea lui Russell de la Williams la Mercedes în 2022, unde va face echipă cu Hamilton. Russell este foarte bun, s-a văzut asta anul trecut când, concurând într-o cursă pentru Mercedes, era să o câștige. Se cam vede și anul acesta, de fapt, când se califică tot mai sus în curse, inclusiv cu o plecare de pe locul 2 în cursa aceea din Belgia care de fapt nu s-a mai ținut din cauza ploii.
Russell, britanic, 23 de ani, este pilotul academiei Mercedes de mulți ani și, de altfel, viitorul echipei Mercedes în Formula 1, că Hamilton nu poate sta până la adânci bătrâneți acolo. Asta considerând că Mercedes nu se va retrage din F1, de fapt, însă Russell este un pilot foarte bun și va rămâne pe termen lung în această competiție.
Mi se pare, de altfel, că Formula 1 are un număr mare de piloți tineri și talentați în acest moment. Leclerc, Lando Norris, George Russell, chiar și Pierre Gasly și Yuki Tsunoda dau semnale foarte bune pentru viitorul acestei competiții. Nici nu mai zic de Max Verstappen, care-i din aceeași generație cu ei și probabil va fi campionul mondial al acestui an, un titlu pe care-l merită din plin.
Nu-i clar cine va fi coechipierul lui Bottas la Alfa Romeo. Giovinazzi ar putea fi înlocuit de Albon sau de alți piloți ce fac saltul dinspre Formula 2. Mai mult, și Vettel ar putea rămâne fără echipă la anul, s-a cam certat cu Aston Martin care probabil se uită că germanul este pe locul 12 în clasamentul general și nu înțeleg de ce-i plătesc un salariu imens. Ar putea fi înlocuit de un pilot mai tânăr.
Eu mă întreb și de ce Renault i-a prelungit contractului lui Alonso. Locul 10 în clasamentul general, dar al treilea salariu din Formula 1 după Verstappen și Hamilton. Nu pot decât să sper că aduce o mulțime de sponsori echipei sau le generează bani pe altă parte. Spaniolul este bun, dar nu mai este pentru nivelul acelui salariu.
« M-am trezit cu cardul bancar blocat
Politica noastră este ca fabula cu broasca și scorpionul care trec o apă »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
10 comentarii
06/09/2021 la 8:44 PM
Hai Radu, si tu stii ca poti sa fii Alonso combinat cu Hamilton, Vettel, Schumacher, Prost si Senna, ca daca esti intr-un Haas, tot pe locul 19 iesi in clasamentul general.
Pilotii astia foarte buni aduc plus valoare nu doar in clasament ci si un plus brandului pentru care concureaza, sa nu mai zicem de experienta cu care vin, leadership format in ani de curse, precum si know-how de la alte echipe. Asta pe langa sponsorizarile cu care vin.
In alta ordine de idei, anul viitor va fi foarte interesanta lupta intre Hamilton si Russell. Va raspunde la multe intrebari care circula acum.
Webber(Citează)
07/09/2021 la 9:28 AM
De asta nu are rost să plătești un pilot super experimentat. Dacă nu-i oferi și materialul de concurs, nu-l folosești la adevărata valoare.
Iar treaba asta cu experiența și leadership-ul cred că ține mai mult de team manager. Nu de alta, dar Aston Martin sau Alpine nu poți zice că au crescut prea mult datorită experienței piloților.
nwradu(Citează)
06/09/2021 la 8:49 PM
Posibil odată cu modificarea monoposturilor, experiența acestor piloți(Vettel, Alonso) sa facă diferența.
Dan(Citează)
07/09/2021 la 9:29 AM
Asta este și varianta mea, îi mai țin ca să apuce noile mașini și să vadă ce pot face pe acolo.
nwradu(Citează)
07/09/2021 la 5:10 AM
In fine s-a plictisit Bottas să îl lase pe Hamilton să câștige cursa în locul lui. Întotdeauna mi s-a părut de căcat mizeria asta, este împotriva competivității.
E plin de piloți tineri pentru că sunt proști să riște la 300 pe oră, ieftini, cu reflexe rapide.
Sezonul următor de pe Netflix va fi interesant.
Gaelex(Citează)
07/09/2021 la 9:38 AM
Nu sunt chiar ieftini, că nu vin de pe stradă, ci de obicei din postura de campioni în Formula 2 și altele inferioare.
nwradu(Citează)
07/09/2021 la 11:28 AM
Ia vezi cat e un Russel fata de un Hamilton ;)
Gaelex(Citează)
07/09/2021 la 9:16 AM
Care este sursa ta pentru “Vettel ar putea rămâne fără echipă la anul, s-a cam certat cu Aston Martin”? (deoarece “care probabil se uită că germanul este pe locul 12 în clasamentul general și nu înțeleg de ce-i plătesc un salariu imens” este o concluzie de-a ta, nu o informatie)….
La fel si cu “Eu mă întreb și de ce Renault i-a prelungit contractului lui Alonso”.
Sunt atatea motive, unele dintre ele punctate corect de Webber mai sus.
Cam toate articolele tale despre F1 au multe informatii si intrebari retorice pe langa subiect. Intrebarea retorica din partea mea fiind de continui sa scrii despre asta si nu te rezumi la tehnologie si noutati despre media (pe care, de altfel, le prezinti foarte bine si interesant – asta fiind motivul principal pentru care iti citesc blog-ul cu placere).
Tudor(Citează)
07/09/2021 la 9:38 AM
Scriu despre Formula 1 pentru că-mi place să mă uit la Formula 1. Blogul este despre ce-mi place mie, nu doar despre ce-ți place ție să citești pe el.
Adică… ca pe un blog? Nu-l confunda, te rog, cu un site de știri. Pentru aia ai formula1.com.
Eu scriu în articol “eu mă întreb” și tu ceri sursa? Era clară din exprimare, totuși.
Sincer, eu nu înțeleg de ce ți se pare ciudat că am altă părere despre tine în privința unor piloți. Care era șansa ca toți oamenii să gândească fix la fel?
În ce-l privește pe Vettel, problemele vin dintr-o declarație a proprietarului echipei care a spus că lineup-ul pentru 2022 va fi confirmat în curând. Cum Vettel avea teoretic contract și pe 2022, lumea se întreabă de ce este nevoie de această ambiguitate.
nwradu(Citează)
07/09/2021 la 9:52 AM
Radu, Vettel a semnat in 2020 cu Aston Martin un contract pe mai multi ani, pana la sfarsitul lui 2022 (se vehiculeaza), cu posibilitate de prelungire (asta este sigur). Acestea sunt informatii oficiale inca din 2020, iar pilotii au fost reconfirmati inclusiv in acest an, in iulie.
Sunt perfect de acord ca blog-ul este despre ce iti place tie sa scrii, nu doar despre ce-mi place mie sa citesc pe el. Insa eu ma refeream la faptul ca imi place sa citesc informatii corecte, si ma refeream mai putin la subiect.
Ideea era ca in toate articolele tale despre F1 am vazut informatii eronate, la fel ca ce am mentionat mai sus, asta era problema mea.
Tudor(Citează)